Een welgemeende "Ach Sep".quote:Op donderdag 14 april 2022 18:01 schreef Beregd het volgende:
PR is onthoofd
https://sporza.be/nl/2022(...)arijs~1649951861966/
@Mani89quote:Op donderdag 14 april 2022 18:01 schreef Beregd het volgende:
PR is onthoofd
https://sporza.be/nl/2022(...)arijs~1649951861966/
Ronde van Vlaanderen zou ik houden als afsluiting van het Vlaamse voorjaar, vervolgens gewoon via AGR, Waalse Pijl naar LBL. Parijs-Roubaix dan een week na Lombarije.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-najaar-waarom-niet/
Haten op Sep.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:10 schreef AllesKaputt het volgende:
Alsof Sep een uitslag had gereden.
Kan aan mij liggen, maar afgelopen zondag was het toch gewoon een graadje of 12 en lekker zonnig?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef Bugno3 het volgende:
Voelt toch wel als gigantische beflikkering dat het nu godverdomme 18 graden en zonnig is tijdens De Hel en tijdens het "echte" weekend 8 graden was en regende en waaide en terreur had opgeleverd.
Ja, die hele week had het wel geregend. Pas die zondag was het weer droog weer.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar afgelopen zondag was het toch gewoon een graadje of 12 en lekker zonnig?
Of lagen de kasseien nog nat van buien eerder die week?
Parijs Roubaix staat dan ook een beetje alleen. Zou dan (zoals in artikel beschreven) bv de strade of bv een GP Denain er nog bij plaatsen. Maargoed, speculatie, speculatiequote:Op donderdag 14 april 2022 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ronde van Vlaanderen zou ik houden als afsluiting van het Vlaamse voorjaar, vervolgens gewoon via AGR, Waalse Pijl naar LBL. Parijs-Roubaix dan een week na Lombarije.
Bovenstaande scenario ben ik op zich niet op tegen. Zowel RvV en P-R naar het najaar zie ik niet zitten.
De een na laatste zondag van oktober (vanwege de zomertijd) lijkt mij de mooiste datum.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-najaar-waarom-niet/
Je zou dan inderdaad naast een mooi Italiaans najaar, voor de wat meer klimmende types, ook een reeks van Franse wedstrijden kunnen neerzetten voor een duidelijk ander type renner met Denain, Parijs-Tours en Parijs-Roubaix. Dat lijkt me persoonlijk echt een mooie indeling. Daarmee krijgt Parijs-Tours misschien ook wat meer glans terug. Het is tegenwoordig toch meer een niemendalletje aan het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Parijs Roubaix staat dan ook een beetje alleen. Zou dan (zoals in artikel beschreven) bv de strade of bv een GP Denain er nog bij plaatsen. Maargoed, speculatie, speculatie
Als je enkel Roubaix verplaatst en verder de normale kalender aanhoudt, heb je dat laatste probleem ook niet, dan zit er een week tussen het einde van Baskenland en AGR. Het is alleen de vraag of ze bij een vernieuwde kalender inderdaad een "vrij" weekend plannen tussen Vlaanderen en AGRquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:46 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zie eigenlijk ook vooral voordelen om Parijs-Roubaix te verplaatsen. Zal zeker even wennen zijn als de opeenvolging Vlaanderen-Roubaix verdwijnt, maar van Vlaanderen door naar de AGR is ook geen gek idee.
Dan moeten ze er alleen voor zorgen dat Baskenland niet meer samenvalt en een hoop klimmerstypes weghoudt in Zuid-Limburg.
Strade Biance heeft wellicht wel interesse om iets een paar weken later verreden te worden?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je enkel Roubaix verplaatst en verder de normale kalender aanhoudt, heb je dat laatste probleem ook niet, dan zit er een week tussen het einde van Baskenland en AGR. Het is alleen de vraag of ze bij een vernieuwde kalender inderdaad een "vrij" weekend plannen tussen Vlaanderen en AGR
Dat is in ieder geval geen keuze op sportieve gronden. Kan er ingezet worden op een DNF of OTL?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Bas Tietema ook Parijs Roubaix gaat rijden?
Roubaix is wel de koers om uit te rijden, al dan niet OTL. Al deed ie het in Denain niet onaardig. Wie weet kan die verrassen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:33 schreef Devolder het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval geen keuze op sportieve gronden. Kan er ingezet worden op een DNF of OTL?
Ik sta erg ambivalent tegenover de huidige campagne van Bas Tietema. Aan de ene kant vind ik hem een erg toffe content creator op YT samen met Josse en Devin, zijn series over de Giro di Tietema en ook bijvoorbeeld die 24-uurs challenge heb ik erg van genoten. In dat kader gun ik hem ook alle succes met zijn nieuwe profcarrière. Maar de huidige serie is qua content eigenlijk een stuk minder interessant, zeker ook omdat die structureel maanden achter de feiten aan hobbelt. Je ziet hem dan een profcontract krijgen terwijl je al weet dat hij maanden koers in de benen heeft. Wat meer is, de koersen die hij rijdt eindigen steevast in een DNF, dus qua sportieve waarde is het allemaal erg twijfelachtig. Lijkt me dan ook stug dat hij Parijs-Roubaix wel gaat uitrijden of anderszins een noemenswaardige bijdrage levert aan de koers, al zou ik het mooi voor hem vinden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je op sportieve gronden naar de startlijst kijkt kan je wel veel meer namen schrappen, dus zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:33 schreef Devolder het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval geen keuze op sportieve gronden. Kan er ingezet worden op een DNF of OTL?
Is het gezellig wonen in de endeldarm van Bas?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je op sportieve gronden naar de startlijst kijkt kan je wel veel meer namen schrappen, dus zou het wat uitmaken?
Dat verplichte gehaat hier, boeiend.
Voorspelbare takequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het gezellig wonen in de endeldarm van Bas?
CONTENT CREATORquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:52 schreef DecoAoreste het volgende:
huidige campagne van Bas Tietema. Aan de ene kant vind ik hem een erg toffe content creator op YT samen met Josse en Devin, zijn series over de Giro di Tietema en ook bijvoorbeeld die 24-uurs challenge heb ik erg van genoten. In dat kader gun ik hem ook alle succes met zijn nieuwe profcarrière. Maar de huidige serie is qua content eigenlijk een stuk minder interessant, zeker ook omdat die structureel maanden achter de feiten aan hobbelt. Je ziet hem dan een profcontract krijgen terwijl je al weet dat hij maanden koers in de benen heeft. Wat meer is, de koersen die hij rijdt eindigen steevast in een DNF, dus qua sportieve waarde is het allemaal erg twijfelachtig. L
Dat is in ieder geval geen keuze op sportieve gronden. Kan er ingezet worden op een DNF of OTL?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is geen gehaat, maar een constatering. Verder hartstikke leuk voor deze jongen dat die zijn droomkoers mag rijden, maar het is vanuit de ploeg een commerciële keuze. En die levert waarschijnlijk meer aandacht op dan de sportieve.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je op sportieve gronden naar de startlijst kijkt kan je wel veel meer namen schrappen, dus zou het wat uitmaken?
Noem er eens drie. Je krijgt van mij Feng cadeau.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet zeker dat die by far het laagste wattage per kg trapt tijdens de testen van iedereen die meedoet zondag. Zou het een wonder vinden als die er na 100km nog niet is afgereden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Schijnbaar trapt hij nog helemaal niet zulke slechte wattages in training, anders had hij dat contract niet gekregen. Maar in de koers is dat nog niet terug te zien.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weet zeker dat die by far het laagste wattage per kg trapt tijdens de testen van iedereen die meedoet zondag. Zou het een wonder vinden als die er na 100km nog niet is afgereden.
Dat hij een contract heeft gekregen lijkt mij niet om sportieve redenen, maar omdat elke scheet van Bas Tietenman met zijn blote billen gezicht in de media komt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Schijnbaar trapt hij nog helemaal niet zulke slechte wattages in training, anders had hij dat contract niet gekregen. Maar in de koers is dat nog niet terug te zien.
Denk ook dat hij de enige renner van de ploeg is die hier is genoemd in een wielertopic de laatste maandenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hij een contract heeft gekregen lijkt mij niet om sportieve redenen, maar omdat elke scheet van Bas Tietenman met zijn blote billen gezicht in de media komt.
Daarom, die ploeg kan je ook niets verwijten uiteraard. Ik stoor me er verder niet echt aan al laat ik die goednieuwsshow graag langs me heen gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk ook dat hij de enige renner van de ploeg is die hier is genoemd in een wielertopic de laatste maanden
Volgens de trainer zit hij ergens in de middenmoot van de ploeg qua waarden, als je die serie op YT volgt. Maar dat zegt niet alles over hoe je in de koers presteert.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hij een contract heeft gekregen lijkt mij niet om sportieve redenen, maar omdat elke scheet van Bas Tietenman met zijn blote billen gezicht in de media komt.
Ik vind het irritanter dat er steeds maar weer mensen die naam überhaupt noemen in de context dat hij er niets van kan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom, die ploeg kan je ook niets verwijten uiteraard. Ik stoor me er verder niet echt aan al laat ik die goednieuwsshow graag langs me heen gaan.
Dit jaar is het sportief gezien toch een betere keuze dan pakweg Sagan. Die komt niet eens opdagen met een veel groter salarisquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als die jankerd maar niet wint.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:04 schreef franklop het volgende:
Volgens HLN moet Teuns misschien in dienst van Colbrelli rijden deze zondag
Dat. En als ik kijk vorige week met de AGR.quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tja vrouwenfietsen, is het allemaal net niet.
Doet niet mee, positief op coronaquote:
Voor Marianne Vos gaat een streep door de tweede editie van Parijs-Roubaix. De renster van Jumbo-Visma testte vanochtend positief op corona en kan daardoor niet meedoen, meldt Eurosport.quote:
Maar die krijgen hier, met name in de transferperiode, toch ook gewoon kritiek. Dus waarom zou dat op Bas T. niet mogen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:42 schreef TheArt het volgende:
Ik snap dat gezeik op hem ook totaal niet. Hij spreekt een jonger publiek aan dan het wielrennen normaal bereikt, heeft een droom en die komt nu uit. Ja, hij heeft dat contract niet verdiend op puur sportieve gronden, maar er zijn er genoeg in het profpeloton voor wie dat geldt.
Live koers op tv is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 16 april 2022 09:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tja vrouwenfietsen, is het allemaal net niet.
De ploeg heeft hierdoor al zoveel gratis publiciteit dat de prestaties ook niet meer boeien.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar die krijgen hier, met name in de transferperiode, toch ook gewoon kritiek. Dus waarom zou dat op Bas T. niet mogen?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:20 schreef DeeBee het volgende:
Kan Karl ons vertellen of Kopecky meedoet?
Is nog steeds geen reden dat je dan geen kritiek mag hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
De ploeg heeft hierdoor al zoveel gratis publiciteit dat de prestaties ook niet meer boeien.
En buiten dat, welke prestaties verwacht je van een knecht van een pro-contiploeg.
Zal me niet verbazen als veel andere ploegen hun testbeleid inmiddels de prullenbak in hebben gegooid en het allemaal wel best vinden wat betreft corona.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:39 schreef Marcoss het volgende:
Jumbo was de afgelopen maanden enorm druk bezig met alle quarantaine-regels en andere maatregelen en dan testen de 2 toprenners positief vlak voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar
Dan had je het toch beter ergens in januari op kunnen lopen
Roglic positief voor de Tour confirmedquote:Op zaterdag 16 april 2022 11:39 schreef Marcoss het volgende:
Jumbo was de afgelopen maanden enorm druk bezig met alle quarantaine-regels en andere maatregelen en dan testen de 2 toprenners positief vlak voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar
Dan had je het toch beter ergens in januari op kunnen lopen
Maar het blijft een lul.quote:Op zaterdag 16 april 2022 07:30 schreef kibo het volgende:
Dat gejank hier over Bas![]()
Hij staat weer volop in de schijnwerpers hier en heeft zo z'n waarde voor de sponsor weer bewezen
Doen die ook 255,8km?quote:Op zaterdag 16 april 2022 08:46 schreef franklop het volgende:
O vandaag ook de vrouwenwedstrijd. Marijn de V kielhaalt me voor het vergeten het in de OP te zetten
Schimmelpenninck wordt razendquote:
En zijn we al wijzer geworden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:20 schreef DeeBee het volgende:
Kan Karl ons vertellen of Kopecky meedoet?
Die heeft straks geen wiel meer meer om aan te plakkenquote:Op zaterdag 16 april 2022 13:57 schreef franklop het volgende:
Van Dijk
Het wordt Lotte makkelijk gemaakt
Nee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:07 schreef franklop het volgende:
Van Dijk alweer terug? Was even elders
Heeft ze nog iets gezegd over @franklop die de meisjes vergeten was?quote:Op zaterdag 16 april 2022 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer, hebben ze De Vries weer uit de kast gehaald.
Weet ik niet, heb direct op mute gedrukt.quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Heeft ze nog iets gezegd over @:franklop die de meisjes vergeten was?
#2quote:
Hij dacht dat het een ander was en had gelijkquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Commentaar
"Blaak in het wiel!"
"Heb jij Blaak gezien?"
Bij Sporza herkennen ze bij mannen en vrouwen niets dit jaar. Het is treurig.quote:Op zaterdag 16 april 2022 14:57 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hij dacht dat het een ander was en had gelijk
We gaan weer naar een TREK zegequote:
Doet pijn aan mijn ogen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:12 schreef TheArt het volgende:
De tandjes wat rijden ze bij FDJ en DSM passief, mijn hemel.
Ongelooflijk. Dit is trouwens nooit 20 secondenquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Het tactische onbenul bij het meisjesfietsen blijf me toch elke keer weer verbazen.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:20 schreef TheArt het volgende:
Kopecky gaat toch echt zo wat moeten doen, want buiten die ene korte aanval is ook zij weer heel passief.
Erg jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:22 schreef The_Undertone het volgende:
Omdat er veel minder publiek is kunnen zij wel meer in het gootje rijden.
Meestal is het andersom.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:25 schreef franklop het volgende:
Kopecky heeft trek aan haar wiel hangen
Longo Borghini verreweg de sterkste. En met haar hoeveelheid ereplaatsen meer dan gegund.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Indrukwekkende collectief bij Trek
Gelijk 3 seconden erafquote:
Die snap ik in dezen wel. Die moet, net als Chabbey gewoon erop speculeren dat SD Worx het dichtrijdt.quote:
Maar dat gaat met Blaak niet gebeuren. Zij moet met Kopecky dit gaan regelen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die snap ik in dezen wel. Die moet, net als Chabbey gewoon erop speculeren dat SD Worx het dichtrijdt.
Conclusie is gewoon dat iedereen die het geprobeerd heeft, is stilgevallen en direct Brand en/of Van Dijk op het wiel heeft gekregen. Kortom, ELB is absoluut de verdiende winnares.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:39 schreef Marcoss het volgende:
Huh, het verschil was toch continu zo rond de 20 seconden? Volgens mij zaten ze op een gegeven moment zelfs op 9/10 seconden
Toen vonden DSM en FDJ het nodig om in het wiel van Blaak te blijven hangen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:39 schreef Marcoss het volgende:
Huh, het verschil was toch continu zo rond de 20 seconden? Volgens mij zaten ze op een gegeven moment zelfs op 9/10 seconden
In een vol velodromequote:Op zaterdag 16 april 2022 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
Mooier wordt het niet dan solo aankomen
Solo aankomen maar dan met je bakkes vol onder de modderquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
Mooier wordt het niet dan solo aankomen
Jan Anton Pijl vindt dit niet leuk!!quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sandra Alonso op 10, jeetje. Spanjaarden horen dit niet te kunnen.
Die subjectiviteit en dat chauvinisme van onze zuiderburen. Na de Brabantse Pijl repten ze over een geweldige koers van Eddy Evenepoel, omdat ‘ie steeds terugkwam. Maar als je gelost wordt omdat je niet in het gootje durft te rijden heb je gewoon een slechte koers gereden.quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:29 schreef DIJK het volgende:
[..]
Belgen proberen het laffe rijden nog goed te praten
quote:Op zaterdag 16 april 2022 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Solo aankomen maar dan met je bakkes vol onder de modder
Dat heb ik even opgezocht, want dat kende ik nog niet.quote:
Arnaud Demare kwam er een half jaar later in San Remo dan weer wel gewoon mee weg.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat heb ik even opgezocht, want dat kende ik nog niet.
Ook nog van kop af.In die jaren had ik het volgen van wielrennen een paar jaar geboycot.
Dit noemen we een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef franklop het volgende:
Ik schrok net wakker en zag in een visioen Mads Pedersen winnen morgen
quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef franklop het volgende:
Voorspellende gave toen ie wereldkampioen werdquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan Mads Pedersen. Hele seizoen kut verder. Dan heb ik nog liever Asgreen.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:56 schreef franklop het volgende:
Dit was wel echt bizar. Veel erger dan doping eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 18:04 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat heb ik even opgezocht, want dat kende ik nog niet.
Ook nog van kop af.In die jaren had ik het volgen van wielrennen een paar jaar geboycot.
Ik kijk dameswielrennen altijd op Eurosport. Stöpler zit daar prima in en Iris is ook prima (al was ze vandaag totaal nutteloos op de motorquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij Sporza herkennen ze bij mannen en vrouwen niets dit jaar. Het is treurig.
Doe dat maar bij SBS, denken.quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:40 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Timo Roossen morgen gaat winnen.
Ik kijk nooit naar SBSquote:
Dit klinkt erg Sunwebiaans.quote:"Moest of mocht niet vol doorrijden"
Het groepje met Kopecky, Brand en Bastianelli was dus toch niet het goede.
"Er werd mij ook gezegd dat ik niet vol moest of mocht doorrijden, want ik was niet echt de kopvrouw. Het was vooral de rest een beetje onder druk zetten, niet zozeer echt proberen wegrijden", deed Kopecky de tactiek uit de doeken. "We rekenden nog op Chantal Blaak en Christine Majerus."
Verwacht je niks van Sebas?quote:Op zaterdag 16 april 2022 22:43 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar SBSnaja Taco kan ook winnen natuurlijk
Nee, wel van Bas Tietemaquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verwacht je niks van Sebas?
Daar denkt Bas heel anders over.quote:Op zaterdag 16 april 2022 12:26 schreef Mansjester het volgende:
Vanaf hier gaat het niet meer over Tietema.
quote:Het zal sowieso een zware wedstrijd worden. Ik hoop dat ik er na het Bos van Wallers nog bij ben en zo mee de finale in kan gaan.
HOU OP WIMquote:Op zaterdag 16 april 2022 22:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar denkt Bas heel anders over.
[..]
Hoe verwacht je dat Bas Tietema met deze omstandigheden uit de voeten kan?quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:29 schreef TheArt het volgende:
Ik verwacht morgen een en al hectiek en veel valpartijen, meer nog dan vorig jaar eigenlijk. En dat komt ten eerste omdat de wind eigenlijk bijna de hele dag perfect staat voor waaiers op open stukken en dat hebben we in Parijs-Roubaix in het verleden vaker gezien. En daarnaast is het dermate lekker fietsweer dat buiten de wind geen weersomstandigheid zal zorgen voor verschillen, dus bij elke strook zal het flinke hectiek zijn om vooraan op te draaien.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe verwacht je dat Bas Tietema met deze omstandigheden uit de voeten kan?
quote:Op zaterdag 16 april 2022 23:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe verwacht je dat Bas Tietema met deze omstandigheden uit de voeten kan?
Nee, dit is waanzin. Het gaat venzelfsprekend voor Pippo zijn, die de Italiaanse dubbel compleet maakt. In stijl van Bellerini komt hij met meer dan 2 minuten voorsprong aan in het Vélodrome.quote:Op zondag 17 april 2022 07:24 schreef Beregd het volgende:
Ik noem alvast Kristoff zodat ik vanavond mezelf kan quoten als hij wint.
Omdat de nummer 2 van vorig jaar bij Lotto Soudal reed? Niet gecheckt, maar dat lijkt me meest logische.quote:Op zondag 17 april 2022 07:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat is de reden dat Lotto-Soudal met rugnummer 1 start?
Colbrelli won en reed voor Bahrain. Die hebben echter startnummers 61 t/m67.
Ze kijken niet naar de winnende ploeg van de vorige editie, maar naar de eerste aanwezige renner uit de uitslag. Omdat Colbrelli niet meedoet, krijgt Lotto (want Vermeersch) het startnummer 1.quote:Op zondag 17 april 2022 07:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wat is de reden dat Lotto-Soudal met rugnummer 1 start?
Colbrelli won en reed voor Bahrain. Die hebben echter startnummers 61 t/m67.
Dank, weer wat geleerdquote:Op zondag 17 april 2022 07:47 schreef Devolder het volgende:
[..]
Ze kijken niet naar de winnende ploeg van de vorige editie, maar naar de eerste aanwezige renner uit de uitslag. Omdat Colbrelli niet meedoet, krijgt Lotto (want Vermeersch) het startnummer 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |