Acht jij mij geschikt om met (jonge) mensen te werken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werk je op een middelbare school of wat?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Acht jij mij geschikt om met (jonge) mensen te werken?
Helaas ontkom ik er niet aan om met mensen te werken.quote:
lijkschouwer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helaas ontkom ik er niet aan om met mensen te werken.
Er bestaat geen baan waar je niet met mensen in aanraking komt.
Meh, dan heb je altijd nog je leidinggevendequote:Op vrijdag 15 april 2022 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
lijkschouwer.
dan heb je in ieder geval geen last van de mensen met wie je werkt
Maar hoe eet je dan de dagelijkse schijf van vijf(patat, kipkorn, kroket, kaassouffle, bamischijf)quote:
die kan je ook op die tafel leggen als die vervelend isquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meh, dan heb je altijd nog je leidinggevende
Voor jezelf beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tering, ben je van Pakistan lekker naar Europa verkast, krijg je daar weer die Russen op je dak. En dan zit je in Rotterdam.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:11 schreef bitterbal het volgende:
We hebben een vluchteling van oorlog in oekraine bij ons werken![]()
Het is een pakistani die daar studeerde en nu in rotterdam verder gaat met zijn studie
Ja, niet. Kipkorn valt sowieso al af he.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hoe eet je dan de dagelijkse schijf van vijf(patat, kipkorn, kroket, kaassouffle, bamischijf)
Gewoon de hele dag cellen bekijken onder je microscoop en dan de resultaten doormailen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja blij dat die hier terecht kanquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, ben je van Pakistan lekker naar Europa verkast, krijg je daar weer die Russen op je dak. En dan zit je in Rotterdam.
beste instellingquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, wat is dit nou weer voor instelling![]()
het lef!, gelijk vervangenquote:De nieuwe kantinejuf heeft bedacht dat we geen blikjes fris en koekjes meer mogen
Nu at ik toch al geen koekjes, maar af en toe een blikje fris was wel lekker
Als er kans is op oorlog, is dat laatste nooit een goed idee.quote:Op vrijdag 15 april 2022 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering, ben je van Pakistan lekker naar Europa verkast, krijg je daar weer die Russen op je dak. En dan zit je in Rotterdam.
Ja, maar dan moet je acquisitie plegen en heb je te maken met klanten die veelal ook mensen zijnquote:
Al mijn contact gaat tegenwoordig wel via mailquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je acquisitie plegen en heb je te maken met klanten die veelal ook mensen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |