Zijn jullie misschien eerder in Thailand als vliegtuig wind mee heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Ga meestal op schiphol naar maccie maar met die flatulentie kan ik dat beter niet doen
Depp die dacht, heeyyyy een fris jong snuitje met een strakke preut maar ik vrees dat hij zijn radar uit had staan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze poept ook in bed als ze boos is
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn jullie misschien eerder in Thailand als vliegtuig wind mee heeft.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze poept ook in bed als ze boos is
ja volgens mij is ze echt gestoord? Weet eigenlijk niet eens hoe succesvol haar carriere was?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Don’t stick your dick in crazy.
Noem maar een film van d'r op.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgens mij is ze echt gestoord? Weet eigenlijk niet eens hoe succesvol haar carriere was?
Interesseert me werkelijk helemaal niets.quote:
Uiteindelijk weer in slaap gevallen en nu wakkerquote:Op vrijdag 15 april 2022 06:04 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja beeetje jammer wel, ik ben ook alweer half uur wakker, en neig er beetje naar om maar eruit te gaan, probeer eerst nog een keertje om te draaien
Zal wel een drankje teveel opgehad hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Depp die dacht, heeyyyy een fris jong snuitje met een strakke preut maar ik vrees dat hij zijn radar uit had staan.
Het helpt waarschijnlijk niet als je van snuif naar snuif gaat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Depp die dacht, heeyyyy een fris jong snuitje met een strakke preut maar ik vrees dat hij zijn radar uit had staan.
Ze is niet echt bekend van d'r sprankelende acteercarričre in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigenlijk geen idee maar ik ben sowieso niet echt een filmkijker
Morguh Fogelquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat bij Qatar die kans erg klein is helaas.
Hey Bos, al opgeknapt?quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Bitterbal fijne vakantie, fijne reis en fijne verjaardag
Best succesvol. Ze zit in Aquaman en Justice Leaguequote:Op vrijdag 15 april 2022 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgens mij is ze echt gestoord? Weet eigenlijk niet eens hoe succesvol haar carriere was?
En ze dreigen met kernwapens las ik ergens als de VS niet stopt met wapens te sturenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo hypocriet maak je het zelden mee
noodstop ergens in azie en wordt je door mannen in witte maanpakken ingepakt en weggevoerd voor chemische dreigingquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Ga meestal op schiphol naar maccie maar met die flatulentie kan ik dat beter niet doen
deden ze al vanaf het begin dat stomme dreigenquote:Op vrijdag 15 april 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze dreigen met kernwapens las ik ergens als de VS niet stopt met wapens te sturen
Ze is niet 100 procent in orde.quote:Op vrijdag 15 april 2022 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een drankje teveel opgehad hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |