abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2022 @ 12:32:22 #2
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_204443821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:25 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ben je daar nog zo zeker van? Het gaat steeds een stapje verder... Er worden nu al helikopters, vliegtuigen?, zwaar luchtafweer e.d. gestuurd.
Wat we leveren schuift idd gewoon steeds op.

En op een bepaald moment is het sovjet materiaal in de oostblok NAVO landen gewoon op, dan rest ons niks anders dan onze eigen hardware te leveren.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 12:33:20 #3
236264 crew  capricia
pi_204443834
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wat we leveren schuift idd gewoon steeds op.

En op een bepaald moment is het sovjet materiaal in de oostblok NAVO landen gewoon op, dan rest ons niks anders dan onze eigen hardware te leveren.
Dan hoop ik maar dat het in Rusland eerder op is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204443844
quote:
Rusland heeft de Verenigde Staten verzocht om te stoppen met het bewapenen van Oekraïne. Dat heeft The Washington Post, die het diplomatieke verzoek heeft ingezien, vrijdag geschreven. Als de VS en de NAVO niet stoppen met het leveren van „gevoelige wapens”, zou dat volgens de Russen wel eens „onverwachte gevolgen” kunnen hebben. Het is voor NRC niet mogelijk om deze informatie onafhankelijk te verifiëren.
Toch wel heftig hoor.
pi_204443847

Kan anders deze in de OP ipv het bebloede knuffeltje, waar sommigen moeite mee hebben?
Цой жив
pi_204443854
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan hoop ik maar dat het in Rusland eerder op is.
Nou waar ging het filmpje over?
Vakman pur sang
pi_204443863
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Hoe is die oorlog begonnen in jouw optiek?
Toen de eerste Russische militair de grens overstak om oorlog te voeren voor Rusland namens en op order van de Russische autoriteiten.

Maar het vindt zijn grondslag in een complexer verhaal. En ik vertrouw Putin an sich ook niet hoor maar heb de indruk gewoon dat we een heel verhaal missen.

Als dat Nato verhaal boter snijdt, dan hadden we garanties kunnen afdwingen bij Poetin, zo niet, dan hadden we bewijs dat Poetin het land hoe dan ook zou binnenvallen.

Het gebrek aan info maakt mij skeptisch.

Daarnaast onderschat Putin Oekraïne volledig en maken ze stiekem nog best kans, het zal me benieuwen wat er gaat gebeuren straks trekken de Oekrainers door de Krim in. Of gebruikt Poetin abc wapens oid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204443874
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef Zwoerd het volgende:
[ afbeelding ]

Kan anders deze in de OP ipv het bebloede knuffeltje, waar sommigen moeite mee hebben?
^O^
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_204443882
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:25 schreef Stoorzendert het volgende: [..] Ben je daar nog zo zeker van? Het gaat steeds een stapje verder... Er worden nu al helikopters, vliegtuigen?, zwaar luchtafweer e.d. gestuurd. Verder is de troepenopbouw aan de grens enorm aan het worden Tevens kan het ook gewoon zo zijn dat Rusland een aanval doet op de NAVO he?
aantal landen aan de oost grens hebben een artikel 4 verklaard binnen de navo. Litouwen heeft dit al aantal jaar. Maar Polen, Roemenië o.a. hebben hem nu ook opgeroepen. Artikel 4 houdt in wanneer een van de bondgenoten van mening is dat haar 'territoriale integriteit, politieke onafhankelijkheid of veiligheid wordt bedreigd, zij steun krijgen van de navo. Hier wordt over gestemd als voorbeeld: Zo had Turkije artikel 4 en 5 geactiveerd tijdens de Syrische Burger oorlog en toen is alleen artikel 4 gehonoreerd door de overige bondgenoten. (Logisch wat ze werden niet aangevallen, maar er was wel dreiging). En VS heeft artikel 5 geactiveerd in Afghanistan en is toen wel door de overige bondgenoten gehonoreerd. (vs is aangevallen met 9/11)
pi_204443886
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Toen de eerste Russische militair de grens overstak om oorlog te voeren voor Rusland namens en op order van de Russische autoriteiten.

Maar het vindt zijn grondslag in een complexer verhaal. En ik vertrouw Putin an sich ook niet hoor maar heb de indruk gewoon dat we een heel verhaal missen.

Als dat Nato verhaal boter snijdt, dan hadden we garanties kunnen afdwingen bij Poetin, zo niet, dan hadden we bewijs dat Poetin het land hoe dan ook zou binnenvallen.

Daarnaast onderschat Putin Oekraïne volledig en maken ze stiekem nog best kans, het zal me benieuwen wat er gaat gebeuren straks trekken de Oekrainers door de Krim in. Of gebruikt Poetin abc wapens oid.
Leg eens uit hoe je garanties afdwingt bij een nucleaire grootmacht? Ik wacht wel even.

En voor het complexere verhaal moet je dit eens lezen: https://www.thebulwark.co(...)nd-ukrainian-armies/

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2022 12:37:57 ]
pi_204443892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
^O^
Of gewoon beide, mag best duidelijk zijn wat (deze) oorlog aanricht.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_204443915
Ik ben wel benieuwd wat Zelensky heeft besproken in oktober 2020 met Moore in Londen.
Komen we helaas nooit achter.
Vakman pur sang
pi_204443921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:37 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Of gewoon beide, mag best duidelijk zijn wat (deze) oorlog aanricht.
Meh, ik ben niet snel van mijn stuk als ik ledematen zie vliegen of aan flarden geschoten mensen zie of wat dan ook. Gewonde of dode kinderen of referenties daarnaar heb ik wel genoeg gezien :r

Ik laat het aan een mod of de volgende TS over ;)
  vrijdag 15 april 2022 @ 12:39:37 #14
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204443923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Precies. Mobieltje wat je nu hebt, zal je het mee moeten doen. Is je batterij lui geworden? You are f*cked. Hopen dat je nog ergens een Nokia 3310 in een doos hebt liggen.
Die bestellen ze dan op Ali :')
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 12:39:48 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204443928
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:29 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Die oefeningen zijn daar niet voor niks he? En 140k. Dat is ongeveer net zoveel als de Russen er klaar hadden staan. Ik durf er weinig meer over te zeggen. Iedereen wordt in gemasseerd dat de Russen slecht zijn (wat ze ook zijn), dreigingen worden over en weer groter. Het is nog lang niet afgelopen
een oefening is heel wat anders dan ernstinzet

voor de oefening krijg je te horen dat je 9 keer mag schieten, voor de oorlog schiet je alles wat je hebt tot de vijand helemaal dood is en het allemaal niet meer leuk vind
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 12:40:14 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204443933
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou waar ging het filmpje over?
vrouwtje verteld journalist wat hij wil horen
pi_204443942
quote:
88s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
een oefening is heel wat anders dan ernstinzet

voor de oefening krijg je te horen dat je 9 keer mag schieten, voor de oorlog schiet je alles wat je hebt tot de vijand helemaal dood is en het allemaal niet meer leuk vind
De Russen begonnen deze oorlog ook met een oefening ;)
pi_204443952
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja en kijk hoe succesvol dat tot nu toe verloopt :D. Dat is niet echt goede reclame voor het hele concept van claimen te oefenen en dan toch stiekem binnenvallen.
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 12:42:21 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204443966
quote:

[..]

dat navo verhaal slaat ook helemaal nergens op, de Russen zien zichzelf als moeder gans voor de kleine gansjes die (volgens de Russen) onderdrukt worden in hun nieuwe heimatten

daar reageren ze dan op maar alles mislukt zonder aanwijsbare reden
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 12:43:08 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204443980
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
was toen al een tijdje bezig
pi_204443986
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ja en kijk hoe succesvol dat tot nu toe verloopt :D. Dat is niet echt goede reclame voor het hele concept van claimen te oefenen en dan toch stiekem binnenvallen.
Als het niet zo tragisch zou zijn voor de Oekraïners had ik mijn lul uit m'n broek gelachen om dat circus wat zich het rode leger noemt _O-
pi_204443987
quote:

[..]

Dat bewijs hadden we toch, dit werd toch al sinds december geroepen. Sterker nog ik denk dat landen als Polen altijd geweten heeft dat Poetin oorlog zou gaan voeren, hierom sloten ze juist aan de navo.

Dit was niet te voorkomen geweest. Net als dat Rusland uiteindelijk de eU landen zal aanvallen als hij succes heeft in Oekraïne.

Er zijn te veel tekenen, dat grotere internationale ambities een rol spelen in Ruslands hun besluiten.
pi_204443995
quote:
88s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
vrouwtje verteld journalist wat hij wil horen
Misschien wel slim om daar een onafhankelijk onderzoek naar te laten doen... Dan geef je iig aan niet blind op de goedheid van Oekraïne te vertouwen.

Of die journalist moet al een bekende Putinpijper zijn.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_204443997
quote:
88s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
was toen al een tijdje bezig
Je refereert naar 2014?
pi_204444017
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:43 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Als het niet zo tragisch zou zijn voor de Oekraïners had ik mijn lul uit m'n broek gelachen om dat circus wat zich het rode leger noemt _O-
Ehhhh...het Rode Leger bestaat al een paar maandjes niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')