SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
nou nou, wat een binnenkomerquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Bagger weer, geen zon wel droog en koud
Hier prima weer.quote:
Volgende keer zal ik er omdenken dat ik eerst iets anders zegquote:
dankje.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik er omdenken dat ik eerst iets anders zeg
Hier 19.quote:
Buiten ja.quote:
@Ygrittequote:Op vrijdag 15 april 2022 15:41 schreef gianni61 het volgende:
@:ygritte.
ik ga echt niets meer doen vandaag
Pizza bestellen, tis tenslotte vrijdag héquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:43 schreef gianni61 het volgende:
ga ik vandaag koken of pizza bestellen?
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pizza bestellen, tis tenslotte vrijdag hé
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:43 schreef gianni61 het volgende:
ga ik vandaag koken of pizza bestellen?
Eindhovenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom is het bij jou altijd beter weer dan bij mij?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Locale opwarming door de gloeilampen denk ik
Lagere standaardquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom is het bij jou altijd beter weer dan bij mij?
Ik eet meestal twee broodjes shoarma.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef Ama het volgende:
En ga ik bij mijn vriend wel een kleine avondmaaltijd 2.0 eten ofzo.
Shoarma is ook maar net genoeg voor 2 broodjes.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef Ama het volgende:
Ja dat is voor dan wel genoeg maar heb vaak later wel weer trek.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet meestal twee broodjes shoarma.
Ja na een treinreis enz begint mijn maag wel weer te knorren hoor.quote:
Ik krijg altijd snel weer trek als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja na een treinreis enz begint mijn maag wel weer te knorren hoor.
#viesdikvoorhetleven
Dat is sowieso niet genoeg voor 2 volle broodjes.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die bakjes vegan shoarma van AH. Dat is 175 gram. Zo'n onhandige hoeveelheid.
Ik eet daar twee keer van maar wel magertjes. Maar doe er nog paprika bij en iets van slaquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet genoeg voor 2 volle broodjes.
Ja ik ben de sla vergeten dit keer helaas.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet daar twee keer van maar wel magertjes. Maar doe er nog paprika bij en iets van sla
Een vriend van me eet gerust 2 shoarmaschotels op.De shoarmaboer is altijd blij wanneer we komen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:52 schreef Ama het volgende:
Ik koop altijd een kilo of een halve kilo en dan vries ik ze per porties in.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me eet gerust 2 shoarmaschotels op.De shoarmaboer is altijd blij wanneer we komen.
2 broodjes shoarma is gewoon een dikke maaltijdquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef Ama het volgende:
Dud0r?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me eet gerust 2 shoarmaschotels op.De shoarmaboer is altijd blij wanneer we komen.
Tering. Zo lekker vind ik het ook weer niet. Twee broodjes is wel genoeg voor de komende weken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind ik best meevallenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
2 broodjes shoarma is gewoon een dikke maaltijd
Eigenlijk heeft hij een goddelijk lichaam.quote:
Eentje die een beetje curryboeren en rijstscheten in je gezicht laat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekkere glibberige handjes van zo’n trek-thai
Ik reken altijd op jou om het nog ranziger te makenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje die een beetje curryboeren en rijstscheten in je gezicht laat.
En dan een shemale blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje die een beetje curryboeren en rijstscheten in je gezicht laat.
Net als je denkt dat het niet ranziger kan..quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik reken altijd op jou om het nog ranziger te maken
Nou ja keer zo'n keizerlijke massage gehad in dat Golden Palace in Bangkok en dat ging dus zo, vieze mensen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik reken altijd op jou om het nog ranziger te maken
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan een shemale blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet ranziger kan..
Het is hier prachtig weer en ik zit binnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Waar is toch dat lekkere weer van jullie?
voor de naderende inval van de duitsers?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier prachtig weer en ik zit binnen.
Weg te fokken
Was net bij de supermarkt en ik werd nog net niet vals.
Man3, wat een mensenen ik had nog niet het idee dat het topdrukte was.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor de naderende inval van de duitsers?
Ik heb nog geen zon gezien vandaag.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier prachtig weer en ik zit binnen.
Weg te fokken
Was net bij de supermarkt en ik werd nog net niet vals.
Man3, wat een mensenen ik had nog niet het idee dat het topdrukte was.
Hebben we US nog!quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet ranziger kan..
met de fiets of auto?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik doe graag 1x per week boodschappen, zodat ik daarna niet meer uit mijn huisje hoef
Risicogebied is datquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja keer zo'n keizerlijke massage gehad in dat Golden Palace in Bangkok en dat ging dus zo, vieze mensen.
Samequote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien vandaag.
Het is nu pas sinds 2 uur lekker weerquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien vandaag.
Ik laat alles bezorgenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik doe graag 1x per week boodschappen, zodat ik daarna niet meer uit mijn huisje hoef
Met de auto, want de supermarkt is 10 km verderopquote:
Ik normaal ook, maar nu doe ik het liever zelfquote:
Ik had laatst van die vegetarische shoarma, die was smakelijker dan de vleesvariant in de supermarkten. Al kwam dat voornamelijk omdat er niet allemaal taaie stukken in zatenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet meestal twee broodjes shoarma.
Gewoon goed checken wat gratis bezorgen oplevert. Zijn vaak dingen die ergens wel weer een keer van pas komen.quote:
Ja daarom. Niet van die vieze taaie stukjes en geen geklieder met dat vet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had laatst van die vegetarische shoarma, die was smakelijker dan de vleesvariant in de supermarkten. Al kwam dat voornamelijk omdat er niet allemaal taaie stukken in zaten
Moet ik ook nog doen ergens dit weekend. Daarna ga ik de buren vermoeien met een halve dag lekker de hogedrukreiniger aanquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond misschien weer even in de tuin werken (lees: onkruid uit de voegen schrapen en opvegen)
Van de slager is ook wel lekker, alleen dat zijn van die dunne reepjes hierquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom. Niet van die vieze taaie stukjes en geen geklieder met dat vet.
Ik heb dit ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee supermarkten op drie minuten lopen dus voel me altijd enorm lui als ik Picnic laat komen.
M'n auto staat helaas niet recht voor de deur dus sjouwen moet ik sowiesoquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit ook![]()
Voordat ik liet bezorgen ging ik dan ook nog met de auto want geen zin om met alle zooi te sjouwen.
De buren van mijn moeder hebben een postzegel aan achtertuin en moeten minimaal 1x maand de bladblazer gebruikenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen ergens dit weekend. Daarna ga ik de buren vermoeien met een halve dag lekker de hogedrukreiniger aan
Heb je dan zo'n omakarretje op wieltjes?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n auto staat helaas niet recht voor de deur dus sjouwen moet ik sowieso
Nee zat er wel aan te denkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n omakarretje op wieltjes?
Oeh dat lijken mij dan ook van de mensen die de achtertuin zouden kunnen zuigen met de stofzuigerquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De buren van mijn moeder hebben een postzegel aan achtertuin en moeten minimaal 1x maand de bladblazer gebruikenhilarisch
Ik ga gewoon 5/6 keer in de week zodat ik het gewoon lopend kan doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit ook![]()
Voordat ik liet bezorgen ging ik dan ook nog met de auto want geen zin om met alle zooi te sjouwen.
Mijn auto is vanmorgen gewassen en toen ik terug kwam was de plek voor mn deur vrijquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n auto staat helaas niet recht voor de deur dus sjouwen moet ik sowieso
Ik maak daar dus gewoon helemaal geen tijd voor. Naar de supermarkt gaan is sowieso al helemaal niet mijn hobby. Vind het altijd een gedoe en te veel tijd kosten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik ga gewoon wat vaker in de week en dan neem ik voor 1 tas mee ofzo.
Neem een Biro, ben je helemaal hipquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee zat er wel aan te denkenmaar voel me er nog te jong voor.
Ik vind het sowieso vervelende mensen, want ze hebben een soort zwart bouwwerk (opslagruimte) geplaatst achter in de tuin op de schuur. Waar niemand op zat te wachten of had verwacht dat het er zo lelijk uit kwam te zien.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh dat lijken mij dan ook van de mensen die de achtertuin zouden kunnen zuigen met de stofzuiger
Mijn auto zit onder het saharazand en het gaat pas donderdag weer regenenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn auto is vanmorgen gewassen en toen ik terug kwam was de plek voor mn deur vrij
daar blijft nu dus 4 dagen staan zodat ik niet onder een boom met vieze schijtbeesten hoef te staan
Die taaie shit?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gevulde koeken altijd maar goor gevonden, maar die verse van de AH zijn echt lekker
quote:
Moet je het zelf laten regenenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn auto zit onder het saharazand en het gaat pas donderdag weer regenen
Nee de versequote:
Dan Taait't Superquote:
Die zijn niet taai hoor, lekker smeuīg en zacht met een krokant randjequote:
Naar de wasstraat waar ze je auto voorwassenquote:
Ga er maar vanuit dat ze die vergunning niet hebben en misschien wel niet eens nodig hebben. Hier in de buurt doen mensen ook maar van alles en vooral hip zijn de overkappingen. De een nog groter en hoger en lelijker dan de andere. Valt allemaal nog binnen de norm.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vervelende mensen, want ze hebben een soort zwart bouwwerk (opslagruimte) geplaatst achter in de tuin op de schuur. Waar niemand op zat te wachten of had verwacht dat het er zo lelijk uit kwam te zien.
Maar goed, ze zullen er wel een vergunning voor hebben gehad, dus je kan er toch niets meer tegen doen
dat tering saharazandquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de wasstraat waar ze je auto voorwassen
het is hier echt weer schijtseizoenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn auto zit onder het saharazand en het gaat pas donderdag weer regenen
Ik ben echt voor mijn gevoel nog maar net geweest en dat ding ziet er alweer niet uit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt zeer sexy.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het mijn buren waren, dan konden ze rekenen op een nog hogere overkapping met een 8 meter hoge schutting.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ze die vergunning niet hebben en misschien wel niet eens nodig hebben. Hier in de buurt doen mensen ook maar van alles en vooral hip zijn de overkappingen. De een nog groter en hoger en lelijker dan de andere. Valt allemaal nog binnen de norm.
Da's tering sexyquote:
Kunnen we dit niet verbieden?quote:
Gisteren had er nog een duif op mijn haar gepoeptquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is hier echt weer schijtseizoen
Ja, dit dus.. volgens mij begin april gewassen en nu kan ik weer...quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt voor mijn gevoel nog maar net geweest en dat ding ziet er alweer niet uit.
Ik ben...quote:
Doen! Teringhoge Schutting!quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het mijn buren waren, dan konden ze rekenen op een nog hogere overkapping met een 8 meter hoge schutting.
Dan hoef ik die stomme overkapping van hun niet te zien![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee supermarkten op drie minuten lopen dus voel me altijd enorm lui als ik Picnic laat komen.
Jullie zijn echt erg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dit ook![]()
En een gracht met haaien, dat zal ze leren.quote:
Van die types die "ons mam" zeggen dus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ZIjn hier vooral puberige puisterige jongens met een voorliefde voor getunede auto’s
Die Teringburen, STERFquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En een gracht met haaien, dat zal ze leren.
Teringburen!
Alsnog vallen die wasstraten altijd tegen, bepaalde hoekjes onder bijvoorbeeld de spoiler worden niet schoon en de binnenkant van je deuren kun je alsnog zelf gaan doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drukke taallessen, schat?quote:
Bij ons krijg je er wel een doekje bij. Ken je hem nog een beetje napoetsen tijdens het uitzuigen enz.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog vallen die wasstraten altijd tegen, bepaalde hoekjes onder bijvoorbeeld de spoiler worden niet schoon en de binnenkant van je deuren kun je alsnog zelf gaan doen
Die zouden helemaal verboden moeten worrruh ~!quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die types die "ons mam" zeggen dus.
quote:
Ja doei,eerder deze dag stuur je mij en nu lees ik dit.quote:
Had er vroeger wel eentje waar ze dat wel deden na de straat, controleerden ze ook altijd of die echt schoon was anders mocht je er nog een keer gratis doorheen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons krijg je er wel een doekje bij. Ken je hem nog een beetje napoetsen tijdens het uitzuigen enz.
Hm ja, maar ik heb er nu wel eentje gevonden die wel echt goed is en achteraf nog gratis stofzuigen ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog vallen die wasstraten altijd tegen, bepaalde hoekjes onder bijvoorbeeld de spoiler worden niet schoon en de binnenkant van je deuren kun je alsnog zelf gaan doen
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja doei,eerder deze dag stuur je mij en nu lees ik dit.
Als ze arbeidsongeschikt raken dan zitten ze hele dagen thuis en kunnen ze nog tal van andere manieren gaan verzinnen om vervelend te zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nou ja, dat hoeft misschien niet.. maar wellicht wel een klein beetje arbeidsongeschikt dat ze die bladblazer niet meer kunnen optillen
Is je oude stuk dan ?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:36 schreef Ama het volgende:
Besef me gewoon ineens dat ik over 2 weken een nieuwe tv kan kopen.![]()
De TV stuk?quote:
Oh ja, dat moet ik niet hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze arbeidsongeschikt raken dan zitten ze hele dagen thuis en kunnen ze nog tal van andere manieren gaan verzinnen om vervelend te zijn
Doe ik meestal ook wel hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja, maar ik heb er nu wel eentje gevonden die wel echt goed is en achteraf nog gratis stofzuigen ook
Daar maak ik graag gebruik van, want ik ga echt niet voor de deur stofzuigen
Nee maar wel oud en ik wil gewoon een tv met minder brede randen en sowieso een tv die iets minder lomp is. Ik ga wel voor zelfde inch grootte want groter past niet op het kastje.quote:
Staat je moeder straks 3 keer in de week voor de deur omdat 'de buren weer herrie maken'quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik niet hebben.
Of ja.. wat bazel ik nou eigenlijk.. het zijn de buren van mijn moeder en daar ben ik 1x in de 3 weken!
Degene waar ik heen ga weet hem over het algemeen ook wel goed schoon te krijgen. Voordat ie er doorgaat krijgt hij ook al een flinke behandeling met schuim, velgen-shit en hogedrukreiniger.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had er vroeger wel eentje waar ze dat wel deden na de straat, controleerden ze ook altijd of die echt schoon was anders mocht je er nog een keer gratis doorheen.
Bij ons is het altijd vrij druk (doorloop richting centrum) en dan denk ik dat ik heel chagrijnig wordt van al die mensen die er langs moeten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook wel hoorHad laatst wel een keertje de auto voor de deur gewassen voor het eerst in jaren, dan wordt die toch wel een heel pak mooier schoon
Ik heb hier 3 tv's in huis en ik vind het een beetje belachelijk worden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar wel oud en ik wil gewoon een tv met minder brede randen en sowieso een tv die iets minder lomp is. Ik ga wel voor zelfde inch grootte want groter past niet op het kastje.
Ja nou, mijn moeder is niet zoals schoonloeder en die zou eerst appen of het uitkomt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat je moeder straks 3 keer in de week voor de deur omdat 'de buren weer herrie maken'
Ja hier ook, maar toch mist die dan op bepaalde plekken het vuil, dat is wel jammer want heel goedkoop is het niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Degene waar ik heen ga weet hem over het algemeen ook wel goed schoon te krijgen. Voordat ie er doorgaat krijgt hij ook al een flinke behandeling met schuim, velgen-shit en hogedrukreiniger.
Deze gaat de deur uit hoor. 1 tv in huis is voldoende.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 tv's in huis en ik vind het een beetje belachelijk worden.
Maar serieus? kijk je echt nog TV?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
Toen mijn vader hem kocht was dit een enorme tv.. 50 inch. Dus reken maar uit hoelang geleden dat is.
nee johquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze gaat de deur uit hoor. 1 tv in huis is voldoende.
Ik zit aan een 'doorgaande weg', maar ik zet gewoon de hogedrukspuit er op hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd vrij druk (doorloop richting centrum) en dan denk ik dat ik heel chagrijnig wordt van al die mensen die er langs moeten.maar idd.. velgen zijn toch altijd schoner, als je het zelf doet.
Ja, twee zijn in gebruik, die ene moet eigenlijk weg, maar jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze gaat de deur uit hoor. 1 tv in huis is voldoende.
Op die mensen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit aan een 'doorgaande weg', maar ik zet gewoon de hogedrukspuit er op hoor
Ja ik zit 's avonds vaak in de woonkamer beetje te serie kijken of hersenloze televisieprogramma's. En sowieso met mijn vriend vaak samen films kijken enz.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar serieus? kijk je echt nog TV?
volgens mij heb ik nog een 3e op zolder de naar de milieustraat magquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, twee zijn in gebruik, die ene moet eigenlijk weg, maar ja
Ik vraag mij altijd af of er nou ook echt verschil in die programma’s zit. Ik laat mij altijd de duurste aansmeren want zo vaak ga ik nou ook weer niet, maar volgens mij is dat echt dikke vette onzin.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar toch mist die dan op bepaalde plekken het vuil, dat is wel jammer want heel goedkoop is het niet.
Programma's waar je met de seconde dommer van wordtquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zit 's avonds vaak in de woonkamer beetje te serie kijken of hersenloze televisieprogramma's. En sowieso met mijn vriend vaak samen films kijken enz.
Dat zijn de beste.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Programma's waar je met de seconde dommer van wordt![]()
![]()
Wellicht probeer ik het nog een keer op MP, maar echt heel veel krijg ik er niet voor, gok ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik nog een 3e op zolder de naar de milieustraat mag
Nee daar kijk ik meestal wel voor uit als ik ze aan zie komen, zo'n enorme paardenlul ben ik nou ook weer nietquote:
Doe ik ook altijd terwijl dat inderdaad nergens voor nodig isquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af of er nou ook echt verschil in die programma’s zit. Ik laat mij altijd de duurste aansmeren want zo vaak ga ik nou ook weer niet, maar volgens mij is dat echt dikke vette onzin.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar kijk ik meestal wel voor uit als ik ze aan zie komen, zo'n enorme paardenlul ben ik nou ook weer nietAlleen van die mensen die dan de auto stoppen en het raam open doen en dan 'grappig' denken te zijn door te vragen of ik die van hun ook even kan wassen krijgen wel dat ding op ze gericht
Hoe laat vlieg je morgen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:43 schreef bitterbal het volgende:
vanaaf vroeg slapen en morgen vroeg op in de hoop dat ik savonds kan slapen
Beste manier om films te kijken hoor, lekker onderuitgezakt op de bank liggen op een groot scherm kijken ipv verkrampt achter je computerschermpjequote:Op vrijdag 15 april 2022 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar serieus? kijk je echt nog TV?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien ga ik de caafs nog loslaten op de oprit... (gras grazen)
Vanaf nu gewoon mee stoppen dusquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd terwijl dat inderdaad nergens voor nodig ishttps://www.ad.nl/auto/wa(...)oet-kiezen~a9a019be/
THIS IS>>> WATTENSCHIJFJEEEEEEquote:
Ja en dan zijn het er meestal nog meerdere ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat mensen denken dat ze leuk zijn met zo'n opmerking, zeg ...
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:45 schreef Ama het volgende:
Kom hier vast nog wel wat doms zeggen maar voor de rest wens ik iedereen een fijn weekend toe.
Ja, lekker geld besparenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan zijn het er meestal nog meerdere ook
En allemaal denken ze dan origineel te zijn terwijl je die zelfde grap al een paar keer hebt gehoordquote:
kwart over 4quote:
moet je ook een groot scherm kopenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste manier om films te kijken hoor, lekker onderuitgezakt op de bank liggen op een groot scherm kijken ipv verkrampt achter je computerschermpje
Veel plezier bij Duotovskiquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:45 schreef Ama het volgende:
Kom hier vast nog wel wat doms zeggen maar voor de rest wens ik iedereen een fijn weekend toe.
Aaaawquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
THIS IS>>> WATTENSCHIJFJEEEEEE
* Pompeus intro start
Komt er zo'n heel klein schattig wit met zwart caafje het hoekje om kijken.
Lekkere overstaptijden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwart over 4
1615-2330 ams-doha
transit
0220-1310 doha-bangkok
transit
1710-1815 bangkok-samui
Hoop dat ik het overleef
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bal allemaal volgen met flight radar
Ongeveer vergelijkbaar als je achter de kassa werkt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En allemaal denken ze dan origineel te zijn terwijl je die zelfde grap al een paar keer hebt gehoord
ja overstap tijden zijn altijd lang. Vond ik voorheen niet erg want rokenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwart over 4
1615-2330 ams-doha
transit
0220-1310 doha-bangkok
transit
1710-1815 bangkok-samui
Hoop dat ik het overleef
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwart over 4
1615-2330 ams-doha
transit
0220-1310 doha-bangkok
transit
1710-1815 bangkok-samui
Hoop dat ik het overleef
Jemigquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwart over 4
1615-2330 ams-doha
transit
0220-1310 doha-bangkok
transit
1710-1815 bangkok-samui
Hoop dat ik het overleef
hoe drukquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Pittige reis.
Zorg je wel dat je op tijd op Schiphol bent? Ik las dat het erg druk is
Ik hoorde dat mensen niet meer gewend zijn om te reizen en de verkeerde documenten bij zich hebben, waardoor het NOG LANGER duurtquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Pittige reis.
Zorg je wel dat je op tijd op Schiphol bent? Ik las dat het erg druk is
Ja dat is wel verrekt kapot gaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwart over 4
1615-2330 ams-doha
transit
0220-1310 doha-bangkok
transit
1710-1815 bangkok-samui
Hoop dat ik het overleef
Heb jij achter de kassa gezeten?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer vergelijkbaar als je achter de kassa werkt.
- Wilt u het bonnetje?
Dan zijn er altijd van die grapjassen die antwoorden:
- Nee, ik heb de kamer al behangen.
- Nee, ik krijg het toch niet meer terug en ik geloof jou wel (hele slechte keuze, maar goed)![]()
- Nee, ik kan het niet claimen bij de belastingdienst.
Hi-la-risch.
bonus kaart ipv paspoort?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde dat mensen niet meer gewend zijn om te reizen en de verkeerde documenten bij zich hebben, waardoor het NOG LANGER duurt
Sta je daar met je hypotheek-akte bij de douane.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde dat mensen niet meer gewend zijn om te reizen en de verkeerde documenten bij zich hebben, waardoor het NOG LANGER duurt
oke .quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-te-weinig-personeel
Ja, heel vroeger, toen ik nog een kleine 4EBE wasquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij achter de kassa gezeten?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je daar met je hypotheek-akte bij de douane.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke .
*pakt tas*
* gaat naar station*
Ik denk ook nog het staartje van de covid regels, gezondheidsverklaringen enzquote:
spaart u ook zegeltjes?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel vroeger, toen ik nog een kleine 4EBE was![]()
HALLO MEVROUW, HEEFT U EEN ROCKSPAS?
SPAART U NOG KOOPZEGELS?
EEN HELE FIJNE DAG, DAAAG
Was dat Super de Boer?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel vroeger, toen ik nog een kleine 4EBE was![]()
HALLO MEVROUW, HEEFT U EEN ROCKSPAS?
SPAART U NOG KOOPZEGELS?
EEN HELE FIJNE DAG, DAAAG
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
“Nee mevrouw, wij hebben geen hamsterweken, wel caviadagen”
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spaart u ook zegeltjes?
Bonuskaart of Airmiles?
Wilt u extra geld opnemen?
Een tasje kost 35 cent houdoe
Ja, klopt en later werd dat een Jumbo, maar toen werkte ik er al niet meerquote:
Alle klanten:quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
“Nee mevrouw, wij hebben geen hamsterweken, wel caviadagen”
Tikt wel lekker aan met koopzegels met die ticketsquote:
zoquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tikt wel lekker aan met koopzegels met die tickets
Ik ben een keer zo boos geworden op een mevrouw, die vond dat ik niet vlug genoeg de zegeltjes voor haar aftelde.quote:
HIER STIK DE MOORD IN JE KLOTEZEGELTJES HOERRRRquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo boos geworden op een mevrouw, die vond dat ik niet vlug genoeg de zegeltjes voor haar aftelde.
Heb ik de halve rol gegeven en haar een fijne dag gewenst.
VOLGENDE KLANT AUB !
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een keer zo boos geworden op een mevrouw, die vond dat ik niet vlug genoeg de zegeltjes voor haar aftelde.
VOLGENDE KLANT AUB !
Gelukkig zijn de koopzegels bij de AH tegenwoordig gewoon digitaalquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VOLGENDE KLANT AUB !
Daar kwam ik vroeger ook wel eens, toen ik net in Dordrecht woonde.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, klopt en later werd dat een Jumbo, maar toen werkte ik er al niet meer
Ja, dat kon ik natuurlijk niet zeggen, maar ik geloof dat mijn gezicht wel boekdelen sprak.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HIER STIK DE MOORD IN JE KLOTEZEGELTJES HOERRRR
Ja, dat bespaart echt een hoop ellende en dan die zegeltjes in zo'n stom boekje frottenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de koopzegels bij de AH tegenwoordig gewoon digitaalanders was ik er ook nooit aan begonnen
Ik kom nooit meer bij een Jumbo, want dat is aan de andere kant van het durpquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger ook wel eens, toen ik net in Dordrecht woonde.
Bizar verhaalquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:01 schreef bitterbal het volgende:
De rechtbank in Arnhem heeft een 46-jarige vrouw en haar 82-jarige moeder veroordeeld wegens mensenhandel. De vrouwen uit Kerkdriel moeten allebei de gevangenis in omdat ze een vrouw lange tijd als huisslaaf hebben misbruikt.
De dochter krijgt vijf jaar en tbs met dwangverpleging. Haar moeder moet twee jaar de gevangenis in. Daarnaast moeten ze het slachtoffer 320.000 euro schadevergoeding betalen. Ook moeten ze geld terugbetalen aan de staat.
De moeder hoeft niet meteen de gevangenis in, een eventueel hoger beroep mag ze in vrijheid afwachten omdat ze op leeftijd is en zorg nodig heeft, schrijft Omroep Gelderland.
Lijfstraffen
Het slachtoffer is een vrouw van 44. Ze was een vriendin en oud-collega van de dochter. Die had haar wijsgemaakt dat ze allerlei 'opdrachten' moest uitvoeren van de '010-groep', een niet bestaande groep van invloedrijke en machtige Rotterdamse vrouwen. Het slachtoffer wilde graag vriendschap met hen sluiten.
Als een opdracht mislukte, moest het slachtoffer geld aan de moeder en dochter betalen. Haar 'schulden' liepen volgens de rechtbank zo hoog op, dat zij haar woning in Amsterdam moest verkopen. Daarna trok ze in bij de moeder en dochter in Kerkdriel.
Daar werd ze behandeld als huisslaaf. De vrouw kreeg lijfstraffen en mocht regelmatig niet eten en drinken.
Ernstige verwondingen
De zaak kwam in oktober 2020 aan het licht toen het slachtoffer 's nachts van de trap viel en haar voet brak. In het ziekenhuis werd geconstateerd dat de vrouw verwondingen had over haar hele lichaam, waaronder een gebroken rug die niet door een val van de trap veroorzaakt kon zijn.
Volgens een arts waren haar verwondingen zo ernstig dat de vrouw had kunnen overlijden. Nog steeds kampt ze met psychische en lichamelijke klachten.
Volgens de rechtbank hebben de moeder en haar dochter geen verantwoordelijkheid genomen voor hun handelen en hebben zij evenmin opening van zaken gegeven.
man man man man wat een kwaadaardige vrouwen zijn dit zeg
https://nos.nl/artikel/24(...)r-misbruik-huisslaaf
Hmm nee, Albert Heijn is mijn favoriete winkel. Al vind ik ze langzaam absurd duur wordenquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer bij een Jumbo, want dat is aan de andere kant van het durp
En zo'n fan ben ik ook niet van die toko
Op opnames van de mishandelingen die het slachtoffer stiekem had gemaakt met haar telefoon en die werden afgespeeld tijdens de eerdere rechtszitting is te horen hoe de dochter zegt: "Prikken, prikken, prikken met de vleesvork en anders doe ik het." Haar moeder voegt toe: "Andere wereld, daar moet jij naartoe geholpen worden."quote:
Was een tijdje terug bij ik dacht een Coop, daar hadden ze nog wel zegeltjes en stonden ze die op het dooie gemakje te tellen voor degene voor me met een maandvoorraad in de karquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat bespaart echt een hoop ellende en dan die zegeltjes in zo'n stom boekje frotten
Ik kom alleen bij de AH voor bepaalde 'aanbiedingen' en als ik wat vergeten ben, maar de dagelijkse boodschappen doe ik daar niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm nee, Albert Heijn is mijn favoriete winkel. Al vind ik ze langzaam absurd duur worden
Niemand heeft hier tijd voorquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een tijdje terug bij ik dacht een Coop, daar hadden ze nog wel zegeltjes en stonden ze die op het dooie gemakje te tellen voor degene voor me met een maandvoorraad in de kar
Zo blij dat de C1000 hier destijds een AH is geworden ipv een Jumboquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer bij een Jumbo, want dat is aan de andere kant van het durp
En zo'n fan ben ik ook niet van die toko
Waar doe je je dagelijkse boodschappen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kom alleen bij de AH voor bepaalde 'aanbiedingen' en als ik wat vergeten ben, maar de dagelijkse boodschappen doe ik daar niet.
Bijv. Optimel was altijd al 99 cent en nu is dat natuurlijk duurder geworden, maar nu zijn ze in de aanbieding voor de oude prijs
Naar verschillende winkels, o.a. Lidl, Coop, AH en Nettoramaquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar doe je je dagelijkse boodschappen dan?
Ik ga tegenwoordig eens per week naar de Lidl om flink in te slaan.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was net bij de boerderijwinkel en dat was 50 euro![]()
Maar wel allemaal lekkere dingen zoals o.a.: een vleespakket, carpaccio, worstenbroodjes, ijs van de zuivelboerderij, verse melk (net slagroom)
en de rest van de tijd?quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kerstvakantie drie weken en zomervakantie twee weken
Ik wilde ijs meenemen bij de Lidl, maar er stonden allemaal bejaarden ingewikkeld te doen voor die koelingquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilde ook boerderijboter meenemen, maar ik heb nog 3,5 pakje in de koelkast liggen
Ik beuk daar altijd dwars door heen, want ik ben net een tank.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde ijs meenemen bij de Lidl, maar er stonden allemaal bejaarden ingewikkeld te doen voor die koeling
dus je gaat binnenkort weer 5 dagen werken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afschaffen. Beetje naar het Amerikaanse model toe. Werken tot je er bij neervalt
Zeggen dat ze aan de kant moeten gaan voordat ze straks permanent de koeling ingaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde ijs meenemen bij de Lidl, maar er stonden allemaal bejaarden ingewikkeld te doen voor die koeling
Ik wilde eigenlijk wel graag die winkel uitquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik beuk daar altijd dwars door heen, want ik ben net een tank.
Als ik iets wil hebben dan berg je maar![]()
Nee, hoor.. maar ik zeg wel altijd netjes: PARDON, excuus.. en dan hoepelen ze meestal wel op
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat ze aan de kant moeten gaan voordat ze straks permanent de koeling ingaan
Ja, de winkels zijn ook helemaal niet open tijdens de paasdagen of zoquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk wel graag die winkel uitHet was nogal chaotisch. Er komt weer een feestdag aan en dan gaan mensen inkopen doen alsof er een hongersnood aanstaande is.
Alvast een fijne vakantie gewenst.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja overstap tijden zijn altijd lang. Vond ik voorheen niet erg want rokenmaar dat kan ik nu niet meer doen
Nee zegquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus je gaat binnenkort weer 5 dagen werken?
Ja vanavond gaan de winkels om 19.00 uur dicht, PANIEK PANIEK PANIEKquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk wel graag die winkel uitHet was nogal chaotisch. Er komt weer een feestdag aan en dan gaan mensen inkopen doen alsof er een hongersnood aanstaande is.
dankjequote:Op vrijdag 15 april 2022 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alvast een fijne vakantie gewenst.
Fles beheert de strategische reserve wc-rollen van het Koninkrijk der Nederlanden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de winkels zijn ook helemaal niet open tijdens de paasdagen of zoStel je voor dat Gerda zonder pleepapier komt te zitten, moeten we niet hebben natuurlijk
Want dat ruikt dan morgen zo lekker op de vlucht?quote:
ah jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want dat ruikt dan morgen zo lekker op de vlucht?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
En er stond een vent in de vleesvitrine te staren alsof die pakjes half-om-halfgehakt net ontdekte kunstwerken van Rembrandt waren
dat kan ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan maar shoarma met veel knoflooksaus.
Ik heb vanavond op het menu: groene gegrilde asperges met knoflookquote:
niet witte asperges met gekookt eitje, ham en gesmolten boter?quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb vanavond op het menu: groene gegrilde asperges met knoflook
quote:
kan die niet een screenshot maken van zijn scherm?quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Web Whatsapp. HOE makkelijk is dat?![]()
Ik krijg het NIET geregeld bij me paHet is onmogelijk om te checken of hij via wifi of 4G online zit. Over een maand gaan we het wel in 5 seconden regelen als ik bij ze ben. Man man man. 30 jaar ervaring met computers en alleen maar dommer geworden.
ik regel het daar wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan die niet een screenshot maken van zijn scherm?
quote:
Nee, sorryquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet witte asperges met gekookt eitje, ham en gesmolten boter?
Had z'n gezicht wel willen zienquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem nog de audiotour aanraden
Dan mocht je hem gelijk hebben.quote:
Dat is niet waar. Ik ben geen fan van schaal en schelpdierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |