quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:46 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou een bakje maken met wat kaneel en suiker en rozijnen en dan opeens de hele mikmak samen met die egoïstische collega in een oven flikkeren en er een hele geile appeltaart van bakken
Hoe verzin je ditquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:46 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou een bakje maken met wat kaneel en suiker en rozijnen en dan opeens de hele mikmak samen met die egoïstische collega in een oven flikkeren en er een hele geile appeltaart van bakken
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:46 schreef Marsenal het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
Zolang er geen slang bij is die je collega influistert die appel te eten, is er niks aan de hand.
Ik heb ook nog een appeltje met jou te schillenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Mijn appeltje wordt ook elke nacht gegeten door je oom.
Ik heb een banaan voor je in de aanbieding. Wil je daar een keer aan komen sabbelen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Mijn appeltje wordt ook elke nacht gegeten door je oom.
Wees blij dat hij niet met zijn bek open eet of smakt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:41 schreef Ypmaha het volgende:
Elke dag na het eten hoor ik naast me dus steeds: GJJJJJTTTT. GJJJJJJT.
Fucking irritant.
Weg zijn de rustige avonddiensten.....
Zeer terechte klacht.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:41 schreef Ypmaha het volgende:
Elke dag na het eten hoor ik naast me dus steeds: GJJJJJTTTT. GJJJJJJT.
Fucking irritant.
Weg zijn de rustige avonddiensten.....
Ik zie je vanavond.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een appeltje met jou te schillen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |