SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij moet wel 500 uur in een vliegtuig morgen
Ik heb nog nooit een vliegende Gerrie gedaanquote:
Je mist wat in je leven.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vliegende Gerrie gedaan
Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mist wat in je leven.
De beste vliegende gerries doe je op een plee met een raam
Beter dan treingerriesquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je mist wat in je leven.
De beste vliegende gerries doe je op een plee met een raam
quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij moet wel 500 uur in een vliegtuig morgen
Daarvoor moet je een nulletje achter je ticketprijs zettenquote:
ahquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een nulletje achter je ticketprijs zetten
Hmm, I'll passquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarvoor moet je een nulletje achter je ticketprijs zetten
Ga je met Air India?quote:
Vliegtuig wc’s zijn ook gewoon wel een beetje walgelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
2 maar in vliegtuig lukt het nooit
Vliegveld wc's daarentegen zijn meestal primaquote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vliegtuig wc’s zijn ook gewoon wel een beetje walgelijk.
Valt best mee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vliegtuig wc’s zijn ook gewoon wel een beetje walgelijk.
Qua plee?quote:
Ligt er maar net aan. Binnen Europa of intercontinentaal en economy, premium eco of business.quote:
ah i seequote:Op vrijdag 15 april 2022 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Binnen Europa of intercontinentaal en economy, premium eco of business.
En dan scheelt het ook nog eens per vliegtuig. KLM bv heeft nog steeds een aantal vliegtuigen waar de business class 2-2-2 stoelen heeft ipv vele anderen met 1-2-1 (scheelt over medepassagier klimmen). Lufthansa heeft alleen maar 2-2-2 en SAS tegenwoordig uitsluitend 1-2-1 en dus vlieg ik liever daarmee want dan weet ik zeker dat ik geen last heb van «buren».
Binnen Europa hebben Lufthansa, Austrian en Swiss nog een best OK business concept, KLM en SAS dan weer niet. In economy is KLM beter dan SAS.
Er is geen eenduidig antwoord te geven.
Wel platinum 4 life inmiddels?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Binnen Europa of intercontinentaal en economy, premium eco of business.
En dan scheelt het ook nog eens per vliegtuig. KLM bv heeft nog steeds een aantal vliegtuigen waar de business class 2-2-2 stoelen heeft ipv vele anderen met 1-2-1 (scheelt over medepassagier klimmen). Lufthansa heeft alleen maar 2-2-2 en SAS tegenwoordig uitsluitend 1-2-1 en dus vlieg ik liever daarmee want dan weet ik zeker dat ik geen last heb van «buren».
Binnen Europa hebben Lufthansa, Austrian en Swiss nog een best OK business concept, KLM en SAS dan weer niet. In economy is KLM beter dan SAS.
Er is geen eenduidig antwoord te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |