Dit dus. Ook m'n huidige vriendin + kind aan overgehoudenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jarenlang gedaan. Kei gezellig gehad.
Wat een treurnisquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
KFC Bleiswijk geeft aan personeelstekort te hebben en het duurt rond etenstijd zo'n 50 min voor je eten wordt gebracht. En dan is het koud ook. 3x achter elkaar gehad dus ga niet meer.
BK Bleiswijk is na 17u het restaurant binnen dicht vanwege tekort
Tja de mcdonalds hier heeft daar helemaal geen last van, maar dat is ook een franchise waar ze die jongens meer dan het minimumjeugdloon betalen...quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
KFC Bleiswijk geeft aan personeelstekort te hebben en het duurt rond etenstijd zo'n 50 min voor je eten wordt gebracht. En dan is het koud ook. 3x achter elkaar gehad dus ga niet meer.
BK Bleiswijk is na 17u het restaurant binnen dicht vanwege tekort
Bij mij was het destijds zo dat je bij de Mac meer verdiende dan in de supermarkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal best gezellig zijn, maar voor zo'n salaris kneiterhard werken vind ik niet kunnen.
Ik zag laatst wat je verdient daar... In een supermarkt verdien je nog meer.
Klopt dat is in Breda ook zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja de mcdonalds hier heeft daar helemaal geen last van, maar dat is ook een franchise waar ze die jongens meer dan het minimumjeugdloon betalen...
Ook teruggekeerd naar Brabant?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij mij was het destijds zo dat je bij de Mac meer verdiende dan in de supermarkt.
En keihard werken was het. Zat een klok in je kassa en binnen een minuut max 3 minuten moest alles op het dienblad staan en moest je afgerekend hebben.
Moest een klant langer wachten dan bood je die een gratis kleine drank naar keuze aan.
Nu ik weer in Brabant woon ben ik weer een paar keer bij de Mac geweest in Breda, en dat draait nog steeds als een tierelier. Is denk ik ook 1 van de drukste Macs in Nederland.
Zal wel weer een prijsverhoging aankomen of zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:12 schreef KingRadler het volgende:
ben dan ook bang dat kwaliteit van eten achteruit gaat door werkdruk in de Fastfood tenten.
Daar zou ik echt zenuwachtig van wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij mij was het destijds zo dat je bij de Mac meer verdiende dan in de supermarkt.
En keihard werken was het. Zat een klok in je kassa en binnen een minuut max 3 minuten moest alles op het dienblad staan en moest je afgerekend hebben.
Moest een klant langer wachten dan bood je die een gratis kleine drank naar keuze aan.
Nu ik weer in Brabant woon ben ik weer een paar keer bij de Mac geweest in Breda, en dat draait nog steeds als een tierelier. Is denk ik ook 1 van de drukste Macs in Nederland.
Dat is het al weken zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:18 schreef lily het volgende:
We kwamen laatst bij een BK die helemaal dicht was wegens personeelstekort.
Alleen de drive was open maar we wilden niet in de auto eten dus helaas.
Denk dat het een beetje van beiden is, voor het minimumloon werk doen waar mensen op je neerkijken of niet werken en maximaal bijlenen bij duo tegen 0% rente.quote:
Waar je best wat negatieve dingen aan kan ondervinden later. Volgens mij kun je beter werken voor wat geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat het een beetje van beiden is, voor het minimumloon werk doen waar mensen op je neerkijken of niet werken en maximaal bijlenen bij duo tegen 0% rente.
Mee eens hoor, maar hoorde laatst een zoon van een collega vrij letterlijk zeggen wat ik net zei.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar je best wat negatieve dingen aan kan ondervinden later. Volgens mij kun je beter werken voor wat geld.
Kansloos zulke figuren. We hebben elkaar allemaal nodig, ongeacht welk werk je doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar hoorde laatst een zoon van een collega vrij letterlijk zeggen wat ik net zei.
Daarbij heb ik zelf meegemaakt in de tijd dat ik er werkte dat een vader tegen z'n zoon zei dat "de mensen die hier werken laten zien waarom je je school af moet maken."___ vrijwel allemaal studenten die er werk(t)en.
Automatisering is het toverwoord. Het moet niet moeilijk zijn om patty's automatisch op een lopende band te zetten, te laten grillen en in een broodje te zetten. En dan alleen drive-through-klanten. Pinnen aan een automaat van te voren. Alleen die klotevestigingsmanager is dan nog nodig. Geen medewerker van de maand meer. Als een gazon gemaaid kam worden door een robot kan die ook omgaan met een dweil aan het eind van de dag.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:00 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd of een aantal Fastfood zaken gaan sluiten (niet meer open gaan) omdat ze geen personeel kunnen vinden.
Ik heb tijdens mijn studie vijf jaar bij een bioscoop gewerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb tot ik via mijn studie een bijbaan als programmeur heb gevonden ook bij de mc gewerkt, was prima.![]()
Krijgt wel met aso mensen te maken dat wel, datzelfde soort volk wat huilt dat hogeropgeleiden op ze neerkijken.
dweilrobot is er wel maar dat mag vast niet ivm hygiënequote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Automatisering is het toverwoord. Het moet niet moeilijk zijn om patty's automatisch op een lopende band te zetten, te laten grillen en in een broodje te zetten. En dan alleen drive-through-klanten. Pinnen aan een automaat van te voren. Alleen die klotevestigingsmanager is dan nog nodig. Geen medewerker van de maand meer. Als een gazon gemaaid kam worden door een robot kan die ook omgaan met een dweil aan het eind van de dag.
Supervisors zijn niet nodig. Zet twee gewone medewerkers daar en alles gaat goed. Supervisors en managers zijn zo 1980.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dweilrobot is er wel maar dat mag vast niet ivm hygiëne
en burgers zou je idd prima automatisch kunnen beleggen met 1 supervisor
Het is echt beschamend wat er wordt gezegd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:10 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn studie vijf jaar bij een bioscoop gewerkt.
Kreeg ik ook vaak kutopmerkingen aan de kassa; 2 kaartjes; dat is dan 25 gulden.
Oh? Ze kan nog tellen ook. Hahaha.
recept voor nog smerigere meukquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:55 schreef KingRadler het volgende:
De Mac moet net als de FEBO dat je uit de muur kan halen buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |