Alles goed, dankjewel.quote:
Ik vond, vind, jouw post wel wat waanzinniger eigenlijk; dat gevloek erbij nou nou...quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed, dankjewel.
Met jou wat minder getuige je post hierboven:
"tja als blanke man ben je al snel fout tegenwoordig, ook al blijkt die nu meer het slachtoffer..."
Laters Amberquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vond, vind, jouw post wel wat waanzinniger eigenlijk; dat gevloek erbij nou nou...
Nou laten we het gezellig houden.quote:
Stokertjequote:Op zaterdag 23 april 2022 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou laten we het gezellig houden.
Afgezien van de geloofwaardigheid van wie dan ook in dit proces: zij wist natuurlijk al lang en breed van zijn verslavingen voordat ze een relatie aangingen. Zelfs veel ‘fans’ weten en wisten wel dat Depp worstelt met verslavingen. Ik bedoel, kijk naar ‘m en lees eens een interview met hem. Het is nou niet alsof het een groot geheim is. Ik kan me derhalve níet voorstellen dat ze, zeker in het wereldje, nooit heeft gehoord of meegekregen dat hij die issues heeft. Maar ok, stel dat ze het tóch niet al lang en breed wist: hij was overduidelijk verslaafd en toen waren zij nog pril aan het daten: als ze dat zo’n probleem vond, had ze toentertijd met mak de relatie uit kunnen stappen. Het is niet alsof ze in die periode al diep verwikkeld waren in hun romance en persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zou het ook moeilijk vinden als m’n partner aan de drank en drugs is om niet kwaad te worden denk ik.
Je zou er maar tegenaan moeten kijken in je huis. Verschrikkelijk.
Je hebt gelijk hoor. Je ziet vaak bij zulke stellen dat de vrouw eerst ook wel mee drugs gebruikt, op een gegeven moment gaat stoppen maar dat de man dat dan niet doet, en daar ruzies over ontstaan.quote:Op zondag 24 april 2022 23:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Afgezien van de geloofwaardigheid van wie dan ook in dit proces: zij wist natuurlijk al lang en breed van zijn verslavingen voordat ze een relatie aangingen. Zelfs veel ‘fans’ weten en wisten wel dat Depp worstelt met verslavingen. Ik bedoel, kijk naar ‘m en lees eens een interview met hem. Het is nou niet alsof het een groot geheim is. Ik kan me derhalve níet voorstellen dat ze, zeker in het wereldje, nooit heeft gehoord of meegekregen dat hij die issues heeft. Maar ok, stel dat ze het tóch niet al lang en breed wist: hij was overduidelijk verslaafd en toen waren zij nog pril aan het daten: als ze dat zo’n probleem vond, had ze toentertijd met mak de relatie uit kunnen stappen. Het is niet alsof ze in die periode al diep verwikkeld waren in hun romance en persoonlijkheden.
Ik geloof ook 100% dat zijzelf niet vies was van een pilletje of snuifje hier en daar. Dat is dan niet direct een verslaving maar het is toch wel enigszins hypocriet als je zelf ook regelmatig met je neus in de poeder zit of MDMA in je muil propt.
Ik denk eerlijk gezegd dat zij niet gestopt is. Qua drank al helemaal niet. Depp heeft ook aangegeven dat hij het zo vreemd vond dat hij in recovery was en zij gewoon bij hem in de buurt bleef drinken. Echt supportive is dat niet en ik vind het wel wat zeggen over egoïsme en wellicht zelfs ook over enige eigen afhankelijkheid van haar van drank (niet per se full blown verslaving). En ik begrijp je verhaal, maar toch blijf ik in deze bij het standpunt dat ze al wist vóór het aangaan van relatie, of op zijn minst heel kort erin, dat hij verslaafd was (is). En dan had ze dat toen ook al moeilijk en verschrikkelijk hebben gevonden maar het maakte haar waarschijnlijk niet uit omdat ze zelf ook maar wat graag gebruik maakt(e) van verdovende middelen. Als we Johnny moeten geloven stond hun bruiloft deels in het teken van drank en drugs,quote:Op maandag 25 april 2022 09:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Je ziet vaak bij zulke stellen dat de vrouw eerst ook wel mee drugs gebruikt, op een gegeven moment gaat stoppen maar dat de man dat dan niet doet, en daar ruzies over ontstaan.
Je zou denken dat iemand met de leeftijd en ervaring als Depp de crazyness ondertussen wel van mijlenver aan ziet komen ja. Toch weer verliefdheid, denk ik, in combinatie met een afhankelijkheid of behoefte aan een sterke vrouwelijke persoonlijkheid om je heen. Knettergekke borderliners zijn in het begin de leukste partners met het leukste avontuur, totdat het te laat is.quote:Op maandag 25 april 2022 09:20 schreef vencodark het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat Johnny ooit in haar zag. Waar ging het mis.![]()
Johnny zou toch al wat gewend moeten zijn. Had een leuke tijd met Vanessa en helemaal door de wol geverfd.
Kan zoveel andere leuke vrouwen krijgen.
Waarom deze chick die hem inmiddels de afgrond ingetrokken heeft.
Bijzonder wel.
Natuurlijk is zo’n relatie niet gelijk toxic maar vroeg of laat had dat lampje toch moeten branden.
Totaal geen beschuldigende vinger naar Johnny hoor. Damn, it’s fucked up.
Mommy issues.quote:Op maandag 25 april 2022 09:20 schreef vencodark het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat Johnny ooit in haar zag. Waar ging het mis.![]()
Johnny zou toch al wat gewend moeten zijn. Had een leuke tijd met Vanessa en helemaal door de wol geverfd.
Kan zoveel andere leuke vrouwen krijgen.
Waarom deze chick die hem inmiddels de afgrond ingetrokken heeft.
Bijzonder wel.
Natuurlijk is zo’n relatie niet gelijk toxic maar vroeg of laat had dat lampje toch moeten branden.
Totaal geen beschuldigende vinger naar Johnny hoor. Damn, it’s fucked up.
In Decuprébedden kan dat. Gemaakt op uw behoeftes.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:34 schreef Poepz0r het volgende:
Heard had toch in zijn bed lopen schijten?
Ik sta volledig achter Deppgod
Hahahahaquote:Op maandag 25 april 2022 20:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In Decuprébedden kan dat. Gemaakt op uw behoeftes.
@:de_boswachter
Zo had ik er nog niet naar gekeken maar je hebt wel gelijk. Ze halen nog steeds het slechtste in elkaar naar boven, zelfs nu de relatie al lange tijd over is.quote:Op maandag 25 april 2022 19:10 schreef Injetta het volgende:
Ze is zeker gestoord zoals ze in de opnames hysterisch doet. Maar ze laten appjes zien van hem waar de honden geen brood van lusten. Al voordat ze trouwden schreef hij echt idiote vernederende dingen. Ook waren er vandaag een paar audio opnamen waar hij schreeuwend en tierend te horen is.
Ik denk dat ze echt het slechtste in elkaar naar boven halen. Het lijkt er wel op dat met name Heard losse handjes heeft en net zolang doorging met haar hysterie en fysiek geweld, dat Depp daardoor ook zichzelf verloren is en in de geweldspiraal is meegegaan.
Eigenlijk zouden ze allebei er gewoon een streep onder moeten zetten. Elkaar nooit meer zien of spreken, hun eigen levens oppakken. Eigenlijk gaat hun relatie zo gewoon door. Ze blijven elkaar vernederen.
Hahah, leuke videoquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
Waar heeft Amber die advocaat vandaan joh, lijkt wel een comedy
Volgens mij is John ook een vette borderliner al dan niet mede door drank en drugsgebruikquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:20 schreef nils7 het volgende:
Dus in R&P kunnen mensen verwijzen naar dit topic als ze het over Borderliners hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |