Nee idd, het zegt niets waar je iemand ontmoet, het vrijwaart je nergens van, zo'n christelijke datingsite.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:55 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat ie van een christelijke datingsite komt, zegt ook helemaal niks... Ik deel je kriebels echt heel erg...
En Nadia ziet er zo grauw uit. Ik heb op een bepaalde manier medelijden met haar en haar kinderen (maar ook weer niet, want dit leven is wel wat zij graag zegt te willen).
Als dit waar is, dan is het eigenlijk best een beetje zielig. Dat je zoveel geld hebt, en er a) niets leukers/beters mee weet te doen en b) zo mee te koop moet lopen.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:31 schreef Donna het volgende:
Kennen jullie Salar Azimi nog? Die in dat kasteel achtige huis woonde en zoveel auto's had?
Er werden wat relatief kleine bedragen van zijn rekening geschreven
https://www.facebook.com/reel/1389708358538307?s=chYV2B&fs=e
Als je NLZIET hebt kun alle 6 afleveringen al kijken. De laatste wordt 21 september uitgezonden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip! Fascinerend programma
Ik ga het vanavond even bingen denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als je NLZIET hebt kun alle 6 afleveringen al kijken. De laatste wordt 21 september uitgezonden.
In ieder geval vanavond de eerste om 21:23.
Neeeeeehhh. Gezellig met 'ons' mee kijken. Wekelijks!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond even bingen denk ik
Ow=kequote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Neeeeeehhh. Gezellig met 'ons' mee kijken. Wekelijks!
Nee we hebben nu de Adema's!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
De familie Azimi zal waarschijnlijk niet meedoen
Goedkoop autootje voor de vrouw.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:33 schreef StephanL het volgende:
Vergeleken met die Lamborghini’s is de Mercedes goedkoop
Er is geen enkele Mercedes zuinig. Ook de kleintjes niet (ervaring mee). Maar ten opzichte van die Lambo wss wel haha.quote:
Bedoelde qua geld uitgave voor die autoquote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Er is geen enkele Mercedes zuinig. Ook de kleintjes niet (ervaring mee). Maar ten opzichte van die Lambo wss wel haha.
Ohja dat wel. En ze waren tweedehands he. Dus wat dat betreft let hij wel op.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedoelde qua geld uitgave voor die auto
Maar de kentekens niet.quote:
Maar je betaalt voor het uitzicht.quote:
Vind je?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef bianconeri het volgende:
Ze verdienen overigens allemaal best veel.
Die zanger zingt in z'n eentje ¤3800 bij elkaar. Dat is toch wel een soort middenklasse?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:55 schreef byah het volgende:
Ik mis de middenklasse in dit programma
Die groep is best saai. Paupers en patsers leveren betere kijkcijfers op.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:55 schreef byah het volgende:
Ik mis de middenklasse in dit programma
Hahaha. Mooie redenatie van die kerel. We hebben iig leefgeld over deze maand.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Als je je hypotheek niet betaalt, dan hou je wel wat over
Hmmm, dit is een doordenkertje…quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Dat ze nog niet bedacht hebben dat je pas echt veel geld overhoudt als je gewoon geen enkele rekening meer betaalt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Mooie redenatie van die kerel. We hebben iig leefgeld over deze maand.
Uhm ja, omdat je de hypotheek en de energie niet hebt betaald.
Nou idd. Hoeveel uren per week was dat? Dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:17 schreef ikbent het volgende:
[..]
Dat ze nog niet bedacht hebben dat je pas echt veel geld overhoudt als je gewoon geen enkele rekening meer betaalt.
Wel triest, maar 2400,- per maand om een AZC te leiden. Lijkt me een bijzonder stressvolle baan ook nog.
Het is wel netto zie ik nu, dat maakt het een iets ander verhaal...nog steeds geen vetpot zonder 2de inkomen erbij natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou idd. Hoeveel uren per week was dat? Dat heb ik even gemist.
Idd. Snap niet waarom die vrouw niet gewoon een baan erbij zoekt voor een paar dagen oid.. dan kun je je hypotheek betalen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:27 schreef ikbent het volgende:
[..]
Het is wel netto zie ik nu, dat maakt het een iets ander verhaal...nog steeds geen vetpot zonder 2de inkomen erbij natuurlijk.
Bang dat ze nog van een koude kermis thuis gaan komen, vindt nog maar een een huis voor de hypotheeklasten (en onderhoud) die je nu hebt. Dat die camper niet gaat werken lijkt me vrij duidelijk, maar met dit inkomen ga je überhaupt de vrije huurmarkt niet meer opkomen.
Idd, ik gun ze beter/ruimer. Aardig stel, overigens nooit geweten dat je een tv en wasmachine enzo kunt huren.. 😳quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:06 schreef Donna het volgende:
Wel sneu dat die met 9 kinderen (zo nu en dan) dan zo leven dat die kinderen op 1 bed van het stapelbed met z'n 2tjes moeten liggen. Ze zullen het op die leeftijd misschien nog niet zo erg vinden, maar poeh.
Dat kan onder andere bij cool blue. Mijn oude buurman deed dat ook.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:56 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Idd, ik gun ze beter/ruimer. Aardig stel, overigens nooit geweten dat je een tv en wasmachine enzo kunt huren.. 😳
Ja ze vonden het zelf ook echt te klein. Misschien vinden ze wel iets anders tijdens deze serie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:56 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Idd, ik gun ze beter/ruimer. Aardig stel, overigens nooit geweten dat je een tv en wasmachine enzo kunt huren.. 😳
Ik vermoed met die achterstanden dat ze sowieso geen hypotheek meer kunnen krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:27 schreef ikbent het volgende:
[..]
Het is wel netto zie ik nu, dat maakt het een iets ander verhaal...nog steeds geen vetpot zonder 2de inkomen erbij natuurlijk.
Bang dat ze nog van een koude kermis thuis gaan komen, vindt nog maar een een huis voor de hypotheeklasten (en onderhoud) die je nu hebt. Dat die camper niet gaat werken lijkt me vrij duidelijk, maar met dit inkomen ga je überhaupt de vrije huurmarkt niet meer opkomen.
Ze moeten niks, als zij gewoon ook zou werken en ze wat meer de tering naar de nering zouden zetten en minder schulden zouden maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schrijnend dat mensen in een camper moeten gaan wonen...
Mee eens en dat luie gedoe...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze moeten niks, als zij gewoon ook zou werken en ze wat meer de tering naar de nering zouden zetten en minder schulden zouden maken.
Hij moet al hijgen bij het praten. Beter investeert hij het geld in zichzelf. Die wordt zo niet oud.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:31 schreef Donna het volgende:
Kennen jullie Salar Azimi nog? Die in dat kasteel achtige huis woonde en zoveel auto's had?
Er werden wat relatief kleine bedragen van zijn rekening geschreven
https://www.facebook.com/reel/1389708358538307?s=chYV2B&fs=e
Die zoon was toch niet van hen samen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:08 schreef amaranta het volgende:
Een van hen is trouwens heel jong ouder geworden. Ze zijn 29 en 32 en de oudste zoon is 15.
Nou, een beetje wasmachine gaat tegenwoordig ook maar een jaar of 10 mee. Ook een dure Miele (eigen ervaring). Maar dat het altijd goedkoper is ben ik met je eens, voor 400 euro laat je er al 1 bezorgen door Coolbue. Als deze dan na X jaar kapot gaat heb je morgen een nieuwe van Coolblue. En als je creatief bent kan je nog wel goedkoper uit zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:49 schreef bianconeri het volgende:
En dan wasmachine en tv huren, en dan denken dat dat financieel voordeliger is
Een wasmachine en tv gaan eeuwen mee als je die koopt. Door dat te huren ben je zo veel duurder uit.
Vaak is dat inclusief allerlei toeslagen.quote:Ze verdienen overigens allemaal best veel.
Nee, het was Loumans uit Utrecht (langs de A2). Vroeger zat Hessing daar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:58 schreef Donna het volgende:
Is dit niet die autowinkel van Robert Doornbos?
Wij lagen gestrekt thuisquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:04 schreef monkyyy het volgende:
Van een van hen. Er werd alleen niet gezegd van wie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die zoon was toch niet van hen samen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ja klopt, snap er echt niks van dat het de mogelijkheid is om die dingen te huren en dat mensen serieus denken dat ze goedkoper uit zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nou, een beetje wasmachine gaat tegenwoordig ook maar een jaar of 10 mee. Ook een dure Miele (eigen ervaring). Maar dat het altijd goedkoper is ben ik met je eens, voor 400 euro laat je er al 1 bezorgen door Coolbue. Als deze dan na X jaar kapot gaat heb je morgen een nieuwe van Coolblue. En als je creatief bent kan je nog wel goedkoper uit zijn.
TV slaat ook nergens op, net of er elke 2 jaar gigantische vernieuwingen zijnDe laatste echte vernieuwing is al jaren terug en was van een "oude beeldbuis" naar plat. Maar ook een TV van een fatsoenlijk formaat hoeft niet meer dan 500 euro te kosten en doe je minstens 10 jaar mee.
[..]
Vaak is dat inclusief allerlei toeslagen.
Hetzelfde geldt al jaren voor CV ketels en geisers. Heb ik ook nooit gesnapt. Maar ik snap ook niet dat mensen privé een auto leasen hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:58 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja klopt, snap er echt niks van dat het de mogelijkheid is om die dingen te huren en dat mensen serieus denken dat ze goedkoper uit zijn.
Maar deze mensen bekijken alles op de korte termijn, dus in eerste instantie is het natuurlijk een grotere klap geld als je het in 1 keer moet betalen. Mja op de langere termijn ben je veel meer geld kwijt natuurlijk 🥲
Het maakt wel een groot verschil. Net als dat het een groot verschil maakt of hij een dag 15 is en zij morgen 33 wordt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van een van hen. Er werd alleen niet gezegd van wie.
Maar hij is 29. Dus als het zijn zoon is dan was hij 14 toen hij vader werd. En zij is 32 of zo? Dus dan zou ze 17 zijn geweest. Hoe dan ook erg jong dus.
Dat klinkt als een topdeal maar als ik op Coolblue kijk zie ik echt geen reden om te huren. Neem de goedkoopste.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb in mijn studententijd jarenlang een wasmachine gehuurd. In de badkamer van onze studentenflat stond een wasmachine die door 15 studenten werd gebruikt. Dat kostte geloof ik 1 euro huur per maand. Dat was een topdeal.
Huren van witgoed kan soms dus wel handig zijn.
Je kan geen appels met peren vergelijken, dat is echt een heel andere situatie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb in mijn studententijd jarenlang een wasmachine gehuurd. In de badkamer van onze studentenflat stond een wasmachine die door 15 studenten werd gebruikt. Dat kostte geloof ik 1 euro huur per maand. Dat was een topdeal.
Huren van witgoed kan soms dus wel handig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |