SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wat zoek je/ wil je hebben dan?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zaterdag wel even mediamarkten en fotowinkels afstruinen of zo
jij gaat naar thailand, niet zeurenquote:Op woensdag 13 april 2022 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mogen we godverdomme eerst nog een zomer?!
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
jij gaat naar thailand, niet zeuren
ik ijs een goeie winter, lekker minus heel veel![]()
ja maar dan is het jaar nog niet voorbijquote:Op woensdag 13 april 2022 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
jij gaat naar thailand, niet zeuren
ik ijs een goeie winter, lekker minus heel veel![]()
Wordt niet erg zwoel. Ik heb nog een corona-lijk-kleurquote:Op woensdag 13 april 2022 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jou in een zwoel zomerjurkje denk ik.
nee klopt, rest van het jaar lekker vriezen dat het kraaktquote:Op woensdag 13 april 2022 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan is het jaar nog niet voorbij
Ik ben al bruin na een weekje zon in Griekenland.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wordt niet erg zwoel. Ik heb nog een corona-lijk-kleur
Joe, lekker verkassen naar siberie dan!quote:Op woensdag 13 april 2022 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
nee klopt, rest van het jaar lekker vriezen dat het kraakt
Zou ik niet erg vindenquote:Op woensdag 13 april 2022 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels ook al van middelbare leeftijd. Krijg je dan he…..quote:Op woensdag 13 april 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben al bruin na een weekje zon in Griekenland.
Maar verdomme na een week vreten al een buikje zag ik op een foto
of jullie verkassen gewoon naar de saharaquote:Op woensdag 13 april 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe, lekker verkassen naar siberie dan!
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels ook al van middelbare leeftijd. Krijg je dan he…..
*runs*
Maar ik heb niets tegen de zomer hoor, alleen 40 graden vind ik echt niet te doenquote:
Wat een wilskrachtquote:Op woensdag 13 april 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog frambozenijsjes. Van vorig jaar.
Heeft te maken met fitheid, conditie en hoe dik je bent.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ik heb niets tegen de zomer hoor, alleen 40 graden vind ik echt niet te doen
Verkapte fatshaming hierquote:Op woensdag 13 april 2022 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft te maken met fitheid, conditie en hoe dik je bent.
Hoe fitter hoe fijner je warmte vind en minder last je hebt.
Dat tweedequote:Op woensdag 13 april 2022 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een wilskracht
Of gewoon vergeten?
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen 40 graden in NL lekker comfortabel vinden.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft te maken met fitheid, conditie en hoe dik je bent.
Hoe fitter hoe fijner je warmte vind en minder last je hebt.
Nee, ben ik het niet mee eensquote:
Het is ook gewoon niet zoquote:Op woensdag 13 april 2022 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, of ik ken teveel mensen waarbij dat niet geldt
Ja dat wel, maar dikkere mensen zitten er volgens mij nog minder op te wachten en zweten al snel als een otter.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ben ik het niet mee eens
Zat dunne en fitte mensen die niet op warmte zitten te wachten
Ewl..quote:Op woensdag 13 april 2022 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dikkere mensen zitten er volgens mij nog minder op te wachten en zweten al snel als een otter.
Dat zijn wel vaak dunne niet fitte mensen.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ben ik het niet mee eens
Zat dunne en fitte mensen die niet op warmte zitten te wachten
Beetje is goed hoor.quote:
Hopen dat de magnums binnenkort weer eens in de aanbieding zijn, de double gold caramel billionairequote:Op woensdag 13 april 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede![]()
Maar als het magnums waren was dat niet gebeurd.
Een eenvoudig damescameraatje eigenlijk. Ik had altijd een Canon Powershot, of later Ixus. Prima, lekker handzaam, kan genoeg. Nergens meer te krijgen. Model van 6 jaar oud en er is nooit meer iets vergelijkbaars op de markt gekomen kennelijk. Tenminste niet van Canon.quote:
Panasonic niks?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een eenvoudig damescameraatje eigenlijk. Ik had altijd een Canon Powershot, of later Ixus. Prima, lekker handzaam, kan genoeg. Nergens meer te krijgen. Model van 6 jaar oud en er is nooit meer iets vergelijkbaars op de markt gekomen kennelijk. Tenminste niet van Canon.
Sony Cybershot is ook prima in die categoriequote:Op woensdag 13 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een eenvoudig damescameraatje eigenlijk. Ik had altijd een Canon Powershot, of later Ixus. Prima, lekker handzaam, kan genoeg. Nergens meer te krijgen. Model van 6 jaar oud en er is nooit meer iets vergelijkbaars op de markt gekomen kennelijk. Tenminste niet van Canon.
Heb ik ook, simpel dingetje.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sony Cybershot is ook prima in die categorie
Neemmgewoon een hele goede mobiel.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou wel ijsje lusten maar niks in vriezer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort foto's had ik ermee gemaakt. Maar dat kan een beetje mobiel tegenwoordig ook wel.Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |