abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 april 2022 @ 22:46:57 #126
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204522187
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Met jou verder alles goed? :?
Alles goed, dankjewel.

Met jou wat minder getuige je post hierboven:
"tja als blanke man ben je al snel fout tegenwoordig, ook al blijkt die nu meer het slachtoffer..."

:P
love & heet
  zaterdag 23 april 2022 @ 22:53:57 #127
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204522275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:46 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Alles goed, dankjewel.

Met jou wat minder getuige je post hierboven:
"tja als blanke man ben je al snel fout tegenwoordig, ook al blijkt die nu meer het slachtoffer..."

:P
Ik vond, vind, jouw post wel wat waanzinniger eigenlijk; dat gevloek erbij nou nou...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 23 april 2022 @ 23:08:46 #128
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204522447
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik vond, vind, jouw post wel wat waanzinniger eigenlijk; dat gevloek erbij nou nou...
Laters Amber :W
love & heet
  zaterdag 23 april 2022 @ 23:09:44 #129
459912 FlippingCoin
pi_204522460
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:08 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Laters Amber :W
Nou laten we het gezellig houden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 24 april 2022 @ 19:30:15 #130
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204530482
quote:
16s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou laten we het gezellig houden.
Stokertje :{w
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 24 april 2022 @ 23:23:27 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204533312
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 16:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik zou het ook moeilijk vinden als m’n partner aan de drank en drugs is om niet kwaad te worden denk ik.
Je zou er maar tegenaan moeten kijken in je huis. Verschrikkelijk.
Afgezien van de geloofwaardigheid van wie dan ook in dit proces: zij wist natuurlijk al lang en breed van zijn verslavingen voordat ze een relatie aangingen. Zelfs veel ‘fans’ weten en wisten wel dat Depp worstelt met verslavingen. Ik bedoel, kijk naar ‘m en lees eens een interview met hem. Het is nou niet alsof het een groot geheim is. Ik kan me derhalve níet voorstellen dat ze, zeker in het wereldje, nooit heeft gehoord of meegekregen dat hij die issues heeft. Maar ok, stel dat ze het tóch niet al lang en breed wist: hij was overduidelijk verslaafd en toen waren zij nog pril aan het daten: als ze dat zo’n probleem vond, had ze toentertijd met mak de relatie uit kunnen stappen. Het is niet alsof ze in die periode al diep verwikkeld waren in hun romance en persoonlijkheden.

Ik geloof ook 100% dat zijzelf niet vies was van een pilletje of snuifje hier en daar. Dat is dan niet direct een verslaving maar het is toch wel enigszins hypocriet als je zelf ook regelmatig met je neus in de poeder zit of MDMA in je muil propt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 24 april 2022 @ 23:28:30 #132
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204533358
Ben trouwens erg benieuwd of nog aan bod komt dat Heard een geschiedenis gehad heeft (of lijkt gehad) met mishandeling, in dit geval van haar ex-partner. Ik heb daar nog niets over gehoord vanuit Depps kant en je zou verwachten dat dat best een goede is. Aankomende week mag Heard namelijk al haar zegje doen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204534101
Ze zijn gewoon allebei schuldig imo.
Waar twee vechten hebben twee schuld. Johnny Depp is een junk en dat is algemeen bekend.
En die Amber is gestoord. Geen goede combi.
pi_204534451
Ik weet wel dat Depp vroeger drugs gebruikte maar het was mij niet bekend dat dit nog steeds zo was eigenlijk.

De aanklacht van Amber is toch vooral dat hij haar mishandeld heeft?

Ongeacht de heftige uitspraken die hij (minstens) in berichtjes heeft gedaan aan vrienden en de gefilmde ruzie die ze hebben waarbij hij met deuren slaat, is mishandeling vanuit hem nog altijd niet bewezen.

In een argument tussen hun heeft zíj al minstens toegegeven dat zij hem geslagen heeft en waar ze hem duidelijk vertelt dat hij zich niet moet aanstellen en dat hij dit vooral publiekelijk moet maken. Eens zien of ze hem, een man, geloven op zijn verklaring dat hij door zijn vrouw mishandeld wordt.

Dat smerige, denigrerende toontje van haar is een klassiek voorbeeld van gaslighting, manipulatie en vooral hém kansloos en zwak maken.

Ik heb begrepen dat zij een fles of glas naar hem gooide waarbij hij een stukje vinger is kwijt geraakt.
Ook dit staat in een audio gesprek.

Dat wijf is gestoord. :N :X
  maandag 25 april 2022 @ 09:03:04 #135
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204534463
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2022 23:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Afgezien van de geloofwaardigheid van wie dan ook in dit proces: zij wist natuurlijk al lang en breed van zijn verslavingen voordat ze een relatie aangingen. Zelfs veel ‘fans’ weten en wisten wel dat Depp worstelt met verslavingen. Ik bedoel, kijk naar ‘m en lees eens een interview met hem. Het is nou niet alsof het een groot geheim is. Ik kan me derhalve níet voorstellen dat ze, zeker in het wereldje, nooit heeft gehoord of meegekregen dat hij die issues heeft. Maar ok, stel dat ze het tóch niet al lang en breed wist: hij was overduidelijk verslaafd en toen waren zij nog pril aan het daten: als ze dat zo’n probleem vond, had ze toentertijd met mak de relatie uit kunnen stappen. Het is niet alsof ze in die periode al diep verwikkeld waren in hun romance en persoonlijkheden.

Ik geloof ook 100% dat zijzelf niet vies was van een pilletje of snuifje hier en daar. Dat is dan niet direct een verslaving maar het is toch wel enigszins hypocriet als je zelf ook regelmatig met je neus in de poeder zit of MDMA in je muil propt.
Je hebt gelijk hoor. Je ziet vaak bij zulke stellen dat de vrouw eerst ook wel mee drugs gebruikt, op een gegeven moment gaat stoppen maar dat de man dat dan niet doet, en daar ruzies over ontstaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 25 april 2022 @ 09:10:18 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204534499
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 09:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je hebt gelijk hoor. Je ziet vaak bij zulke stellen dat de vrouw eerst ook wel mee drugs gebruikt, op een gegeven moment gaat stoppen maar dat de man dat dan niet doet, en daar ruzies over ontstaan.
Ik denk eerlijk gezegd dat zij niet gestopt is. Qua drank al helemaal niet. Depp heeft ook aangegeven dat hij het zo vreemd vond dat hij in recovery was en zij gewoon bij hem in de buurt bleef drinken. Echt supportive is dat niet en ik vind het wel wat zeggen over egoïsme en wellicht zelfs ook over enige eigen afhankelijkheid van haar van drank (niet per se full blown verslaving). En ik begrijp je verhaal, maar toch blijf ik in deze bij het standpunt dat ze al wist vóór het aangaan van relatie, of op zijn minst heel kort erin, dat hij verslaafd was (is). En dan had ze dat toen ook al moeilijk en verschrikkelijk hebben gevonden maar het maakte haar waarschijnlijk niet uit omdat ze zelf ook maar wat graag gebruik maakt(e) van verdovende middelen. Als we Johnny moeten geloven stond hun bruiloft deels in het teken van drank en drugs, :'). Iets dat me niet zou verbazen. Dan heb je echt geen recht van klagen meer over hoe verschrikkelijk het wel niet is dat je man te vaak aan de drugs zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door ChipsZak. op 25-04-2022 10:04:04 ]
pi_204534542
Ik vraag me oprecht af wat Johnny ooit in haar zag. Waar ging het mis. ;(
Johnny zou toch al wat gewend moeten zijn. Had een leuke tijd met Vanessa en helemaal door de wol geverfd.
Kan zoveel andere leuke vrouwen krijgen.
Waarom deze chick die hem inmiddels de afgrond ingetrokken heeft.
Bijzonder wel.

Natuurlijk is zo’n relatie niet gelijk toxic maar vroeg of laat had dat lampje toch moeten branden.
Totaal geen beschuldigende vinger naar Johnny hoor. Damn, it’s fucked up. :N
pi_204535599
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 09:20 schreef vencodark het volgende:
Johnny zou toch al wat gewend moeten zijn. Had een leuke tijd met Vanessa en helemaal door de wol geverfd.
Bijzonder wel.

Natuurlijk is zo’n relatie niet gelijk toxic maar vroeg of laat had dat lampje toch moeten branden.
Je zou denken dat iemand met de leeftijd en ervaring als Depp de crazyness ondertussen wel van mijlenver aan ziet komen ja. Toch weer verliefdheid, denk ik, in combinatie met een afhankelijkheid of behoefte aan een sterke vrouwelijke persoonlijkheid om je heen. Knettergekke borderliners zijn in het begin de leukste partners met het leukste avontuur, totdat het te laat is.

Dat zij niet goed bij d'r hoofd is lijkt me nu wel duidelijk, geen idee wat die Depp op z'n kerfstok heeft, maar zij mag volgende week het podium op, geloof ik?

Dat ze tegen die Musk en Franco aan heeft staan geilen is ook weer zo typisch :')
-nee-
pi_204535654
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 09:20 schreef vencodark het volgende:
Bijzonder wel.

Mommy issues.
Zag waarschijnlijk z'n abusive moeder in haar.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_204535673
Die gast had de mooiste vrouwen uit een Frans dorp kunnen kiezen

Gaat hij voor een ander Hollywood hoertje :')

Toch wel effe eigen schuld
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204536634
Borderliners neuken het beste.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 25 april 2022 @ 13:43:32 #142
459912 FlippingCoin
pi_204536644
Tja schoolvoorbeeld van don't stick your dick in crazy, Elon Musk is er ook al voor gevallen; ze zal d'r kwaliteiten hebben...

[ Bericht 50% gewijzigd door FlippingCoin op 25-04-2022 14:57:08 ]
pi_204539359
Ze is zeker gestoord zoals ze in de opnames hysterisch doet. Maar ze laten appjes zien van hem waar de honden geen brood van lusten. Al voordat ze trouwden schreef hij echt idiote vernederende dingen. Ook waren er vandaag een paar audio opnamen waar hij schreeuwend en tierend te horen is.
Ik denk dat ze echt het slechtste in elkaar naar boven halen. Het lijkt er wel op dat met name Heard losse handjes heeft en net zolang doorging met haar hysterie en fysiek geweld, dat Depp daardoor ook zichzelf verloren is en in de geweldspiraal is meegegaan.
Eigenlijk zouden ze allebei er gewoon een streep onder moeten zetten. Elkaar nooit meer zien of spreken, hun eigen levens oppakken. Eigenlijk gaat hun relatie zo gewoon door. Ze blijven elkaar vernederen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_204540089
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:34 schreef Poepz0r het volgende:
Heard had toch in zijn bed lopen schijten? :')

Ik sta volledig achter Deppgod
In Decuprébedden kan dat. Gemaakt op uw behoeftes.

@de_boswachter
pi_204540241
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:19 schreef Zipportal het volgende:

[..]
In Decuprébedden kan dat. Gemaakt op uw behoeftes.

@:de_boswachter
Hahahaha
U MAD?
pi_204540527
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 19:10 schreef Injetta het volgende:
Ze is zeker gestoord zoals ze in de opnames hysterisch doet. Maar ze laten appjes zien van hem waar de honden geen brood van lusten. Al voordat ze trouwden schreef hij echt idiote vernederende dingen. Ook waren er vandaag een paar audio opnamen waar hij schreeuwend en tierend te horen is.
Ik denk dat ze echt het slechtste in elkaar naar boven halen. Het lijkt er wel op dat met name Heard losse handjes heeft en net zolang doorging met haar hysterie en fysiek geweld, dat Depp daardoor ook zichzelf verloren is en in de geweldspiraal is meegegaan.
Eigenlijk zouden ze allebei er gewoon een streep onder moeten zetten. Elkaar nooit meer zien of spreken, hun eigen levens oppakken. Eigenlijk gaat hun relatie zo gewoon door. Ze blijven elkaar vernederen.
Zo had ik er nog niet naar gekeken maar je hebt wel gelijk. Ze halen nog steeds het slechtste in elkaar naar boven, zelfs nu de relatie al lange tijd over is.
pi_204542598

Waar heeft Amber die advocaat vandaan joh, lijkt wel een comedy _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 april 2022 @ 18:50:27 #148
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204547152
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 09:15 schreef Rianne84 het volgende:

Waar heeft Amber die advocaat vandaan joh, lijkt wel een comedy _O-
Hahah, leuke video :D
  dinsdag 26 april 2022 @ 20:20:57 #149
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_204548047
Dus in R&P kunnen mensen verwijzen naar dit topic als ze het over Borderliners hebben
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_204548165
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:20 schreef nils7 het volgende:
Dus in R&P kunnen mensen verwijzen naar dit topic als ze het over Borderliners hebben
Volgens mij is John ook een vette borderliner al dan niet mede door drank en drugsgebruik :')

Niet voor niets dat ik binnen no-time team ezeltje was :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')