abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204433183
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:53 schreef Phoebster het volgende:

[..]
Lol jij zegt over je ex dat je haar gaat vermoorden en haar lijk ontschennen? Leuke geintjes :D
Ja, ook wel eens over mijn huidige partner. Maar echt als grapje. Best wel harde humor misschien :D Maar we weten beiden dat we het niet menen.
  donderdag 14 april 2022 @ 23:07:48 #77
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204440157
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik pleit ervoor dit topic om te dopen tot Crybabygate ALS dit een gate wordt. Gate is een beetje aan inflatie onderhevig hier soms, :D.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 23:18:39 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204440283
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 23:07 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
En met dit beeld kan ik nu in slaap vallen.

Bedankt, O+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204440330
Persoonlijk vond ik Johnny extra sexy tijdens From Hell en Sleepy Hollow.

En een honorable mention voor Secret Window. :P
  Tettenkoning vrijdag 15 april 2022 @ 00:27:19 #80
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204440720
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2022 23:18 schreef ChipsZak. het volgende:
En met dit beeld kan ik nu in slaap vallen.

Bedankt, O+.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 april 2022 @ 07:37:04 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204441310
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 00:27 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik zat te wachten op deze, :9. Classic.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 april 2022 @ 07:41:10 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204441320
quote:
Therapeut Depp en Heard spreekt over 'wederzijdse mishandeling’
Een therapeut die Johnny Depp en Amber Heard tijdens hun huwelijk heeft behandeld stelt dat beiden zich schuldig maakten aan mishandeling. Dat verklaarde zij vandaag in de rechtbank van Virginia in de zaak die de acteur tegen zijn ex-vrouw heeft aangespannen wegens smaad. Dat deed hij naar aanleiding van een artikel dat zij in 2018 schreef over huiselijk geweld.

Therapeut Laurel Avis Anderson had in 2015 enkele sessies met de acteur en actrice, die tot en met 2017 getrouwd waren. Volgens haar waren de ontmoetingen stormachtig en wilden ze allebei meerdere keren weglopen. Anderson zei in de rechtbank dat Heard had verteld dat Depp gewelddadig was en dat hij dat nooit tegenover andere exen was geweest. ,,Ik dacht dat hij zichzelf goed in bedwang kon houden, maar dat mevrouw Heard iets bij hem triggerde. Er was in mijn ogen sprake van wederzijdse mishandeling.”

De therapeut verklaarde ook dat Depp tijdens de sessies ontkende dat hij losse handjes had en dat Heard ondanks de vermeende mishandeling bij hem wilde blijven. ,,Ze hield van hem. Hij hield van haar.”

Vrouwenmishandelaar
De zaak gaat om een artikel uit The Washington Post waarin Heard schrijft dat ze huiselijk geweld heeft meegemaakt, al noemt ze daarin niet de naam van Depp. Volgens de acteur is het echter duidelijk dat ze hem wel bedoelt en daarom klaagde hij haar aan voor smaad.

Vorig jaar troffen de exen elkaar ook al in de rechtbank in Londen. Depp verloor toen een zaak tegen de Britse tabloid The Sun over een artikel waarin hij een ‘vrouwenmishandelaar’ werd genoemd. De rechter oordeelde dat er geen sprake was van smaad omdat hij vond dat onvoldoende was bewezen dat de acteur zijn ex niet had mishandeld. Heard was als getuige voor The Sun aangevoerd.

Opvallend, aangezien eerder door de therapeut verklaard werd dat Heard de agressor was. Er waren toch ook tapes van? Of is dat weer een andere therapeut geweest?

En raar dat in elk geval in dit artikel niet wordt uitgelegd waarom er volgens haar sprake zou zijn geweest van wederzijdse mishandeling aangezien ik alleen iets lees over Depp.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 april 2022 @ 07:49:52 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204441348
Ex-assistente van Heard zegt dat Depp kalm was en Amber agressief, hoewel er sowieso geen sprake zou zijn geweest van fysiek geweld.

Dit stukje btw, :'). Zélfs gitaar leren spelen, poeh poeh, :D.

quote:
echtgenoot. De ex-assistente vertelde tijdens haar getuigenis ook nog dat Depp een goede band heeft met zijn zoon. De acteur zou de jongen zelfs geleerd hebben om gitaar te spelen.
Maar hier hele item, wel lang.

quote:
Ex-assistente van Amber Heard lijkt kant van Johnny Depp te kiezen, therapeut spreekt van wederzijdse mishandeling
CELEBRITIESOp donderdag was het alweer tijd voor een nieuwe getuigenis in de rechtszaak tussen Johnny Depp (58) en zijn ex-vrouw Amber Heard (35). Katherine James, die zich drie jaar lang de persoonlijke assistente van de ‘Aquaman’-actrice mocht noemen, deed vandaag haar verhaal. Zij omschrijft Heard onder meer als “een dramatisch persoon”. “Ik heb haar nooit met blauwe plekken gezien.

Katherine James was op donderdag via een videogesprek aanwezig in de rechtbank. James werkte van 2012 tot en met 2015 voor Amber Heard. Tijdens haar getuigenis kreeg de ex-assistente van de actrice onder meer de vraag om te vertellen over haar band met Johnny Depp, de ex-man van Heard. Katherine leerde Depp kennen in de lente van 2012, vlak voor hij een relatie kreeg met Amber. Volgens James was de acteur “een vredig en kalm persoon”. In haar ogen heeft de acteur zich nooit gewelddadig gedragen. Zo vertelde ze in de rechtszaal dat ze Johnny Depp nooit tegen iemand horen of zien roepen heeft. “Hij was een echte gentleman.”

Zijn relatie met Amber Heard mocht dan wel niet perfect zijn, maar in de ogen van Katherine was de acteur geen jaloers type. Ze is ook nooit getuige geweest van verbaal of fysiek misbruik. Ook Heard zelf zou zich nooit agressief gedragen hebben tegenover haar toenmalige echtgenoot. De ex-assistente vertelde tijdens haar getuigenis ook nog dat Depp een goede band heeft met zijn zoon. De acteur zou de jongen zelfs geleerd hebben om gitaar te spelen. De ex-assistente van Amber Heard omschreef het tafereel in kwestie als “schattig”.

Onzeker
Over haar ex-werkgever was Katherine James iets minder positief. De vrouw was duidelijk niet tevreden over haar loon en gaf aan dat Heard haar “te weinig” betaalde. Wanneer ze Heard op een dag om opslag vroeg, zou de actrice agressief gereageerd hebben. “Ze sprong op uit haar stoel en spuwde ze in mijn gezicht.” De ‘Aquaman’-actrice kwam op verbaal vlak blijkbaar regelmatig agressief uit de hoek. Telefonisch zou ze meerdere keren tegen haar ondertussen ex-assistente geroepen hebben. Daarnaast kreeg Katherine tijdens haar loopbaan meerdere gewelddadige berichten, soms zelfs dag en nacht.

Over mogelijk geweld werd er volgens James nooit gesproken. Wel zou de actrice geklaagd hebben over haar “mentaal welzijn”. De vrouw omschrijft Heard op haar beurt ook als een “erg dramatisch persoon”. Volgens James is de ‘Aquaman’-actrice ook behoorlijk onzeker en was ze ook onzeker over haar relatie met Johnny Depp. Katherine gelooft op haar beurt niet dat de acteur zijn ex-vrouw mishandeld heeft. Om haar argument te staven, verklaart ze dat ze het koppel vrijwel dagelijks zag. “Ik ben nooit getuige geweest van een gewelddadige situatie.” De ex-assistente van de actrice suggereerde verder ook nog dat Heard het niet leuk vond als ze met Depp in gesprek ging.

Tijdens haar getuigenis kreeg Katherine ook nog de vraag of ze Amber Heard regelmatig zonder make-up gezien heeft. De vrouw beaamt dat dit het geval is. Daarnaast maakte ze nog duidelijk dat ze de actrice ook vaak naakt gezien heeft. Volgens James had Heard geen enkel probleem om in haar blootje rond te lopen. De ex-assistente van Heard heeft haar ook nooit gezien met blauwe plekken of andere verwondingen. Wel heeft ze de actrice af en toe zien huilen. Een paar keer aan de telefoon, maar ook een paar keer wanneer ze in elkaars gezelschap waren. De vrouw herhaalt op dit moment nogmaals dat Heard in haar ogen redelijk dramatisch kon zijn en dat ze behoorlijk veel onzekerheden had.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 april 2022 @ 07:51:51 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204441357
Zal straks even kijken of ik foto’s en video’s die eerder al naar boven zijn gekomen tijdens de vorige rechtszaak hier kan plaatsen.
pi_204441580
Ik lees toch veel ‘he said, she said.’
Lekker onduidelijk allemaal.
pi_204443650
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204451358
Lekkere huwelijkstherapeut trouwens wel, gewoon even vol uit de school klappen over je cliënten, beroepsgeheim dus ook niets meer waard.
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:01:56 #88
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204480155
Jammer, Amber Heard is zo leuk. Ik herkende haar van Criminal Minds :9~
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 19 april 2022 @ 19:10:58 #89
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204484248
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:56 schreef LC01 het volgende:
Lekkere huwelijkstherapeut trouwens wel, gewoon even vol uit de school klappen over je cliënten, beroepsgeheim dus ook niets meer waard.
Het schijnt dat ze allebei hebben goedgekeurd dat zij zou getuigen. Blijkbaar dachten ze beiden dat het iets aan hun zaak zou bijdragen.
pi_204495104
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 08:31 schreef vencodark het volgende:
Ik lees toch veel ‘he said, she said.’
Lekker onduidelijk allemaal.
Ik lees juist opvallend veel 'Johnny is een rustige, hoffelijke man' en 'Amber is een agressieve dramaqueen'. Depp vind ik vooralsnog geloofwaardiger.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204495306
Ik zag op youtube verschillende video's al staan van de rechtzaak op dit kanaal :D

https://www.youtube.com/c/LawCrimeNetwork/videos
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_204495370
Een andere zaak die nu ook speelt en waar de Kardashians geloof ik gister of vandaag al in de rechtbank voor waren. Blac Chyna de ex van Rob Kardashian heeft een zaak aangespannen tegen de familie. Ik geloof dat het al sinds 2017 speelt (dat ze de zaak had aangespannen). Ze had toen een show met Rob heette Rob & Chyna op E-entertainment en dat werd gecanceld.

'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 21 april 2022 @ 02:22:01 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204495622
#teamdepp

Die Amber Heard lijkt mij een enorm geflipte borderliner. :@
Resistance is futile.
  Tettenkoning donderdag 21 april 2022 @ 09:46:11 #94
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204496443
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 02:22 schreef Seven. het volgende:
#teamdepp

Dit.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204496735
POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 21 april 2022 @ 17:59:02 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204499855
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 10:36 schreef superniger het volgende:
[poll=3989]
Niet opzettelijk!
Resistance is futile.
pi_204507870
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 22:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik lees juist opvallend veel 'Johnny is een rustige, hoffelijke man' en 'Amber is een agressieve dramaqueen'. Depp vind ik vooralsnog geloofwaardiger.
Depp is niet voor niets een razendslimme acteur. Kan het nog steeds gedaan hebben. Ik vind dat hij ook in de video's die ik gezien heb veel acteert.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 22 april 2022 @ 18:51:37 #98
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204509545
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Depp is niet voor niets een razendslimme acteur. Kan het nog steeds gedaan hebben. Ik vind dat hij ook in de video's die ik gezien heb veel acteert.
Waarom vind je dat hij acteert in die video’s? Waar baseer je dat op?

Ben wel benieuwd hoe Amber zich straks opstelt/gedraagt.
pi_204509655
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 02:22 schreef Seven. het volgende:
#teamdepp

Ik neem meestal erg duidelijk stelling en kies partij voor de vrouw inzake huiselijk geweld.
Zelfs een doorgesnoven Jaimy kan op mijn sympathie rekenen, of hoe je het ook wil noemen, en ik geloof haar volledig.

Maar in deze toch echt team Depp.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2022 19:02:11 ]
pi_204509762
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 19:01 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik neem meestal erg duidelijk stelling en kies partij voor de vrouw inzake huiselijk geweld.
Zelfs een doorgesnoven Jaimy kan op mijn sympathie rekenen, of hoe je het ook wil noemen, en ik geloof haar volledig.
Dat vind ik ook een kwalijke zaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')