had de dierenarts gedacht dat de caaf het niet meer lang zou redden?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
De dierenarts belde nog even vanwege de caaf, wat aardig.
Dat is wel medelevendquote:Op donderdag 14 april 2022 15:27 schreef CherryLips het volgende:
De dierenarts belde nog even vanwege de caaf, wat aardig.
Zou niet weten waarom. Mobiele telefoons hebben ook veel meer functies gekregen en toch is de prijs tussen 1995 en nu amper verandert.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van Musk zou autopilot auto's heel veel meer waard maken.
Dat wel. Ze hebben een mooie voorsprong maar andere fabrikanten en bedrijven als google (alphabet) werken er ook aan.quote:Tesla is trouwens wel echt het verst met de meest algemene vorm van autopilot, maar ik heb het idee dat het nog heel lang duurt voordat het acceptabel is het echt als autopilot in te zetten in steden etc.
zit liesje daar in?quote:
Ik had vanmorgen even gebeld erover. Ze zouden nog een second opinion vragen over de röntgenfoto dus ik had al vroeg gebeld vanmorgen dat dat niet meer nodig wasquote:Op donderdag 14 april 2022 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had de dierenarts gedacht dat de caaf het niet meer lang zou redden?
Heb ik ook weleens gehad ja.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij kregen altijd een kaartje van de dierenarts.
ah. Aardig dat ze belde.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen even gebeld erover. Ze zouden nog een second opinion vragen over de röntgenfoto dus ik had al vroeg gebeld vanmorgen dat dat niet meer nodig was
Gisteren zaten ze helemaal geschrokken in een hoekjequote:Op donderdag 14 april 2022 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. Aardig dat ze belde.![]()
Hoe gaat het met de andere caafs? Denk je dat ze de het doorhebben?
Een of ander blaatverhaal dat je auto dan een soort taxi wordt die de hele dag mensen kan vervoeren terwijl je aan het werk bent.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Mobiele telefoons hebben ook veel meer functies gekregen en toch is de prijs tussen 1995 en nu amper verandert.
Met Waymo toch? Volgens mij werkte dat ook nog niet zo lekker allemaal.quote:[..]
Dat wel. Ze hebben een mooie voorsprong maar andere fabrikanten en bedrijven als google (alphabet) werken er ook aan.
quote:Op donderdag 14 april 2022 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteren zaten ze helemaal geschrokken in een hoekjeAlleen de pluizenbol begon al snel weer te vreten, maar ze gingen niet bij hem kijken ofzo, ze bleven in de hoek. Pas toen ik hem had weggehaald en de kooi had schoongemaakt, deden ze weer normaal.
Dat is een hamsterquote:Op donderdag 14 april 2022 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal zo in de hoek?
ik kon geen bange cavia vindenquote:
bull. Een hoop mensen willen hun auto helemaal niet delen. En ik denk eerder dat bedrijven als Uber in dat gat springen als het eenmaal zover is,quote:Op donderdag 14 april 2022 15:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Een of ander blaatverhaal dat je auto dan een soort taxi wordt die de hele dag mensen kan vervoeren terwijl je aan het werk bent.
[..]
'Zo goed ben ik er nou ook weer niet in thuisquote:Met Waymo toch? Volgens mij werkte dat ook nog niet zo lekker allemaal.
dat gaat snelquote:Op donderdag 14 april 2022 15:43 schreef Recce het volgende:
Liesje is al in Duitsland geweest en gaat zo België in:
[ afbeelding ]
Een gemiddeld passagiersvliegtuig gaat 250km per uur dus dat schiet wel op jaquote:
dat redt de bitterbrommert nietquote:Op donderdag 14 april 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een gemiddeld passagiersvliegtuig gaat 250km per uur dus dat schiet wel op ja
Ik denk dat particulieren dat inderdaad niet gaan doen en dat er bedrijven komen, net als met die irritante deelscooters.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:44 schreef datismijnmening het volgende:
bull. Een hoop mensen willen hun auto helemaal niet delen. En ik denk eerder dat bedrijven als Uber in dat gat springen als het eenmaal zover is,
Toch wel een paar kilometertjes harderquote:Op donderdag 14 april 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerder 850 km/uur.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is het eerste antwoord dat google me geeft 🤷♀️quote:Op donderdag 14 april 2022 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel een paar kilometertjes harder
ah ja. als ik iets verder scroll kom ik 1000km/uur tegen.quote:
hallo haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagsquote:
Of jij moet beter lezen.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah ja. als ik iets verder scroll kom ik 1000km/uur tegen.
de 250km/u is blijkbaar de grondsnelheid die nodig is om op te stijgen.
google moet wat duidelijker zijn
'Zo'n groot vliegtuig heeft een hele lange startbaan nodig om zo hard te kunnen'quote:
Je moet niet zulke kutvragen stellen.quote:
Wordt het wel duidelijk uitgelegd.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef UitStraling het volgende:
Kindersites lezen en dan het verkeerde daaruit halen
Gras is paars.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het wel duidelijk uitgelegd.
daaarquote:Op donderdag 14 april 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat het voordeliger is om op schiphol euro's te wisselen naar baht of in thailand?
eerste pagina googlequote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Zo'n groot vliegtuig heeft een hele lange startbaan nodig om zo hard te kunnen'
Je bent in een kleutertijdschrift aan het opzoeken?
ja zo ver lees ik niet. ik lees alleen de eerste zinquote:Op donderdag 14 april 2022 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
En wat staat daar onder?
[ afbeelding ]
ik zocht op gemiddelde snelheid vliegtuigquote:Op donderdag 14 april 2022 16:07 schreef Recce het volgende:
Normale mensen zoeken het zo:
[ afbeelding ]
ik denk dat je daar gewoon bij elke winkel moet pinnen en dat je bank het omwisseltquote:Op donderdag 14 april 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat het voordeliger is om op schiphol euro's te wisselen naar baht of in thailand?
ja daar is pinnen niet heel gebruikelijk. Ja in de supermarkt maar restaurantjes niet echtquote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat je daar gewoon bij elke winkel moet pinnen en dat je bank het omwisselt
of daar flappen uit de muur snokken inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat je daar gewoon bij elke winkel moet pinnen en dat je bank het omwisselt
Lijkt me niet de beste koers dan. Wel meteen alvast cash op zak zodra je er bent. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deed het voorheen altijd hier bij de abn op schiphol
flappen uit de muur is daar deur. abn rekent trouwens ook veel voor pinnen buiten euquote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of daar flappen uit de muur snokken inderdaad.
[..]
Lijkt me niet de beste koers dan. Wel meteen alvast cash op zak zodra je er bent. Dat dan weer wel.
Misschien moet je gewoon Bing gaan gebruiken als je niet met Google om kunt gaan!quote:Op donderdag 14 april 2022 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
eerste pagina google
[..]
ja zo ver lees ik niet. ik lees alleen de eerste zin
[..]
ik zocht op gemiddelde snelheid vliegtuig
Doe es liefquote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon Bing gaan gebruiken als je niet met Google om kunt gaan!
dan kan je ze misschien beter zelf slaan en printen.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is pinnen niet heel gebruikelijk. Ja in de supermarkt maar restaurantjes niet echt
en zal ook wel wat kosten om te pinnen denk ik?
quote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon Bing gaan gebruiken als je niet met Google om kunt gaan!
ik ben geen Fles.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kan je ze misschien beter zelf slaan en printen.
ga ik nog doen maar goed dat je het zegtquote:Op donderdag 14 april 2022 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb je je pinpas wel al op internationaal of wereldwijd ofzo gezet?
maar je printer werkte nu wel dus dan kan hetquote:
inderdaad. ik ben KEIHARD aan het huilen nuquote:Op donderdag 14 april 2022 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, sorry @:dud0r, dat is wel erg gemeen.
ja maar heb geen geldpapierquote:Op donderdag 14 april 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar je printer werkte nu wel dus dan kan het
Misschien moet je even iets in de frituur gooien dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. ik ben KEIHARD aan het huilen nu
alsof die taaitaaien dat zienquote:
Nee ik bewaar m'n lucht frituur snacks voor morgenavondquote:Op donderdag 14 april 2022 16:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je even iets in de frituur gooien dan?
wat is er dan?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik bewaar m'n lucht frituur snacks voor morgenavond
niks, maar vanavond ben ik niet thuisquote:
ja waarschijnlijk wel. Het is trouwens al gevraagd of onze lonen omhoog kunnen vanwege de inflatiequote:
Is dat niet goed?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk lang leven de liefde. Heeft een van de kandidaten een ex die gender-fluid was; de ene dag meer man en de andere dag meer vrouw
Ja maar goed, daar kom je toch ook niet pas achter nadat je er een relatie mee bent begonnen of wel?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja wat vreemd. de ene dag Henk en de andere dag Hendrika
nee maar daar ging het niet om :pquote:Op donderdag 14 april 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, daar kom je toch ook niet pas achter nadat je er een relatie mee bent begonnen of wel?
Je moet het een beetje vergelijken met dat je de ene dag meer zin hebt in speklappen en de andere dag meer in gebakken spekjesquote:Op donderdag 14 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan is het niet meer zo raarquote:Op donderdag 14 april 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet het een beetje vergelijken met dat je de ene dag meer zin hebt in speklappen en de andere dag meer in gebakken spekjes
Elke dag chocola.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet het een beetje vergelijken met dat je de ene dag meer zin hebt in speklappen en de andere dag meer in gebakken spekjes
Geen Ingrid? of Henka??quote:Op donderdag 14 april 2022 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat kost een biertje bij jullie?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk wel. Het is trouwens al gevraagd of onze lonen omhoog kunnen vanwege de inflatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |