Drop maar eens een datum.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima idee![]()
Heb in mei vakantie
Ken je die scene uit Mirrors, modus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog steeds moeite om die scene te kijken
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je die scene uit Mirrors, modus?Hm nee, hoe gaat die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog steeds moeite om die scene te kijken
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken je die scene uit Mirrors, modus?BreekbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog steeds moeite om die scene te kijken
Lijkt me een beetje vergelijkbaar met een worst in een stationshal.quote:
Ligt eraan wat je met je worst doetquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje vergelijkbaar met een worst in een stationshal.
Gok dat je er nog weinig van voelt
quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met je worst doet
Dat lust ik dan weer welquote:
Mr. Dkut wel, want die lust geen bloedworstquote:
Prima ontbijt andersquote:Op dinsdag 12 april 2022 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mr. Dkut wel, want die lust geen bloedworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |