Mad saucequote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet tot ik al geëmigreerd was.![]()
Welke van die "Amerikaanse" fritessauzen in de supermarkt komt het meest in de buurt? Dan koop ik die als ik weer in NL ben.
Bah bah het gedrag naar de vrouw was wel behoorlijk onbeschoft als dat klopt. Maar de daad/agressie.. Hoop dat ie t haalt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
www.funx.nl/news/omg/a6b4(...)ruzie-om-koude-friet
Dat is de saus die, als ik het een lange tijd niet meer gegeten heb, ik soms wel eens koop omdat ik er denk trek in te hebben.quote:
welke bedoel je? die whiskey en parmezan master zijn er al een tijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:27 schreef junkiesietze het volgende:
boh die nieuwe burgers bij de BK zien er goed uit
ohja? en de crazy cheese bbq ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
welke bedoel je? die whiskey en parmezan master zijn er al een tijd
zeker wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ohja? en de crazy cheese bbq ook?
Ben er al lang niet meer geweest
Ze zien er wel goed uit, maar niet de smaakexplosie die ik verwachtte...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:17 schreef Gunner het volgende:
[..]
welke bedoel je? die whiskey en parmezan master zijn er al een tijd
Maar in Zweden hebben ze wel MAX.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 01:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier in Zweden hebben ze dé McDonald's fritessaus niet.
‘Restaurant’quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben een nueuwe Bk restaurant geopend in mijn buurt
Ja, die moet ik nog proberen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 07:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Maar in Zweden hebben ze wel MAX.Goeie keten is dat.
Big Mac lijkt me niet, die is wereldwijd zo populair dat ze daar weinig aan zullen knoeien.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik at vorige week voor het eerst sinds tijden weer eens een Big Mac. Hij smaakte heel anders maar ik kon niet helemaal benoemen wat er nou was. Weten jullie of er iets is veranderd in de receptuur?
Mijn vriend en ik hadden het allebei, dat was het vreemde. Het zal wel toeval geweest zijn dan.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Big Mac lijkt me niet, die is wereldwijd zo populair dat ze daar weinig aan zullen knoeien.
Wel veranderd je smaak eens in de zoveel jaar, dus weet niet hoelang je niet bent geweest, maar dat zou een reden kunnen zijn.
Ligt eraan wanneer je voor het laatst geweest bent. Big Mac is vorig jaar veranderd.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik at vorige week voor het eerst sinds tijden weer eens een Big Mac. Hij smaakte heel anders maar ik kon niet helemaal benoemen wat er nou was. Weten jullie of er iets is veranderd in de receptuur?
Dus toch. Het was een subtiel smaakverschil maar het was er wel. Het zou de voorverwarmde ui kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je voor het laatst geweest bent. Big Mac is vorig jaar veranderd.
https://www.frituurwereld(...)t-iconische-big-mac/
quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je voor het laatst geweest bent. Big Mac is vorig jaar veranderd.
https://www.frituurwereld(...)t-iconische-big-mac/
De zout smaakt niet? Wordt er ander zout gebruikt?quote:Op zaterdag 10 september 2022 17:00 schreef Sfancta het volgende:
Laatst bij de Mac geweest en ik pak altijd losse hamburgers. Jaren geleden was je voor een euro of 7/8 helemaal volgevreten, nu kan je denk ik beter een menu kopen.... Maar ik vind die frietjes altijd zo goor, de zout smaakt niet, en zonder zout smaakt nog minder.
Qua HB is de Long Chicken van de BK de allerbeste en staat op eenzame hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |