Dan moeten we snel iemand vindenquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb al een heel bruiloflijstje van jou![]()
![]()
![]()
Nu wil ik ook gewoon dat het snel gebeurt, voordat dat hele feest wekenlang gaat duren
Zekerquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:00 schreef Sableheart het volgende:
Goed genoeg om wel volledig te horen.
We houden allemaal onze ogen open!quote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik houd het nu hier ook voor gezien en focus me op de volle 100% op Madrid. IJsland nu daar
Volgens mij had Anouk geen interesse meen ik ergens gehoord/gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:01 schreef NailQueen het volgende:
Als Corona in 2020 niet was geweest, was zij dan gewoon uitgenodigd in Rotterdam?
Heel langquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Anouk![]()
Hoe land hadden we hier in Nederland nog aangesukkeld zonder haar?
Veel te lang.quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Anouk![]()
Hoe land hadden we hier in Nederland nog aangesukkeld zonder haar?
Dat wilde ze toen toch ook? Meen me er iets over te kunnen herinnerenquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:03 schreef Fascination het volgende:
We hadden gewoon al eerder uit het dal geklommen kunnen zijn als Anouk eerder met Lost zou zijn gegaan.
quote:
Lost was uit 2005, toen waren nog niet of nauwelijks in het dal belandquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:03 schreef Fascination het volgende:
We hadden gewoon al eerder uit het dal geklommen kunnen zijn als Anouk eerder met Lost zou zijn gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |