SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
nou nou, wat een binnenkomerquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Bagger weer, geen zon wel droog en koud
Hier prima weer.quote:
Volgende keer zal ik er omdenken dat ik eerst iets anders zegquote:
dankje.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik er omdenken dat ik eerst iets anders zeg
Hier 19.quote:
Buiten ja.quote:
@Ygrittequote:Op vrijdag 15 april 2022 15:41 schreef gianni61 het volgende:
@:ygritte.
ik ga echt niets meer doen vandaag
Pizza bestellen, tis tenslotte vrijdag héquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:43 schreef gianni61 het volgende:
ga ik vandaag koken of pizza bestellen?
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pizza bestellen, tis tenslotte vrijdag hé
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:43 schreef gianni61 het volgende:
ga ik vandaag koken of pizza bestellen?
Eindhovenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom is het bij jou altijd beter weer dan bij mij?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Locale opwarming door de gloeilampen denk ik
Lagere standaardquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom is het bij jou altijd beter weer dan bij mij?
Ik eet meestal twee broodjes shoarma.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef Ama het volgende:
En ga ik bij mijn vriend wel een kleine avondmaaltijd 2.0 eten ofzo.
Shoarma is ook maar net genoeg voor 2 broodjes.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef Ama het volgende:
Ja dat is voor dan wel genoeg maar heb vaak later wel weer trek.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet meestal twee broodjes shoarma.
Ja na een treinreis enz begint mijn maag wel weer te knorren hoor.quote:
Ik krijg altijd snel weer trek als ik bijvoorbeeld pasta heb gegeten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja na een treinreis enz begint mijn maag wel weer te knorren hoor.
#viesdikvoorhetleven
Dat is sowieso niet genoeg voor 2 volle broodjes.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die bakjes vegan shoarma van AH. Dat is 175 gram. Zo'n onhandige hoeveelheid.
Ik eet daar twee keer van maar wel magertjes. Maar doe er nog paprika bij en iets van slaquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet genoeg voor 2 volle broodjes.
Ja ik ben de sla vergeten dit keer helaas.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet daar twee keer van maar wel magertjes. Maar doe er nog paprika bij en iets van sla
Een vriend van me eet gerust 2 shoarmaschotels op.De shoarmaboer is altijd blij wanneer we komen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:52 schreef Ama het volgende:
Ik koop altijd een kilo of een halve kilo en dan vries ik ze per porties in.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me eet gerust 2 shoarmaschotels op.De shoarmaboer is altijd blij wanneer we komen.
2 broodjes shoarma is gewoon een dikke maaltijdquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef Ama het volgende:
Dud0r?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me eet gerust 2 shoarmaschotels op.De shoarmaboer is altijd blij wanneer we komen.
Tering. Zo lekker vind ik het ook weer niet. Twee broodjes is wel genoeg voor de komende weken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind ik best meevallenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
2 broodjes shoarma is gewoon een dikke maaltijd
Eigenlijk heeft hij een goddelijk lichaam.quote:
Eentje die een beetje curryboeren en rijstscheten in je gezicht laat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekkere glibberige handjes van zo’n trek-thai
Ik reken altijd op jou om het nog ranziger te makenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje die een beetje curryboeren en rijstscheten in je gezicht laat.
En dan een shemale blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje die een beetje curryboeren en rijstscheten in je gezicht laat.
Net als je denkt dat het niet ranziger kan..quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik reken altijd op jou om het nog ranziger te maken
Nou ja keer zo'n keizerlijke massage gehad in dat Golden Palace in Bangkok en dat ging dus zo, vieze mensen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik reken altijd op jou om het nog ranziger te maken
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan een shemale blijkt te zijn.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet ranziger kan..
Het is hier prachtig weer en ik zit binnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Waar is toch dat lekkere weer van jullie?
voor de naderende inval van de duitsers?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier prachtig weer en ik zit binnen.
Weg te fokken
Was net bij de supermarkt en ik werd nog net niet vals.
Man3, wat een mensenen ik had nog niet het idee dat het topdrukte was.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor de naderende inval van de duitsers?
Ik heb nog geen zon gezien vandaag.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier prachtig weer en ik zit binnen.
Weg te fokken
Was net bij de supermarkt en ik werd nog net niet vals.
Man3, wat een mensenen ik had nog niet het idee dat het topdrukte was.
Hebben we US nog!quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet ranziger kan..
met de fiets of auto?quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik doe graag 1x per week boodschappen, zodat ik daarna niet meer uit mijn huisje hoef
Risicogebied is datquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja keer zo'n keizerlijke massage gehad in dat Golden Palace in Bangkok en dat ging dus zo, vieze mensen.
Samequote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien vandaag.
Het is nu pas sinds 2 uur lekker weerquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien vandaag.
Ik laat alles bezorgenquote:Op vrijdag 15 april 2022 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik doe graag 1x per week boodschappen, zodat ik daarna niet meer uit mijn huisje hoef
Met de auto, want de supermarkt is 10 km verderopquote:
Ik normaal ook, maar nu doe ik het liever zelfquote:
Ik had laatst van die vegetarische shoarma, die was smakelijker dan de vleesvariant in de supermarkten. Al kwam dat voornamelijk omdat er niet allemaal taaie stukken in zatenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet meestal twee broodjes shoarma.
Gewoon goed checken wat gratis bezorgen oplevert. Zijn vaak dingen die ergens wel weer een keer van pas komen.quote:
Ja daarom. Niet van die vieze taaie stukjes en geen geklieder met dat vet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had laatst van die vegetarische shoarma, die was smakelijker dan de vleesvariant in de supermarkten. Al kwam dat voornamelijk omdat er niet allemaal taaie stukken in zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |