Entresol.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
Lekker dan, vide zonder leuning
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/eckelrade/huis-42862630-dorpsstraat-1/
Gender-shaming. Verder niks opmerkelijks aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:22 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
De vrouw des huizes heeft zich zo snel uit de voeten gemaakt voor de fotograaf dat ze haar schoen is verloren
geen van beide.quote:Op donderdag 30 juni 2022 23:10 schreef hoechst het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)nstraat-119/#foto-12
is dat een belachelijk groot tv in de keuken of een gekke afzuigkap?
Beide niet, lijkt me 'gewoon' een kast met deurtjes. Van spiegelend zwart glasquote:Op donderdag 30 juni 2022 23:10 schreef hoechst het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)nstraat-119/#foto-12
is dat een belachelijk groot tv in de keuken of een gekke afzuigkap?
Ja alle 200 + ik ken deze nog nietquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:32 schreef BE het volgende:
*of je leest eerst het topic door voor je gaat posten...
Oh wat eng. En zo steil ookquote:Op woensdag 6 juli 2022 10:30 schreef Daantke het volgende:
Hier nog liefhebbers van stijle, gedraaide, trapleuningloze trappen?
[ afbeelding ]
Ruimte besparen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom je dat zou willen.
Komt door de balken erachter. Er is inderdaad gewoon een opening tot aan de nok:quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het lijkt ook net of je boven door een gat moet kruipen. Zal wel gewoon een deur zijn, maar het staat een beetje raar![]()
Op dat bord voor het huis staat galerie studio dus dat zijn van die types van oh kijk mij eens hip en artistiek zijn. Dan krijg je dus dit soort meukquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik dacht eerst dat de badkamervloer een beetje versleten was, maar gezien het ver doorgevoerde koeienthema zal het wel zo horen![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is wel echt de kers op de taart:
[ afbeelding ]
*stil*
Wel een voorbeeld van hoe je een prachtig pand aan de binnenkant zo lelijk kan maken.
Ik denk dat die mensen gewoon een andere smaak hebben dan jij.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:36 schreef Goitske het volgende:
[..]
Op dat bord voor het huis staat galerie studio dus dat zijn van die types van oh kijk mij eens hip en artistiek zijn. Dan krijg je dus dit soort meuk
Geldt dat niet voor alle huizen in dit topic?quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen gewoon een andere smaak hebben dan jij.
quote:Op donderdag 7 juli 2022 09:05 schreef exode het volgende:
Dit is een apart huis, de tijd lijkt er te hebben stilgestaan. Veel oude elementen zijn bewaard, maar er is tussendoor toch ook wel slecht geklust. En ze hadden wat restpartijen vloerbedekking denk ik.
[ afbeelding ]
Maar het meest in het oog springt:
[ afbeelding ]
Je vindt dit huis hier, het zijn 106 foto's die ik allemaal wel had kunnen plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |