Nice. Ik moet m niet vergeten morgenquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:36 schreef CoExist het volgende:
Kirby Tetris theme weer binnen gezogen.
Had hem in 4x
Soms mis ik 2012, met Iwata's Directs en hoe hij Nintendo promote.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komen niet eens meer Directs, het zijn gewoon Twitter berichten
Yup. Dat waren toffe video's altijd. Iwata, maar ook Reggie en die NoE dude waren erg goed.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Soms mis ik 2012, met Iwata's Directs en hoe hij Nintendo promote.
Duurde echt veel te lang bij mij. Hoogste notering 12... Vind de theme song ook echt vreselijk dus misschien dat het daaraan ligt. Gekke Japanse gejankquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:36 schreef CoExist het volgende:
Kirby Tetris theme weer binnen gezogen.
Had hem in 4x
Maar daarna is het wel te doen (bij 50 en hoger)quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duurde echt veel te lang bij mij. Hoogste notering 12... Vind de theme song ook echt vreselijk dus misschien dat het daaraan ligt. Gekke Japanse gejank
Ik ben echt meerdere keren stukgelopen in de 50/60quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar daarna is het wel te doen (bij 50 en hoger)
Ook ff dankbaar gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 25 april 2022 19:14 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ineens was er een amazon actie voor de eerste 2000 klanten dat je 15 euro korting kreeg.
Maar snel switch sports gekocht voor 35.
Wellicht nog steeds te duur, maar tegelijk wel zin in
Maar toch vandaag verzonden blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fysieke versie Chrono Cross is vertraagd. Weekje later volgens Nedgame.
Hoe is de switch sports? Leuk spel? Gameplay lijkt op Ringfit spel of toch niet?quote:Op maandag 25 april 2022 19:14 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ineens was er een amazon actie voor de eerste 2000 klanten dat je 15 euro korting kreeg.
Maar snel switch sports gekocht voor 35.
Wellicht nog steeds te duur, maar tegelijk wel zin in
Mijn exemplaar komt pas over een week binnenquote:Op zaterdag 30 april 2022 16:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe is de switch sports? Leuk spel? Gameplay lijkt op Ringfit spel of toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |