Ik denk niet dat veel mensen 40 graden in NL lekker comfortabel vinden.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft te maken met fitheid, conditie en hoe dik je bent.
Hoe fitter hoe fijner je warmte vind en minder last je hebt.
Nee, ben ik het niet mee eensquote:
Het is ook gewoon niet zoquote:Op woensdag 13 april 2022 21:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, of ik ken teveel mensen waarbij dat niet geldt
Ja dat wel, maar dikkere mensen zitten er volgens mij nog minder op te wachten en zweten al snel als een otter.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ben ik het niet mee eens
Zat dunne en fitte mensen die niet op warmte zitten te wachten
Ewl..quote:Op woensdag 13 april 2022 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dikkere mensen zitten er volgens mij nog minder op te wachten en zweten al snel als een otter.
Dat zijn wel vaak dunne niet fitte mensen.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ben ik het niet mee eens
Zat dunne en fitte mensen die niet op warmte zitten te wachten
Beetje is goed hoor.quote:
Hopen dat de magnums binnenkort weer eens in de aanbieding zijn, de double gold caramel billionairequote:Op woensdag 13 april 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede![]()
Maar als het magnums waren was dat niet gebeurd.
Een eenvoudig damescameraatje eigenlijk. Ik had altijd een Canon Powershot, of later Ixus. Prima, lekker handzaam, kan genoeg. Nergens meer te krijgen. Model van 6 jaar oud en er is nooit meer iets vergelijkbaars op de markt gekomen kennelijk. Tenminste niet van Canon.quote:
Panasonic niks?quote:Op woensdag 13 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een eenvoudig damescameraatje eigenlijk. Ik had altijd een Canon Powershot, of later Ixus. Prima, lekker handzaam, kan genoeg. Nergens meer te krijgen. Model van 6 jaar oud en er is nooit meer iets vergelijkbaars op de markt gekomen kennelijk. Tenminste niet van Canon.
Sony Cybershot is ook prima in die categoriequote:Op woensdag 13 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een eenvoudig damescameraatje eigenlijk. Ik had altijd een Canon Powershot, of later Ixus. Prima, lekker handzaam, kan genoeg. Nergens meer te krijgen. Model van 6 jaar oud en er is nooit meer iets vergelijkbaars op de markt gekomen kennelijk. Tenminste niet van Canon.
Heb ik ook, simpel dingetje.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sony Cybershot is ook prima in die categorie
Neemmgewoon een hele goede mobiel.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou wel ijsje lusten maar niks in vriezer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort foto's had ik ermee gemaakt. Maar dat kan een beetje mobiel tegenwoordig ook wel.Tap tap tap
Zat ik net naar te kijken ja. Gaat schijnbaar nog Memory Stick in. Wist heul niet dat dat nog bestond johquote:Op woensdag 13 april 2022 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sony Cybershot is ook prima in die categorie
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje is goed hoor.
Verder ben je bijna van middelbare leeftijd en hoort dat er gewoon bij
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij heb ik ook al jaren niet meer gebruikt, maar was er zeer tevreden mee toen ik hem net had (2011 zo te zien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort foto's had ik ermee gemaakt. Maar dat kan een beetje mobiel tegenwoordig ook wel.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, nee.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neemmgewoon een hele goede mobiel.
Bv iPhone 13
Altijd bij je, niks meeslepen en opladen. Foto’s gelijk in de cloud.![]()
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks meer aan toe te voegen.quote:Op woensdag 13 april 2022 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neemmgewoon een hele goede mobiel.
Bv iPhone 13
Altijd bij je, niks meeslepen en opladen. Foto’s gelijk in de cloud.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Die Memory Stick Duo is gewoon een SD-kaartquote:Op woensdag 13 april 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat ik net naar te kijken ja. Gaat schijnbaar nog Memory Stick in. Wist heul niet dat dat nog bestond joh
Ja en als je maar genoeg moeite doet past allesquote:Op woensdag 13 april 2022 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Memory Stick Duo is gewoon een SD-kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |