Netjes in het peloton gefinished toch in de eerste etappe? Die tijdrit is hoopvol. Middenmoot in je eerste rittenkoers vind ik een prima uitslag.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Achtereekte heeft deze week haar profdebuut gemaakt. In de eerste etappe redelijk achteraan: https://www.procyclingsta(...)tage-1/result/result, in de 2e etappe (tijdrit) 35e en niet de slechtste Jumbo, dus ik denk wel een redelijk begin: https://www.procyclingsta(...)tage-2/result/result .
Jawel hoor, pagina 24quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat niet in dit boek:
https://www.bol.com/nl/nl/p/de-top-500/1001004005065227/
Dat is een schande die wel enige naam mag hebben
Oei, ik zocht bij de K ipv de Bquote:
Nou.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat niet in dit boek:
https://www.bol.com/nl/nl/p/de-top-500/1001004005065227/
Dat is een schande die wel enige naam mag hebben
In Kaisers tijd was de allroundvierkamp nog 500-1500-1000-3000.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:07 schreef -XOR- het volgende:
![]()
In mijn beleving na Yvonne van Gennip, Ireen Wust en Atje Keulen Deelstra de beste Nederlandse schaatsster, al ben ik zelf te jong om haar te hebben zien schaatsen.
Ach nee, het perfecte duo. Dat verwacht je toch nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:02 schreef Max23 het volgende:
Koentje vreemdgegaan dus Jutta weer op de markt
Kjeld Nuis zit al in haar DM-box.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:02 schreef Max23 het volgende:
Snel dan allemaal naar Joy haar DM-box.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kjeld Nuis zit al in haar DM-box.
Dat zegt het bericht toch niet of wel?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:02 schreef Max23 het volgende:
Niet alleen in d'r DM-box, haha!quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kjeld Nuis zit al in haar DM-box.
Je hebt Jutta's tekst en 'Jutta heeft onlangs besloten' niet nodig om duidelijk te hebben dat Jutta het heeft besloten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Geen interview met Jutta door Bert Maalderink als ik dat zo lees.
Koen doet ook aan privacy respecteren.
[ afbeelding ]
Vanavond een item bij Shownieuws en RTL Boulevard.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zou bijvoorbeeld weer een schaatsploeg kunnen opzetten zoals Worldstream, maar nu dan op eigen kracht.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:19 schreef superniger het volgende:
Nu moet Koentje werken voor zijn geld. Hij kan niet meer parasiteren op Jutta.
Announce Koen in de studio.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:19 schreef superniger het volgende:
Nu moet Koentje werken voor zijn geld. Hij kan niet meer parasiteren op Jutta.
Alles van Koen Verwijderen las ik al, hihaho.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Nu natuurlijk ook weer druk druk hun halve Instagram leegtrekken alsof de ander nooit heeft bestaan enzo.
Koen is nu gewoon een ouwe lul zonder werkquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt Jutta's tekst en 'Jutta heeft onlangs besloten' niet nodig om duidelijk te hebben dat Jutta het heeft besloten.
Comic Sans, dan ben je wel echt een psychopaat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou Koen doenquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koen is nu gewoon een ouwe lul zonder werk
Klapschaatsrelatie..quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:00 schreef TheVulture het volgende:
Niet echt een verrassing toch, vanaf het moment dat ze haar overstap naar Jumbo bekend maakte had ik al het idee dat de relatie zou klappen / al was geklapt. Je gaat anders niet na één jaar al een team dat je met je kerel hebt opgericht weer opblazen...
Koen moet vooral dankbaar zijn dat hij met haar heeft mogen neuken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.gelderlander.(...)ta-leerdam~a47f6346/quote:Koen Verweij beëindigt schaatsloopbaan twee dagen na relatiebreuk met Jutta Leerdam
Koen Verweij beëindigt zijn schaatscarrière. In een interview in De Telegraaf laat de 31-jarige Verweij weten dat hij vanwege lichamelijke klachten niet meer het topniveau kan halen dat hij graag zou willen.
Verweij, die een roerige week kende vanwege zijn relatiebreuk met Jutta Leerdam, zegt dat het geen gemakkelijke keuze was. Hij noemt het winnen van de wereldtitel allround in 2014 in Thialf als hoogtepunt van zijn schaatscarrière.
Datzelfde jaar won hij goud tijdens de Winterspelen in Sotsji op de ploegenachtervolging en pakte hij zilver op de 1500 meter. Die laatste medaille zal een zure nasmaak hebben. Verweij kwam op de schaatsmijl namelijk slechts 0,003 seconden tekort op de gouden medaille van de Pool Zbigniew Brodka.
Vier jaar later won hij nog twee bronzen plakken (massastart en ploegachtervolging) tijdens de Spelen van Pyeongchang, maar in de seizoenen die volgden mengde hij zich nog zelden in de wereldtop. De Noord-Hollander wist zich niet te kwalificeren voor de Spelen die begin dit jaar in Peking werden gehouden.
Relatie met Leerdam voorbij
Maandag werd bekend dat de relatie van Verweij met schaatsster Jutta Leerdam na ruim vijf jaar voorbij is. ,,We zitten in verschillende fases van ons leven en zijn niet meer de match die we ooit waren", zei Leerdam daarover. ,,Ik gun hem het allerbeste."
Verweij en Leerdam zetten enkele jaren geleden een eigen ploeg op. Het team (Worldstream-Corendon) werd dit voorjaar opgeheven nadat de schaatsster was overgestapt naar Jumbo-Visma.
Reken maar dat hij gevraagd gaat worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
- Geen ploeg
- Geen schaatscarrière
- Geen vriendin
Ik hoop alleen dat hij NIET bij de NOS gaat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |