quote:Op woensdag 13 april 2022 14:19 schreef Erasmus het volgende:
McDonalds Duitsland >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> McDonalds NL
Wat mij betreft mogen ze McDonalds NL opheffen en kunnen de Duitsers alles van hen overnemen.
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het aanbod hier in Duitsland is echt een miljoenmiljard keer beter en groter dan die van NL hoor.
Ook wordt de Big Tasty niet verneukt (ze hebben hier nog het origineel) en verkopen ze nog steeds de McRib
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je in Duitsland niet op elke hoek van de straat een snackbar jopie hebt zitten, die zn hamburgers voor 60-70% van de prijs van een QP verkoopt,waarbij je je saus en andere dingen mag kiezen enzo.
quote:Op woensdag 13 april 2022 14:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh zo, op die fiets. Dan ben ik het met je eens.
Voor wat betreft de Mc Chicken echt niet...quote:Op woensdag 13 april 2022 14:19 schreef Erasmus het volgende:
McDonalds Duitsland >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> McDonalds NL
Wat mij betreft mogen ze McDonalds NL opheffen en kunnen de Duitsers alles van hen overnemen.
Dat neem ik zelden. Wat is het verschil? Is dat niet gewoon hetzelfde?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor wat betreft de Mc Chicken echt niet...
Ook wel ketchup genoemdquote:Op woensdag 13 april 2022 14:56 schreef Sfancta het volgende:
En op de cheeseburger zat een overheersende rode saus waarbij ik mijn bek ernstig verbrandde.
In Duitsland is die gemaakt van seperatorvlees terwijl je in NL toch nog wel echt de structuur van kipfilet waarneemtquote:Op woensdag 13 april 2022 14:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat neem ik zelden. Wat is het verschil? Is dat niet gewoon hetzelfde?
Ach zo! Ja, natuurlijk is die van NL dan lekkerder. Filet >>>>>>>> seperatorfabrieksvlees, te allen tijde.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Duitsland is die gemaakt van seperatorvlees terwijl je in NL toch nog wel echt de structuur van kipfilet waarneemt
Nee joh, Tender crisp Crunchy Chickenquote:
Dat heb ik altijd met de mcdonalds, en long chicken van de BKquote:Op woensdag 13 april 2022 15:05 schreef Sfancta het volgende:
Hebben jullie ook 2 dagen nadorst van die kfc kip? Niks spicy ofzo. Heb me het ongeluk gedronken. IK sla KFC voortaan over. Wat een meuk.
Geef maar de BK Long Chicken (x3)
Ik was jaren geleden bij zo'n luxe Mac aan Causeway Bay dacht ik.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duitsland is misschien al beter dan Nederland, maar hebben jullie weleens van het assortiment van de Mac in Hong Kong gehoord?
Man of no taste dezequote:Op woensdag 13 april 2022 15:17 schreef Solotovski het volgende:
Er gaat niks boven de xtra long chili cheese
fuck de rest
quote:Op woensdag 13 april 2022 15:17 schreef Solotovski het volgende:
Er gaat niks boven de McKroket
fuck de rest
Noem eens wat voorbeelden van het assortiment?quote:Op woensdag 13 april 2022 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duitsland is misschien al beter dan Nederland, maar hebben jullie weleens van het assortiment van de Mac in Hong Kong gehoord?
quote:Op woensdag 13 april 2022 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2022 15:17 schreef Solotovski het volgende:
fuck de rest
Ben ik met je eens maatquote:Op woensdag 13 april 2022 15:17 schreef Solotovski het volgende:
fuck de rest
Nee helaasquote:Op woensdag 13 april 2022 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Die gast post helemaal niet meer op FOK! volgens mij?
Het was een inside jokequote:Op woensdag 13 april 2022 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee helaasHij is (soms) nog wel op Budgetgaming.
Yi-Long
Yi-LongGODquote:Op woensdag 13 april 2022 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee helaasHij is (soms) nog wel op Budgetgaming.
Yi-Long
Crunchy burger met bbq saus had je.quote:
Vorige week KFC geweest en helemaal geen last. Ik krijg dorst van BK. Burgers zijn zo zout.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:05 schreef Sfancta het volgende:
Hebben jullie ook 2 dagen nadorst van die kfc kip? Niks spicy ofzo. Heb me het ongeluk gedronken. IK sla KFC voortaan over. Wat een meuk.
Geef maar de BK Long Chicken (x3)
Veggie McChicken is echt lekker inderdaad, McPlant ook maar tijdelijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kind wilde weer eens Mac thuis eten. Ok... Ik had een MC chicken menu besteld, ik krijg een veggie spicy MC ChickenMAAR! Hij is echt prima te doen. Ik vind hem gewoon lekker!
Te lang in Duitsland, dan gaat je Humor IQ omlaag. Dat weet iedereen toch?quote:Op woensdag 13 april 2022 17:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het was een inside joke![]()
![]()
Yi-Long![]()
Hoe kon jouw garpje mij ontgaan zijn joh
Elke keer word ik weer een beetje emotioneel als ik de originele Big Tasty ziequote:Op maandag 18 april 2022 01:41 schreef Ronald het volgende:
Vandaag een heerlijke burger gehad bij mc Donalds deutschland, soms wel goed om aan de grens te wonen, wat een keuze !
https://www.mcdonalds.com(...)bbq-cheese-5620.html
GEWAUN EBEN VERHAUSEN!!!quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Elke keer word ik weer een beetje emotioneel als ik de originele Big Tasty zie
zo'n ding heb ik denk ik 1x gehad en vond het maar een slap aftreksel van een whopper.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:22 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Elke keer word ik weer een beetje emotioneel als ik de originele Big Tasty zie
Dan heb je geen goeie gehad.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
zo'n ding heb ik denk ik 1x gehad en vond het maar een slap aftreksel van een whopper.
beter rij je even op je scooter om voor z'n ding.
als je het nu over de McRib had, had je gelijk
Yep ik weet het. helaas.quote:Op woensdag 20 april 2022 12:51 schreef junkiesietze het volgende:
Hebben ze een aparte grill voor nodig om die te maken en elke nederlandse mac is te cheap om die aan te schaffen.
Ze hebben ook bijna niks hier in NLquote:Op woensdag 20 april 2022 13:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Yep ik weet het. helaas.![]()
Sowieso vind ik niet veel van de Mc lekker, op wat kipnuggets en af en toe een QP na.
Zelfs een Big King is al superieur aan een Big Mac
Ja dat is normaal bij Five Guys is die 6 euro.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:38 schreef Gunner het volgende:
Gister kleine milkshake gehaald bij McDonald’s ¤3 euro is dat normaal?
(Coupon medium bij BK is 1,25)
Zat er goud in die milkshake?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:38 schreef Gunner het volgende:
Gister kleine milkshake gehaald bij McDonald’s ¤3 euro is dat normaal?
(Coupon medium bij BK is 1,25)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |