Die zullen de teams niet voor het uitkiezen gehad hebben, dat ze bij team afvoerputje getekend hebben. Ik vraag me af of Beune en Visser ooit nog op hun niveau komen.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:42 schreef Max23 het volgende:
Joy Beune naar Team IKO
Ook Robin Groot gaat daar naar toe.
Esmee Visser heeft haar contract daar verlengd
Vast de enige sollicitant.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:07 schreef borisz het volgende:
Coopmans wordt talentencoach Midden-Nederland
https://www.nu.nl/schaats(...)we-rol-bij-knsb.html
Zijn er veel schaatstalenten in het Midden-Oosten?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:07 schreef borisz het volgende:
Coopmans wordt talentencoach Midden-Oost
https://www.nu.nl/schaats(...)we-rol-bij-knsb.html
Met het vertrek van Roest en Kramer zal er ook flink wat ruimte zijn geweest (al blijft Kramer wel verbonden aan Jumbo, maar vast voor een iets ander salaris)quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jumbo heeft dan toch haar vette vis binnen. Zal niet goedkoop zijn geweest
Waarom eerst dan zoveel energie steken in een eigen team?quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:05 schreef borisz het volgende:
Jutta naar team Frits
https://www.telegraaf.nl/(...)t-van-mijn-schouders (Premium)
Heb geen Televaag dus nog even wachten op andere berichten
Edit: De NOS heeft al wat alinea's ge-cp't https://nos.nl/artikel/24(...)aar-voor-groter-team
Het ging toch vooral om het kunnen trainen met Poltavets, daarnaast is vooral Verweij druk geweest met het opzetten van dat team en daar kan die nu lekker rustig mee doorgaan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Waarom eerst dan zoveel energie steken in een eigen team?
Alleen omdat Verwey geen contractsverlenging kreeg bij Reggeborgh?
Is niet bijna iedereen inmiddels weg bij Worldstream? Conijn is ook al weg.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het ging toch vooral om het kunnen trainen met Poltavets, daarnaast is vooral Verweij druk geweest met het opzetten van dat team en daar kan die nu lekker rustig mee doorgaan.
Het contract met de sponsor was volgens mij ook nog niet verlengd, dat team houdt gewoon op te bestaan lijkt mequote:Op dinsdag 26 april 2022 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is niet bijna iedereen inmiddels weg bij Worldstream? Conijn is ook al weg.
Misschien dat die nog een andere sponsor vindt, lijkt me dat zonder Conijn en Leerdam de kosten een stuk minder zijn. Ook al zie ik er nog wel een paar naar Jumbo gaan want lijkt me wel handig als Leerdam een paar andere vrouwelijke sprinters om zich heen heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het contract met de sponsor was volgens mij ook nog niet verlengd, dat team houdt gewoon op te bestaan lijkt me
Maar ja, ook al zijn de kosten laag, gaat een sponsor instappen met enkel Koentje Verweij (waarvan niemand weet of hij ooit nog een fatsoenlijk niveau gaat halen) als uithangbord?quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Misschien dat die nog een andere sponsor vindt, lijkt me dat zonder Conijn en Leerdam de kosten een stuk minder zijn. Ook al zie ik er nog wel een paar naar Jumbo gaan want lijkt me wel handig als Leerdam een paar andere vrouwelijke sprinters om zich heen heeft.
Ik bedoelde Koen Verweij als baas, niet als schaatser (is die überhaupt niet de facto gestopt?). Mocht je de rest bij elkaar houden dan hou je best wel een jonge talentvolle sprintploeg over.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, ook al zijn de kosten laag, gaat een sponsor instappen met enkel Koentje Verweij (waarvan niemand weet of hij ooit nog een fatsoenlijk niveau gaat halen) als uithangbord?
Wie dan? Isabelle van Elst en Dione Voskamp (die niet jong meer is)?quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoelde Koen Verweij als baas, niet als schaatser (is die überhaupt niet de facto gestopt?). Mocht je de rest bij elkaar houden dan hou je best wel een jonge talentvolle sprintploeg over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |