abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204807069
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Jarenlang gedaan. Kei gezellig gehad.
Dit dus. Ook m'n huidige vriendin + kind aan overgehouden :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204807084
Het zal best gezellig zijn, maar voor zo'n salaris kneiterhard werken vind ik niet kunnen.

Ik zag laatst wat je verdient daar... In een supermarkt verdien je nog meer.
pi_204807114
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
KFC Bleiswijk geeft aan personeelstekort te hebben en het duurt rond etenstijd zo'n 50 min voor je eten wordt gebracht. En dan is het koud ook. 3x achter elkaar gehad dus ga niet meer.
BK Bleiswijk is na 17u het restaurant binnen dicht vanwege tekort :')
Wat een treurnis :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204807178
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
KFC Bleiswijk geeft aan personeelstekort te hebben en het duurt rond etenstijd zo'n 50 min voor je eten wordt gebracht. En dan is het koud ook. 3x achter elkaar gehad dus ga niet meer.
BK Bleiswijk is na 17u het restaurant binnen dicht vanwege tekort :')
Tja de mcdonalds hier heeft daar helemaal geen last van, maar dat is ook een franchise waar ze die jongens meer dan het minimumjeugdloon betalen...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204807196
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal best gezellig zijn, maar voor zo'n salaris kneiterhard werken vind ik niet kunnen.

Ik zag laatst wat je verdient daar... In een supermarkt verdien je nog meer.
Bij mij was het destijds zo dat je bij de Mac meer verdiende dan in de supermarkt.

En keihard werken was het. Zat een klok in je kassa en binnen een minuut max 3 minuten moest alles op het dienblad staan en moest je afgerekend hebben.

Moest een klant langer wachten dan bood je die een gratis kleine drank naar keuze aan.

Nu ik weer in Brabant woon ben ik weer een paar keer bij de Mac geweest in Breda, en dat draait nog steeds als een tierelier. Is denk ik ook 1 van de drukste Macs in Nederland.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204807219
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Tja de mcdonalds hier heeft daar helemaal geen last van, maar dat is ook een franchise waar ze die jongens meer dan het minimumjeugdloon betalen...
Klopt dat is in Breda ook zo.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 20 mei 2022 @ 09:05:04 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204807302
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Bij mij was het destijds zo dat je bij de Mac meer verdiende dan in de supermarkt.

En keihard werken was het. Zat een klok in je kassa en binnen een minuut max 3 minuten moest alles op het dienblad staan en moest je afgerekend hebben.

Moest een klant langer wachten dan bood je die een gratis kleine drank naar keuze aan.

Nu ik weer in Brabant woon ben ik weer een paar keer bij de Mac geweest in Breda, en dat draait nog steeds als een tierelier. Is denk ik ook 1 van de drukste Macs in Nederland.
Ook teruggekeerd naar Brabant? *;

Ik ben niet meer bij de Mac geweest waar ik vroeger werkte, wel via Uber eens besteld maar dan is het koud als je het krijgt. Koelt veel te snel af natuurlijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 20 mei 2022 @ 11:12:56 #98
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204808371
ben dan ook bang dat kwaliteit van eten achteruit gaat door werkdruk in de Fastfood tenten.
pi_204808420
We kwamen laatst bij een BK die helemaal dicht was wegens personeelstekort.
Alleen de drive was open maar we wilden niet in de auto eten dus helaas.
pi_204808482
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:12 schreef KingRadler het volgende:
ben dan ook bang dat kwaliteit van eten achteruit gaat door werkdruk in de Fastfood tenten.
Zal wel weer een prijsverhoging aankomen of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204810724
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 08:49 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Bij mij was het destijds zo dat je bij de Mac meer verdiende dan in de supermarkt.

En keihard werken was het. Zat een klok in je kassa en binnen een minuut max 3 minuten moest alles op het dienblad staan en moest je afgerekend hebben.

Moest een klant langer wachten dan bood je die een gratis kleine drank naar keuze aan.

Nu ik weer in Brabant woon ben ik weer een paar keer bij de Mac geweest in Breda, en dat draait nog steeds als een tierelier. Is denk ik ook 1 van de drukste Macs in Nederland.
Daar zou ik echt zenuwachtig van worden :N
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 mei 2022 @ 15:23:25 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_204810964
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:18 schreef lily het volgende:
We kwamen laatst bij een BK die helemaal dicht was wegens personeelstekort.
Alleen de drive was open maar we wilden niet in de auto eten dus helaas.
Dat is het al weken zo.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_204811007
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 15:23 schreef Ynske het volgende:

[..]
Dat is het al weken zo.
Oh echt? Best heftig. Hoewel ik geen idee heb hoe druk bezocht het ding normaliter was.
pi_204811039
Even offtopic, bij supermarkten hebben ze ook problemen om nieuwe werknemers te werven. Wil de jeugd van tegenwoordig niet meer werken of zijn er baantjes die beter betalen?
pi_204811100
Dat laatste
pi_204812236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 15:37 schreef lily het volgende:
Dat laatste
Denk dat het een beetje van beiden is, voor het minimumloon werk doen waar mensen op je neerkijken of niet werken en maximaal bijlenen bij duo tegen 0% rente.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204812261
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Denk dat het een beetje van beiden is, voor het minimumloon werk doen waar mensen op je neerkijken of niet werken en maximaal bijlenen bij duo tegen 0% rente.
Waar je best wat negatieve dingen aan kan ondervinden later. Volgens mij kun je beter werken voor wat geld.
pi_204812281
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Waar je best wat negatieve dingen aan kan ondervinden later. Volgens mij kun je beter werken voor wat geld.
Mee eens hoor, maar hoorde laatst een zoon van een collega vrij letterlijk zeggen wat ik net zei.

Daarbij heb ik zelf meegemaakt in de tijd dat ik er werkte dat een vader tegen z'n zoon zei dat "de mensen die hier werken laten zien waarom je je school af moet maken."

:')___ vrijwel allemaal studenten die er werk(t)en.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_204812372
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Mee eens hoor, maar hoorde laatst een zoon van een collega vrij letterlijk zeggen wat ik net zei.

Daarbij heb ik zelf meegemaakt in de tijd dat ik er werkte dat een vader tegen z'n zoon zei dat "de mensen die hier werken laten zien waarom je je school af moet maken."

:')___ vrijwel allemaal studenten die er werk(t)en.
Kansloos zulke figuren. We hebben elkaar allemaal nodig, ongeacht welk werk je doet.

En ik vind het bizar dat studenten zo makkelijk maximaal kunnen lenen zonder dat ze voor 100% doorhebben wat dat allemaal met hun toekomst(plannen) kan doen. Mag wel wat meer voorlichting over komen.


Maargoed, we dwalen af :P
pi_204812857
Ik heb een zoon van 17 en 21 die sinds hun 15de werken maar altijd beter betaalde baantjes hebben kunnen krijgen (en nog hebben). Vandaar mijn antwoord ;)
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:00:47 #111
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204814554
Ben benieuwd of een aantal Fastfood zaken gaan sluiten (niet meer open gaan) omdat ze geen personeel kunnen vinden.
pi_204814603
Ik heb tot ik via mijn studie een bijbaan als programmeur heb gevonden ook bij de mc gewerkt, was prima. :7


Krijgt wel met aso mensen te maken dat wel, datzelfde soort volk wat huilt dat hogeropgeleiden op ze neerkijken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204814610
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:00 schreef KingRadler het volgende:
Ben benieuwd of een aantal Fastfood zaken gaan sluiten (niet meer open gaan) omdat ze geen personeel kunnen vinden.
Automatisering is het toverwoord. Het moet niet moeilijk zijn om patty's automatisch op een lopende band te zetten, te laten grillen en in een broodje te zetten. En dan alleen drive-through-klanten. Pinnen aan een automaat van te voren. Alleen die klotevestigingsmanager is dan nog nodig. Geen medewerker van de maand meer. Als een gazon gemaaid kam worden door een robot kan die ook omgaan met een dweil aan het eind van de dag.
pi_204814622


[ Bericht 100% gewijzigd door -Sigaartje op 20-05-2022 21:08:04 ]
pi_204816181
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb tot ik via mijn studie een bijbaan als programmeur heb gevonden ook bij de mc gewerkt, was prima. :7


Krijgt wel met aso mensen te maken dat wel, datzelfde soort volk wat huilt dat hogeropgeleiden op ze neerkijken.
Ik heb tijdens mijn studie vijf jaar bij een bioscoop gewerkt.
Kreeg ik ook vaak kutopmerkingen aan de kassa; 2 kaartjes; dat is dan 25 gulden.

Oh? Ze kan nog tellen ook. Hahaha.

:{
pi_204816614
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:06 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Automatisering is het toverwoord. Het moet niet moeilijk zijn om patty's automatisch op een lopende band te zetten, te laten grillen en in een broodje te zetten. En dan alleen drive-through-klanten. Pinnen aan een automaat van te voren. Alleen die klotevestigingsmanager is dan nog nodig. Geen medewerker van de maand meer. Als een gazon gemaaid kam worden door een robot kan die ook omgaan met een dweil aan het eind van de dag.
dweilrobot is er wel maar dat mag vast niet ivm hygiëne

en burgers zou je idd prima automatisch kunnen beleggen met 1 supervisor
pi_204817600
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 00:11 schreef mschol het volgende:

[..]
dweilrobot is er wel maar dat mag vast niet ivm hygiëne

en burgers zou je idd prima automatisch kunnen beleggen met 1 supervisor
Supervisors zijn niet nodig. Zet twee gewone medewerkers daar en alles gaat goed. Supervisors en managers zijn zo 1980.
pi_204817724
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 23:10 schreef lily het volgende:

[..]
Ik heb tijdens mijn studie vijf jaar bij een bioscoop gewerkt.
Kreeg ik ook vaak kutopmerkingen aan de kassa; 2 kaartjes; dat is dan 25 gulden.

Oh? Ze kan nog tellen ook. Hahaha.

:{
Het is echt beschamend wat er wordt gezegd.

Zoveel domme reacties gehad toen ik kassawerk deed. Als ik vroeg of ze de bon wilde, 'nee hoor, hang maar boven je bed'. *Bulderlach* Euhm meneer, ik hoor dit pas voor de 1001e keer hoor :{ :')
  zaterdag 21 mei 2022 @ 15:55:05 #119
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204820854
De Mac moet net als de FEBO dat je uit de muur kan halen buiten.
pi_204821119
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 15:55 schreef KingRadler het volgende:
De Mac moet net als de FEBO dat je uit de muur kan halen buiten.
recept voor nog smerigere meuk
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')