SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Heer dud0rquote:
Meneer fruitquote:
Goede vrijdag.quote:
Mevrouw fruitquote:
Weinig goeds als ik om 0500 wakker ben en niet meer kan slapenquote:
Dat heeft u weer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 05:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig goeds als ik om 0500 wakker ben en niet meer kan slapen
Hey Dot.quote:
Hey Freshfruitquote:
De Passion was niet echt best.quote:
Ja beeetje jammer wel, ik ben ook alweer half uur wakker, en neig er beetje naar om maar eruit te gaan, probeer eerst nog een keertje om te draaienquote:Op vrijdag 15 april 2022 05:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig goeds als ik om 0500 wakker ben en niet meer kan slapen
Ik zou hem met Max en Chantal kijken. Maar de kleine meid heeft gegild van de pijn om 20.10 uur zat ik voor het ziekenhuis in de auto te wachten en Chantal kwam pas om 22.15 uur het ziekenhuis weer uit. Ik was mee om in de auto de kleine vast te houden omdat ze zoveel pijn had. Dus heb niets gezien. Kijk hemquote:
Wow wacht.Alles goed verder?quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou hem met Max en Chantal kijken. Maar de kleine meid heeft gegild van de pijn om 20.10 uur zat ik voor het ziekenhuis in de auto te wachten en Chantal kwam pas om 22.15 uur het ziekenhuis weer uit. Ik was mee om in de auto de kleine vast te houden omdat ze zoveel pijn had. Dus heb niets gezien. Kijk hem
Bijna ieder jaar met Max. Maar waarom was er niets aan?
Kinderarts weet het niet. Het is of een koliek geweest of een flinke kramp. Of koemelkallergie. Chantal moet nu op uitkijken met wat ze eet omdat ze borstvoeding geeft. Ik heb 4 kinderen 6 kleinkinderen maar heb nog nooit een baby zo hard horen gillen. En normaal huilt ze nooit.quote:
Dat is heel eng.quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderarts weet het niet. Het is of een koliek geweest of een flinke kramp. Of koemelkallergie. Chantal moet nu op uitkijken met wat ze eet omdat ze borstvoeding geeft. Ik heb 4 kinderen 6 kleinkinderen maar heb nog nooit een baby zo haard horen gillen. En normaal huilt ze nooit.
Was het ook, op een gegeven moment was haar hoofdje zo rood als een tomaat.quote:
Thnxquote:
Dank je Buda,quote:
aan het ontbijtquote:
Uitslapen misschien, lang weekend?quote:
Het is gewoon een werkdag hoor?quote:
Arme jijquote:
*steekt hand opquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij
Las her en der dat er toch al wat zijn die langweekend hebben
Ja ambtenaren en zulksquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij
Las her en der dat er toch al wat zijn die langweekend hebben
Kijk ze zijn er welquote:
Wel snel even boodschappen doen voor de Duitse invasiequote:Op vrijdag 15 april 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk ze zijn er wel![]()
Lekker genieten van je vrije dagen
Schoonzoon heeft ook vrij, verplichte ATV en is geen ambtenaarquote:
Toch wel, was gisteren of eergisteren op het nieuws dat er niet zoveel Duitsers naar Nederland komen nog momenteelquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel snel even boodschappen doen voor de Duitse invasie
quote:
Doe eens rustig.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelukkig mag ik gaan werken …quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
misschien niet als toerist.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch wel, was gisteren of eergisteren op het nieuws dat er niet zoveel Duitsers naar Nederland komen nog momenteel
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik gaan werken …
Sterkte hier jongens met dat balgeval
Oh jij hebt de livefeed ook aanstaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie zal wel helemaal hyper zijn. Zit vandaag al in haar bikini met een jurkje erover en haar vliegtuigsokken aan.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie zal wel helemaal hyper zijn. Zit vandaag al in haar bikini met een jurkje erover en haar vliegtuigsokken aan.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jij hebt de livefeed ook aanstaan
Beetje met strandzand spelen in het vliegtuig en Thaise liedjes aan het zingen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dankje bosquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal fijne vakantie, fijne reis en fijne verjaardag
Dank u, Ik ga ook nu maar richting werk..quote:
Zo hypocriet maak je het zelden meequote:In een programma op de Russische staatstelevisie is woedend gereageerd op het zinken van het Russische vlaggenschip Moskva. Een van de commentatoren zegt: "Als ons grondgebied wordt aangevallen, dan is dat een absolute reden voor oorlog. Afgelopen nacht was het einde van de Russische militaire operatie." Die laatste term hebben de Russen steeds gebruikt om de invasie te betitelen; het woord 'oorlog' is steeds vermeden.
Ook wordt een Russische reactie besproken, waarin geopperd wordt om Kiev te bombarderen, de spoorwegen van Oekraīne te vernietigen en het voor wereldleiders onmogelijk te maken om Oekraīne te bezoeken.
Weer lekker al die gleufjes vullenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank u, Ik ga ook nu maar richting werk..
Ordibal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer lekker al die gleufjes vullen![]()
Niks hypocriet, ze zijn bezig met een vredesmissie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hypocriet maak je het zelden mee
...quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer lekker al die gleufjes vullen![]()
niet om de gleufjes te vullenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
...volgens mij weten we nu wel waarom jij naar thailand wilt...
ĢThuiswerkenģ en jezelf wijn serverenquote:
Vreselijk is dat, in Enschede is dat ook altijd zo. ALs je daar zaterdag op de markt komt wordt je als Nederland door de marktkoop lui ook in het Duits aangesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien niet als toerist.
maar vandaag wil je niet in de buurt van de woonboulevard in heerlen of de outlet in roermond zijn. Daar spreekt iedereen vandaag duits
Upgrade naar business vragen als verjaardagscadeauquote:
Zoiets durf ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Upgrade naar business vragen als verjaardagscadeau
Dit wist ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenWeer 3:56 daglicht erbij vandaag
![]()
[ afbeelding ]
zien ze dat niet op hun scherm?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon bij het inchecken casual opmerken. Misschien dat ze een plekje hebben
Jawel, krijgen ze een melding van en dan gaan ze je feliciteren, of visiteren als je boos kijktquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, krijgen ze een melding van en dan gaan ze je feliciteren, of visiteren als je boos kijkt
ja je kan je haast niet voorstellen dat dta waar is tochquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze poept ook in bed als ze boos is
wat doen ze bij qatar?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een beetje goede maatschappij zetten ze je de hele vlucht een feesthoedje op
Salsabandje achterin het vliegtuig, sushi voor iedereen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een beetje goede maatschappij zetten ze je de hele vlucht een feesthoedje op
Zijn jullie misschien eerder in Thailand als vliegtuig wind mee heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Ga meestal op schiphol naar maccie maar met die flatulentie kan ik dat beter niet doen
Depp die dacht, heeyyyy een fris jong snuitje met een strakke preut maar ik vrees dat hij zijn radar uit had staan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn jullie misschien eerder in Thailand als vliegtuig wind mee heeft.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja volgens mij is ze echt gestoord? Weet eigenlijk niet eens hoe succesvol haar carriere was?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Don’t stick your dick in crazy.
Noem maar een film van d'r op.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgens mij is ze echt gestoord? Weet eigenlijk niet eens hoe succesvol haar carriere was?
Interesseert me werkelijk helemaal niets.quote:
Uiteindelijk weer in slaap gevallen en nu wakkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:04 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja beeetje jammer wel, ik ben ook alweer half uur wakker, en neig er beetje naar om maar eruit te gaan, probeer eerst nog een keertje om te draaien
Zal wel een drankje teveel opgehad hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Depp die dacht, heeyyyy een fris jong snuitje met een strakke preut maar ik vrees dat hij zijn radar uit had staan.
Het helpt waarschijnlijk niet als je van snuif naar snuif gaat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Depp die dacht, heeyyyy een fris jong snuitje met een strakke preut maar ik vrees dat hij zijn radar uit had staan.
Ze is niet echt bekend van d'r sprankelende acteercarričre in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigenlijk geen idee maar ik ben sowieso niet echt een filmkijker
Morguh Fogelquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat bij Qatar die kans erg klein is helaas.
Hey Bos, al opgeknapt?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal fijne vakantie, fijne reis en fijne verjaardag
Best succesvol. Ze zit in Aquaman en Justice Leaguequote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgens mij is ze echt gestoord? Weet eigenlijk niet eens hoe succesvol haar carriere was?
En ze dreigen met kernwapens las ik ergens als de VS niet stopt met wapens te sturenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hypocriet maak je het zelden mee
noodstop ergens in azie en wordt je door mannen in witte maanpakken ingepakt en weggevoerd voor chemische dreigingquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Ga meestal op schiphol naar maccie maar met die flatulentie kan ik dat beter niet doen
deden ze al vanaf het begin dat stomme dreigenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze dreigen met kernwapens las ik ergens als de VS niet stopt met wapens te sturen
Ze is niet 100 procent in orde.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een drankje teveel opgehad hebben.
daarom. Dus moet goed nadenken over wat ik eet morgenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
noodstop ergens in azie en wordt je door mannen in witte maanpakken ingepakt en weggevoerd voor chemische dreiging
mja, doen ze al langer..quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze dreigen met kernwapens las ik ergens als de VS niet stopt met wapens te sturen
niets,quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom. Dus moet goed nadenken over wat ik eet morgen
Chili con carnequote:Op vrijdag 15 april 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom. Dus moet goed nadenken over wat ik eet morgen
een radar voor die persoon heeft niemandquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aquaman is toch vooral om Jason te bewonderen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Best succesvol. Ze zit in Aquaman en Justice League
Hey ama, last van je klier las ik.quote:
Dat is waar, maar ik vertrouw die man voor geen ene meter Zie hem er toe in staat om het te doen.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aquaman is toch vooral om Jason te bewonderen.
Hey Amaquote:
Denk dat vrijwel iedereen daar toch wat bang voor isquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vertrouw die man voor geen ene meter Zie hem er toe in staat om het te doen.
nah, dan krijgt hij er een paar terug waarschijnlijk, het zou iig echt de start van een wereld oorlog zijn denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vertrouw die man voor geen ene meter Zie hem er toe in staat om het te doen.
Ja dat denk ik ook wel. Hij komt steeds meer in het nauw te zitten nu.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat vrijwel iedereen daar toch wat bang voor is
Ja, daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
nah, dan krijgt hij er een paar terug waarschijnlijk, het zou iig echt de start van een wereld oorlog zijn denk ik
Gezellig, hopelijk lekker zonnetje vanmiddagquote:
Doe ik al weken niet meer. Worden we toch niet veel wijzer vanquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:08 schreef Karzai het volgende:
Tevens ben ik van plan om 4 dagen geen nieuws te kijken en de oorlog in de Oekraīne te volgen
Ik volg het ook niet meer op tv maar lees af en toe iets in de krant. Je ontkomt er niet helemaal aanquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:08 schreef Karzai het volgende:
Tevens ben ik van plan om 4 dagen geen nieuws te kijken en de oorlog in de Oekraīne te volgen
O lekker eitjes met spek.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:10 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar eens uit bed koffie zetten en eitjes met spek bakken
Na wat pijnstillers en een slaappilletje ging het wel weer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hey ama, last van je klier las ik.
Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Of deed het teveel pijn?
Je wordt ermee dood gegooid, ben al die ellende even zatquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet meer op tv maar lees af en toe iets in de krant. Je ontkomt er niet helemaal aan
Dit ja. Krijg er al zat van mee zonder dat ik het opzoek.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe ik al weken niet meer. Worden we toch niet veel wijzer van
Kijk momenteel alleen hart van Nederland, een beetje het nieuws van Nederlandquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je wordt ermee dood gegooid, ben al die ellende even zat
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:10 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar eens uit bed koffie zetten en eitjes met spek bakken
Denk het wel hoor, gistermiddag was het ook heerlijk warm om een uur of 4quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, hopelijk lekker zonnetje vanmiddag
wat ga je eten?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag masseur, vanavond uiteten
mussenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, zou het al een beetje hangmatweer zijn?
En zo leuk, m'n tuin is weer een mussenhotspot.
Enige nadeel dat ik m'n klimop nu dus met rust moet laten als ik de mussen wil houden, maar goed.quote:
Ik ga zondag naar huis van mijn zoon en zijn vrouw kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef Karzai het volgende:
Ik wil dit weekend alleen leuke dingen doen
ah. hoop dat jullie de spelregels begrijpenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chinees fusion-restaurant. Ze hebben soort van tafeltje vol concept
Dat was 1912 toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef Ama het volgende:
Titanic is vandaag 100 jaar geleden gezonken.
110 jaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef Ama het volgende:
Misschien heeft dit restaurant wel een duidelijke uitleg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. hoop dat jullie de spelregels begrijpen
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien heeft dit restaurant wel een duidelijke uitleg.
Cool concept wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar huis van mijn zoon en zijn vrouw kijken
Was eerst een officiersmess en is omgebouwd tot een huizen. De plek waar ooit Duitse bezetters gehuisvest waren midden in het bos.
Zijn hebben daar een huis met een atelier en hebben net de sleutel gekregen
Ik heb het proces wel gevolgd natuurlijk maar nog niet af gezien
https://www.buitenplaatskoningsweg.nl/programma
Tof project!quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar huis van mijn zoon en zijn vrouw kijken
Was eerst een officiersmess en is omgebouwd tot een huizen. De plek waar ooit Duitse bezetters gehuisvest waren midden in het bos.
Zijn hebben daar een huis met een atelier en hebben net de sleutel gekregen
Ik heb het proces wel gevolgd natuurlijk maar nog niet af gezien
https://www.buitenplaatskoningsweg.nl/programma
Ja het is niet verkeerd de laatste dagenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, gistermiddag was het ook heerlijk warm om een uur of 4
wist je dat er nog water in het zwembad op de titanic zit?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef Ama het volgende:
Gelachen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
wist je dat er nog water in het zwembad op de titanic zit?
O echt, ze blijven ontkennen he, sukkeltjes. SLechte verliezers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:16 schreef Haags het volgende:
Al moest ik net in de auto wel harddop lachen tijdens het nieuws toen ze zeiden dat dat hypermoderne schip van de Russen gezonken was en dat de Russen zeiden dat het door een storm kwam
Dat is een goeie., Kan wel op een tegeltjequote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef Karzai het volgende:
Ik wil dit weekend alleen leuke dingen doen
Je mag 2 gerechten per gang per persoon kiezen. Vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien heeft dit restaurant wel een duidelijke uitleg.
van ons is duidelijkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag 2 gerechten per gang per persoon kiezen. Vrij duidelijk.
Leg 'm nog eens uit.quote:
Was ook leuk om te volgens hoe ze dat omgingen bouwenquote:
Moskva, Laid down 1976quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:16 schreef Haags het volgende:
Al moest ik net in de auto wel harddop lachen tijdens het nieuws toen ze zeiden dat dat hypermoderne schip van de Russen gezonken was en dat de Russen zeiden dat het door een storm kwam
Och, aangezien riolering voor een hoop Russen een nieuw concept is.quote:
Ik weet het nietquote:
Ik was niet eens aan het lurken toen het voor het eerst ter sprake kwam.quote:
Ik heb nog helemaal niks gepland. Beetje vreten denk ik. Misschien nog even van het weer genietenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, weekend met leuke dingen op de planning hier.
Een vriend van mij is met eenzelfde project bezig. Daar zijn ook vrij strakke kaders om het te laten passen in het concept maar het is verder wel leuk om te zien hoe dat verloopt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook leuk om te volgens hoe ze dat omgingen bouwen
Moest aan veel eisen voldoen bepaalde elementen moesten blijven
Vanavond richting stad voor een jarige, morgen een beetje in Amsterdam waggelen/eten/voorstelling kijken en maandag komen vrienden spelletjes spelen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gepland. Beetje vreten denk ik. Misschien nog even van het weer genieten
Moet nog ebdenken wat ik ga maken voor paasontbijt,lunch, diner
Klinkt als een prima weekend.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanavond richting stad voor een jarige, morgen een beetje in Amsterdam waggelen/eten/voorstelling kijken en maandag komen vrienden spelletjes spelen.
Ik ga weekend na m'n weekend nodig hebben.
Ja, allemaal monumentaal natuurlijk. Doet me denken aan een vriendin die in een monumentaal pand ging wonen (of ja, gevel was monumentaal). Lang verhaal kort: de aannemers hebben het verkloot en het is nu geen monumentale gevel meer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook leuk om te volgens hoe ze dat omgingen bouwen
Moest aan veel eisen voldoen bepaalde elementen moesten blijven
Luxepeerdquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanmiddag masseur, vanavond uiteten
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, allemaal monumentaal natuurlijk. Doet me denken aan een vriendin die in een monumentaal pand ging wonen (of ja, gevel was monumentaal). Lang verhaal kort: de aannemers hebben het verkloot en het is nu geen monumentale gevel meer.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt als een prima weekend.
Ik heb van de week nog met vrienden via spelltable zitten spelen.
2 potjes gedaan. 4 uur bezig. klote stax decks
O leuk. Het is alleen allemaal veel duurder uitgevallen en dan niet de bouw maar alles voor binnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij is met eenzelfde project bezig. Daar zijn ook vrij strakke kaders om het te laten passen in het concept maar het is verder wel leuk om te zien hoe dat verloopt.
Ja daar moet met veel rekening gehouden worden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, allemaal monumentaal natuurlijk. Doet me denken aan een vriendin die in een monumentaal pand ging wonen (of ja, gevel was monumentaal). Lang verhaal kort: de aannemers hebben het verkloot en het is nu geen monumentale gevel meer.
Voor die vriendin uiteindelijk alleen maar positief, want nu mogen ze zelf reparaties uit laten voeren.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En wat waren de uiteindelijke gevolgen eigenlijk?
Niemand was aan het lachen. 2 stax decks van de 4quote:
Ja, dat zijn van die dingen die vooral achteraf lachwekkend zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand was aan het lachen. 2 stax decks van de 4
zelfs de stax decks zaten elkaar dwars
Bij mijn vrienden (en ook bij mezelf) hetzelfde verhaal. Ik had beter mijn dak 2 jaar eerder kunnen laten vervangen. De offerte de ik nu getekend heb staat zelfs nog een clausule in dat de prijzen omhoog kunnen gaan als materiaalprijzen door het dak gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Het is alleen allemaal veel duurder uitgevallen en dan niet de bouw maar alles voor binnen.
Ze hadden al wel alles uitgezocht in het begin maar konden nog niets bestellen omdat het dan te lang bij een bedrijf zou liggen of ze hadden er geen ruimte voor zolang te bewaren, bv de keuken. Nu ze het konden bestellen was daar wel het een aan ander aan euro's bij opgekomen. Niet normaal hoe duur alles was geworden in een jaar
Jezus wat een heldere instructiesquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag 2 gerechten per gang per persoon kiezen. Vrij duidelijk.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zķ bijzonder was die gevel ook weer niet hoor, hij past prima in de oude binnenstad qua stijl verder, dus geen label "monument" is niet perse een ramp.
Voor de aannemer is het een ander verhaal, die bestaat nu geloof ik ook niet meer.
ja tijdens het spelen was het minder leuk. 1 spell per turn mogen spelen, 1 landje per turn mogen untappen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die dingen die vooral achteraf lachwekkend zijn.
Nektasje?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg vandaag mijn tasje denk ik.
Ik weet niet of hij BEIGE isquote:
Mooi.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn vrienden (en ook bij mezelf) hetzelfde verhaal. Ik had beter mijn dak 2 jaar eerder kunnen laten vervangen. De offerte de ik nu getekend heb staat zelfs nog een clausule in dat de prijzen omhoog kunnen gaan als materiaalprijzen door het dak gaan.
Welke is het geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
wist je dat er nog water in het zwembad op de titanic zit?
Ik begrijp het ook wel en wil ook wel betalen ervoor, maar dan wil ik eigenlijk wel weten wat ik moet betalenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi.
Maar die materiaalprijzen zijn écht niet leuk meer. Op het werk ook, er zit nog wel wat rek in de marges, maar we moeten het hebben van het onderhoud van de machientjes.
Ellende he maar hier reken je toch ook niet op.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn vrienden (en ook bij mezelf) hetzelfde verhaal. Ik had beter mijn dak 2 jaar eerder kunnen laten vervangen. De offerte de ik nu getekend heb staat zelfs nog een clausule in dat de prijzen omhoog kunnen gaan als materiaalprijzen door het dak gaan.
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel en wil ook wel betalen ervoor, maar dan wil ik eigenlijk wel weten wat ik moet betalen
Veel bouwbedrijven zijn gewoon enorm schofterig, extreme prijzen, 0 service. Over een paar jaar gaan ze weer klagen dat ze geen werk hebben. Nu komen ze om in het werk.
Chique en mandarijntjes gaan echt niet samen heurquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chique zakelijke tas, voor de laptops en de mandarijntjes.
Ik ben al blij als ze me aangeven wanneer ze komen om het dak te vervangenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, logisch.Is ook gewoon hun werk zou je denken, die inschatting maken.
Made in Germany.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk even opzoeken, iets Duits.
Wil een foto van Nina Poekie in de tas straks.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk even opzoeken, iets Duits.
Gezond eten = chique, plebs heeft een snackbarhuid, vissenogen en van dat dode strohaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chique en mandarijntjes gaan echt niet samen heur
Meid, dolletjes!quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Kwam die niet uit Swaziland?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Made in Germany.
Hitler was trouwens niet in Duitsland gemaakt... just sayn'
Naast het land van Oemfoefoe?quote:
Ik eet amper wat van de snackbar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezond eten = chique, plebs heeft een snackbarhuid, vissenogen en van dat dode strohaar
Volgens zijn beste vriend August Kubizek had Adolf een micropenis, dat zou wel eens wat van zijn nare strapatsen en ongezellige humeur kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naast het land van Oemfoefoe?
Nou, dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat hij niet alles kon eten en daar ook last van hadquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens zijn beste vriend August Kubizek had Adolf een micropenis, dat zou wel eens wat van zijn nare strapatsen en ongezellige humeur kunnen verklaren.
Ja, maar zo'n ding heeft wel reddingsbootjes en er varen ook altijd andere schepen in de buurt van zo'n kruiser. Hij is niet met man en muis vergaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Las dat er 500 man op dat schip zaten. Das best veel @:Recce
En die postzegel is wel echt tof
je bakt alles zelf?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet amper wat van de snackbar.
Joop bakt hetquote:
Dat klinkt ook niet lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Binnenkort mag ik een bootcamp-les meedoen met werk.
Dat wordt weer sterretjes zien en licht in het hoofd worden
ik zou gewoon bedanken en de bedrijfssnackbarkantine plunderenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Binnenkort mag ik een bootcamp-les meedoen met werk.
Dat wordt weer sterretjes zien en licht in het hoofd worden
alles plunderen!quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou gewoon bedanken en de bedrijfssnackbarkantine plunderen
Gewoon rustig aan doenquote:
Ja hallo, wat is dit nou weer voor instellingquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou gewoon bedanken en de bedrijfssnackbarkantine plunderen
Werk je op een middelbare school of wat?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, wat is dit nou weer voor instelling![]()
De nieuwe kantinejuf heeft bedacht dat we geen blikjes fris en koekjes meer mogen
Nu at ik toch al geen koekjes, maar af en toe een blikje fris was wel lekker
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus wat een heldere instructies![]()
Hadden alle restaurants dat maar
Acht jij mij geschikt om met (jonge) mensen te werken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werk je op een middelbare school of wat?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Acht jij mij geschikt om met (jonge) mensen te werken?
Helaas ontkom ik er niet aan om met mensen te werken.quote:
lijkschouwer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas ontkom ik er niet aan om met mensen te werken.
Er bestaat geen baan waar je niet met mensen in aanraking komt.
Meh, dan heb je altijd nog je leidinggevendequote:Op vrijdag 15 april 2022 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
lijkschouwer.
dan heb je in ieder geval geen last van de mensen met wie je werkt
Maar hoe eet je dan de dagelijkse schijf van vijf(patat, kipkorn, kroket, kaassouffle, bamischijf)quote:
die kan je ook op die tafel leggen als die vervelend isquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh, dan heb je altijd nog je leidinggevende
Voor jezelf beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tering, ben je van Pakistan lekker naar Europa verkast, krijg je daar weer die Russen op je dak. En dan zit je in Rotterdam.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
We hebben een vluchteling van oorlog in oekraine bij ons werken![]()
Het is een pakistani die daar studeerde en nu in rotterdam verder gaat met zijn studie
Ja, niet. Kipkorn valt sowieso al af he.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoe eet je dan de dagelijkse schijf van vijf(patat, kipkorn, kroket, kaassouffle, bamischijf)
Gewoon de hele dag cellen bekijken onder je microscoop en dan de resultaten doormailen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja blij dat die hier terecht kanquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, ben je van Pakistan lekker naar Europa verkast, krijg je daar weer die Russen op je dak. En dan zit je in Rotterdam.
beste instellingquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, wat is dit nou weer voor instelling![]()
het lef!, gelijk vervangenquote:De nieuwe kantinejuf heeft bedacht dat we geen blikjes fris en koekjes meer mogen
Nu at ik toch al geen koekjes, maar af en toe een blikje fris was wel lekker
Als er kans is op oorlog, is dat laatste nooit een goed idee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, ben je van Pakistan lekker naar Europa verkast, krijg je daar weer die Russen op je dak. En dan zit je in Rotterdam.
Ja, maar dan moet je acquisitie plegen en heb je te maken met klanten die veelal ook mensen zijnquote:
Al mijn contact gaat tegenwoordig wel via mailquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je acquisitie plegen en heb je te maken met klanten die veelal ook mensen zijn
ik kan niet onthouden waarvoor je allemaal allergisch bentquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, niet. Kipkorn valt sowieso al af he.
Da's zo'n beetje de helft van jezelf?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit ook een open dag van de Landmacht bezocht en ik vroeg of mijn lengte een probleem was, die man zei van nietMaar ik vond de bepakking van minimaal 35 kg wel een probleem
Geen beesten he. Ook geen vleugje ervan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kan niet onthouden waarvoor je allemaal allergisch bent
Ik moedig mensen tegenwoordig aan om te e-mailen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al mijn contact gaat tegenwoordig wel via mail
Destijds woog ik 55 kg, dus dat ging hem sowieso niet wordenquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's zo'n beetje de helft van jezelf?
ziet er prima uit hierquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Destijds woog ik 55 kg, dus dat ging hem sowieso niet wordenIk zag mezelf al als een soort schildpad op mijn rug vallen en nooit meer opstaan
Pehehehehe.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Destijds woog ik 55 kg, dus dat ging hem sowieso niet wordenIk zag mezelf al als een soort schildpad op mijn rug vallen en nooit meer opstaan
Ja, eens. Graag alleen bellen als het echt spoed heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moedig mensen tegenwoordig aan om te e-mailen.
Bellen is kak, want dan zit je net in iets en dan wordt je gestoord.
Vaak zet ik ook m'n telefoon op bezet, want dan lees ik het terugbelverzoek wel
Haha hier lekker welquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele dag nog geen zon gezien.
Brugpiepervibesquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief grote Kipling tasquote:
Sounds gudquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
https://simpelkoken.nl/recept/frikandellensoep
jaquote:
Ja ik wilde een eastpack maar mn moeder kocht een kipling. Zelfs in de 2e was t "tas waar ga je met dat meisje heen"quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inclusief grote Kipling tas![]()
Gelukkig daarna wel vervangen voor een normale tas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |