Een welgemeende "Ach Sep".quote:Op donderdag 14 april 2022 18:01 schreef Beregd het volgende:
PR is onthoofd
https://sporza.be/nl/2022(...)arijs~1649951861966/
@Mani89quote:Op donderdag 14 april 2022 18:01 schreef Beregd het volgende:
PR is onthoofd
https://sporza.be/nl/2022(...)arijs~1649951861966/
Ronde van Vlaanderen zou ik houden als afsluiting van het Vlaamse voorjaar, vervolgens gewoon via AGR, Waalse Pijl naar LBL. Parijs-Roubaix dan een week na Lombarije.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-najaar-waarom-niet/
Haten op Sep.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:10 schreef AllesKaputt het volgende:
Alsof Sep een uitslag had gereden.
Kan aan mij liggen, maar afgelopen zondag was het toch gewoon een graadje of 12 en lekker zonnig?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:11 schreef Bugno3 het volgende:
Voelt toch wel als gigantische beflikkering dat het nu godverdomme 18 graden en zonnig is tijdens De Hel en tijdens het "echte" weekend 8 graden was en regende en waaide en terreur had opgeleverd.
Ja, die hele week had het wel geregend. Pas die zondag was het weer droog weer.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar afgelopen zondag was het toch gewoon een graadje of 12 en lekker zonnig?
Of lagen de kasseien nog nat van buien eerder die week?
Parijs Roubaix staat dan ook een beetje alleen. Zou dan (zoals in artikel beschreven) bv de strade of bv een GP Denain er nog bij plaatsen. Maargoed, speculatie, speculatiequote:Op donderdag 14 april 2022 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ronde van Vlaanderen zou ik houden als afsluiting van het Vlaamse voorjaar, vervolgens gewoon via AGR, Waalse Pijl naar LBL. Parijs-Roubaix dan een week na Lombarije.
Bovenstaande scenario ben ik op zich niet op tegen. Zowel RvV en P-R naar het najaar zie ik niet zitten.
De een na laatste zondag van oktober (vanwege de zomertijd) lijkt mij de mooiste datum.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)-najaar-waarom-niet/
Je zou dan inderdaad naast een mooi Italiaans najaar, voor de wat meer klimmende types, ook een reeks van Franse wedstrijden kunnen neerzetten voor een duidelijk ander type renner met Denain, Parijs-Tours en Parijs-Roubaix. Dat lijkt me persoonlijk echt een mooie indeling. Daarmee krijgt Parijs-Tours misschien ook wat meer glans terug. Het is tegenwoordig toch meer een niemendalletje aan het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 14 april 2022 23:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Parijs Roubaix staat dan ook een beetje alleen. Zou dan (zoals in artikel beschreven) bv de strade of bv een GP Denain er nog bij plaatsen. Maargoed, speculatie, speculatie
Als je enkel Roubaix verplaatst en verder de normale kalender aanhoudt, heb je dat laatste probleem ook niet, dan zit er een week tussen het einde van Baskenland en AGR. Het is alleen de vraag of ze bij een vernieuwde kalender inderdaad een "vrij" weekend plannen tussen Vlaanderen en AGRquote:Op vrijdag 15 april 2022 10:46 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zie eigenlijk ook vooral voordelen om Parijs-Roubaix te verplaatsen. Zal zeker even wennen zijn als de opeenvolging Vlaanderen-Roubaix verdwijnt, maar van Vlaanderen door naar de AGR is ook geen gek idee.
Dan moeten ze er alleen voor zorgen dat Baskenland niet meer samenvalt en een hoop klimmerstypes weghoudt in Zuid-Limburg.
Strade Biance heeft wellicht wel interesse om iets een paar weken later verreden te worden?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je enkel Roubaix verplaatst en verder de normale kalender aanhoudt, heb je dat laatste probleem ook niet, dan zit er een week tussen het einde van Baskenland en AGR. Het is alleen de vraag of ze bij een vernieuwde kalender inderdaad een "vrij" weekend plannen tussen Vlaanderen en AGR
Dat is in ieder geval geen keuze op sportieve gronden. Kan er ingezet worden op een DNF of OTL?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Bas Tietema ook Parijs Roubaix gaat rijden?
Roubaix is wel de koers om uit te rijden, al dan niet OTL. Al deed ie het in Denain niet onaardig. Wie weet kan die verrassen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:33 schreef Devolder het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval geen keuze op sportieve gronden. Kan er ingezet worden op een DNF of OTL?
Ik sta erg ambivalent tegenover de huidige campagne van Bas Tietema. Aan de ene kant vind ik hem een erg toffe content creator op YT samen met Josse en Devin, zijn series over de Giro di Tietema en ook bijvoorbeeld die 24-uurs challenge heb ik erg van genoten. In dat kader gun ik hem ook alle succes met zijn nieuwe profcarrière. Maar de huidige serie is qua content eigenlijk een stuk minder interessant, zeker ook omdat die structureel maanden achter de feiten aan hobbelt. Je ziet hem dan een profcontract krijgen terwijl je al weet dat hij maanden koers in de benen heeft. Wat meer is, de koersen die hij rijdt eindigen steevast in een DNF, dus qua sportieve waarde is het allemaal erg twijfelachtig. Lijkt me dan ook stug dat hij Parijs-Roubaix wel gaat uitrijden of anderszins een noemenswaardige bijdrage levert aan de koers, al zou ik het mooi voor hem vinden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je op sportieve gronden naar de startlijst kijkt kan je wel veel meer namen schrappen, dus zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:33 schreef Devolder het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval geen keuze op sportieve gronden. Kan er ingezet worden op een DNF of OTL?
Is het gezellig wonen in de endeldarm van Bas?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je op sportieve gronden naar de startlijst kijkt kan je wel veel meer namen schrappen, dus zou het wat uitmaken?
Dat verplichte gehaat hier, boeiend.
Voorspelbare takequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het gezellig wonen in de endeldarm van Bas?
CONTENT CREATORquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:52 schreef DecoAoreste het volgende:
huidige campagne van Bas Tietema. Aan de ene kant vind ik hem een erg toffe content creator op YT samen met Josse en Devin, zijn series over de Giro di Tietema en ook bijvoorbeeld die 24-uurs challenge heb ik erg van genoten. In dat kader gun ik hem ook alle succes met zijn nieuwe profcarrière. Maar de huidige serie is qua content eigenlijk een stuk minder interessant, zeker ook omdat die structureel maanden achter de feiten aan hobbelt. Je ziet hem dan een profcontract krijgen terwijl je al weet dat hij maanden koers in de benen heeft. Wat meer is, de koersen die hij rijdt eindigen steevast in een DNF, dus qua sportieve waarde is het allemaal erg twijfelachtig. L
Dat is in ieder geval geen keuze op sportieve gronden. Kan er ingezet worden op een DNF of OTL?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is geen gehaat, maar een constatering. Verder hartstikke leuk voor deze jongen dat die zijn droomkoers mag rijden, maar het is vanuit de ploeg een commerciële keuze. En die levert waarschijnlijk meer aandacht op dan de sportieve.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je op sportieve gronden naar de startlijst kijkt kan je wel veel meer namen schrappen, dus zou het wat uitmaken?
Dat verplichte gehaat hier, boeiend.
Noem er eens drie. Je krijgt van mij Feng cadeau.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |