Flip gaat 'gewoon' winnen.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:11 schreef Beregd het volgende:
Remco gaat schroeien vandaag. Hij kent Brabant als zijn binnenzak, won daar al de druivenkoers en brussels cyclassics met groots gemak en op het WK in Brabant maakte hij op zijn eentje de koers zwaar.
De ploeg van AGR + de ploeg van Baskenland is toch gewoon fit? (min Vader dan). Ze reden afgelopen weken buiten de WT-koersen alleen in de Sarthe, volgens mij, een koers als de Scheldeprijs sloegen ze ook over.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jumbo heeft juist een hele waslijst aan geblesseerde renners.
Wout die naar LBL gaat zal ook wel deels noodzaak zijn omdat ze anders amper genoeg renners hebben om daar op te stellen.
Oh ze hebben het inderdaad al in de winter zo gepland dat ze vandaag niet zouden rijden. Maar met Vader, Hofstede, vd Sande, Hessmann en Tim van Dijke hebben ze al lange lijst renners die langdurig geblesseerd zijn (geweest). En een flink deel daarvan zou ook de Waalse wedstrijden rijden.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De ploeg van AGR + de ploeg van Baskenland is toch gewoon fit? (min Vader dan). Ze reden afgelopen weken buiten de WT-koersen alleen in de Sarthe, volgens mij, een koers als de Scheldeprijs sloegen ze ook over.
En misschien dat het nu inderdaad toevallig zo uitkomt dat er ook veel geblesseerden zijn, maar dat ze vandaag niet starten (en ook niet in de Scheldeprijs), zal een keuze zijn die ze maanden geleden al gemaakt hebben,
Roglic is toch ook niet fit, die heeft net een week met een pijnlijke knie rond gereden in het Baskenlandquote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Oh ze hebben het inderdaad al in de winter zo gepland dat ze vandaag niet zouden rijden. Maar met Vader, Hofstede, vd Sande, Hessmann en Tim van Dijke hebben ze al lange lijst renners die langdurig geblesseerd zijn (geweest). En een flink deel daarvan zou ook de Waalse wedstrijden rijden.
Het het grootse deel van de AGR-ploeg rijdtbook Roubaix, die wil je eigenlijk niet ook nog naar de Brabantse Pijl sturen tussendoor.
De mannen starten pas 12.37 aan 200km dus ja rond 17.30 is de finish danquote:Op woensdag 13 april 2022 11:14 schreef Salina het volgende:
Hoe laat is ongeveer de finish van de BP? Op tvgids.nl lees ik dat de uitzendingen tot 17.45 (ES) en 18.00 (Belg) duren. Finishen ze echt zo laat?
Niet zo zin in late finish eigenlijk (wil ook nog sporten, Slechtste Chauffeur kijken en even vorige week terugkijken en vanavond voetbal. En NBA van vannacht).
Past allemaal niet zo vandaag.
Kan ook best zijn dat Wout i.p.v. Roglic start in LBL inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Roglic is toch ook niet fit, die heeft net een week met een pijnlijke knie rond gereden in het Baskenland
Bweh. Dat wordt passen en meten dan. Ik zie wel even hoe ik dat allemaal fix. Thanks iig.quote:Op woensdag 13 april 2022 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De mannen starten pas 12.37 aan 200km dus ja rond 17.30 is de finish dan
Het kan zo simpel zijnquote:Op woensdag 13 april 2022 11:14 schreef Salina het volgende:
Hoe laat is ongeveer de finish van de BP? Op tvgids.nl lees ik dat de uitzendingen tot 17.45 (ES) en 18.00 (Belg) duren. Finishen ze echt zo laat?
Niet zo zin in late finish eigenlijk (wil ook nog sporten, Slechtste Chauffeur kijken en even vorige week terugkijken en vanavond voetbal. En NBA van vannacht).
Past allemaal niet zo vandaag.
Vooral de vraag of Nairo de opgelopen achterstand in gaat halenquote:Op woensdag 13 april 2022 12:16 schreef Beregd het volgende:
Vandaag ook de werken van Jay Vine en Nairo in Turkije waar er zowaar een klim is.
Kan dit?quote:Michael Matthews is vandaag een van de kanshebbers voor de Brabantse Pijl. Afgelopen zondag eindigde de Australiër nog als zesde in de Amstel Gold Race, maar over die prestatie was hij niet geheel tevreden. “Ik koers nog niet zoals ik zou willen op het moment”, zegt hij voor de start tegen Sporza.
“Het lukt me niet om de acties te ondernemen die ik zou willen ondernemen, om agressief te koersen. Iets houdt me tegen”, vervolgt de Australiër. “Misschien is het de corona, misschien de ziekte die ik in de Ronde van Catalonië opliep. Ik hou er niet van om zo te koersen. Om een van de grote klassiekers te winnen, moet ik aanvallen, en met een kleine groep wegraken. Dat is de renner die ik dit jaar probeer te zijn, maar heb ik daar tot nog toe niet de vorm voor.”
Anderhalve minuut is het, lijkt me moeilijk. Vine zei dat de klim hem beter zou moeten liggen dan vorig jaar.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral de vraag of Nairo de opgelopen achterstand in gaat halen
Mustafa Sayar moet maar een strak nummertje doen om hem te eren.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:17 schreef Mani89 het volgende:
Op deze dagen gedenken wij
[ afbeelding ]
Er wordt flink gedronken in Scandinavie.quote:
Het zou dus Sean Bennett zijn in niet Lyu...quote:Op woensdag 13 april 2022 13:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een top 7 met een Argentijn, Nieuw-Zeelander, Belg, Colombiaan, Australiër, Eritreeër en Chinees.
232 was gewoon in beeld hoor.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er wordt flink gedronken in Scandinavie.
Ik kan nauwelijks mijn tv zien vanaf hier.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
232 was gewoon in beeld hoor.
Geen idee, ik zeg ook maar wat om jou te jennen.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan nauwelijks mijn tv zien vanaf hier.
Weet ik.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, ik zeg ook maar wat om jou te jennen.
Je ziet hem toch, niet?quote:Op woensdag 13 april 2022 14:05 schreef Columbiafan het volgende:
[ twitter ]
Ze herkennen hem zelfs niet bij de eigen ploeg.
Zoiets wordt het dan denk ik.quote:
Moeten ze ook hun ogen niet zover dichtknijpen.quote:Op woensdag 13 april 2022 14:05 schreef Columbiafan het volgende:
[ twitter ]
Ze herkennen hem zelfs niet bij de eigen ploeg.
Het regent, Wellens met minutenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen Remco doet mee vandaag volgens Karel.
Hier kunnen we niet veel mee inderdaad. Bijna hetzelfde bericht als afgelopen zondag.quote:
Wat mij betreft mag hij hiervoor zelfs uit koers worden genomen. Slaat echt helemaal nergens op om iemand zomaar uit de rij te duwen.quote:
Die zou het ook nog goedpraten als Campenaerts vol in beeld punaises zou strooien.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:56 schreef Columbiafan het volgende:
Karl praat ook echt elk gedrag van Evenepoel goed.
Heb ook niet het gevoel dat hij echt populair is in het peleton met zijn mister big star actquote:Op woensdag 13 april 2022 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Evenepoel gedraagt zich alsof hij bij PSV heeft gespeeld.
Wie is hier kopman?quote:Op woensdag 13 april 2022 16:09 schreef DeeBee het volgende:
Alpecin logenstraft hier mijn kritiek op hun ploeg!
Geen flauw idee, ze hadden alleen net 4 man bij de eerste 25.quote:
Hondslelijke Brit @Szuraquote:Op woensdag 13 april 2022 16:15 schreef Beregd het volgende:
Maarten vindt Ben Turner een hele knappe atleet.
De Bondt had ambitie, maar die lag er al af.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ze hadden alleen net 4 man bij de eerste 25.
Aan de startlijst te zien geen uitgesproken kopman.
[..]
Hondslelijke Brit @:Szura
quote:
quote:
quote:
Je punt is onderhand wel duidelijk volgens mij.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Filosoferen over De Plus. Zou de derde van INEOS soms De Plus zijn? Hij heeft het gestalte van De Plus. O, wat zou het mooi zijn als De Plus weer op niveau is. Het is Sheffield.
Ik constateer.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:24 schreef Mykonos het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je punt is onderhand wel duidelijk volgens mij.
Maarten is Renaat niet.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:23 schreef wimderon het volgende:
Kan de man op de motor niet afgeschaft worden zolang daar een man op zit die alleen maar dingen weet te melden die al (duidelijker) in beeld zijn geweest?
Jammer.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar finishen ze na de S-bocht in Overijse.
Nou, dat moment kwam wel erg snelquote:Op woensdag 13 april 2022 16:35 schreef DeeBee het volgende:
Remco weer lekker alibi demarreren voor een excuus in de finale.
Alleen Sheffield.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Remco is maar 22 he!
Iedereen van Ineos is jonger, ok.
Varkenshoofd Berteele zag dat het goed was.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:47 schreef wimderon het volgende:
Maarten heeft al 10x op rij verteld wat vlak daarvoor in beeld was.
Pitkok valt gewoon tegen tot nu toe dit seizoen.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sheffield en Turner beter dan Pidcock, leg maar uit.
Die maakt er een dagtaak van om in bergetappes te vertellen waar Tim Declercq en Greg Van Avermaet uithangen.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Varkenshoofd Berteele zag dat het goed was.
Voor het eerst in beeld dit seizoen (voor mij althansquote:Op woensdag 13 april 2022 16:50 schreef DeeBee het volgende:
Israel heeft de achtervolging geleid, voorsprong is verdubbeld.
Wat heb jij nou weer tegen Welles?quote:Op woensdag 13 april 2022 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Wellens en regen, vervelende rubriek.
Ik heb niks tegen of met hem.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen Welles?
Die heeft mazzel want ontslag was nabij bij sleutelbeenquote:Op woensdag 13 april 2022 17:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Fitte rijdt z'n wereldkampioen dood.
Karrel is de schuld aan het verschuiven naar de renner van Cofidis.quote:
Rem is er afgeredenquote:
Paar dagen geleden zei iemand dat R.EV best wel eens de RVV kan winnenquote:
Oei, de messen worden geslepen in Vlaanderen!quote:Op woensdag 13 april 2022 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zal nooit wat worden met de Rem. Zogenaamde Merckx 2.
Begint me ook te storenquote:Op woensdag 13 april 2022 17:17 schreef Szura het volgende:
Karrul ziet overal een aanval van Evenepoel in
Gaat Hij het wel beter doen dan Seeldraayers in de grote rondes?quote:Op woensdag 13 april 2022 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
De enige Merckx 2 in mijn eigen is in Slovenië geboren. 2x de Tour winnen en net gevloerd worden in de RVV
Gewoon Eurosport kijken.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Begint me ook te storen
Gelukkig de Tour met Renaat en Jose
Renaat is ook een drama.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Begint me ook te storen
Gelukkig de Tour met Renaat en Jose
Beter te doen dan Karl (mijn mening)quote:
Lang niet zo magistraal als R.EV.quote:
Dan leg je de lat ook wel heel erg laag.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Beter te doen dan Karl (mijn mening)
Wel een talent, maar dit had ik niet achter hem gezocht in ieder geval.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Was Turner een groot talent de voorgaande jaren?
Aha! Magns Vannieuwkerke dus ook.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Magnus = Charlemagne = Karel de Grote. Ik denk niet dat dit aan gaat slaan.
Bingo. Alhoewel enigszins begrijpelijk in dit geval.quote:
Wel een met benen vandaagquote:Op woensdag 13 april 2022 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een stront en strontvervelend kutjong.
quote:
Maakt het wat uit? Spreken dezelfde taal.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ohh dacht dat het een Brit was. maar het is een Amerikaan
Ik had hem 5 sterren gegeven.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had Sheffield vanochtend niet opgeschreven. Jullie wel?
Dan zou je een hele grote ziener zijn. Maar zeker niet gestolenquote:Op woensdag 13 april 2022 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was een beetje in de war. Die naam klonk zo britsquote:Op woensdag 13 april 2022 17:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Spreken dezelfde taal.
De wielen zijn weer rond.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |