Geen idee, beide zijn nog dichtquote:
Veel plezierquote:
Vind dat eigenlijk ook wel raarquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
5 euro is een koerswijziging. Waar het tot nu toe het belangrijk was dat iedereen naar de bevrijdingsfestivals kon, wordt er nu geld gevraagd.
Kijk maar!quote:
Wat een bazenbeest zoquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Benji’s eerste ritje zit erop.![]()
Ging super goed. Hij heeft de hele rit heen en terug met z’n kop door het dak naar buiten gekeken. Zonder eruit te willen springen.![]()
Hij sprong er overigens wel uit na het maken van de tweede foto. Dat kwam door mij, want ik was enthousiast, maar dat was niet handig omdat ie nog vast zat aan de riem.![]()
@:summer52 ff taggen ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bekkie hč?quote:
Ja, en een lekkere dictatorhoudingquote:Op vrijdag 15 april 2022 17:57 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat bekkie hč?![]()
“Say hello to my little friend”.
Als ie kon praten zou ie dat zeggen bij de tweede foto.
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, en een lekkere dictatorhouding
[ afbeelding ]
Jammer dat ze het geen Dropcorn genoemd hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk maar!
[ afbeelding ]
Gekocht bij de Xenos, maar blijkbaar ook te krijgen in minimaal één tuincentrum. Zij hosten dit plaatje namelijk
Nicequote:Op vrijdag 15 april 2022 18:09 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het geen Dropcorn genoemd hebben.
Ik las Slave Man en ik dacht dat iemand een kinky versie van het nummer had gemaakt.quote:
Oh ik zou nieuwsgierig zijnhaha.quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik las Slave Man en ik dacht dat iemand een kinky versie van het nummer had gemaakt.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]Ik vind het weer helemaal tof hier, dus ik zou het aanraden! Momenteel bij de Harry Potterstudio’s mijn jeugd aan het herbelevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog geen Nederlands gehoord![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Ging super goed. Hij heeft de hele rit heen en terug met z’n kop door het dak naar buiten gekeken. Zonder eruit te willen springen.![]()
Hij sprong er overigens wel uit na het maken van de tweede foto. Dat kwam door mij, want ik was enthousiast, maar dat was niet handig omdat ie nog vast zat aan de riem.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah gossiequote:Op vrijdag 15 april 2022 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 17:51 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je toch wat Nederlands wil horen; er zit een nederlands cafe in chinatown genaamd De Hems. Zeker een aanrader!quote:Op vrijdag 15 april 2022 18:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind het weer helemaal tof hier, dus ik zou het aanraden! Momenteel bij de Harry Potterstudio’s mijn jeugd aan het herbeleven![]()
Nog geen Nederlands gehoord
Groeten vanaf de Veluwe! Hier is het koudquote:Op vrijdag 15 april 2022 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was gewoon warm aan het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |