Zo lichtzinnig met geld omgaan als je het zo hard nodig hebt...quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar ga ik sowieso vanuit, plus waarschijnlijk een wachtwoord in de categorie RezaNummer1!
Heb je toch al hoofdletters, kleine letters een cijfer en een leesteken, maar ik gok dat het nog simpeler was.
Ik vind het sowieso bizar als je zakelijk zo in de problemen bent gekomen dat je ternauwernood je huis hebt kunnen behouden, dat je dan even 10K (geleend geld) in crypto gaat "investeren".quote:Op vrijdag 29 april 2022 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo lichtzinnig met geld omgaan als je het zo hard nodig hebt...
Nou ja, het was in ieder geval geen saaie aflevering! En volgende week gaat Nadia met haar kinderen bij haar minnaar logeren.
Dat ie van een christelijke datingsite komt, zegt ook helemaal niks... Ik deel je kriebels echt heel erg...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:15 schreef Leandra het volgende:
Net de laatste aflevering gekeken, ik krijg er echt de kriebels van hoe makkelijk Nadia haar kinderen introduceert bij die man.
En dan bedoel ik helemaal niet dat die man kwaadaardig is of slechte bedoelingen zou hebben, maar het risico dat ze daarbij neemt vind ik wel erg groot, dat vond ik overigens ook al toen ze hem voor de eerste date bij haar thuis liet komen.
Ongeacht het feit dat ze hem via een christelijke datingsite ontmoet heeft.
Nee idd, het zegt niets waar je iemand ontmoet, het vrijwaart je nergens van, zo'n christelijke datingsite.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:55 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat ie van een christelijke datingsite komt, zegt ook helemaal niks... Ik deel je kriebels echt heel erg...
En Nadia ziet er zo grauw uit. Ik heb op een bepaalde manier medelijden met haar en haar kinderen (maar ook weer niet, want dit leven is wel wat zij graag zegt te willen).
Als dit waar is, dan is het eigenlijk best een beetje zielig. Dat je zoveel geld hebt, en er a) niets leukers/beters mee weet te doen en b) zo mee te koop moet lopen.quote:Op donderdag 27 april 2023 19:31 schreef Donna het volgende:
Kennen jullie Salar Azimi nog? Die in dat kasteel achtige huis woonde en zoveel auto's had?
Er werden wat relatief kleine bedragen van zijn rekening geschreven
https://www.facebook.com/reel/1389708358538307?s=chYV2B&fs=e
Als je NLZIET hebt kun alle 6 afleveringen al kijken. De laatste wordt 21 september uitgezonden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip! Fascinerend programma
Ik ga het vanavond even bingen denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als je NLZIET hebt kun alle 6 afleveringen al kijken. De laatste wordt 21 september uitgezonden.
In ieder geval vanavond de eerste om 21:23.
Neeeeeehhh. Gezellig met 'ons' mee kijken. Wekelijks!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond even bingen denk ik
Ow=kequote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Neeeeeehhh. Gezellig met 'ons' mee kijken. Wekelijks!
Nee we hebben nu de Adema's!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
De familie Azimi zal waarschijnlijk niet meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |