Contante inkomsten zijn belastingvrijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar moet nog inkomstenbelasting vanaf denk ik ja, als hij dat tenminste netjes aangeeft in zijn aangifte
Voor bolletjes en knakworsten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Wat is dat met dat heen en weer overboeken van die paar euro
Precies. En ook nog met 2 kleine kinderen. Dus waarschijnlijk de kinderen samen 10 euro en zij allebei voor 15 euro per persoon aan vette hap...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:33 schreef Donna het volgende:
En voor 40 euro naar de snackbar? Dippen ze daar de frikadellen in goud?
Voor de benzine.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig zijn het wel bewuste keuzes.
Ik denk dat ze daar heen gingen voor een plate met drinken erbij.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:43 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Precies. En ook nog met 2 kleine kinderen. Dus waarschijnlijk de kinderen samen 10 euro en zij allebei voor 15 euro per persoon aan vette hap...
Tis ook maar geneuzel. Dus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Zij werkt niet, gelukkig heeft ze dus geen last van pensioen-brieven.
Die passiviteit is echt tenenkrommendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Pap89 het volgende:
Ik schakel net in, maar zij is echt dom
Ik word altijd agressief van dat soort passieve, klagende lapzwansen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die passiviteit is echt tenenkrommend
En zij lijken ook het idee te hebben dat als je het deze maand niet betaald dat het niet meer hoeft ofzo. Jaa schuif alles maar door, want volgende maand heb je geen geld tekort?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef Donna het volgende:
Het wordt deze maand heel krap omdat het net niet lekker uit komt.
Je hebt een schuld van 13.000.
Hoezo komt het NET niet lekker uit. Het komt niet uit, al lang niet.
Precies. Maar anders betalen we dan iets anders gewoon weer niet. Dat is gewoon een optie.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:02 schreef Pinuts het volgende:
[..]
En zij lijken ook het idee te hebben dat als je het deze maand niet betaald dat het niet meer hoeft ofzo. Jaa schuif alles maar door, want volgende maand heb je geen geld tekort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |