En denk dat Franklop bedoelt dat Nuis en Beune recent nog gezellig samen op insta stonden en dus niet uit elkaar zijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat de scheve schaats tijdens de Winterspelen was. Volgens mij zijn Nuis en Beune daardoor uit elkaar, dus kunnen Nuis en Kok nu best een setje zijn.
Als je die foto’s ziet bij Kok, gebeurt daar vast wel iets meer op trainingskamp dan enkel schaatsen..quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Geef d'r eens ongelijk.
[ afbeelding ]
Op die fiets. Ik dacht gelezen te hebben dat ze uit elkaar waren.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En denk dat Franklop bedoelt dat Nuis en Beune recent nog gezellig samen op insta stonden en dus niet uit elkaar zijn
Omdat ze zwemt in bikiniquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je die foto’s ziet bij Kok, gebeurt daar vast wel iets meer op trainingskamp dan enkel schaatsen..
Nou ja, daar zeg je het al: zwemmen dus ook, niet enkel schaatsen.quote:
Zie je wel! Ze zal er wel pap van lusten, dat is wel duidelijk nu.quote:Op woensdag 7 september 2022 07:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, daar zeg je het al: zwemmen dus ook, niet enkel schaatsen.
Ik had het niet over deze foto, maar de andere foto’s die erbij staanquote:
Wat zie jij daar dan aan?quote:Op woensdag 7 september 2022 07:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik had het niet over deze foto, maar de andere foto’s die erbij staan
https://www.instagram.com/p/CiK5UCeqZ8a/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Niet dat die foto's nou zo bijzonder zijn, maar dat gebeurt toch overal waar 20/30ers samen zijn voor een langere periode?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je die foto’s ziet bij Kok, gebeurt daar vast wel iets meer op trainingskamp dan enkel schaatsen..
Ja, eigenlijk was dat ook het enige dat ik bedoelde te zeggen en dat Nuis met eerst Beune en daarna Kok vast niet de enige is die wel eens z'n schaats ergens anders in stopt.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet dat die foto's nou zo bijzonder zijn, maar dat gebeurt toch overal waar 20/30ers samen zijn voor een langere periode?
Ik heb het alleen niet zo op vreemdgangers. Ga dan gewoon een open relatie aan, ook niets mis mee.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk was dat ook het enige dat ik bedoelde te zeggen en dat Nuis met eerst Beune en daarna Kok vast niet de enige is die wel eens z'n schaats ergens anders in stopt.
Ik denk dat het met het oog is op de Mass Start, maar het zou toch leuk zijn als ie gaat allrounden vanuit de korte afstand.quote:Op zondag 18 september 2022 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
3.47,00 is wel snel voor iemand die komende winter maar zo een 33'er kan schaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |