Bij de bananenopdracht pakte hij wel steeds de juiste antwoorden, ook bij vragen waarbij je heel gemakkelijk en geloofwaardig een foute kunt pakken (die logica-vraag en de Chiquita-vraag).quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sven verklootte ook 2 van de antwoorden tijdens de Groundhog Day opdracht, waardoor ze steeds terug moesten, terwijl de klok rustig doortikte…
Je treft wel een heel bizar seizoen! Maar inderdaad echt stukken leuker dan de NL versie hè. Ik denk alleen echt niet dat Emanuelle de mol is. Yens lijkt me de meest voor de hand liggende optie op dit moment, al sluit ik Uma ook nog niet helemaal uit.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Sorella het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik de mol belgie zie maar veel leuker als de nederlandse wie is de mol.
Oja, Emanuelle is de mol
De Mol is echt veel leuker en spannender gemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Sorella het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik de mol belgie zie maar veel leuker als de nederlandse wie is de mol.
Oja, Emanuelle is de mol
Wat hebben die een TOP tijd! Dan begrijp je ook wel hoe erg ze naar elkaar groeien, en hoe lastig dat mentaal is als mol lijkt me.quote:
Er is ook wel eens een seizoen dat de mol het tot het einde volhoudt en er geen kandidaten door ongelukken afvallen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Sorella het volgende:
Oja, Emanuelle is de mol
Vooral Griekenland 2 jaar geleden is erg de moeite waard, vooral vanwege deze baas:quote:Op donderdag 28 april 2022 11:08 schreef Sorella het volgende:
Ik vind het met de onbekende kandidaten al leuker (wat ik eigenlijk niet verw8 had) en de opdrachten vind ik ook veel leuker.
Vorige seizoenen ook maar bekijken
quote:Op donderdag 28 april 2022 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vooral Griekenland 2 jaar geleden is erg de moeite waard, vooral vanwege deze baas:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die ZUid Afrika ook leuk!quote:Op donderdag 28 april 2022 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vooral Griekenland 2 jaar geleden is erg de moeite waard, vooral vanwege deze baas:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
Geniaal seizoenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:50 schreef Sorella het volgende:
Ik ben nu het seizoen met de priester aan het kijken (s06, 1 t/m 5 kan ik niet zien).
Toch knap dat ze het een uur vol weten te houden in een grafkist, ik weet niet of mij dat zou lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door SaintOfKillers op 01-05-2022 21:23:50 ]The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:51 schreef noodgang het volgende:
[..]Ik heb kennelijk ooit iets gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of juist niet…
quote:Op zondag 1 mei 2022 22:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goeie vraag, want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door jcdragon op 01-05-2022 22:24:00 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zondag 1 mei 2022 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goeie vraag, want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat vaak gehad maar ik ben er nu vrij zeker van dat het Yens is. Als het straks niet Yens blijkt te zijn ben ik wel weer typisch 'beetgenomen' á la de Vlaamse mol waar ik wel vaker finaal mis zatquote:Op zondag 1 mei 2022 22:50 schreef Legoblokje het volgende:
Ben ik de enige die echt geen idee meer heeft wie de mol is?
Ja, dat heb ik ook. Het is voor mij overduidelijk dat het Yens is, maar tegelijkertijd weet ik dat het nooit zo duidelijk kan zijn en dat ik er weer met open ogen in trapquote:Op zondag 1 mei 2022 22:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak gehad maar ik ben er nu vrij zeker van dat het Yens is. Als het straks niet Yens blijkt te zijn ben ik wel weer typisch 'beetgenomen' á la de Vlaamse mol waar ik wel vaker finaal mis zat
Knap dat je dat hebt weten te ontwijken want ik heb het gevoel dat we dood zijn gegooid met dat soort onzinquote:Op zondag 1 mei 2022 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk ooit iets gemist.
Of juist niet…
Ik heb al jaren niet meer naar WIDM gekekenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Knap dat je dat hebt weten te ontwijken want ik heb het gevoel dat we dood zijn gegooid met dat soort onzin
Ik kijk al die aftershows nooit, voegt m.i. niks toe…quote:Op zondag 1 mei 2022 23:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Knap dat je dat hebt weten te ontwijken want ik heb het gevoel dat we dood zijn gegooid met dat soort onzin
Ik neig inmiddels ook naar Uma. Na de vorige aflevering zat ik nog op Yens, maar die was nu wel heel erg obvious bezig...quote:Op maandag 2 mei 2022 12:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat het Uma is, al een paar afleveringen
Da was geen aftershowquote:Op maandag 2 mei 2022 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk al die aftershows nooit, voegt m.i. niks toe…
Ook dat soort onzin onderdelen skip ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Da was geen aftershowDa was gewoon opvulling van de finale-aflevering zelf waar ze ipv molacties lieten zien of behind-the-scenes-gesprekken met de kandidaten gewoon Ron Boszhard buiten aan kindertjes lieten vragen wie zij denken dat de mol was
![]()
Er zal ongetwijfeld over nagedacht zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Maar als de kandidaten pas volgende week hun eliminatietest doen hebben ze een x aantal maanden kunnen nadenken en daarbij alle afleveringen kunnen kijken, toch opmerkelijk.
Misschien hebben ze daar nog die test gedaan??quote:Op maandag 2 mei 2022 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Maar als de kandidaten pas volgende week hun eliminatietest doen hebben ze een x aantal maanden kunnen nadenken en daarbij alle afleveringen kunnen kijken, toch opmerkelijk.
Ze hebben de test al gedaan maar de uitslag geeft een error en wordt dus volgende week bekend gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Wel alleen als je in België zelf of via VPN kijkt…quote:Kom in de sfeer voor de finale
Op Play 247 kan je nu kijken naar een marathon van De Mol:
Seizoen 4: vanaf zondagavond 1 mei.
Seizoen 5: vanaf maandag 2 mei om 20u.
Seizoen 6: vanaf dinsdag 3 mei om 20u.
Seizoen 7: vanaf woensdag 4 mei om 20u.
Seizoen 8: vanaf donderdag 5 mei om 20u.
Seizoen 9: vanaf vrijdag 6 mei om 20u.
Seizoen 10: vanaf zaterdag 7 mei om 20u.
https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s10/de-mol-247
Op zondag 8 mei schakelen we live over naar de rode loper op Paleis 12 met presentator & Cafébaas Dennis Xhaët
Stom.....dat wordt dus een avond/maandag zonder social media, mijn mobiel accepteert echt geen vpn....quote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel alleen als je in België zelf of via VPN kijkt…
En ze hadden ook allemaal heel toevallig een verschillende molquote:Op maandag 2 mei 2022 12:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Da was geen aftershowDa was gewoon opvulling van de finale-aflevering zelf waar ze ipv molacties lieten zien of behind-the-scenes-gesprekken met de kandidaten gewoon Ron Boszhard buiten aan kindertjes lieten vragen wie zij denken dat de mol was
![]()
Lijkt me eigenlijk wel, België is in principe tweetalig.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:26 schreef Sorella het volgende:
Het enige waar ik me aan erger bij uma is dat te pas en te onpas putain roepen, zou ze wel weten dat dat hoer betekent ? Ik denk het niet.
Jammer genoeg staan niet alle afleveringen er meer op staan van seizoen 4 en 5.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel alleen als je in België zelf of via VPN kijkt…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik d8 dat het meer richting spaans ging.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel, België is in principe tweetalig.
Is het niet gewoon Frans?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:12 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik d8 dat het meer richting spaans ging.
Ik kan alleen vanaf seizoen 6 kijken op goplay
Ik zit sinds vorige week ook behoorlijk zeker op Yens, ik vind het ook behoorlijk obvious eigenlijk, dus misschien is hij het dan juist weer niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak gehad maar ik ben er nu vrij zeker van dat het Yens is. Als het straks niet Yens blijkt te zijn ben ik wel weer typisch 'beetgenomen' á la de Vlaamse mol waar ik wel vaker finaal mis zat
het betekent naast hoer ook verdomme etc etcquote:Op maandag 2 mei 2022 21:26 schreef Sorella het volgende:
Het enige waar ik me aan erger bij uma is dat te pas en te onpas putain roepen, zou ze wel weten dat dat hoer betekent ? Ik denk het niet.
Dat is een vrij standaard uitdrukking voor ‘verdomme’ in het Frans hoor.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:26 schreef Sorella het volgende:
Het lijkt ook nog te beginnen met een opdracht op de Canarische eilanden, dus ik dat het ook wel mee gaat vallen.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die niet zo'n moeite heeft met die live-ontknoping? Zou dat pas vervelend gaan vinden als ze dat in plaats van de reünieaflevering doen (zoals in Nederland), maar hier is het gewoon de laatste "reguliere" aflevering toch.
Ik vind het ook niet zo’n ramp, ben vooral heel benieuwd, ook naar hoe het voor de deelnemers moet zijn om zolang op het laatste deel te moeten wachten.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die niet zo'n moeite heeft met die live-ontknoping? Zou dat pas vervelend gaan vinden als ze dat in plaats van de reünieaflevering doen (zoals in Nederland), maar hier is het gewoon de laatste "reguliere" aflevering toch.
't interessante is wel dat in de molbiecht ook putain geroepen werd (maar ondertiteld als verdomme)quote:Op maandag 2 mei 2022 21:26 schreef Sorella het volgende:
Bij dat fluiten zou ik echt net Yens geweest zijn, zelfs nu ik het aan het kijken was kon ik er totaal niets van volgen, en als ik daar zelf gestaan zou hebben al helemaal nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:25 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik hoop echt niet dat het Yens is. Zijn gedrag tijdens deze aflevering zou gewoon Mol-onwaardig zijn. Laat hem dan aub een kandidaat zijn die opzettelijk aan het Mollen was.
Het huilen van Uma....Dit is toch niet de eerste keer dat ze voor zichzelf kiest en daarmee een opdracht eigenlijk verpest? Ze kiest altijd voor zichzelf.
Gelukkig is Manu eruit. Leuke meid maar als kandidaat heeft ze toch ontzettend weinig bijgedragen. Nu heb je tenminste drie kandidaten over die alledrie de Mol nog kunnen zijn. Bij haar had je nooit dat gevoel.
Nee, laat het dan maar hopelijk Sven zijn. Met zijn soms saaie Rain Man-achtige gedrag zou hij in ieder geval voor mij een verrassende Mol zijn.
Ik vond de opdracht met het fluiten wel ontzettend lastig. Ik zou ook totaal niet weten wat voor woorden die vent nou allemaal aan het fluiten was.![]()
Wel leuk dat ze bij Café de Mol aan het analyseren waren wie van de drie overgebleven kandidaten het woordje "verdorie" zou kunnen hebben gebruikt tijdens de ontmoeting met zijn/haar partner.
Volgens mij is dat een reactie van de makers naar aanleiding van de kritiek op vorig seizoen, waarin er nogal met pasvragen en vrijstellingen werd gestrooid volgens de kijkers.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Nu alle "normale" opdrachten geweest zijn, verrast het me wel dat er dit seizoen vrij weinig opdrachten waren waarbij pasvragen of vrijstellingen gewonnen konden waren. Volgens mij waren dat er in voorgaande seizoenen meer.
Sowieso zijn ze daar in België minder een fan van dan hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een reactie van de makers naar aanleiding van de kritiek op vorig seizoen, waarin er nogal met pasvragen en vrijstellingen werd gestrooid volgens de kijkers.
En gelukkig ook van het woord 'bondje'quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso zijn ze daar in België minder een fan van dan hier.
Denk ik ook. Misschien dat ze de aflevering dat Philippe stopte wel iets met vrijstellingen/pasvragen gedaan dat nu vervangen werd door het kiezen van de nieuwe mol bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef Tijn het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er nog flink gesleuteld is aan de opdrachten terwijl het seizoen al bezig was, omdat ze met zoveel pech te maken hadden. Al met al een wonder wat ze er nog van hebben weten te maken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:13 schreef Legoblokje het volgende:
Inmiddels bevestigd dat de livestream zondag vanaf 19:55 op GoPlay te volgen is
Gewoon open, het is gewoon te volgen als vanouds.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:17 schreef Felagund het volgende:
Wel dan alleen toegankelijk via VPN, of is die helemaal open?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:13 schreef Legoblokje het volgende:
Inmiddels bevestigd dat de livestream zondag vanaf 19:55 op GoPlay te volgen is
Enerzijds zou je kunnen zeggen dat het een gevolg is van de soms wat riskante opdrachten. Anderzijds is Neele natuurlijk uitgevallen bij een opdracht die helemaal niet riskant was. En die van Anke viel ook wel mee. Dat duiken leek me veel gevaarlijker.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:21 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon drie (!) uitvallers door lullige dingen buiten eliminaties om, wat zuur zeg.
Aldus de boodschap op FB…quote:Morgen is het eindelijk zover. Dan spelen Sven, Uma en Yens de langverwachte finale van #DeMol. 🙌
Nu zondag, live vanuit Paleis 12, vanaf 19u55 op Play4 en op GoPlay.
➡ Opgelet: op GoPlay kan je enkel live kijken en niet later inpikken. Mis niets en volg de onthulling live op zondagavond.
Logisch wel toch?quote:
Misschien logisch, maar aangezien we hier gewend zijn om pas later online terug te kijken en dan vanaf het begin te starten, wat morgen dus niet gaat, heb ik het maar even gepost...quote:
Ah ja, goed gedaan van jequote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien logisch, maar aangezien we hier gewend zijn om pas later online terug te kijken en dan vanaf het begin te starten, wat morgen dus niet gaat, heb ik het maar even gepost...
Ik had ook ergens gehoord dat dat deze week weer opnieuw mogelijk was in de aanloop naar de finale maar kan het nu nergens meer vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:41 schreef Japepk het volgende:
Was er nou nog een manier om seizoen 4 en 5 terug te kijken? Argentinië en Zuid Afrika?
Ja, op een speciale site van goplay, maar daar zit wel een geoblock op. Ik bedoel eigenlijk een minder conventionele manier, iemand die ze gewoon gedownload heeft ofzoquote:Op zondag 8 mei 2022 09:04 schreef trui het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gehoord dat dat deze week weer opnieuw mogelijk was in de aanloop naar de finale maar kan het nu nergens meer vinden.
Er was jarenlang een linkje naar een stackfile van brtdm ofzo (die heeft hier ook een enkele keer gepost), maar ik geloof dat die allemaal niet meer werktenquote:Op zondag 8 mei 2022 11:12 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja, op een speciale site van goplay, maar daar zit wel een geoblock op. Ik bedoel eigenlijk een minder conventionele manier, iemand die ze gewoon gedownload heeft ofzo
Huh wat is dit dan. Bedoelen ze dat je de laatste aflevering niet later terug kan kijken?Ik kan niet live kijken,dus dan ben ik de lul?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien logisch, maar aangezien we hier gewend zijn om pas later online terug te kijken en dan vanaf het begin te starten, wat morgen dus niet gaat, heb ik het maar even gepost...
Dat wel, maar omdat het een live uitzending is zal deze pas veel later dan normaal terug te kijken zijn dan eerdere weken:quote:Op zondag 8 mei 2022 11:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh wat is dit dan. Bedoelen ze dat je de laatste aflevering niet later terug kan kijken?Ik kan niet live kijken,dus dan ben ik de lul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |