@Aagjequote:
Ik ook want ik heb een lang weekend.quote:
Ook een goed idee.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga passievol andere dingen doen
Lekker van genietenquote:Op donderdag 14 april 2022 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook want ik heb een lang weekend.
MrsL geeft het antwoord al.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die doet alleen aan tarot kaarten toch
Dat ga ik zeker doen.quote:
Fijn weekend gewenst.quote:
Dank je, dat gaat zeker lukken.quote:
Hapjes in huis gehaald.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:18 schreef Paul het volgende:
Vanavond met @:dotteke en @:Haags kijken naar The Passion
Ik ook, maar moet maandag wel nog werken.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook want ik heb een lang weekend.
Lekker!quote:
Yes, ik heb zo'n rig staanquote:Op donderdag 14 april 2022 17:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja!
@:derrabbit heb jij ook zo'n volledige rig staan?
Smaakte weer heerlijk..quote:Op donderdag 14 april 2022 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Ga ik denk ik morgen halen voor lunch
Ik ga morgen even kijken bij de visboer wat er lekker uitziet.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaakte weer heerlijk..
Dat is ook lekker, of een haring met uitjes
quote:
Eigenlijk geen goed teken dat er te weinig hazen zijnquote:
Hier ook zonnig.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
De hele middag wolken in de lucht, nu helemaal geen wolken meer
Vanmiddag ook maar toch ook veel bewolking en die stomme windquote:
zoek een ander slachtofferquote:Op donderdag 14 april 2022 17:50 schreef Paul het volgende:
Hoor net dat @:freshfruit @:greysbones en @:superbadeendje ook komen kijken
Hey leave.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoek een ander slachtoffer
en gaarne mij niet meer quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |