@Aagjequote:
Ik ook want ik heb een lang weekend.quote:
Ook een goed idee.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga passievol andere dingen doen
Lekker van genietenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook want ik heb een lang weekend.
MrsL geeft het antwoord al.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die doet alleen aan tarot kaarten toch
Dat ga ik zeker doen.quote:
Fijn weekend gewenst.quote:
Dank je, dat gaat zeker lukken.quote:
Hapjes in huis gehaald.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:18 schreef Paul het volgende:
Vanavond met @:dotteke en @:Haags kijken naar The Passion
Ik ook, maar moet maandag wel nog werken.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook want ik heb een lang weekend.
Lekker!quote:
Yes, ik heb zo'n rig staanquote:Op donderdag 14 april 2022 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja!
@:derrabbit heb jij ook zo'n volledige rig staan?
Smaakte weer heerlijk..quote:Op donderdag 14 april 2022 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Ga ik denk ik morgen halen voor lunch
Ik ga morgen even kijken bij de visboer wat er lekker uitziet.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakte weer heerlijk..
Dat is ook lekker, of een haring met uitjes
quote:
Eigenlijk geen goed teken dat er te weinig hazen zijnquote:
Hier ook zonnig.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
De hele middag wolken in de lucht, nu helemaal geen wolken meer
Vanmiddag ook maar toch ook veel bewolking en die stomme windquote:
zoek een ander slachtofferquote:Op donderdag 14 april 2022 17:50 schreef Paul het volgende:
Hoor net dat @:freshfruit @:greysbones en @:superbadeendje ook komen kijken
Hey leave.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoek een ander slachtoffer
en gaarne mij niet meer quoten
ah ben niet de enige die die act diep triest vindquote:Op donderdag 14 april 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoek een ander slachtoffer
en gaarne mij niet meer quoten
i,k mag daar geen mening over hebbenquote:Op donderdag 14 april 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ben niet de enige die die act diep triest vind
Ik welquote:Op donderdag 14 april 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
i,k mag daar geen mening over hebben
Goedenavond Pappa ToT.quote:
Op de kop af exact ¤0,00 momenteel......quote:Op donderdag 14 april 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdien je al centjes aan de zon?
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Op de kop af exact ¤0,00 momenteel......
De panelen zijn geplaatst, die lui hebben een boormachine van de zoldertrap naar beneden laten flikkeren (GELUKKIG toen Matthijs niet bij de trap speelde) waardoor er een tegel in de hal kapot is gegaan, ze hebben een schroef kapot gedraaid (geverfd, dus dat blijf je na vervanging altijd zien), de kabels komen op een ontzettend lelijke plek de zolder in (tegen alle afspraken in) en ineens trof ik hen in hun busje aan op het moment dat ze zonder overleg wilden vertrekken, want de hond van 1 van hen moest worden ingeslapen en hij wilde er bij zijn. 1 uur en 3 kwartier rijden naar Woef toe rijden zonder het laatste beetje van de klus af te maken; een andere collega moest dat maar een keer oplossen. Dat wordt dus volgende week vrijdag pas een keer; 3,5 uur rijden in totaal voor die collega en meer dan een week geen stroomopwekking met mijn panelen.quote:
Nou ja zeg.Wat een prutsers.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
De panelen zijn geplaatst, die lui hebben een boormachine van de zoldertrap naar beneden laten flikkeren (GELUKKIG toen Matthijs niet bij de trap speelde) waardoor er een tegel in de hal kapot is gegaan, ze hebben een schroef kapot gedraaid (geverfd, dus dat blijf je na vervanging altijd zien), de kabels komen op een ontzettend lelijke plek de zolder in (tegen alle afspraken in) en ineens trof ik hen in hun busje aan op het moment dat ze zonder overleg wilden vertrekken, want de hond van 1 van hen moest worden ingeslapen en hij wilde er bij zijn. 1 uur en 3 kwartier rijden naar Woef toe rijden zonder het laatste beetje van de klus af te maken; een andere collega moest dat maar een keer oplossen. Dat wordt dus volgende week vrijdag pas een keer; 3,5 uur rijden in totaal voor die collega en meer dan een week geen stroomopwekking met mijn panelen.
had het gisteren meegekregen jaquote:Op donderdag 14 april 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
De panelen zijn geplaatst, die lui hebben een boormachine van de zoldertrap naar beneden laten flikkeren (GELUKKIG toen Matthijs niet bij de trap speelde) waardoor er een tegel in de hal kapot is gegaan, ze hebben een schroef kapot gedraaid (geverfd, dus dat blijf je na vervanging altijd zien), de kabels komen op een ontzettend lelijke plek de zolder in (tegen alle afspraken in) en ineens trof ik hen in hun busje aan op het moment dat ze zonder overleg wilden vertrekken, want de hond van 1 van hen moest worden ingeslapen en hij wilde er bij zijn. 1 uur en 3 kwartier rijden naar Woef toe rijden zonder het laatste beetje van de klus af te maken; een andere collega moest dat maar een keer oplossen. Dat wordt dus volgende week vrijdag pas een keer; 3,5 uur rijden in totaal voor die collega en meer dan een week geen stroomopwekking met mijn panelen.
Pff,wat een gedoe weer zeg.. slechte zaak en service ook van dat bedrijfquote:Op donderdag 14 april 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!quote:
Fucking DIT!!!!quote:Op donderdag 14 april 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
had het gisteren meegekregen ja
sneu voor die man zijn hond
maar het bedrijf had er voor moeten zorgen dat er vandaag iemand op de stoep stond
of ze nu 3 uur moeten rijden of 10
Zijn ook vaak niet echt ervaren types die er werken heb ik het idee.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pff,wat een gedoe weer zeg.. slechte zaak en service ook van dat bedrijf![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
[..]
Fucking DIT!!!!
Maar de eigenaar vertelde me (toen ik via-via zijn telefoonnummer te pakken kreeg) dat het FOK!king moeilijk is om genoeg goed personeel te krijgen.
Ik had al 2 kennissen dit bedrijf aangeraden omdat ze voordelig zijn en professioneel over kwamen. We krijgen ¤150 per verwijzing maar om principiële redenen stop ik nu met hen aan te raden! Dan maar geen ¤150 per keer.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pff,wat een gedoe weer zeg.. slechte zaak en service ook van dat bedrijf![]()
kloptquote:Op donderdag 14 april 2022 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
[..]
Fucking DIT!!!!
Maar de eigenaar vertelde me (toen ik via-via zijn telefoonnummer te pakken kreeg) dat het FOK!king moeilijk is om genoeg goed personeel te krijgen.
Blijkbaar in dit geval nietquote:Op donderdag 14 april 2022 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ook vaak niet echt ervaren types die er werken heb ik het idee.
Ja dat merkte ik ook al wel: huis uit 2004 met allemaal panelen met ruimtes waar doorheen je kabels en buizen kunt trekken.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ook vaak niet echt ervaren types die er werken heb ik het idee.
Klopt helemaal! En nu zit ik met schade, lelijke kabels en dik een week lang geen zelf opgewekte stroom.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar dat mag nooit jouw probleem zijn
je betaald tenslotte
leuk huilie verhaal
maar als hij niet genoeg personeel heeft
moet hij geen klussen aannemen
Uitzonderingen zullen er zeker zijn hoor,maar het valt mij op dat er veel vacatures in die richting zijn waar ervaring geen pré is.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar in dit geval niet
Bij mijn zus en zwager is het wel goed gedaan door het bedrijf
Begrijpelijk wel.. dan maar geen ¤150quote:Op donderdag 14 april 2022 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had al 2 kennissen dit bedrijf aangeraden omdat ze voordelig zijn en professioneel over kwamen. We krijgen ¤150 per verwijzing maar om principiële redenen stop ik nu met hen aan te raden! Dan maar geen ¤150 per keer.
en ook dat laatste moet je meenemen. je spreekt iets af en zij houden zich niet aan de afspraakquote:Op donderdag 14 april 2022 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt helemaal! En nu zit ik met schade, lelijke kabels en dik een week lang geen zelf opgewekte stroom.
Gratis geld is altijd fijn, maar als die kennissen / vrienden ook problemen met hen gaan krijgen, kan dat de onderlinge banden schaden.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.. dan maar geen ¤150
Nou vind dat wel heel stom..zeker ook omdat je niet zomaar dingen mag aansluiten volgens mij... als het om elektriciteit gaatquote:Op donderdag 14 april 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitzonderingen zullen er zeker zijn hoor,maar het valt mij op dat er veel vacatures in die richting zijn waar ervaring geen pré is.
degene die het dak op moeten hebben ook geen ervaring nodigquote:Op donderdag 14 april 2022 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitzonderingen zullen er zeker zijn hoor,maar het valt mij op dat er veel vacatures in die richting zijn waar ervaring geen pré is.
De panelen zouden vorige week al geplaatst worden, maar de middag voor ze geplaatst zouden worden, kregen we te horen dat ze niet op voorraad waren en dat de afspraak een week verzet moest worden!quote:Op donderdag 14 april 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ook dat laatste moet je meenemen. je spreekt iets af en zij houden zich niet aan de afspraak
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
De panelen zouden vorige week al geplaatst worden, maar de middag voor ze geplaatst zouden worden, kregen we te horen dat ze niet op voorraad waren en dat de afspraak een week verzet moest worden!
Ik ken hier iemand in de omgeving die er voor gecertificeerd is en het ook regelmatig doet. Die zou het wel voor een vriendenprijsje kunnen aansluiten, maar dat is uiteraard nog steeds meer dan wat een weekje aan zonlicht aan stroom zou opleveren, en dan zit je natuurlijk ook met de garantie enzo.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
degene die het dak op moeten hebben ook geen ervaring nodig
is een paar keer afkijken en je kunt het
het aansluiten is het enige dat echt technisch is en verplicht door een gecertificeert iemand moet worden gedaan
Oh absoluut. Maar wel als het geld waard is zeg maarquote:Op donderdag 14 april 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Gratis geld is altijd fijn, maar als die kennissen / vrienden ook problemen met hen gaan krijgen, kan dat de onderlinge banden schaden.
Ik ga de naam van het bedrijf hier niet noemen aangezien een ander bedrijf ook al niet al te blij was dat ik hun naam hier ietwat minder positief noemde!quote:
Rienk zat/zit ook in die business.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het aansluiten is het enige dat echt technisch is en verplicht door een gecertificeert iemand moet worden gedaan
ik zou zeggen gooi het erinquote:Op donderdag 14 april 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga de naam van het bedrijf hier niet noemen aangezien een ander bedrijf ook al niet al te blij was dat ik hun naam hier ietwat minder positief noemde!Maar ik vind het een enorme afrader, ondanks dat veel andere mensen hen echt goede reviews geven.
quote:Op donderdag 14 april 2022 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rienk zat/zit ook in die business.
[ afbeelding ]
Nee hoor vanaf de hoofdzekering en geen krachtstroom, 380 volt, mag iedereen aanknoeien.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Offshore.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en Adriaan was van het boorplatform toch?
Haha nee publiekelijk aan de schandpaal nagelen ga ik gegarandeerd wel doen als ik volgende week zaterdag geen fatsoenlijke oplossing voor alle problemen ga krijgen.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen gooi het erin
wat willen ze doen dan?
hadden ze er voor moeten zorgen dat het wel voor elkaar was
Culinair hoor.quote:
Als jij garantie wilt op en je panelen en op je huis (verzekering) zou ik het laten aansluiten door iemand die daar de papieren voor heeftquote:Op donderdag 14 april 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor vanaf de hoofdzekering en geen krachtstroom, 380 volt, mag iedereen aanknoeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |