SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij moet wel 500 uur in een vliegtuig morgen
Ik heb nog nooit een vliegende Gerrie gedaanquote:
Je mist wat in je leven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vliegende Gerrie gedaan
Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mist wat in je leven.
De beste vliegende gerries doe je op een plee met een raam
Beter dan treingerriesquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mist wat in je leven.
De beste vliegende gerries doe je op een plee met een raam
quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij moet wel 500 uur in een vliegtuig morgen
Daarvoor moet je een nulletje achter je ticketprijs zettenquote:
ahquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een nulletje achter je ticketprijs zetten
Hmm, I'll passquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een nulletje achter je ticketprijs zetten
Ga je met Air India?quote:
Vliegtuig wc’s zijn ook gewoon wel een beetje walgelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 maar in vliegtuig lukt het nooit
Vliegveld wc's daarentegen zijn meestal primaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vliegtuig wc’s zijn ook gewoon wel een beetje walgelijk.
Valt best mee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vliegtuig wc’s zijn ook gewoon wel een beetje walgelijk.
Qua plee?quote:
Ligt er maar net aan. Binnen Europa of intercontinentaal en economy, premium eco of business.quote:
ah i seequote:Op vrijdag 15 april 2022 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Binnen Europa of intercontinentaal en economy, premium eco of business.
En dan scheelt het ook nog eens per vliegtuig. KLM bv heeft nog steeds een aantal vliegtuigen waar de business class 2-2-2 stoelen heeft ipv vele anderen met 1-2-1 (scheelt over medepassagier klimmen). Lufthansa heeft alleen maar 2-2-2 en SAS tegenwoordig uitsluitend 1-2-1 en dus vlieg ik liever daarmee want dan weet ik zeker dat ik geen last heb van Ģburenģ.
Binnen Europa hebben Lufthansa, Austrian en Swiss nog een best OK business concept, KLM en SAS dan weer niet. In economy is KLM beter dan SAS.
Er is geen eenduidig antwoord te geven.
Wel platinum 4 life inmiddels?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Binnen Europa of intercontinentaal en economy, premium eco of business.
En dan scheelt het ook nog eens per vliegtuig. KLM bv heeft nog steeds een aantal vliegtuigen waar de business class 2-2-2 stoelen heeft ipv vele anderen met 1-2-1 (scheelt over medepassagier klimmen). Lufthansa heeft alleen maar 2-2-2 en SAS tegenwoordig uitsluitend 1-2-1 en dus vlieg ik liever daarmee want dan weet ik zeker dat ik geen last heb van Ģburenģ.
Binnen Europa hebben Lufthansa, Austrian en Swiss nog een best OK business concept, KLM en SAS dan weer niet. In economy is KLM beter dan SAS.
Er is geen eenduidig antwoord te geven.
Ga jij zeker ook vroeg naar bedquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je beter naar Madagascar kunnen boeken. Zo een hele roedel mee terug in de koffer!
Dat er zo'n staartje bij de douane uitsteektquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had je beter naar Madagascar kunnen boeken. Zo een hele roedel mee terug in de koffer!
Ik kijk nu I am Cait, is maar een halve Kardashian.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijk alleen niet naar de Kardachians
Is Gergi al bijna klaar met zijn opzegtermijn?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk nu I am Cait, is maar een halve Kardashian.
Ook niet gezien. Wel haar boek gelezen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk nu I am Cait, is maar een halve Kardashian.
Vanaf eind mei 5 weken vakantie. Dan 2 maanden werken en daarna 2 maanden vakantie bij de nieuwe baas.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is Gergi al bijna klaar met zijn opzegtermijn?
gaat het al wat beter met hem nu mentaal?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanaf eind mei 5 weken vakantie. Dan 2 maanden werken en daarna 2 maanden vakantie bij de nieuwe baas.
Was het wat? De serie is, meh..quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet gezien. Wel haar boek gelezen.
Ja, nu wel weer andere stress vanwege het huis. Maar hoop dat als de grote verbouwingen klaar zijn hij daar ook een beetje tot rust komt. Dan kan ie lekker in een rustige tuin zittenquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat het al wat beter met hem nu mentaal?
kijkt die vast naar uitquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nu wel weer andere stress vanwege het huis. Maar hoop dat als de grote verbouwingen klaar zijn hij daar ook een beetje tot rust komt. Dan kan ie lekker in een rustige tuin zitten
Lekker aan zo’n open rioolquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
fascinerend
https://9gag.com/gag/aQXZpq2
Iewquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
fascinerend
https://9gag.com/gag/aQXZpq2
Voor mij zaten er wel herkenbare stukken in, maar ik zou het niet perse aanraden. Zo spannend of bijzonder is het verhaal nou ook weer nietquote:
Ze hebben daar vast geen cholera, muggen, last van overstromingen, regenseizoen, aardverschuivingen of andere aanverwante zaken.quote:
Ik vind haar vooral naīef en ver van de realiteit staan. Heeft weinig tot geen besef van welke problemen de normale persoon heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor mij zaten er wel herkenbare stukken in, maar ik zou het niet perse aanraden. Zo spannend of bijzonder is het verhaal nou ook weer niet
Nou ik pak gelijk m'n tasquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben daar vast geen cholera, muggen, last van overstromingen, regenseizoen, aardverschuivingen of andere aanverwante zaken.
Jazeker, maar vooral als ik niet in economy zitquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah i see![]()
maar vliegen zelf vind je ook leuk toch?
Nee, dat niet. Hielp niet dat ik na een aantal jaar van alliantie moest wisselen omdat ik een nieuwe baan nam.quote:
Dat vind ik de meeste celebs wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind haar vooral naīef en ver van de realiteit staan. Heeft weinig tot geen besef van welke problemen de normale persoon heeft.
Ah. Hier ging ie met KLM ook wel lekker. Maar ja, corona en remote werken scheelt veel geldquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jazeker, maar vooral als ik niet in economy zit
[..]
Nee, dat niet. Hielp niet dat ik na een aantal jaar van alliantie moest wisselen omdat ik een nieuwe baan nam.
Maar nu zit ik op jaar 4 van de 10 qua qualificatie voor gold for life (SAS doet niet aan plat for life, ben wel platinum daar).
ik heb altijd alleen maar economy gevlogen. Wel paar keer geluk had dat ik bij qatar of emirates zo'n rij voor mezelf had of naar zo'n lege rij mocht verhuizen :pquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jazeker, maar vooral als ik niet in economy zit
[..]
Nee, dat niet. Hielp niet dat ik na een aantal jaar van alliantie moest wisselen omdat ik een nieuwe baan nam.
Maar nu zit ik op jaar 4 van de 10 qua qualificatie voor gold for life (SAS doet niet aan plat for life, ben wel platinum daar).
Ik luister zulke dingen als ik niet kan slapenquote:
nou word er al gelijk slaperig van jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik luister zulke dingen als ik niet kan slapen
Kunnen me mooi helpen je buiten te zetten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:57 schreef Ama het volgende:
Ik heb volgende maand weer huisdiertjes.Er komen drie ratjes bij me wonen.
Neequote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kunnen me mooi helpen je buiten te zetten.
seauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Neeik ga ze leren om jou buiten te zetten.
Volgens mij is het buitenzetten van ama niet zo succesvol, ze gaat elke keer weer naar binnen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kunnen me mooi helpen je buiten te zetten.
Einsteinserpentquote:Op vrijdag 15 april 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij is het buitenzetten van ama niet zo succesvol, ze gaat elke keer weer naar binnen?
We hadden ze vorige zomer veel in die zaak buiten op werk. Is er ook een bedrijf gekomen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze hier nog niet gezien, maar wel briefjes dat ze rondwandelen
Gewoon prive inhalen dat verschilquote:Op vrijdag 15 april 2022 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah. Hier ging ie met KLM ook wel lekker. Maar ja, corona en remote werken scheelt veel geld
Hotelpunten sparen was ook een halve sport. Ligt hier van alles aan ‘heeeeeel nuttige’ producten.
Languit op een hele rij is dikke prima om op te slapen als je moe genoeg bent. Hoe dan ook stukken beter dan schouder aan schouder zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb altijd alleen maar economy gevlogen. Wel paar keer geluk had dat ik bij qatar of emirates zo'n rij voor mezelf had of naar zo'n lege rij mocht verhuizen :p
ja kies altijd een stoel aan et gangpad. in het midden vind ik het allerergstequote:Op vrijdag 15 april 2022 22:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon prive inhalen dat verschil
Hotelpunten/status is vele malen makkelijker dan vliegpunten. Heb plat bij nordic choice en thon, gold bij radisson en hilton. Als ik doorga zoals de vorige 2 jaar heb ik over uiterlijk 3 jaar gold for life bij nordic choice (en over iets langere termijn plat for life… deze keten is erg goed in upgrades geven dus ik slaap daar graag).
[..]
Languit op een hele rij is dikke prima om op te slapen als je moe genoeg bent. Hoe dan ook stukken beter dan schouder aan schouder zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |