Samenwerking met EasyToysquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
McDonald's werkt aan ‘Happy Meal’ voor volwassenen: wat zal in de box zitten?
Ook nog altijd een grote fan van een Happy Meal? Maar vind je het wat gênant om te bestellen of is je maag er niet voldoende mee gevuld? Dan hebben wij goed nieuws voor jou. McDonald’s brengt binnenkort een exclusieve Happy Meal exclusief voor volwassenen uit. En ja: er zit zelfs een speelgoedje bij.
https://www.hln.be/eten/m(...)box-zitten~a7d17d74/
Nou jongens, wat gaat volgens jullie het speelgoedje zijn
opblaaspop?quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook nog altijd een grote fan van een Happy Meal? Maar vind je het wat gênant om te bestellen of is je maag er niet voldoende mee gevuld? Dan hebben wij goed nieuws voor jou. McDonald’s brengt binnenkort een exclusieve Happy Meal exclusief voor volwassenen uit. En ja: er zit zelfs een speelgoedje bij.
Speelgoedjes zitten er niet eens in.quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoezo? Je hebt de keuze tussen zowel een enkele als een dubbele QP. Meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
daar hebben ze wel tijd voor, kom met iets origineels voor vlees liefhebbers
Eens, de afgelopen jaren staat het echt stil. Alleen die saaie maestro’s steeds.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
daar hebben ze wel tijd voor, kom met iets origineels voor vlees liefhebbers
Tsja, ze draaien nog steeds prima omzetten volgens mij. Waarom zou je er dan nog tijd en moeite in steken?quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:29 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Eens, de afgelopen jaren staat het echt stil. Alleen die saaie maestro’s steeds.
Nadeel van de BK is vooral dat er debielen werken en dat er een stuk minder locaties zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tsja, ze draaien nog steeds prima omzetten volgens mij. Waarom zou je er dan nog tijd en moeite in steken?
Ik heb inmiddels mijn dochter ook zover gekregen om niet meer naar de Mac te gaan. Alles van die keten staat me inmiddels tegen. We gaan nu lekker steeds naar Burger King. Lekkere en orginele burgers. De friet is ook gewoon beter. Bij de Mac kan je nog niet eens normaal je friet in de saus dopen zulke slappe hap is het. Keerzijde is wel dat BK wat duurder is volgens mij.
Personeel is wat minder ja. Maargoed, de burgers zijn er niet minder omquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nadeel van de BK is vooral dat er debielen werken en dat er een stuk minder locaties zijn.
Losse whopper , standaard is inmiddels ook 6,45quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:06 schreef junkiesietze het volgende:
Moest laatst ff snel wat eten halen, maccie in de buurt,
Big tasty menu + losse QP = 17,45
Denk dat dit de laatste keer mcdonalds voor mij was.
Je wordt doodgegooid met McD. en daarom zijn er minder BK's?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Personeel is wat minder ja. Maargoed, de burgers zijn er niet minder om![]()
Dat er minder locaties zijn komt denk ik omdat we doodgegooid worden met de mac. Die heeft op zoveel plekken een filiaal, dat het wat moeilijker voor de BK wordt.
Tsja, bij de Mac zit het tempo er beter in en werken ze denk ik wat efficiënter. Daarentegen heb je daar wel vaak een burger die lauw is en patat die niet te vreten is. Smaaktechnisch is BK vele malen beter.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wordt doodgegooid met McD. en daarom zijn er minder BK's?
Een BK hier heeft het niet gered. De enige BK die nu nog draait is van NS en heeft amper iets te doen. Altijd wachttijden, altijd gedoe.
Zal alleen nog open zijn omdat er contracten zijn. Toch zitten ze op betere locaties dan McD.
KFC begint hier juist beter en beter te draaien en vestigingen te openen. Ondanks dat ze steeds dichtbij McD. zitten.
The good ol' Whopper uiteraard. Die neem ik meestal. Laatst ben ik uit mijn comfort zone gestapt en had ik een burger met truffelmayo en parmezaanse kaas. Was ook prima te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:16 schreef Moass het volgende:
Zondag na jaren weer een keer BK. Tips anyone?
Drie double whoppersquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:16 schreef Moass het volgende:
Long Chickenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:16 schreef Moass het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
The good ol' Whopper uiteraard. Die neem ik meestal. Laatst ben ik uit mijn comfort zone gestapt en had ik een burger met truffelmayo en parmezaanse kaas. Was ook prima te doen.
Zal dus waarschijnlijk gewoon weer een double whopper en long chicken worden..quote:
Daar kun je ook gewoon een hoofdgerecht voor halen bij een eetcafe.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:06 schreef junkiesietze het volgende:
Moest laatst ff snel wat eten halen, maccie in de buurt,
Big tasty menu + losse QP = 17,45
Denk dat dit de laatste keer mcdonalds voor mij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |