Het project is gestopt na 5% aflossing en de achterstand is nu 1453 dagen.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:33 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met het Turkse party centrum moet hypotheek van ccf dat failliet is gegaan?
Plein 1953 is ook afgelostquote:Op woensdag 27 april 2022 11:36 schreef plamp het volgende:
Onze Ilyas S*r* is begonnen met vervroegd aflossen bij SiG.
Schiedam R*tterd*msedijk 164 B2 (okt-2020)
Rotterdam Fr*nsel*an 266 C (nov-2020)
Rotterdam T*dem*nstraat 33 B (dec-2020)
Zou hij zijn hele portefeuille geherfinancierd hebben bij een bank?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:55 schreef obligataire het volgende:
Gijsingstraat 2*5etc.
Rotterdamsedijk 104*a1
Staat me toch een bak geld op de wallet![]()
De vrijmarkt is nog open. Ze zien je er graag met een goed gevulde beurs.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:55 schreef obligataire het volgende:
Gijsingstraat 2*5etc.
Rotterdamsedijk 104*a1
Staat me toch een bak geld op de wallet![]()
Kan ik veel kindjes blij mee makenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:57 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
De vrijmarkt is nog open. Ze zien je er graag met een goed gevulde beurs.
Ik heb nu nog maar 1 Ilyas project. De vraag is inderdaad wat te doen met de vrijgekomen middelenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:59 schreef obligataire het volgende:
[..]
Kan ik veel kindjes blij mee makenZelf ben ik hier niet zo gelukkig mee, ondanks een leuk bedrag aan boetes....
Ik zie weinig spannende dingen. Die bonusrente bij aflossing is een nadeel. Geen hypotheek maar daar staat een aardige rente tegenover als je de bonusrente meerekent. Grote onderneming dus het lijkt me dat ze wel wat met geld kunnen schuiven als dit project tegenvalt.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef quepos het volgende:
Is deze nieuwe van NLinvesteert hier al besproken?
https://nlinvesteert.us9.(...)0fe244e&e=b7123adbb7
Als je mee wil doen denk ik dat je niet tot de avond moet wachten.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:15 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Ik zie weinig spannende dingen. Die bonusrente bij aflossing is een nadeel. Geen hypotheek maar daar staat een aardige rente tegenover als je de bonusrente meerekent. Grote onderneming dus het lijkt me dat ze wel wat met geld kunnen schuiven als dit project tegenvalt.
Als er morgenavond nog een gaatje is denk ik dat ik er wel wat geld in steek, maar ik verwacht dat het vrij vlot vol zit.
Harthoorn is geen probleem, wel een potentieel risico(tje?): Harthoorn is de eigenaar (of 1 van de eigenaren) van CrE, dus de vraag is hoe CrE door zal pakken in geval van problemen bij projecten van een aandeelhouder.quote:Op woensdag 27 april 2022 10:34 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo bekend met CRE, is Harthoorn een probleem/risico?
Vanwege werk ben ik helaas gebonden aan avonduren en weekenden voor het doen van crowdfundinvesteringen (en rondhangen op fok).quote:Op woensdag 27 april 2022 12:36 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Als je mee wil doen denk ik dat je niet tot de avond moet wachten.
Wekker op 10.00 uur morgenochtend. Of beter nog iets vroeger zodat je klaar zit.
Zal na vliegende start wel vol zijn.
Ja, in dat werken gaat een hoop vrije tijd zittenquote:Op woensdag 27 april 2022 13:47 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Vanwege werk ben ik helaas gebonden aan avonduren en weekenden voor het doen van crowdfundinvesteringen (en rondhangen op fok).
Best als er geslacht wordt, maar daar hoef ik in deze geen slacht-"offer" van te zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:40 schreef quepos het volgende:
Net nog even gekeken naar het slagertje op CCF. Zals vermeld zit er een 2e hypotheek op de kramsvogellaan, getaxeerd door een zogenaamde makelaar op 925k.
Woz waardeloket 1-1-21 geeft 575k aan. Aangezien de investeringen tot nu toe, blijf ik hier vanaf, zeker tegen 6% rente.
Wat ik zelf ook meeneem zijn de tweevolgende waarderingen;quote:Op woensdag 27 april 2022 15:40 schreef quepos het volgende:
Net nog even gekeken naar het slagertje op CCF. Zals vermeld zit er een 2e hypotheek op de kramsvogellaan, getaxeerd door een zogenaamde makelaar op 925k.
Woz waardeloket 1-1-21 geeft 575k aan. Aangezien de investeringen tot nu toe, blijf ik hier vanaf, zeker tegen 6% rente.
Huispedia daar klopt vaak maar weinig van. Ik heb net even mijn adres ingevoerd en geeft bijna 40% minder waarde aan als de werkelijkheid is.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:13 schreef ML45 het volgende:
[..]
Wat ik zelf ook meeneem zijn de tweevolgende waarderingen;
- augustus 2015 stond het pand te koop voor 499.000, nu 7 jaar verder komt daar wel wat bij
- Huispedia heeft een waardering van ¤ 757.000 tot ¤ 827.000
Nog niet. Ziet er wel aardig uit wat mij betreft, maar niet zo diep bekeken. Lijkt op voorgaande project van dezelfde leningnemer. Object met apartementen kopen, beetje opknappen, huur verhogen en herfinancieren bij de bank met lagere tarieven door de hogere taxatie die daaruit volgt. Ik ga als het lukt weer meedoen. Als er meer van deze projecten komen wel even kijken dat je niet te veel overwogen bij dezelfde leningnemer terecht komt.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef quepos het volgende:
Vol, binnen 1 minuut. Niet geluktquote:Op woensdag 27 april 2022 23:56 schreef TechLight het volgende:
Nog niet. Ziet er wel aardig uit wat mij betreft, maar niet zo diep bekeken. Lijkt op voorgaande project van dezelfde leningnemer. Object met apartementen kopen, beetje opknappen, huur verhogen en herfinancieren bij de bank met lagere tarieven door de hogere taxatie die daaruit volgt. Ik ga als het lukt weer meedoen. Als er meer van deze projecten komen wel even kijken dat je niet te veel overwogen bij dezelfde leningnemer terecht komt.
Vol in een minuut. De site leek even overbelast en ik kreeg nog een (korte) investeerderstoets. Dus ben benieuwd of het mij nu gelukt is.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef quepos het volgende:
https://nlinvesteert.us9.(...)0fe244e&e=b7123adbb7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |