SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Heer dud0rquote:
Meneer fruitquote:
Goede vrijdag.quote:
Mevrouw fruitquote:
Weinig goeds als ik om 0500 wakker ben en niet meer kan slapenquote:
Dat heeft u weer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 05:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig goeds als ik om 0500 wakker ben en niet meer kan slapen
Hey Dot.quote:
Hey Freshfruitquote:
De Passion was niet echt best.quote:
Ja beeetje jammer wel, ik ben ook alweer half uur wakker, en neig er beetje naar om maar eruit te gaan, probeer eerst nog een keertje om te draaienquote:Op vrijdag 15 april 2022 05:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig goeds als ik om 0500 wakker ben en niet meer kan slapen
Ik zou hem met Max en Chantal kijken. Maar de kleine meid heeft gegild van de pijn om 20.10 uur zat ik voor het ziekenhuis in de auto te wachten en Chantal kwam pas om 22.15 uur het ziekenhuis weer uit. Ik was mee om in de auto de kleine vast te houden omdat ze zoveel pijn had. Dus heb niets gezien. Kijk hemquote:
Wow wacht.Alles goed verder?quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou hem met Max en Chantal kijken. Maar de kleine meid heeft gegild van de pijn om 20.10 uur zat ik voor het ziekenhuis in de auto te wachten en Chantal kwam pas om 22.15 uur het ziekenhuis weer uit. Ik was mee om in de auto de kleine vast te houden omdat ze zoveel pijn had. Dus heb niets gezien. Kijk hem
Bijna ieder jaar met Max. Maar waarom was er niets aan?
Kinderarts weet het niet. Het is of een koliek geweest of een flinke kramp. Of koemelkallergie. Chantal moet nu op uitkijken met wat ze eet omdat ze borstvoeding geeft. Ik heb 4 kinderen 6 kleinkinderen maar heb nog nooit een baby zo hard horen gillen. En normaal huilt ze nooit.quote:
Dat is heel eng.quote:Op vrijdag 15 april 2022 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderarts weet het niet. Het is of een koliek geweest of een flinke kramp. Of koemelkallergie. Chantal moet nu op uitkijken met wat ze eet omdat ze borstvoeding geeft. Ik heb 4 kinderen 6 kleinkinderen maar heb nog nooit een baby zo haard horen gillen. En normaal huilt ze nooit.
Was het ook, op een gegeven moment was haar hoofdje zo rood als een tomaat.quote:
Thnxquote:
Dank je Buda,quote:
aan het ontbijtquote:
Uitslapen misschien, lang weekend?quote:
Het is gewoon een werkdag hoor?quote:
Arme jijquote:
*steekt hand opquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij
Las her en der dat er toch al wat zijn die langweekend hebben
Ja ambtenaren en zulksquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Arme jij
Las her en der dat er toch al wat zijn die langweekend hebben
Kijk ze zijn er welquote:
Wel snel even boodschappen doen voor de Duitse invasiequote:Op vrijdag 15 april 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk ze zijn er wel![]()
Lekker genieten van je vrije dagen
Schoonzoon heeft ook vrij, verplichte ATV en is geen ambtenaarquote:
Toch wel, was gisteren of eergisteren op het nieuws dat er niet zoveel Duitsers naar Nederland komen nog momenteelquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel snel even boodschappen doen voor de Duitse invasie
quote:
Doe eens rustig.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gelukkig mag ik gaan werken …quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
misschien niet als toerist.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch wel, was gisteren of eergisteren op het nieuws dat er niet zoveel Duitsers naar Nederland komen nog momenteel
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik gaan werken …
Sterkte hier jongens met dat balgeval
Oh jij hebt de livefeed ook aanstaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie zal wel helemaal hyper zijn. Zit vandaag al in haar bikini met een jurkje erover en haar vliegtuigsokken aan.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ballie zal wel helemaal hyper zijn. Zit vandaag al in haar bikini met een jurkje erover en haar vliegtuigsokken aan.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jij hebt de livefeed ook aanstaan
Beetje met strandzand spelen in het vliegtuig en Thaise liedjes aan het zingen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dankje bosquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal fijne vakantie, fijne reis en fijne verjaardag
Dank u, Ik ga ook nu maar richting werk..quote:
Zo hypocriet maak je het zelden meequote:In een programma op de Russische staatstelevisie is woedend gereageerd op het zinken van het Russische vlaggenschip Moskva. Een van de commentatoren zegt: "Als ons grondgebied wordt aangevallen, dan is dat een absolute reden voor oorlog. Afgelopen nacht was het einde van de Russische militaire operatie." Die laatste term hebben de Russen steeds gebruikt om de invasie te betitelen; het woord 'oorlog' is steeds vermeden.
Ook wordt een Russische reactie besproken, waarin geopperd wordt om Kiev te bombarderen, de spoorwegen van Oekraïne te vernietigen en het voor wereldleiders onmogelijk te maken om Oekraïne te bezoeken.
Weer lekker al die gleufjes vullenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank u, Ik ga ook nu maar richting werk..
Ordibal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer lekker al die gleufjes vullen![]()
Niks hypocriet, ze zijn bezig met een vredesmissie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hypocriet maak je het zelden mee
...quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weer lekker al die gleufjes vullen![]()
niet om de gleufjes te vullenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
...volgens mij weten we nu wel waarom jij naar thailand wilt...
«Thuiswerken» en jezelf wijn serverenquote:
Vreselijk is dat, in Enschede is dat ook altijd zo. ALs je daar zaterdag op de markt komt wordt je als Nederland door de marktkoop lui ook in het Duits aangesprokenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien niet als toerist.
maar vandaag wil je niet in de buurt van de woonboulevard in heerlen of de outlet in roermond zijn. Daar spreekt iedereen vandaag duits
Upgrade naar business vragen als verjaardagscadeauquote:
Zoiets durf ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Upgrade naar business vragen als verjaardagscadeau
Dit wist ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenWeer 3:56 daglicht erbij vandaag
![]()
[ afbeelding ]
zien ze dat niet op hun scherm?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon bij het inchecken casual opmerken. Misschien dat ze een plekje hebben
Jawel, krijgen ze een melding van en dan gaan ze je feliciteren, of visiteren als je boos kijktquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, krijgen ze een melding van en dan gaan ze je feliciteren, of visiteren als je boos kijkt
ja je kan je haast niet voorstellen dat dta waar is tochquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze poept ook in bed als ze boos is
wat doen ze bij qatar?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een beetje goede maatschappij zetten ze je de hele vlucht een feesthoedje op
Salsabandje achterin het vliegtuig, sushi voor iedereen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een beetje goede maatschappij zetten ze je de hele vlucht een feesthoedje op
Zijn jullie misschien eerder in Thailand als vliegtuig wind mee heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Ga meestal op schiphol naar maccie maar met die flatulentie kan ik dat beter niet doen
Depp die dacht, heeyyyy een fris jong snuitje met een strakke preut maar ik vrees dat hij zijn radar uit had staan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn jullie misschien eerder in Thailand als vliegtuig wind mee heeft.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja volgens mij is ze echt gestoord? Weet eigenlijk niet eens hoe succesvol haar carriere was?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Don’t stick your dick in crazy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |