wtf dat heb ik verzonnenquote:Op donderdag 14 april 2022 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Niet mijn probleem als users mijn act na-apen.
En zo iemand ga jij straks mod maken van het nieuwe WK subforum. Ik zou daar toch nog even goed over nadenken.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En zo iemand ga jij straks mod maken van het nieuwe WK subforum. Ik zou daar toch nog even goed over nadenken.
Precies, daarom slaan we morgen over.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Scrummie , nooit te beroerd het vuurtje wat verder op te stoken.
Ja ik ga denk ik toch opzoek naar iemand die te vertrouwen isquote:Op donderdag 14 april 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En zo iemand ga jij straks mod maken van het nieuwe WK subforum. Ik zou daar toch nog even goed over nadenken.
Grapjas.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, daarom slaan we morgen over.
@:oriente
Ik moet @ChevyCaprice en @EttovanBelgie nog in een groep indelen.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapjas.
Hoe ver ben je met het WK Hax?
Etto mag bij mij.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moet @:chevycaprice en @:ettovanbelgie nog in een groep indelen.
Ik zou voor @maxi-mus gaanquote:Op donderdag 14 april 2022 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ga denk ik toch opzoek naar iemand die te vertrouwen is
Er bestaat een woordle7? Nu heeft @Scrummie een groot probleem.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb dit Nederlandse 7-letterwoord geraden in 5/6 pogingen.
🟨⬛🟨⬛🟨⬛🟨
⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Maar die heeft verstand van voetbal.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou voor @:maxi-mus gaan
Niet dat Friezen te vertrouwen zijn, maar gewoon.
Nee hoor, verstandige mensen spelen alleen de woordle van woordle.nl.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er bestaat een woordle7? Nu heeft @:scrummie een groot probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |