SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij moet wel 500 uur in een vliegtuig morgen
Ik heb nog nooit een vliegende Gerrie gedaanquote:
Je mist wat in je leven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vliegende Gerrie gedaan
Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mist wat in je leven.
De beste vliegende gerries doe je op een plee met een raam
Beter dan treingerriesquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mist wat in je leven.
De beste vliegende gerries doe je op een plee met een raam
quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij moet wel 500 uur in een vliegtuig morgen
Daarvoor moet je een nulletje achter je ticketprijs zettenquote:
ahquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een nulletje achter je ticketprijs zetten
Hmm, I'll passquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een nulletje achter je ticketprijs zetten
Ga je met Air India?quote:
Vliegtuig wc’s zijn ook gewoon wel een beetje walgelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 maar in vliegtuig lukt het nooit
Vliegveld wc's daarentegen zijn meestal primaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vliegtuig wc’s zijn ook gewoon wel een beetje walgelijk.
Valt best mee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vliegtuig wc’s zijn ook gewoon wel een beetje walgelijk.
Qua plee?quote:
Ligt er maar net aan. Binnen Europa of intercontinentaal en economy, premium eco of business.quote:
ah i seequote:Op vrijdag 15 april 2022 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Binnen Europa of intercontinentaal en economy, premium eco of business.
En dan scheelt het ook nog eens per vliegtuig. KLM bv heeft nog steeds een aantal vliegtuigen waar de business class 2-2-2 stoelen heeft ipv vele anderen met 1-2-1 (scheelt over medepassagier klimmen). Lufthansa heeft alleen maar 2-2-2 en SAS tegenwoordig uitsluitend 1-2-1 en dus vlieg ik liever daarmee want dan weet ik zeker dat ik geen last heb van «buren».
Binnen Europa hebben Lufthansa, Austrian en Swiss nog een best OK business concept, KLM en SAS dan weer niet. In economy is KLM beter dan SAS.
Er is geen eenduidig antwoord te geven.
Wel platinum 4 life inmiddels?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Binnen Europa of intercontinentaal en economy, premium eco of business.
En dan scheelt het ook nog eens per vliegtuig. KLM bv heeft nog steeds een aantal vliegtuigen waar de business class 2-2-2 stoelen heeft ipv vele anderen met 1-2-1 (scheelt over medepassagier klimmen). Lufthansa heeft alleen maar 2-2-2 en SAS tegenwoordig uitsluitend 1-2-1 en dus vlieg ik liever daarmee want dan weet ik zeker dat ik geen last heb van «buren».
Binnen Europa hebben Lufthansa, Austrian en Swiss nog een best OK business concept, KLM en SAS dan weer niet. In economy is KLM beter dan SAS.
Er is geen eenduidig antwoord te geven.
Ga jij zeker ook vroeg naar bedquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je beter naar Madagascar kunnen boeken. Zo een hele roedel mee terug in de koffer!
Dat er zo'n staartje bij de douane uitsteektquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je beter naar Madagascar kunnen boeken. Zo een hele roedel mee terug in de koffer!
Ik kijk nu I am Cait, is maar een halve Kardashian.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk alleen niet naar de Kardachians
Is Gergi al bijna klaar met zijn opzegtermijn?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk nu I am Cait, is maar een halve Kardashian.
Ook niet gezien. Wel haar boek gelezen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk nu I am Cait, is maar een halve Kardashian.
Vanaf eind mei 5 weken vakantie. Dan 2 maanden werken en daarna 2 maanden vakantie bij de nieuwe baas.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is Gergi al bijna klaar met zijn opzegtermijn?
gaat het al wat beter met hem nu mentaal?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanaf eind mei 5 weken vakantie. Dan 2 maanden werken en daarna 2 maanden vakantie bij de nieuwe baas.
Was het wat? De serie is, meh..quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet gezien. Wel haar boek gelezen.
Ja, nu wel weer andere stress vanwege het huis. Maar hoop dat als de grote verbouwingen klaar zijn hij daar ook een beetje tot rust komt. Dan kan ie lekker in een rustige tuin zittenquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat het al wat beter met hem nu mentaal?
kijkt die vast naar uitquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nu wel weer andere stress vanwege het huis. Maar hoop dat als de grote verbouwingen klaar zijn hij daar ook een beetje tot rust komt. Dan kan ie lekker in een rustige tuin zitten
Lekker aan zo’n open rioolquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
fascinerend
https://9gag.com/gag/aQXZpq2
Iewquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
fascinerend
https://9gag.com/gag/aQXZpq2
Voor mij zaten er wel herkenbare stukken in, maar ik zou het niet perse aanraden. Zo spannend of bijzonder is het verhaal nou ook weer nietquote:
Ze hebben daar vast geen cholera, muggen, last van overstromingen, regenseizoen, aardverschuivingen of andere aanverwante zaken.quote:
Ik vind haar vooral naïef en ver van de realiteit staan. Heeft weinig tot geen besef van welke problemen de normale persoon heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor mij zaten er wel herkenbare stukken in, maar ik zou het niet perse aanraden. Zo spannend of bijzonder is het verhaal nou ook weer niet
Nou ik pak gelijk m'n tasquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast geen cholera, muggen, last van overstromingen, regenseizoen, aardverschuivingen of andere aanverwante zaken.
Jazeker, maar vooral als ik niet in economy zitquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah i see![]()
maar vliegen zelf vind je ook leuk toch?
Nee, dat niet. Hielp niet dat ik na een aantal jaar van alliantie moest wisselen omdat ik een nieuwe baan nam.quote:
Dat vind ik de meeste celebs wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral naïef en ver van de realiteit staan. Heeft weinig tot geen besef van welke problemen de normale persoon heeft.
Ah. Hier ging ie met KLM ook wel lekker. Maar ja, corona en remote werken scheelt veel geldquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jazeker, maar vooral als ik niet in economy zit
[..]
Nee, dat niet. Hielp niet dat ik na een aantal jaar van alliantie moest wisselen omdat ik een nieuwe baan nam.
Maar nu zit ik op jaar 4 van de 10 qua qualificatie voor gold for life (SAS doet niet aan plat for life, ben wel platinum daar).
ik heb altijd alleen maar economy gevlogen. Wel paar keer geluk had dat ik bij qatar of emirates zo'n rij voor mezelf had of naar zo'n lege rij mocht verhuizen :pquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jazeker, maar vooral als ik niet in economy zit
[..]
Nee, dat niet. Hielp niet dat ik na een aantal jaar van alliantie moest wisselen omdat ik een nieuwe baan nam.
Maar nu zit ik op jaar 4 van de 10 qua qualificatie voor gold for life (SAS doet niet aan plat for life, ben wel platinum daar).
Ik luister zulke dingen als ik niet kan slapenquote:
nou word er al gelijk slaperig van jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik luister zulke dingen als ik niet kan slapen
Kunnen me mooi helpen je buiten te zetten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb volgende maand weer huisdiertjes.Er komen drie ratjes bij me wonen.
Neequote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kunnen me mooi helpen je buiten te zetten.
seauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Neeik ga ze leren om jou buiten te zetten.
Volgens mij is het buitenzetten van ama niet zo succesvol, ze gaat elke keer weer naar binnen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kunnen me mooi helpen je buiten te zetten.
Einsteinserpentquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is het buitenzetten van ama niet zo succesvol, ze gaat elke keer weer naar binnen?
We hadden ze vorige zomer veel in die zaak buiten op werk. Is er ook een bedrijf gekomen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze hier nog niet gezien, maar wel briefjes dat ze rondwandelen
Gewoon prive inhalen dat verschilquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah. Hier ging ie met KLM ook wel lekker. Maar ja, corona en remote werken scheelt veel geld
Hotelpunten sparen was ook een halve sport. Ligt hier van alles aan ‘heeeeeel nuttige’ producten.
Languit op een hele rij is dikke prima om op te slapen als je moe genoeg bent. Hoe dan ook stukken beter dan schouder aan schouder zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb altijd alleen maar economy gevlogen. Wel paar keer geluk had dat ik bij qatar of emirates zo'n rij voor mezelf had of naar zo'n lege rij mocht verhuizen :p
ja kies altijd een stoel aan et gangpad. in het midden vind ik het allerergstequote:Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon prive inhalen dat verschil
Hotelpunten/status is vele malen makkelijker dan vliegpunten. Heb plat bij nordic choice en thon, gold bij radisson en hilton. Als ik doorga zoals de vorige 2 jaar heb ik over uiterlijk 3 jaar gold for life bij nordic choice (en over iets langere termijn plat for life… deze keten is erg goed in upgrades geven dus ik slaap daar graag).
[..]
Languit op een hele rij is dikke prima om op te slapen als je moe genoeg bent. Hoe dan ook stukken beter dan schouder aan schouder zitten.
Zoiets gebruik ik soms als ik me wil concentreren op mijn werkquote:
bang niet, maar schrik toch als er 1 langsschietquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
ben gelukkig niet bang voor ratten of muizen
dan moet je niet naar bed gaan..quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik slaap toch nog niet? [ afbeelding ]
Met zijn tweeën ook altijd de buitenste stoelen van een rijtje van 3 kiezen en dan hopen dat er niemand tussenin komt te zittenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kies altijd een stoel aan et gangpad. in het midden vind ik het allerergste
Ik woonde twee jaar geleden een klein jaartje in een huisje op het platteland. Daar zag ik ze regelmatig rondrennen. En hoorde ze 's nachts knagenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
bang niet, maar schrik toch als er 1 langsschiet(met muizen wel gehad)
ja dat snap ik welquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
bang niet, maar schrik toch als er 1 langsschiet(met muizen wel gehad)
Ik voor wilde wel hoor. Sowieso vies.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
ben gelukkig niet bang voor ratten of muizen
ja zal ik wel uit de buurt blijven maar vind ze wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Wilde ratten zijn toch minder leuk haha.
dat heb ik ook in mn vorige huis gehad, hoorde ik ze over plafond en in vloeren lopenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woonde twee jaar geleden een klein jaartje in een huisje op het platteland. Daar zag ik ze regelmatig rondrennen. En hoorde ze 's nachts knagen
Ik zit het liefst bij een raam.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kies altijd een stoel aan et gangpad. in het midden vind ik het allerergste
Is jouw naam haasquote:
Dat was een boodschapquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
kwam in den haag een keer thuis. lag er 1 dood midden in de woonkamer
En wat nou als de batterij leeg isquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:12 schreef mschol het volgende:
de nerd in mij wil deze sloten: https://www.onlinedeurbes(...)-Smart-Cilinder-SKG3
Ik weet van niksquote:
Ik kies ook voor gangpadquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je dan economy zit moet je die andere 2 vragen op te staan als je er uit wilt
dan heb je een uitdaging..quote:
Ligt ook aan de maatschappij, bij SAS hebben ze achterin maar twee stoelen aan de raamkant, 4 of 5 in het midden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je dan economy zit moet je die andere 2 vragen op te staan als je er uit wilt
Gewoon raam EN gangpadquote:
oh ja dat zag ik bij emirates ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt ook aan de maatschappij, bij SAS hebben ze achterin maar twee stoelen aan de raamkant, 4 of 5 in het midden.
moettie (het slot) nog steeds stroom hebben hequote:Op vrijdag 15 april 2022 22:14 schreef bitterbal het volgende:
lees dat je bij sommige nog een pincode kan invoeren
Hier platinum elite bij Marriott en platinum bij Radisson, gold bij Accor en silver bij Hilton.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon prive inhalen dat verschil
Hotelpunten/status is vele malen makkelijker dan vliegpunten. Heb plat bij nordic choice en thon, gold bij radisson en hilton. Als ik doorga zoals de vorige 2 jaar heb ik over uiterlijk 3 jaar gold for life bij nordic choice (en over iets langere termijn plat for life… deze keten is erg goed in upgrades geven dus ik slaap daar graag).
[..]
Languit op een hele rij is dikke prima om op te slapen als je moe genoeg bent. Hoe dan ook stukken beter dan schouder aan schouder zitten.
jezus, hoevaak zit je in hotels? tering...quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier platinum elite bij Marriott en platinum bij Radisson, gold bij Accor en silver bij Hilton.
Prive bijna altijd gratis upgrades
quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier platinum elite bij Marriott en platinum bij Radisson, gold bij Accor en silver bij Hilton.
Prive bijna altijd gratis upgrades
ja maar dacht dat grmbl bedoelde dat de batt van je tel leeg wasquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
moettie (het slot) nog steeds stroom hebben he
Tamme ratten zijn hartstikke schone beestjes.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
vies vind ik muizen en ratten sowieso
Vroegah niet grappig vaakquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
jezus, hoevaak zit je in hotels? tering...
Mijn specialiteitquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:14 schreef mschol het volgende:
maar dan heb je al weken zo niet maanden alle seintjes zitten negeren als ik de FAQ zo lees
Nee bedoel van dat slotquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dacht dat grmbl bedoelde dat de batt van je tel leeg was
Ik wil het liefst zo min mogelijk elektronisch hebben, teveel beïnvloed door Terminator en Black Mirror denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Sommige dingen wil je gewoon niet elektronisch hebben.
Wat je niet wilt horen etc etc.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
awwwquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader heeft Ozzy vakkundig in z'n graf geyeet. Het gat was te klein voor de doos huehue dus hij ging zijwaarts erin en toen ging m'n vader op z'n knieën tussen de bloemen en struiken om hem er goed in te leggen, en toen ik zei dat ik hem ook zo zou begraven vond ie dat prima.
Nooit eigenlijk, maar dat slot werkt met een batterij, en batterijen gaan leegquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
maar hoevaak hebben jullie stroomuitval dan?
je ziet weer beren op de wegquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk, maar dat slot werkt met een batterij, en batterijen gaan leeg
slot werkt op batterij hequote:Op vrijdag 15 april 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
maar hoevaak hebben jullie stroomuitval dan?
ik wil een hoop electronisch hebben, alleen heeeeeeel weinig echt smartquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaawquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader heeft Ozzy vakkundig in z'n graf geyeet. Het gat was te klein voor de doos huehue dus hij ging zijwaarts erin en toen ging m'n vader op z'n knieën tussen de bloemen en struiken om hem er goed in te leggen, en toen ik zei dat ik hem ook zo zou begraven vond ie dat prima.
Ja, daar ben ik ook net zo van.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil een hoop electronisch hebben, alleen heeeeeeel weinig echt smart
Dat vooral ja, apparatuur moet gewoon dom blijvenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil een hoop electronisch hebben, alleen heeeeeeel weinig echt smart
Uitsloverquote:
Ik heb in drie dagen nu wel meer dan 50 kilometer gewandeld. Ik weet ook niet waar dat opeens vandaan komt.quote:
50km auto geredenquote:
Ja ik ben wat gaan minderen en heb het stokje aan je overgedragenquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb in drie dagen nu wel meer dan 50 kilometer gewandeld. Ik weet ook niet waar dat opeens vandaan komt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben wat gaan minderen en heb het stokje aan je overgedragen
Wen er maar alvast aanquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]Ik kwam in de buurt van een industrieterrein ook. Dat vond ik al raar!
Mis daar het woord pakken denk ik?quote:
Is dat zo'n nep industrieterrein zonder zware chemie en een zeehavenquote:
Hmm, hmm. Ik kan wel naar Hengelo lopen. Daar hebben ze wel een grote schoorsteen en gedoe met zoutzuur en zo.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat zo'n nep industrieterrein zonder zware chemie en een zeehaven
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ziet er weinig groen uit daarquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hmm. Ik kan wel naar Hengelo lopen. Daar hebben ze wel een grote schoorsteen en gedoe met zoutzuur en zo.
[ afbeelding ]
quote:
Het was zondag, dan is alleen de hoofdingang openquote:
Dat is wel lekker rustig. Op zondag is het hier overal druk met wandelaars en fietsers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was zondag, dan is alleen de hoofdingang open
Wandelaars valt hier wel mee, zeker op dat stuk waar ik liep, dat vinden ze te ver ofzo, en fietsers blijven braaf op het fietspadquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel lekker rustig. Op zondag is het hier overal druk met wandelaars en fietsers.
Mietjes!quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Wandelaars valt hier wel mee, zeker op dat stuk waar ik liep, dat vinden ze te ver ofzo
Toast met roerei en bacon inquote:Op zaterdag 16 april 2022 05:55 schreef FreshFruit het volgende:
Daar moet een ...... in.![]()
Goedemorgen.
Lekker ite.quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toast met roerei en bacon in
Als het goed is weet ze dat je komt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:08 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenWe gaan vandaag naar het Frühlingsfest o.i.d. in Stuttgart. Daar ging Gergi vroeger altijd heen, en blijkbaar is er een waarzegster die het volgens hem altijd bij het rechte eind had. Dus we zullen wel op zoek gaan naar de waarzegster vandaag
quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het goed is weet ze dat je komt.
Amai,dat is wel sneu voor die vriend.quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Blijkbaar had een vriend van hem een aantal jaar terug tegen die waarzegster gezegd dat ie een huis wilde kopen met z'n vriendin, en zij zei: doe het niet, daar ga je spijt van krijgen.
Paar maanden nadat ze een huis kochten was zij zwanger van een ander hebben ze het huis met verlies moeten verkopen
Dat is lang geleden.quote:
Zeker weten, hoe is het?quote:
Dikke prima,met jou dan?quote:
Lekker hoor,quote:
wat een kutwijf, tering..quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:14 schreef kwiwi het volgende:
Blijkbaar had een vriend van hem een aantal jaar terug tegen die waarzegster gezegd dat ie een huis wilde kopen met z'n vriendin, en zij zei: doe het niet, daar ga je spijt van krijgen.
Paar maanden nadat ze een huis kochten was zij zwanger van een ander hebben ze het huis met verlies moeten verkopen
Is vrouw eigen.quote:
Je werd wel gemist hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lekker hoor,
Hard voor weinig, nooit chagrijnig
quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren ja
Mwah,quote:
Cabaret.quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren ja
Is even on hold.Ik kan er niks aan doen want had een vakantie.quote:Op zaterdag 16 april 2022 06:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Mwah,![]()
Het spel bestaat niet meer toch?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
zit, af, koest.. in vliegtuig mag je stuiteren
[ afbeelding ]
Ze is wel op dreef.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:10 schreef mschol het volgende:
[..]
zit, af, koest.. in vliegtuig mag je stuiteren
[ afbeelding ]
37quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
oh je was ook nog jarig,gefeliciteerd, hoeveel jaartjes oud nu? 38? 40? 26?
Gefeliciteerd.quote:
Ik ben net 50 geworden.quote:
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ow dacht dat je jonger was om eerlijk te zijn
Echt niet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh gefeliciteerd!heb je het groots gevierd?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik zit ook rond die leeftijd en heb het idee dat ik al uitgerangeerd ben![]()
Dat is even een fase,komt goed.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:18 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik zit ook rond die leeftijd en heb het idee dat ik al uitgerangeerd ben![]()
dankje bosjequote:Op zaterdag 16 april 2022 07:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Goedemorgen
Feli bitterbal (ik deed dat gisteren al omdat ik dacht dat je gisteren al ging vliegen...)
en meteen naar het werk
Oeh die is perfect kwiwiquote:Op zaterdag 16 april 2022 07:19 schreef kwiwi het volgende:
Gefeliciteerd @:bitterbalHeb gelijk even een taart voor je gebakken
![]()
[ afbeelding ]
Met zo`n Abraham in de tuin zeker.quote:
ik betwijfel het sterk.quote:
mehhh.. als ik om mij heen zie van mensen van die leeftijd wat die bereikt/gedaan hebben en ook nog in tiptop shape zijn, heb ik daar echt heel andere gedachten overquote:
nee dat is ordiquote:Op zaterdag 16 april 2022 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met zo`n Abraham in de tuin zeker.
Ja,toen moest ik maar eens na gaan denken en niet meer lang leve de lol.quote:
en voel je je met 50 oud?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,toen moest ik maar eens na gaan denken en niet meer lang leve de lol.
Tot op heden nog niet gelukt trouwens.
Wie zei dat? Mensen die je vertellen hoe je moet levenquote:Op zaterdag 16 april 2022 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,toen moest ik maar eens na gaan denken en niet meer lang leve de lol.
Tot op heden nog niet gelukt trouwens.
Tip van mij,daar moet je dus niet naar kijken.Niets is wat het lijkt in dat opzicht.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik betwijfel het sterk.
[..]
mehhh.. als ik om mij heen zie van mensen van die leeftijd wat die bereikt/gedaan hebben en ook nog in tiptop shape zijn, heb ik daar echt heel andere gedachten over
Nee,niet echt.Kan nog wel mee met de jonkies.quote:
Was mijn eigen gedachte.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie zei dat? Mensen die je vertellen hoe je moet leven
Ik ken zoveel mensen die naar buiten toe doen alsof ze het perfecte leven hebben.. maar ondertussen vinden ze hun baan kut maar kunnen nergens anders heen omdat ze maar 1 specifiek ding kunnen, hebben ze thuis altijd ruzie.. Met anderen zou ik me niet teveel vergelijken. Gewoon je eigen plan trekken en doen wat je zelf wil en waar je zelf gelukkig van wordtquote:Op zaterdag 16 april 2022 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik betwijfel het sterk.
[..]
mehhh.. als ik om mij heen zie van mensen van die leeftijd wat die bereikt/gedaan hebben en ook nog in tiptop shape zijn, heb ik daar echt heel andere gedachten over
Hear hear.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die naar buiten toe doen alsof ze het perfecte leven hebben.. maar ondertussen vinden ze hun baan kut maar kunnen nergens anders heen omdat ze maar 1 specifiek ding kunnen, hebben ze thuis altijd ruzie.. Met anderen zou ik me niet teveel vergelijken. Gewoon je eigen plan trekken en doen wat je zelf wil en waar je zelf gelukkig van wordt
ja mensen zijn naar buiten toe heel goed om net te doen alsof alles altijd goed en leuk is bij hunquote:Op zaterdag 16 april 2022 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die naar buiten toe doen alsof ze het perfecte leven hebben.. maar ondertussen vinden ze hun baan kut maar kunnen nergens anders heen omdat ze maar 1 specifiek ding kunnen, hebben ze thuis altijd ruzie.. Met anderen zou ik me niet teveel vergelijken. Gewoon je eigen plan trekken en doen wat je zelf wil en waar je zelf gelukkig van wordt
In het kort: Ik ben heel laag gegaan en nu hoog gestegen.En dat heet geluk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar je hebt niet naar jezelf geluisterd dus?
Ik vind het lastig om vrienden te zijn met zulke mensen, want ben je nou echt vrienden als je niet gewoon alles kunt bespreken met elkaar? Ook de negatieve dingen in het leven? Die mensen willen gewoon vrienden om maar tegenover zoveel mogelijk mensen te doen alsof hun leven zo geweldig is heb ik altijd het idee. Misschien zodat ze er zelf ook in gaan geloven, geen ideequote:Op zaterdag 16 april 2022 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mensen zijn naar buiten toe heel goed om net te doen alsof alles altijd goed en leuk is bij hun
oh denk in die vriendschap dat je het wel hoort maar bv wat ze op insta ofzo plaatsen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om vrienden te zijn met zulke mensen, want ben je nou echt vrienden als je niet gewoon alles kunt bespreken met elkaar? Ook de negatieve dingen in het leven? Die mensen willen gewoon vrienden om maar tegenover zoveel mogelijk mensen te doen alsof hun leven zo geweldig is heb ik altijd het idee. Misschien zodat ze er zelf ook in gaan geloven, geen idee
Soul is ook een onderdeel van mijn geluk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:34 schreef bitterbal het volgende:
nou ja denk dat iemand met een stinkdier in het rest van het leven ook wel zijn eigen plan trekt
Maar soul is je vriendin/vrouw toch?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is ook een onderdeel van mijn geluk.
Soul is het stinkdier?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar soul is je vriendin/vrouw toch?
Ik heb dat met mijn zus,ik geloof niet dat ze gelukkig is.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om vrienden te zijn met zulke mensen, want ben je nou echt vrienden als je niet gewoon alles kunt bespreken met elkaar? Ook de negatieve dingen in het leven? Die mensen willen gewoon vrienden om maar tegenover zoveel mogelijk mensen te doen alsof hun leven zo geweldig is heb ik altijd het idee. Misschien zodat ze er zelf ook in gaan geloven, geen idee
Daarom.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar soul is je vriendin/vrouw toch?
quote:
@Soulravenquote:
Goed idee wel van dat bedrijfquote:Op zaterdag 16 april 2022 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga hier solliciteren
https://nos.nl/artikel/24(...)-je-de-roosters-rond
"Het is een belachelijk groot succes. Ik heb in 20 dagen 80 sollicitanten. Als dit zo doorgaat, moet ik over een week een personeelsstop invoeren", zegt Lammers. Hij betaalt 16-jarigen 11 euro per uur en dat loopt op naar 17,50 euro voor mensen van 21 en ouder. Dat is een stuk meer dan de startlonen in de horeca-cao en bij Albert Heijn.quote:
Heer dud0r.quote:
Heer fruitquote:
Wat hou je eigenlijk ongeveer netto over in Nederland als je 40(?) uur per week 17,50 verdient?quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:41 schreef bitterbal het volgende:
maar goed voro 17,50 komen de mensen wel ja
Voel jij je oud?quote:
geen ideequote:Op zaterdag 16 april 2022 07:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat hou je eigenlijk ongeveer netto over in Nederland als je 40(?) uur per week 17,50 verdient?
Ik zou gewoon bij random zaken proberen om 20,- per uur te krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga hier solliciteren
https://nos.nl/artikel/24(...)-je-de-roosters-rond
Boven modaal.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat hou je eigenlijk ongeveer netto over in Nederland als je 40(?) uur per week 17,50 verdient?
ja dat heb ik nog nergen gezien. Wel fb advertenties met 15 euro per uurquote:Op zaterdag 16 april 2022 07:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bij random zaken proberen om 20,- per uur te krijgen.
Nee tuurlijk adverteren ze daar niet mee. Maar als je niet perse een nieuwe baan nodig hebt kun je het gewoon proberen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik nog nergen gezien. Wel fb advertenties met 15 euro per uur
perfecte leven hebben ze niet hoor, maar het is vooral dat ik mij het e.e.a realiseer wat ik gewoon graag anders had zien lopen vroeger, waar ik nu nog en in de forseeable future ook nog wel hinder van ondervind.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het verleden kan je niet veranderen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
perfecte leven hebben ze niet hoor, maar het is vooral dat ik mij het e.e.a realiseer wat ik gewoon graag anders had zien lopen vroeger, waar ik nu nog en in de forseeable future ook nog wel hinder van ondervind.
trek ook zeker wel mn eigen plan hoor.
wel even aan gedacht maar ja ken nu ook mijn collega's hier en zijn allemaal wel aardig. Dus tenzij zij allemaal vertrekken weet ik niet of ik ook zo zou vertrekkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 07:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee tuurlijk adverteren ze daar niet mee. Maar als je niet perse een nieuwe baan nodig hebt kun je het gewoon proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |