Dan moeten we snel iemand vindenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb al een heel bruiloflijstje van jou![]()
![]()
![]()
Nu wil ik ook gewoon dat het snel gebeurt, voordat dat hele feest wekenlang gaat duren
Zekerquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:00 schreef Sableheart het volgende:
Goed genoeg om wel volledig te horen.
We houden allemaal onze ogen open!quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik houd het nu hier ook voor gezien en focus me op de volle 100% op Madrid. IJsland nu daar
Volgens mij had Anouk geen interesse meen ik ergens gehoord/gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:01 schreef NailQueen het volgende:
Als Corona in 2020 niet was geweest, was zij dan gewoon uitgenodigd in Rotterdam?
Heel langquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Anouk![]()
Hoe land hadden we hier in Nederland nog aangesukkeld zonder haar?
Veel te lang.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Anouk![]()
Hoe land hadden we hier in Nederland nog aangesukkeld zonder haar?
Dat wilde ze toen toch ook? Meen me er iets over te kunnen herinnerenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:03 schreef Fascination het volgende:
We hadden gewoon al eerder uit het dal geklommen kunnen zijn als Anouk eerder met Lost zou zijn gegaan.
quote:
Lost was uit 2005, toen waren nog niet of nauwelijks in het dal belandquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:03 schreef Fascination het volgende:
We hadden gewoon al eerder uit het dal geklommen kunnen zijn als Anouk eerder met Lost zou zijn gegaan.
Vlak na Re-Union, toen viel het best meequote:Op zaterdag 16 april 2022 23:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lost was uit 2005, toen waren nog niet of nauwelijks in het dal beland
Ja precies, maar weet niet meer waarom het niet doorging.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat wilde ze toen toch ook? Meen me er iets over te kunnen herinneren
Ik denk dat Lost wel nog hoger was geėindigd dan Birds eigenlijk
Dan was er nooit een dal geweestquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lost was uit 2005, toen waren nog niet of nauwelijks in het dal beland
Thanks! Jij veel plezier met wat je nog gaat doenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favorieten zijn Kroatiė, Moldaviė, Denemarken en IJsland.
Veel plezier nog
Mijn advocaat vindt het wijselijk daar geen antwoord op te gevenquote:
Jouw niet. Maar @Aoibhin die alle mannen of vrouwen gaat selecteren voor je wel.quote:
De perfecte match voor @NailQueen gaat vóór de snelheid waarop het feest gaat plaatsvinden hoorquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jouw niet. Maar @:Aoibhin die alle mannen of vrouwen gaat selecteren voor je wel.
@kristaquote:
We zorgen voor genoeg Allora'squote:Op zaterdag 16 april 2022 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De perfecte match voor @:NailQueen gaat vóór de snelheid waarop het feest gaat plaatsvinden hoor![]()
Maar het zou fijn zijn als het niet al te lang duurt, want dan wordt het lijstje te lang
Aan de andere kant... juist leuk
We laten gewoon Toto Cutugno het hele feest aan elkaar pratenquote:
Ik dacht dat je bang was dat het feest te lang zou duren?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We laten gewoon Toto Cutugno het hele feest aan elkaar praten
Eerst wel, maar bij nader inzien vond ik een te lang feestje juist wel leukquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bang was dat het feest te lang zou duren?
Vorige week was er vanwege EiC de eerste halve finale van 2013. Maar ik denk dat NailQueen haar op EiC hoorde?quote:
Oh ja, 2003 is twee weken geledenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:18 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vorige week was er vanwege EiC de eerste halve finale van 2013. Maar ik denk dat NailQueen haar op EiC hoorde?
Was ook gezellig. Er keken nog verrassend veel mensen mee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh ja, 2003 is twee weken geleden
Die halve finales vind ik niet zo interessant dus had toen niet meegekeken.
Die grap hebben ze gedaan bij de halve finales van later dat decenniumquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:22 schreef sportfreak het volgende:
"Are you ready for the final countdown", en toen verwachtte ik een rocknummer uit de jaren '80
Leuke intervalquote:
Ja, ik zou eigenlijk ook bij EIC zijn, maar mama was ziekquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Was ook gezellig. Er keken nog verrassend veel mensen mee.
Eensquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:31 schreef Sableheart het volgende:
Alleen Love Love Peace Peace was een betere interval dit decenium.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
Ireland Douze Points had gediskwalificeerd moeten wordem
Het had ons een heel cringy moment gescheeldquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
Ireland Douze Points had gediskwalificeerd moeten wordem
1995 is in het geweld van Riverdance een beetje onderbelicht geblevenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensAl vond ik de Flashmob ook leuk
Nog steeds topt niemand Riverdance voor mij
Sarah Dawn Finer aka Linda Woodruffquote:
Niets gaat boven de clown van 1973quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die met het Eurovisie museum in 2014 vond ik ook wel goed.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wombles foreverquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niets gaat boven de clown van 1973
Zelfs niet de Wombles?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niets gaat boven de clown van 1973
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |