Drop maar eens een datum.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima idee![]()
Heb in mei vakantie
Ken je die scene uit Mirrors, modus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog steeds moeite om die scene te kijken
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je die scene uit Mirrors, modus?Hm nee, hoe gaat die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog steeds moeite om die scene te kijken
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je die scene uit Mirrors, modus?BreekbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog steeds moeite om die scene te kijken
Lijkt me een beetje vergelijkbaar met een worst in een stationshal.quote:
Ligt eraan wat je met je worst doetquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje vergelijkbaar met een worst in een stationshal.
Gok dat je er nog weinig van voelt
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met je worst doet
Dat lust ik dan weer welquote:
Mr. Dkut wel, want die lust geen bloedworstquote:
Prima ontbijt andersquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mr. Dkut wel, want die lust geen bloedworst
hoe oud was die?quote:
Wie?quote:
Als je 'm hoort, weet je het meteen.quote:
Waarheid.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je 'm hoort, weet je het meteen.
idd heel lekker weer. Kreeg daarnet ook al de neiging om op een terras een biertje te gaan doenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:46 schreef TaMieke het volgende:
Ik zit heerlijk buiten
Werken zal ik het niet noemen, betaald buiten zitten dan. Bevalt wel
Na 1 biertje?quote:Op woensdag 13 april 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
Ook wel zin in bier, maar dan kan ik morgen niet meer optijd opstaan.
Wat is dat voor Silent Hill-achtig ding?quote:
Succes!quote:Op woensdag 13 april 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
Morgen de grote toets om het opleidingstraject af te ronden. Vind het enorm spannend.
Opleiding tot wat?quote:Op woensdag 13 april 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
Morgen de grote toets om het opleidingstraject af te ronden. Vind het enorm spannend.
is daar een opleiding voor?quote:
Spannennnnnnnnndquote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Interne opleiding van de nationale wetgeving voor de wet die ik uitvoer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
SpannennnnnnnnndSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee :’)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker! Ik staar regelmatig uit het raam en dan ga ik koffie halen en besef ik weer dat ik geen koffie lustquote:Op woensdag 13 april 2022 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een levensstijl toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2022 21:04 schreef Modus het volgende:
@:4EverBlackEyed als katYup, that's meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee joh, geen ideequote:Op woensdag 13 april 2022 21:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij zag mij wel aan voor een boa? Beetje parkeerbeheer doen ofzo?
Gooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeuh avondjequote:
Hnnnnnnnnng! Zwaar wel jungahquote:Op woensdag 13 april 2022 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeuh avondje
Bijna weekend.
Houd vol
Zonder jus? Dat wordt dan wel heel droogjes dan hequote:Op woensdag 13 april 2022 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hnnnnnnnnng! Zwaar wel jungah
Nog 1,5 dag godzonderjus
#danookgeenkuiltjequote:Op woensdag 13 april 2022 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder jus? Dat wordt dan wel heel droogjes dan he
Ja, ik bedoel maar ehquote:Op woensdag 13 april 2022 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder jus? Dat wordt dan wel heel droogjes dan he
Jij hebt geen kuiltjequote:
Ja, of knoflooksaus, ook lekkerquote:Op woensdag 13 april 2022 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar eh
Hoisin saus dan maar :$
In other news; pejaogir
[..]
Jij hebt geen kuiltje
Huehuehue.gifquote:
Dat zal ik eens proberen, wanneer ik weer stamppot eetquote:Op woensdag 13 april 2022 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of knoflooksaus, ook lekker
Over de stamppot.
Ik denk 45 Nocemberquote:Op woensdag 13 april 2022 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huehuehue.gif
[..]
Dat zal ik eens proberen, wanneer ik weer stamppot eet
Wowowowowquote:Op woensdag 13 april 2022 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bende mij nou aant belachelijk moaken sis?
Maar altijd nolesboquote:
quote:Op woensdag 13 april 2022 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Solebo nolesbo :$
Wel met calico powerrr, a la;
[ afbeelding ]
Poesquote:Op woensdag 13 april 2022 22:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Solebo nolesbo :$
Wel met calico powerrr, a la;
[ afbeelding ]
Die 's toch geweldig, right?quote:
Struisvogelquote:
Het zal waar en zeker zijnquote:Op woensdag 13 april 2022 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die 's toch geweldig, right?
Mijn hart vult zich met warmte
Amen enzulksquote:Op woensdag 13 april 2022 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal waar en zeker zijn
Ik ben er van tussen'n goedenacht saam
quote:Op woensdag 13 april 2022 20:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Interne opleiding van de nationale wetgeving voor de wet die ik uitvoer
Dat zeg ikquote:
Hoef jij niet te slapen ofzo?quote:
Ca va bien, merci. Et toi?quote:Op donderdag 14 april 2022 09:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ca va?
Ik ben niet vooruit te branden.
quote:Op donderdag 14 april 2022 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ca va bien, merci. Et toi?
Ik vind dit altijd een rare uitspraak.
Mensen zijn duidelijk al te lang niet meer met een vlammenwerper achtervolgt.
Ik weet nog steeds niet of mijn weekend vanavond begint of morgen.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]goed punt.
Mag van mij ook wel achterwege blijven. Gok dat de vlammen me binnen korte tijd ingehaald hebben.
Bijna weekend dan maar
Vreet alle paaseitjes. Gisteren paastaart gekochtnu al zin in
ow das nogal een verschil. Hopelijk vanavond dan.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of mijn weekend vanavond begint of morgen.
Fu.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of mijn weekend vanavond begint of morgen.
quote:Op donderdag 14 april 2022 10:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat terwijl de oplossing zo voor de hand ligt...
Afgezien van de afstand klinkt het goed.quote:
Afstand, schmafstand!quote:Op donderdag 14 april 2022 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van de afstand klinkt het goed.
En goed gevoel over? (of krijg je gelijk de uitslag)quote:Op woensdag 13 april 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
Voor jou idd geen probleem om met regelmaat naar Den Haag te komen voor een fijne strandwandeling.quote:
Afstand niet, maar je moet ook prioriteiten stellen hequote:Op donderdag 14 april 2022 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou idd geen probleem om met regelmaat naar Den Haag te komen voor een fijne strandwandeling.
Pijnlijk dit.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:50 schreef Debsterr het volgende:
Afstand niet, maar je moet ook prioriteiten stellen he.
In Nederland is niets verquote:Op donderdag 14 april 2022 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgezien van de afstand klinkt het goed.
Jeej!quote:Op donderdag 14 april 2022 13:03 schreef TaMieke het volgende:
Volgend weekend waarschijnlijk naar het strand
Ik hanteer een meerwaarde/afstand ratio. Als die onder een bepaalde grenswaarde komt, kan afstand voor mij gewoon een reden zijn om af te haken. Wat een willekeurige FOK!ker er ooit dan ook over gezegd heeft.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In Nederland is niets ver![]()
- Eén of andere fokker. Volgens mij peurac maar weet ik niet meer zeker.
Ongehoordquote:Op donderdag 14 april 2022 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hanteer een meerwaarde/afstand ratio. Als die onder een bepaalde grenswaarde komt, kan afstand voor mij gewoon een reden zijn om af te haken. Wat een willekeurige FOK!ker er ooit dan ook over gezegd heeft.
Toch mooi dat een kat zich kan vermaken zonder dat er iets is.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:56 schreef Barbusse het volgende:
M'n kat heeft de zoomies
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2022 13:56 schreef Barbusse het volgende:
M'n kat heeft de zoomies
[ afbeelding ]
Soms word ik dan paranoia. Want dan denk ik dat er wel iets is maar dat ik het gewoon niet kan zien.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch mooi dat een kat zich kan vermaken zonder dat er iets is.
quote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms word ik dan paranoia. Want dan denk ik dat er wel iets is maar dat ik het gewoon niet kan zien.
Bijvoorbeeld als ze er zo bij zitten:
[ afbeelding ]
What has been seen...quote:Op donderdag 14 april 2022 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms word ik dan paranoia. Want dan denk ik dat er wel iets is maar dat ik het gewoon niet kan zien.
Bijvoorbeeld als ze er zo bij zitten:
[ afbeelding ]
De kat in het gifje doet het wel wat extremer dan de mijne soms, maar die van mij kunnen ook echt naar niets starenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat heb ik ze eigenlijk nooit zien doen.
Ja, precies!quote:Op donderdag 14 april 2022 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne zitten soms ook een halfuur naar de muur te kijken
Die is nu een bakbeest van 5+ kiloquote:Op donderdag 14 april 2022 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies!![]()
Hoe is het met de kitten btw?
De trap op en af te rennen de hele tijdquote:Op donderdag 14 april 2022 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch mooi dat een kat zich kan vermaken zonder dat er iets is.
Goed voor de conditiequote:Op donderdag 14 april 2022 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De trap op en af te rennen de hele tijd![]()
Dat kunnen mensen toch ook. Gewoon even lekker voor je uit staren naar niets.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De kat in het gifje doet het wel wat extremer dan de mijne soms, maar die van mij kunnen ook echt naar niets staren
Ja, die zal wel flink gegroeid zijn inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2022 14:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is nu een bakbeest van 5+ kilo
Ja, maar dat is toch anders. Ofzoquote:Op donderdag 14 april 2022 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kunnen mensen toch ook. Gewoon even lekker voor je uit staren naar niets.
En dan krijg je daarna de vraag van anderen waar je naar aan het kijken was.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch anders. Ofzo
Ik was dom voor mijzelf uit aan het staren in de hoop dat je mij met rust zou laten, of nog beter, gewoon weg zou gaan.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan krijg je daarna de vraag van anderen waar je naar aan het kijken was.
"En heeft het gewerkt?"quote:Op donderdag 14 april 2022 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was dom voor mijzelf uit aan het staren in de hoop dat je mij met rust zou laten, of nog beter, gewoon weg zou gaan.
Eén van de vele redenen waarom ik zo blij ben met MissM; die snapt de behoefte en gunt mij de tijd en de ruimte voor zulke momenten.quote:
quote:
Mensen die je begrijpen zonder er ook maar een woord aan vuil te makenquote:Op donderdag 14 april 2022 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de vele redenen waarom ik zo blij ben met MissM; die snapt de behoefte en gunt mij de tijd en de ruimte voor zulke momenten.Dus die vraag komt nooit in de praktijk.
Precies dat. Ik raad het iedereen aan als criterium bij je partnerkeuze.quote:Op donderdag 14 april 2022 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die je begrijpen zonder er ook maar een woord aan vuil te maken
Zijn er ook criteria voor mensen voor de neukquote:Op donderdag 14 april 2022 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies dat. Ik raad het iedereen aan als criterium bij je partnerkeuze.
Een hartslag hebben?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zijn er ook criteria voor mensen voor de neuk
Goeie tetten, bereid om te experimenteren en 24/7 oproepbaar.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:08 schreef scrupuleus het volgende:
Zijn er ook criteria voor mensen voor de neuk
Zoooooquote:Op donderdag 14 april 2022 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie tetten, bereid om te experimenteren en 24/7 oproepbaar.
Heb jij ook een butler genaamd Jeeves?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vermoed meer een vrouwelijke variant als ik z'n commentaar zo lees....quote:Op donderdag 14 april 2022 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij ook een butler genaamd Jeeves?
Nee, heb je interesse?quote:Op donderdag 14 april 2022 15:40 schreef Barbusse het volgende:
Heb jij ook een butler genaamd Jeeves?
Ik denk niet dat ik op ruim 2000km afstand van enige dienst kan zijnquote:
Ging het zo slecht?quote:Op donderdag 14 april 2022 16:20 schreef Senn88 het volgende:
Toets gemaakt, ga me vast opgeven voor de herkansing
Die is echt superzacht en liefquote:Op donderdag 14 april 2022 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies!![]()
Hoe is het met de kitten btw?
Niet echt een kitten meerquote:Op donderdag 14 april 2022 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is echt superzacht en liefEn groter dan z'n moeder al
Meer tegenvallen kan het sowieso niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 16:59 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Wie weet valt het mee.....
Geen absurde eisen ditquote:Op donderdag 14 april 2022 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door dat je voldoet.quote:
Wellicht heeft ze de ene kleine regeltje over monogamie nog niet gelezenquote:Op donderdag 14 april 2022 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door dat je voldoet.
Dat is haar eis, niet de mijne.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze de ene kleine regeltje over monogamie nog niet gelezen
Dat jij er niet vanaf weet, betekent niet dat er geen voortgang is.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik had al wel vooruitgang verwacht.
Een date leek toch mogelijk.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 april 2022 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij er niet vanaf weet, betekent niet dat er geen voortgang is.
none of your goddamn business!quote:
Eaaaaasyquote:
quote:
Mwahquote:
Halloquote:
JAWELquote:
quote:
Prima heurquote:Op donderdag 14 april 2022 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met jou ook alles wel, e-bro? :$
Flink moe, maar enorm voldaan. Het was een waardevolle dagquote:
Kan nie beter. project is klaar, 4 dagen weekend voor de boeg. tijd voor bierquote:
Kiek eens aan, dat zijn de betere vooruitzichtenquote:Op donderdag 14 april 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan nie beter. project is klaar, 4 dagen weekend voor de boeg. tijd voor bier
en bij u?
quote:Op donderdag 14 april 2022 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik had al wel vooruitgang verwacht.
Een date leek toch mogelijk.
Zul je toch wel wat uitstralen, mooi tochquote:Op donderdag 14 april 2022 19:31 schreef Tegan het volgende:
Een paar collega's noemden me van de week 'altijd vrolijk'.
Ik snap er helemaal niets van. Couldn't be further from the truth.
gewoon fakenquote:Op donderdag 14 april 2022 19:31 schreef Tegan het volgende:
En toen zei je dat ook?quote:Op donderdag 14 april 2022 19:31 schreef Tegan het volgende:
en blijkbaar ben je er goed inquote:
die keuze zou voor mij vrij snel gemaakt zijnquote:Op donderdag 14 april 2022 19:45 schreef Tegan het volgende:
Bijslapen of The Passion (voor het eerst) kijken, lastige keuze wel.
Same here.quote:Op donderdag 14 april 2022 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die keuze zou voor mij vrij snel gemaakt zijn
Dutjes met tv op de achtergrond aan om sneller in slaap te vallenquote:Op donderdag 14 april 2022 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die keuze zou voor mij vrij snel gemaakt zijn
Ik weet nog wel iemandquote:Op donderdag 14 april 2022 19:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dutjes met tv op de achtergrond aan om sneller in slaap te vallen.
Nu alleen nog een leuke man die voor me kookt!
Morgenavond dan maar?quote:Op donderdag 14 april 2022 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het eten dan klaar is heb ik geen honger meer.
Al tijd claimen voordat de relatie begonnen is. Red flag.quote:
Ach hij toont een keer emotie +1quote:Op donderdag 14 april 2022 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al tijd claimen voordat de relatie begonnen is. Red flag.
Jaloezie -2quote:Op donderdag 14 april 2022 20:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach hij toont een keer emotie +1
Lul +30quote:
Het ging om eten koken, geen bukkakequote:
quote:Op donderdag 14 april 2022 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging om eten koken, geen bukkake
You missed the point.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging om eten koken, geen bukkake
Geen idee of er ook frituurrecepten zijn.quote:
Kentucky fried semenquote:Op donderdag 14 april 2022 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee of er ook frituurrecepten zijn.
Bitterballen zullen nooit meer hetzelfde zijn.quote:
quote:
Zo erg ditquote:Op donderdag 14 april 2022 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bitterballen zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Dit klinkt wel iets beter ja. Qua woorden danquote:
"Can I have an orange pussyjuice? "quote:
Ik vind 't idd wel een beetje eng worden. Including myself. Help me, Lotquote:
"No, but you can have the yellow semen shake."quote:Op donderdag 14 april 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Can I have an orange pussyjuice? "
Waarom post ik dit? Dat ook
Ik vertrouw het niet meer nuquote:Op donderdag 14 april 2022 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"No, but you can have the yellow semen shake."
quote:
Dat was een verhaal van een gozer die een my little pony figuur in een potje had gedaan en daar iedere dag in klaar kwam. Gaf updates over hoe vol de pot was.quote:Op donderdag 14 april 2022 20:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee en ik ga het ook niet googelen want het is vast iets vunzigs
Wat zijn je specs?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doe een goed tegenbod en ik overweeg het.
He's not harming anyone ofzoquote:Op donderdag 14 april 2022 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was een verhaal van een gozer die een my little pony figuur in een potje had gedaan en daar iedere dag in klaar kwam. Gaf updates over hoe vol de pot was.
...wat.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was een verhaal van een gozer die een my little pony figuur in een potje had gedaan en daar iedere dag in klaar kwam. Gaf updates over hoe vol de pot was.
Dat is best veel zaadquote:Op donderdag 14 april 2022 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt het niet minder raar.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt het niet minder raar.
[..]
[ afbeelding ]
WTFquote:Op donderdag 14 april 2022 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneel natuurlijk. Met zijn rariteitenkabinet.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:15 schreef Tegan het volgende:
Wie is de oorzaak van dit gesprek/die post? De Judas zeg maar, om in thema te blijven met de feestdagen?
Straks brave huisvader.quote:Op donderdag 14 april 2022 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaneel natuurlijk. Met zijn rariteitenkabinet.
Wij doen dit soort dingen gewoon netjes in een spoilerquote:Op donderdag 14 april 2022 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaneel natuurlijk. Met zijn rariteitenkabinet.
Dat zijn de allerergstequote:
Wij?quote:Op donderdag 14 april 2022 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij doen dit soort dingen gewoon netjes in een spoiler.
quote:Op donderdag 14 april 2022 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij doen dit soort dingen gewoon netjes in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get a room you 2quote:
Graagquote:
Jij bent getrouwd met kaneel. Wij niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg deze week ook al ongevraagd de pony jar te zien.
Goed om te zien dat ik niet alleen ben.
Dat had je wel verdiend na het veranderen van de inrichting van je woonkamer zonder Kaneel daarover te informeren.quote:Op vrijdag 15 april 2022 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op vrijdag 15 april 2022 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
vorige pagina. dat zie ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 07:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die ene foto hierboven was niet genoeg?
Beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 07:27 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me geen goed idee; veel te lastig dan om me aan mijn principes te houden.
quote:
SPOILER: Ter compensatie dan... ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |