Alleen is Live A Live 7 jaar eerder in 1994 uitgebrachtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:37 schreef Qunix het volgende:
Heeft een beetje weg van Golden Sun (mind read zie ik voorbij komen)
De originele?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Alleen is Live A Live 7 jaar eerder in 1994 uitgebracht
quote:
Lachen! Ik had hem al op mijn lijstje gezet.quote:
GBA games worden in juni aangekondigd. Geen remake, een port kun je krijgen. In het NSO+Expansion pack.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lachen! Ik had hem al op mijn lijstje gezet.
When Golden Sun remake?
Nintendo redt de E3.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GBA games worden in juni aangekondigd. Geen remake, een port kun je krijgen. In het NSO+Expansion pack.
Dit is de eerste game uit de tweede serie en de vierde game uit de totale reeks.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dit een nieuwe 'serie' in de Trails/Legends franchise?
Er gaan geruchten dat Falcom de eerste drie games gaat porten naar de Switch. Maar of/wanneer ze dan ook hier te krijgen zijn is onduidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cool. Misschien maar eens instappen. Lijkt me een goed moment.
Sure, port all the gamesquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Falcom de eerste drie games gaat porten naar de Switch. Maar of/wanneer ze dan ook hier te krijgen zijn is onduidelijk.
is een nintendo titel, die gaan meestal gewoon voor 40 weg volgens mijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:21 schreef Harveo het volgende:
Is 30 euro voor 2ehands Mario Kart een redelijke prijs? Fysiek exemplaar zonder de extra banen...
switch 2 gaat gewoon volledig digitaalquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sure, port all the games
Hopelijk krijgt Switch 2 een cartridge gleuf voor bc.
jazekers. Elk nintendo spel tot 35 euro is goedkoop.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:21 schreef Harveo het volgende:
Is 30 euro voor 2ehands Mario Kart een redelijke prijs? Fysiek exemplaar zonder de extra banen...
Hij stond te koop in mijn woonplaats dus kon hem ophalen. Hij had een half jaar terug een nieuwe OLED systeem gekocht maar gebruikte hem nooit. Zondequote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:16 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
jazekers. Elk nintendo spel tot 35 euro is goedkoop.
edit: pas op dat je niet opgelicht wordt, goedkope switch games op marktplaats zijn vaak onbetrouwbaar.
En dan gok ik ook dat het een separate "extension" is van de huidige N64 + SG pakket...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GBA games worden in juni aangekondigd. Geen remake, een port kun je krijgen. In het NSO+Expansion pack.
Nintendo Switch Online + Verruimd uitbreidingspakket.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
En dan gok ik ook dat het een separate "extension" is van de huidige N64 + SG pakket...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |