abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204431185
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? Ze kunnen nog steeds agressief zijn maar deze relatie is voorbij. Ik bedoel dus ‘geweest zijn (in de relatie)’. En dan heb ik het over fysiek geweld want dat is waar deze rechtszaak (voornamelijk) om draait.

Je zou kunnen beargumenteren dat er nog steeds emotionele/mentale mishandeling plaatsvindt natuurlijk, :+.
Doelde hij niet om het stukje: “fan geweest”? :+
pi_204431187
Eh nee. Een samenvatting is meestal het hele verhaal, niet een mening.
pi_204431191
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:36 schreef Phoebster het volgende:
@:vencodark heb je zijn sms'jes aan Paul Bettany over Amber gelezen?
Dit eens opgezocht.

Depp reportedly wrote 'Let’s burn Amber!!!' in a tweet to Bettany sent in 2013.

'Having thought it through I don’t think we should burn Amber — she’s delightful company and easy on the eye, plus I’m not sure she’s a witch,' the English actor reportedly replied. 'We could of course try the English course of action in these predicaments ­— we do a drowning test. Thoughts?'

Depp reportedly escalated the messages into more disturbing, graphic territory, replying, 'Let’s drown her before we burn her!!! I will f*** her burnt corpse afterwards to make sure she’s dead.'

Tja, het lijkt me meer dronkemanspraat. Niet netjes om over je vriendin (of was ze toen al ex?) te zeggen. Maar heel eerlijk, ik zeg ook wel een zoiets als geintje. Zonder context en de rest van het gesprek zegt dit niets. Kijk als ze daarna bij de benzinepomp afspreken om brandstof te halen dan is het nogal ziek, maar als dat zo was hadden we het vast gelezen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 08:51:32 #29
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:46 schreef Danny het volgende:
Ook belachelijk trouwens; Depp is gecancelled, maar Heard blijft gewoon werk krijgen. Dubbele standard much? Bij Heard is er zelfs bewijs dat ze haar vorige partner heeft mishandeld en ze wordt gewoon aangenomen voor Aquaman 2.
Ik neem aan dat dit vast naar boven gaat komen in deze rechtszaak? Mag ik hopen dan als dit inderdaad waar is.

Then again: dat zij voorheen heeft mishandeld betekent in principe niet dat ze dat nu ook heeft gedaan.

De hele zaak is verneukt en die relatie was zo kapot giftig.

Ben benieuwd of Depps ex-vrouw Vanessa Paradis wordt opgeroepen. Ik denk het niet want ik lees daar niets over ons de kranten, maar heb ook niet alles uitgeplozen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 14-04-2022 09:18:46 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204431200
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:51 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Dit eens opgezocht.

Depp reportedly wrote 'Let’s burn Amber!!!' in a tweet to Bettany sent in 2013.

'Having thought it through I don’t think we should burn Amber — she’s delightful company and easy on the eye, plus I’m not sure she’s a witch,' the English actor reportedly replied. 'We could of course try the English course of action in these predicaments ­— we do a drowning test. Thoughts?'

Depp reportedly escalated the messages into more disturbing, graphic territory, replying, 'Let’s drown her before we burn her!!! I will f*** her burnt corpse afterwards to make sure she’s dead.'

Tja, het lijkt me meer dronkemanspraat. Niet netjes om over je vriendin (of was ze toen al ex?) te zeggen. Maar heel eerlijk, ik zeg ook wel een zoiets als geintje. Zonder context en de rest van het gesprek zegt dit niets. Kijk als ze daarna bij de benzinepomp afspreken om brandstof te halen dan is het nogal ziek, maar als dat zo was hadden we het vast gelezen.
Lol jij zegt over je ex dat je haar gaat vermoorden en haar lijk ontschennen? Leuke geintjes :D
  Admin donderdag 14 april 2022 @ 08:54:25 #31
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204431207
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:

Ben benieuwd of Depps ex-vrouw Vanessa Paradis wordt opgeroepen. Ik denk het niet want ik lees daar niets over ons de kranten, maar heb ook niet alles uitgeplozen.
https://pagesix.com/2020/(...)-depp-in-statements/
zowel Vanessa Paradis als Winona Ryder verdedigen hem

Paradis
quote:
Paradis — who was with Depp for 14 years until 2012, just before he met Heard and was accused of repeatedly beating her — wrote:

“I work as a musician, singer-songwriter, actress, and fashion model. I have known Johnny for more than 25 years. We’ve been partners for 14 years and we raised our two children together.

“Through all these years I’ve known Johnny to be a kind, attentive, generous and non-violent person and father.

“On movie sets the actors, directors and entire crews adore him because he is humble and respectful to everyone, as well as being one of the best actors we’ve seen.

“This is nothing like the true Johnny I have known, and from my personal experience of many years, I can say he was never violent or abusive to me.

“I have seen that these outrageous statements have been really distressing, and also caused damage to his career because unfortunately people have gone on believing these false facts.

“This is so upsetting as he has helped so many persons in his personal and professional life, with kindness and generosity.”
Ryder
quote:
Ryder, who was engaged to Depp during their four-year relationship in the 1990s, wrote:

“I am aware of the violence allegations that have been made publicly for the last few years by Johnny Depp’s ex-wife Amber Heard.

“I knew Johnny very well years ago. We were together as a couple for four years, and I counted him as my best friend, and as close to me as family. I count our relationship as one of the more significant relationships of my life.

“I understand that it is very important that I speak from my own experience, as I obviously was not there during his marriage to Amber, but, from my experience, which was so wildly different, I was absolutely shocked, confused and upset when I heard the accusations against him.

“The idea that he is an incredibly violent person is the farthest thing from the Johnny I knew and loved.

“I cannot wrap my head around these accusations. He was never, never violent towards me. He was never, never abusive at all towards me. He has never been violent or abusive towards anybody I have seen.

“I truly and honestly only know him as a really good man — an incredibly loving, extremely caring guy who was so very protective of me and the people that he loves, and I felt so very, very safe with him.

“I do not want to call anyone a liar but from my experience of Johnny, it is impossible to believe that such horrific allegations are true. I find it extremely upsetting, knowing him as I do.”
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 08:56:10 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:50 schreef Danny het volgende:

[..]
Ik bedoelde:
[..]
Waarom ben je nu geen fan meer?
Ohhhh, ja is gewoon over de jaren wat vervaagd. Ik ben niet per se echt meer met films of acteurs bezig etc. (tenzij gates natuurlijk, :7). Ik baal wel als een stekker dat-ie uit Fantastic Beasts is getyft. Dat doet me wel wat pijn. Stiekem toch een zwak voor deze man, :@.

Maar dat betekent niet dat je alles wat hij zegt maar klakkeloos moet aannemen of als heilige moet zien. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij liegt (juist niet), maar meer dat je andere kanten op zijn minst moet overwegen op basis van publiek bewijs, als een SHO-detective. En dat bewijs gaat nu getoetst worden, net als de hare.

Toch, au. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 14-04-2022 09:19:37 ]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 08:56:58 #33
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431223
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:48 schreef Danny het volgende:
Dit is wel een aardige samenvatting so far:
Enig idee of zij wordt opgeroepen? Als zij hier namelijk een YT overmaakt lijkt het me niet dat ze zich afzijdig wil houden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 08:57:30 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431226
quote:
Ja, dit was 2020. Maar wordt ze nu ook officieel opgeroepen als getuige? Ik zal straks eens googelen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 08:59:33 #35
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431240
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:47 schreef Phoebster het volgende:

[..]
Van The Guardian;
One message, sent in 2013, made lewd reference to Heard’s “beaver”, and discussed her murder by “burning” or “drowning”.

“I’m not sure we should burn Amber,” wrote Bettany. “She is delightful company and pleasing on the eye. We could of course do the English course of action and perform a drowning test. Thoughts? You have a swimming pool.”

Depp replied: “Let’s drown her before we burn her!!! I will fuck her burnt corpse afterwards to make sure she’s dead.”

To which Bettany apparently wrote back: “My thoughts entirely. Let’s be certain before we pronounce her a witch.”
Ai, ai, ai. Niet fraai. Lichtelijk creepy ook wel.
pi_204431251
Vanessa en Winona hebben wel persstatements gemaakt maar weigerden onder ede in de rechtbank te verklaren. Dat vind ik vreemd en ik hoop dat ze deze keer wel meedoen.
  Admin donderdag 14 april 2022 @ 09:01:29 #37
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204431254
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Enig idee of zij wordt opgeroepen? Als zij hier namelijk een YT overmaakt lijkt het me niet dat ze zich afzijdig wil houden.
geen flauw idee, maar het zou geen kwaad kunnen.
En begrijp me niet verkeerd; als hij haar daadwerkelijk heeft mishandeld moet-ie gewoon gestraft worden. Wat mij tegen de borst stuit is de dubbele standaard die veel mensen hanteren. Een vrouw beschuldigt een man en dan moet die vrouw meteen geloofd worden en de man permanent gecancelled, zonder een greintje bewijs dat hij OOIT iemand heeft mishandeld.
Een man beschuldigt een vrouw die BEWEZEN al eerder mensen mishandelde, maar volgens diezelfde mensen moet hij dan wel liegen.
Het is in de huidige maatschappij nog maar de vraag of er hier sprake is van een eerlijk proces, omdat het er nu eenmaal zo ingebakken zit dat vrouwen slachtoffer en mannen dader zijn dat het maar moeilijk is te geloven dat het andersom is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 09:05:04 #38
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431282
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 08:53 schreef Phoebster het volgende:

[..]
Lol jij zegt over je ex dat je haar gaat vermoorden en haar lijk ontschennen? Leuke geintjes :D
Ik snap wel wat @Ed1234 bedoelt, maar ik vind deze variant ook wel wat bizar, :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 14 april 2022 @ 09:06:05 #39
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204431288
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:01 schreef Phoebster het volgende:
Vanessa en Winona hebben wel persstatements gemaakt maar weigerden onder ede in de rechtbank te verklaren. Dat vind ik vreemd en ik hoop dat ze deze keer wel meedoen.
Nee, dat weigerden ze niet. Ze zijn toen niet opgeroepen wegens tijdgebrek.
https://pagesix.com/2020/(...)nny-depp-in-lawsuit/

quote:
Actresses Ryder, 48, and Paradis — the 47-year-old mother of Depp’s two children — were both due to give evidence via videolink this week having already given witness statements insisting the “Pirates of the Caribbean” was never violent to them.

But the case ran over schedule — and Depp’s legal team conceded that Depp’s ex-wife Amber Heard is only accusing him of beating her, not his previous partners.

“There is no need to reschedule those witnesses, much as it would have been a pleasure to have them here,” Depp’s lawyer David Sherborne told London’s High Court early Thursday.

The pair have already both submitted witness statements to the case, in which Depp is suing The Sun newspaper over a 2018 article that referred to him as a “wife-beater” — which he vehemently denies.
De zaak duurde te lang en dus zijn ze geschrapt. Ze hebben wel een getuigenverklaring - onder ede - afgelegd.
pi_204431290
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:01 schreef Danny het volgende:

[..]
geen flauw idee, maar het zou geen kwaad kunnen.
En begrijp me niet verkeerd; als hij haar daadwerkelijk heeft mishandeld moet-ie gewoon gestraft worden. Wat mij tegen de borst stuit is de dubbele standaard die veel mensen hanteren. Een vrouw beschuldigt een man en dan moet die vrouw meteen geloofd worden en de man permanent gecancelled, zonder een greintje bewijs dat hij OOIT iemand heeft mishandeld.
Een man beschuldigt een vrouw die BEWEZEN al eerder mensen mishandelde, maar volgens diezelfde mensen moet hij dan wel liegen.
Het is in de huidige maatschappij nog maar de vraag of er hier sprake is van een eerlijk proces, omdat het er nu eenmaal zo ingebakken zit dat vrouwen slachtoffer en mannen dader zijn dat het maar moeilijk is te geloven dat het andersom is.
En het tegenovergestelde dan? "Hij is zo leuk en knap, hij zou zoiets noot doen. Ze zal het wel uitgelokt hebben".
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 09:07:40 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431294
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:01 schreef Phoebster het volgende:
Dat is raar inderdaad. Vooral Vanessa want zij hebben samen een dochter en je wilt toch wel het idee hebben dat je haar vader uit de gevangenis geprobeerd hebt te houden. Neem aan dat zij daar ook wel een mening over heeft en dat haar moeder erg kwalijk zou (kunnen) nemen als ze haar best daar voor doet. Tenzij hij jou of jullie in elkaar sloeg natuurlijk, dan kan je beter niet in zijn voordeel verklaren, :D.
  Admin donderdag 14 april 2022 @ 09:07:47 #42
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204431297
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:06 schreef Phoebster het volgende:

En het tegenovergestelde dan? "Hij is zo leuk en knap, hij zou zoiets noot doen. Ze zal het wel uitgelokt hebben".
Dat hoor je echt maar heel weinig in verhouding. Mensen die zeggen dat iemand het uitlokt om mishandeld te worden zijn wmb per definitie af.
Maar face it; het wordt doodnormaal gevonden als vrouwen een man slaan. Man zegt iets dat de vrouw niet zint? *slap*
Man kijkt verkeerd naar een vrouw? *slap*
Dat wordt nog steeds gewoon gebruikt en gedaan in films en series en dus 'genormaliseerd'. Als je als man geslagen wordt door je vrouw ben je al snel 'een mietje' of word je gewoon compleet uitgelachen.

hier man vs vrouw mishandeling en de reacties erop van de omgeving

en seksueel lastigvallen

[ Bericht 19% gewijzigd door Danny op 14-04-2022 09:14:17 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 09:09:21 #43
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431308
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:06 schreef Danny het volgende:

[..]
[..]
De zaak duurde te lang en dus zijn ze geschrapt. Ze hebben wel een getuigenverklaring - onder ede - afgelegd.
Lees deze nu net na mijn laatste post, :').
  Admin donderdag 14 april 2022 @ 09:10:46 #44
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_204431317
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Lees deze nu net na mijn laatste post, :').
Never trust een bewering zonder bronvermelding ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 09:11:03 #45
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431320
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:07 schreef Danny het volgende:

[..]
Dat hoor je echt maar heel weinig in verhouding. Mensen die zeggen dat iemand het uitlokt om mishandeld te worden zijn wmb per definitie af.
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:06 schreef Phoebster het volgende:

[..]
Ugghhh, Johnny Depp in Cry baby, :9 :9~.

Sorry moest even nadat je ‘knap’ zei want dit was wel zijn hoogtepunt - looks wise
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 april 2022 @ 09:12:19 #46
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204431330
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:10 schreef Danny het volgende:

[..]
Never trust een bewering zonder bronvermelding ;)
Geen zin om te googelen, :+. Dus LMGTFY is op mij van toepassing.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 14-04-2022 09:24:44 ]
pi_204431337
Die Depp vind ik een innemende kerel maar ik steek m'n handen niet voor hem in het vuur, die heeft ook zo zijn demonen en soms gaan dingen gewoon mis. Maar ik heb toen ook dat opgenomen telefoongesprek gehoord en daar kan heel makkelijk de conclusie uit worden getrokken dat die Heard in elk geval een doortrapte agressieve feeks is. Bitches be crazy :P
-nee-
pi_204431342
quote:
17s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
[..]
Ugghhh, Johnny Depp in Cry baby, :9 :9~.

Sorry moest even nadat je ‘knap’ zei want dit was wel zijn hoogtepunt - looks wise
Dat was idd wel smelten :9
pi_204431344
Voor de liefhebber, lang leve het Amerikaanse idee van openbaarheid van recht! Dit kanaal streamt de rechtzaak: https://youtube.com/c/LawCrimeNetwork
pi_204431366
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 09:06 schreef Danny het volgende:

[..]
[..]
I stand corrected!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')