wat ga je doen met al die vrije tijd?quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hier zou er wel heel veel geluk moeten zijn dan.
Maar ik heb na Koningsdag een lang weekend gepakt.
Geen TT, wel een Tegan.quote:
quote:
SPOILER: Twee T's voor jou ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:15 schreef Nine. het volgende:
[..]PrimaSPOILER: Twee T's voor jou ^_^Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik kan nog wel meer verzinnen...quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:46 schreef rival het volgende:
Behalve die van de kat dan soms 's ochtends
Positief is dat je altijd op R&P kunt vertrouwen om mitsen, maren en ander gedoe op te werpen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:52 schreef rival het volgende:
Ik wilde positief beginnen vandaag... Had ik nooit moeten doen.
Ook iets waar we altijd op kunnen vertrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:02 schreef Senn88 het volgende:
Toch vandaag ook nog maar even thuis gebleven had onwijze buikkramp vannacht. Dacht als ik daarmee op kantoor te maken krijg heb ik echt een probleem
Waarop?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ook iets waar we altijd op kunnen vertrouwen
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:02 schreef Senn88 het volgende:
Toch vandaag ook nog maar even thuis gebleven had onwijze buikkramp vannacht. Dacht als ik daarmee op kantoor te maken krijg heb ik echt een probleem
quote:
Veel dutjes, bier drinken op Koningsnacht, verder nog geen plannen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ga je doen met al die vrije tijd?
Dat is dan ook het eerste waar ik aan denk bij dat woord, gelukkigquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als het iets positiefs is wat een ander voor mij doet.
goede planning op zich wel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Veel dutjes, bier drinken op Koningsnacht, verder nog geen plannen.
Niemand komt langs als ik er niet ben. Tenzij op mijn verzoek.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:53 schreef Faxie het volgende:
Pas op met moeders die verslaafd zijn aan rommelmarkt staan die bij je langskomen als je niet thuis bent en een nieuwe autoradio op de tafel zien staan. Zeg niet tegen ze dat je binnenkort een oude mee kan geven inc foto maar dat schijnt niet relevant te zijn
Maar ze laat ook nog wel eens gebakjes enzo achterquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand komt langs als ik er niet ben. Tenzij op mijn verzoek.
Dat scheelt ik heb geen moeder en geen losse autoradio meer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:53 schreef Faxie het volgende:
Pas op met moeders die verslaafd zijn aan rommelmarkt staan die bij je langskomen als je niet thuis bent en een nieuwe autoradio op de tafel zien staan. Zeg niet tegen ze dat je binnenkort een oude mee kan geven inc foto maar dat schijnt niet relevant te zijn
Zeg je nou dat je moeder je nieuwe autoradio voor ¤ 5 heeft verkocht op een rommelmarkt?quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:53 schreef Faxie het volgende:
Maar hij kreeg er wel een tompoes voor terug.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je moeder je nieuwe autoradio voor ¤ 5 heeft verkocht op een rommelmarkt?
Het scheelt niet veel neequote:Op dinsdag 12 april 2022 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je moeder je nieuwe autoradio voor ¤ 5 heeft verkocht op een rommelmarkt?
Hmmmmmmquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hij kreeg er wel een tompoes voor terug.
Van de moeder van Faxie?quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hij kreeg er wel een tompoes voor terug.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:53 schreef Faxie het volgende:
Dit jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand komt langs als ik er niet ben. Tenzij op mijn verzoek.
Spontane visite is wel wat anders dan dat iemand gewoon langskomt als je er niet bent.quote:
Die verhouding zou vrij snel omslaan als ze mijn nieuwe autoradio even verkocht voor een paar tientjes en me dan kwam pamperen met een zakkie paaseitjes..quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:17 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een prima verhouding met m'n ouders en die hebben de sleutel gewoon. M'n zus ook overigens, hoewel die dan even 1,5 uur moet rijden.
Zus?quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:17 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een prima verhouding met m'n ouders en die hebben de sleutel gewoon. M'n zus ook overigens, hoewel die dan even 1,5 uur moet rijden.
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon iemand gaan daten met een bipolaire stoornis dan geniet je continu van verrassingen
Hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon iemand gaan daten met een bipolaire stoornis dan geniet je continu van verrassingen
Hij is niet gloednieuw hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die verhouding zou vrij snel omslaan als ze mijn nieuwe autoradio even verkocht voor een paar tientjes en me dan kwam pamperen met een zakkie paaseitjes..
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Braaf hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:25 schreef Senn88 het volgende:
Zit me net te bedenken dat je een beetje bi is niet bah dan ook heel anders kunt interpreteren. Goed ik ga weer afrikaantjes planten
Ik heb dat ook, nog steeds komt ze niet zomaar mijn huis binnen hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:17 schreef Faxie het volgende:
Highpassen op 10 cm's heeft niet veel nut.. maak een kleine closed kist met een 10 inchje erin, dat kan wel lekker aanvullen vanaf mid. gewoon bandpass maken, dat is klein en compact, met alleen een poort, dan kun je als je surfmeuk er gewoon overheen kwakken, gebeurt niks mee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is niet gloednieuw hoorMaar wel een stuk beter dan die meuk die ik nu in m'n surfbarrel heb zitten. CD speler is ook kapot, kan alleen via USB spelen.
Nu alleen nog een underseat woofertje scoren ergens denk ik... uit 10cm'tjes komt niet zoveelMaar met de nieuwe radio kan ik highpassen, dus eerst even kijken hoe dat gaat.
Let wel, 't is een surfbarrel, en ik heb de ruimte achterin nodig voor m'n surfspulDus nee, ik ga geen gekke fratsen uithalen... die tijd ligt lang achter me.
Weer?quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n woofertje voor onder de stoel liggen. Van JBL. Misschien 18 maanden oud en hooguit een maand gebruikt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is niet gloednieuw hoorMaar wel een stuk beter dan die meuk die ik nu in m'n surfbarrel heb zitten. CD speler is ook kapot, kan alleen via USB spelen.
Nu alleen nog een underseat woofertje scoren ergens denk ik... uit 10cm'tjes komt niet zoveelMaar met de nieuwe radio kan ik highpassen, dus eerst even kijken hoe dat gaat.
Let wel, 't is een surfbarrel, en ik heb de ruimte achterin nodig voor m'n surfspulDus nee, ik ga geen gekke fratsen uithalen... die tijd ligt lang achter me.
Ja kistjes bouwen en al die zooi ga ik dus niet meer doen hequote:Op dinsdag 12 april 2022 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Highpassen op 10 cm's heeft niet veel nut.. maak een kleine closed kist met een 10 inchje erin, dat kan wel lekker aanvullen vanaf mid. gewoon bandpass maken, dat is klein en compact, met alleen een poort, dan kun je als je surfmeuk er gewoon overheen kwakken, gebeurt niks mee.
Ik heb alleen maar auto's met af fabriek audio, daar kun je weinig meer mee zonder er gruwelijk veel geld in te proppen.. Ik heb nog wel een originele RFR2212 op de kast liggen in de huiskamer.. moet je alleen even een kilowattje aan hangen.. ik speel al jaren met het stoute idee om een salontafel te bouwen met het ding erin, gewoon, omdat het kan
Kostda?quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zo'n woofertje voor onder de stoel liggen. Van JBL. Misschien 18 maanden oud en hooguit een maand gebruikt.
Jou kennende kan dat maar een ding zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik mis wat momenteel, maar het onvoorspelbare is niet nummer 1 op die lijst
Jep, genegenheidquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jou kennende kan dat maar een ding zijn
Is dat er zo eentje?quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het is helemaal geen JBL. Wat ik heb liggen is een Kenwood KSC-SW11 - Underseat Subwoofer
Ik had m'n oog op een Pioneer, maar deze is heel vergelijkbaar zo te zien.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het is helemaal geen JBL. Wat ik heb liggen is een Kenwood KSC-SW11 - Underseat Subwoofer
Dat is wel heel extreemquote:
5 tientjes incl de verzending? Laat maar weten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had m'n oog op een Pioneer, maar deze is heel vergelijkbaar zo te zien.
Kostda?![]()
Zeg nog niet dat ik er een wil hebben hoor. Eerst even die radio inbouwen
Kanquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:45 schreef Senn88 het volgende:
Weet iemand hier of je een beveiligingscamera ook binnen kan zetten voor het glas en kan richten op de tuin/auto of dat je dan met de weerkaatsing van t glas zit? Ik wil als ik op vakantie ben er tijdelijk een neerzetten omdat veel inbraken maar ik wil niet zo’n ding permanent plaatse
quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan. Film zo al een tijd de slaapkamer van de overbuurvrouw.
Ja dat kan. Ja je kan last hebben van weerkaatsing. Maar het is op zich prima te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:45 schreef Senn88 het volgende:
Weet iemand hier of je een beveiligingscamera ook binnen kan zetten voor het glas en kan richten op de tuin/auto of dat je dan met de weerkaatsing van t glas zit? Ik wil als ik op vakantie ben er tijdelijk een neerzetten omdat veel inbraken maar ik wil niet zo’n ding permanent plaatse
Ik geef wel een seintjequote:Op dinsdag 12 april 2022 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
5 tientjes incl de verzending? Laat maar weten.
Mij nog te koud deze periode.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon een FOK!ker inhuren die een weekje bij je in de bosjes komt liggen.
@Q. lokpost ditquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
Top! Ja dat van de buuf niet zo maar het is toch meer voor de nachtquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag zelfs het huis in. Ben de moeilijkste nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
Dan moet je het scheermesje wat vaker laten staan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb alleen niet heel veel bosjes rond het huis
Denken dat mensen de heg snoeien met een scheermesje, jij komt duidelijk uit de stadquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je het scheermesje wat vaker laten staan.
Ik heb nu een slimme deurbel; die filmt al een deel als je in de buurt komt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Top! Ja dat van de buuf niet zo maar het is toch meer voor de nacht
Ik heb heel even iets geprobeerd met een GZUW12, maar mijn versteker vrat dat ding op, dus die heb ik snel weggedaan voor hij in de 'er komt rook uit' fase kwam.. ik vond GZ ook bepaald niet strak klinken.. beetje opgepoetste JBL-kwaliteit.. grote bek op de doos, tot je er een beetje prik op loslietquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja kistjes bouwen en al die zooi ga ik dus niet meer doen heNu gaan die 10's gewoon over hun nek als ze te lage frequenties krijgen, dus als ik onder 50Hz afkap knapt het wellicht al genoeg op naar m'n zin (hoewel ik vermoed dat ik dan te veel laag mis, maar oke dat mis ik nu ook al)
Had toendertijd een Ground Zero Plutonium 12 waar 2000w RMS op kwam. Ging wel lekker.
Maar aftermarket bij de RX8 was ook vrij veel gedoe. Heb wel dubbeldin ombouwkit erin gezet, en de deuren helemaal dood gemaakt. Goed genoeg, standje koppijn lukt wel als het moet.
Slimme deurbel heb ik ook op t lijstje staan. Die komt er sowieso nog voor mijn vakantie. Maar achter is tamelijk inbraakgevoelig als ik met de honden weg ben vind ik het wel fijn dat ik daar wat zicht op heb.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nu een slimme deurbel; die filmt al een deel als je in de buurt komt.
Had vroeger ook eentje in huis voor de hond als die alleen thuis was. Dat is hier niet meer nodig. Mijn ex is recentelijk ergens anders gaan wonen en daar is hij 's avonds wel angstig de laatste tijd
Vooral als de camera "IR" doet, dat reflecteert een beetje tegen het glasquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ja je kan last hebben van weerkaatsing. Maar het is op zich prima te doen.
Wat is IR?quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:01 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Vooral als de camera "IR" doet, dat reflecteert een beetje tegen het glas
Dan zie je niks als het donker is.. infrarood weerkaatst op het glas.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:45 schreef Senn88 het volgende:
Infra rood.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:01 schreef Senn88 het volgende:
Ow maar deze is niet zo fancy volgens mij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan zie je niks als het donker is.. infrarood weerkaatst op het glas.
Ik heb een IP cam binnen die op de oprit kijkt, gaat niet werken in het donker![]()
De Ring doet het op zich prima, maar die zit natuurlijk buiten.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bordje op het hek, camera van een tientje achter het raam, als er maar een LEDje brandt is er geen boef die die tuin in gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Slimme deurbel heb ik ook op t lijstje staan. Die komt er sowieso nog voor mijn vakantie. Maar achter is tamelijk inbraakgevoelig als ik met de honden weg ben vind ik het wel fijn dat ik daar wat zicht op heb.
Er zijn camera's waarbij je dat uit kunt zetten en dat je dan prima beeld hebt in de nachtelijke uren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:01 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
Wauwquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn camera's waarbij je dat uit kunt zetten en dat je dan prima beeld hebt in de nachtelijke uren.
Ik ben niet verbaasd met al die voyeurs hier.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:05 schreef Senn88 het volgende:
Wauwniet verwacht dat jullie zoveel van cameras wisten
Je weet welke mannen er reageren he. Die doen vanalles met camera's...quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wauwniet verwacht dat jullie zoveel van cameras wisten
Ja ik ben weer te naïef geloof ikquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet welke mannen er reageren he. Die doen vanalles met camera's...
Als ze claimen dat hij het doet in het donker, zit er infrarood op.. hebben ze volgens mij in 80% van de gevallen. Je kunt die leds ook afplakken.. heb ik bij de Ring ook (gedeeltelijk) gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow maar deze is niet zo fancy volgens mij.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je weet welke mannen er reageren he. Die doen vanalles met camera's...
Ze kunnen het gewoon niet hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:09 schreef rival het volgende:
Maak onze technische kennis maar weer belachelijk met jullie generaliserende opmerkingen.
Kuthoerenquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:09 schreef rival het volgende:
Maak onze technische kennis maar weer belachelijk met jullie generaliserende opmerkingen.
Heuy ik heb geen generaliserende opmerking gemaakt over jullie technische kennis. Ik ben slechts een hulpeloos vrouwtje.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:09 schreef rival het volgende:
Vroeger kon je dan nog weleens zoeken op een "starlight" camera. Maar die term heb ik al heel lang niet meer gezien. (starlight wees erop dat de camera puur een hele gevoelige sensor had en geen infrarood gebruikt)quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ze claimen dat hij het doet in het donker, zit er infrarood op.. hebben ze volgens mij in 80% van de gevallen. Je kunt die leds ook afplakken.. heb ik bij de Ring ook (gedeeltelijk) gedaan.
Ik probeer het vanavond wel even uit!quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ze claimen dat hij het doet in het donker, zit er infrarood op.. hebben ze volgens mij in 80% van de gevallen. Je kunt die leds ook afplakken.. heb ik bij de Ring ook (gedeeltelijk) gedaan.
Is dat uit de tijd van de super 8 camera's?quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:11 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Vroeger kon je dan nog weleens zoeken op een "starlight" camera. Maar die term heb ik al heel lang niet meer gezien. (starlight wees op dat camera puur een hele gevoelige sensor had geen infrarood gebruikt)
Zo oud ben ik gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat uit de tijd van de super 8 camera's?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:14 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Zo oud ben ik gelukkig nog niet
Hoe oud dan wel?quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:14 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Zo oud ben ik gelukkig nog niet
Je bent zelf ook een kuthoer?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd met al die voyeurs hier.
Nee, een voyeur. Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een kuthoer?
[..]
Ja, maar jij maakt dus een generaliserende opmerkingquote:
Ook over mijzelf, dus daarom vind ik het anders dan bij jou.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, maar jij maakt dus een generaliserende opmerking
Oh, oke.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook over mijzelf, dus daarom vind ik het anders dan bij jou.
Maar wel een leuke!quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oke.
Dan ben ik kuthoeren
Ik weet er geen reet van en heb er een uitgesproken mening over.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet weinig van camera's en fotograaf is een zwaar overrated "beroep".
Nou ja, tegenwoordig dan, voorheen moest je echt wat weten van film, instellingen op je camera, ISO weet ik het allemaal.
Tegenwoordig maakt een smartphone foto's die voor 95% prima te gebruiken zijn. Er is echt wel plek voor echte pro's hoor, maar de meeste fotografen doen niets meer dan alles op auto en klik.
Correct, ik heb namelijk wel veel verstand van techniek in het algemeen. En feit is dat een smartphone tegenwoordig in de meeste gevallen voor een amateur betere foto's maakt dan een dure SLR 20 jaar terug.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet er geen reet van en heb er een uitgesproken mening over.
Ontzettende Nederlander.
Dat zijn geen leuke berichtenquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik lag de hele dag op bed met een knallende migraine.
Beetje.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke berichten
En nu? Al wat beter?
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik lag de hele dag op bed met een knallende migraine.
Zie TGND's post. Dat dusquote:
Mijn dag was weer fijntjes, vooral door het zonnetje. Twee grote wandelingen met de doggo'squote:Op dinsdag 12 april 2022 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre, dkutje, hoe was jouw dag?
Lekker hoor! Dat is wel een voordeel van je werk natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn dag was weer fijntjes, vooral door het zonnetje. Twee grote wandelingen met de doggo's
Nu wel zere poot'n, maar ach
En de jouwe?
True, so true.quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dat is wel een voordeel van je werk natuurlijk![]()
Last van m'n keel sinds vrijdag, hoera voor keelontsteking. Dus meh
Ik weet je te vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede planning op zich wel.
Als je hulp nodig hebt hoor ik het graag.
Dit klinkt alsof jij dit hebt meegemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:38 schreef Tegan het volgende:
En, ouders die je huissleutel hebben én spontaan langskomen zijn een flinke afknapper.
Ben je net lekker aan het seksen en/of naakt rond aan het lopen bij je date, gaat de voordeur ineens open.
Haha, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof jij dit hebt meegemaakt
mn moeder kwam wel vaker ongevraagd langs, maar die liet zichzelf alleen binnen als ik er niet was.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:38 schreef Tegan het volgende:
En, ouders die je huissleutel hebben én spontaan langskomen zijn een flinke afknapper.
Ben je net lekker aan het seksen en/of naakt rond aan het lopen bij je date, gaat de voordeur ineens open.
Lig je daar, terwijl hij net op je gezicht zitquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:38 schreef Tegan het volgende:
Zoiets wel meegemaakt, maar dan was ik degene die onverwacht een naaste zag seksenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Lig je daar, terwijl hij net op je gezicht zit![]()
"Hoi mam"
Dat klinkt dan meer als 'Blhwoi mwabm'quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Lig je daar, terwijl hij net op je gezicht zit![]()
"Hoi mam"
"Hoi mam" terwijl pa op haar gezicht zat?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoiets wel meegemaakt, maar dan was ik degene die onverwacht een naaste zag seksen.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoiets wel meegemaakt, maar dan was ik degene die onverwacht een naaste zag seksen.
Waarom ben je zo luid?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef Dqod het volgende:
Of een moeder die de ochtend na een spannende nacht achter de stoel gaan staan van (toen nog) vriendin en dan:
"willen jullie de volgende keer jullie geneugten niet zo kenbaar maken" zegt
Best heftig :$
Mijn ouders hebben gelukkig maar drie keer seks gehad, allemaal voor ik geboren wasquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hoi mam" terwijl pa op haar gezicht zat?
Ja weekniequote:
arme oudersquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben gelukkig maar drie keer seks gehad, allemaal voor ik geboren was.
Sja, ik heb maar kort in mijn ouderlijk huis gewoond qua actief seksleven hoor. Maar daar zijn wel binnenloopincidenten geweest, zeker als ik iemand na een avond stappen mee naar huis had genomenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef Tegan het volgende:
Maar sowieso ouders ontmoeten, dat is iets voor jaar twee ofzo.
Collega's waren helemaal verbaast dat ik een man met kinderen ook wel zou overwegen als date, maar die kinderen zie ik toch niet de eerste zes maanden ofzo.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef Dqod het volgende:
Of een moeder die de ochtend na een spannende nacht achter de stoel gaan staan van (toen nog) vriendin en dan:
oh, dat verandert de zaakquote:
Zoiets heeft een schoonmoeder ook ooit tegen mij/ons gezegdquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef Dqod het volgende:
Dit voelt als een afwijzingquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:38 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoiets heeft een schoonmoeder ook ooit tegen mij/ons gezegd
Hahaquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:51 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had vooral medelijden met L. destijds. Liep rood aan
Ik heb volgens mij nooit seks gehad in mijn ouderlijk huisquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb maar kort in mijn ouderlijk huis gewoond qua actief seksleven hoor. Maar daar zijn wel binnenloopincidenten geweest, zeker als ik iemand na een avond stappen mee naar huis had genomen.
"Kom je nou nog ontbijt.......oooooh sorry!!!!"
Of ze horen het wel maar durven er niets van te zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:54 schreef Dqod het volgende:
Scheelt hier wel. Blijkbaar niemand die 't hoort.
Wel lastig als je in levensgevaar bent tho
Wat moet dat moetquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit seks gehad in mijn ouderlijk huis. Wel bij schoonouders
. Geen fan, geef mij maar een heel huis voor ons zelf
.
Hey, I got that reference!quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@:muhahaha , @:Watertornado @:Morrigan
Die buurvrouw van me durft helaas alles te zeggen. Nogal problematisch soms, zelfsquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of ze horen het wel maar durven er niets van te zeggen.
Gelukkig. Dat was me het avondje wel.quote:
Zeker, no shame hoor. Was gewoon niet echt een optie in mijn geval. En jong op mezelf gegaanquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet dat moet. In die tijd waren mijn sekspartners natuurlijk ook nog jong, dus bij haar thuis kon vrijwel zeker nooit
.
Maar dit was wel de manier waarop mijn moeder kennis maakte met mijn toen kersverse zweedse vriendinnetje waar ik 5 jaar lang een relatie mee heb gehad.
Daarom, je moet roeien met de riemen die je hebt, en ik was ook vrij snel weg hoor, maar er was een periode dat ze er maar mee moesten dealenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeker, no shame hoor. Was gewoon niet echt een optie in mijn geval. En jong op mezelf gegaan.
Je kunt ook gewoon als een ninja komen. Net als ik.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die buurvrouw van me durft helaas alles te zeggen. Nogal problematisch soms, zelfs
Maar blijf het wel raar vinden ja. Van dat geschetter hiernaast hoor ik alles, zij beweert niks van hier te horen
Nou. Ik maak toch doorgaans best wel wat geluidquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon als een ninja komen. Net als ik.
Ik kan naast je staan en klaarkomen en je zult het nooit weten
Ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:03 schreef Tegan het volgende:
Ik weet nog wel dat het smullen was qua grappen toen we allemaal nog thuis woonden en een vriendin van me in bed belandde bij een broer van een andere goede vriendin in hun ouderlijke huis, terwijl die twee vriendinnen elkaar niet kenden haha. Goede oude tijd! Zelf was ik veel te braaf voor zulke wilde dingen.
Klinkt niet echt aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon als een ninja komen. Net als ik.
Ik kan naast je staan en klaarkomen en je zult het nooit weten
Niks doorhebben en dan een half uur laterquote:
Zal het wel eens voordoen voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou. Ik maak toch doorgaans best wel wat geluid![]()
Ben jij een stille, ja?
Ah, de coupe de cum.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks doorhebben en dan een half uur later
[ afbeelding ]
Gvd Kaneelquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal het wel eens voordoen voor je.
Hurricane Dqod, het was me wat.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook niet.
[..]
[ afbeelding ]
O o o wat was ik vroeger verliefd op Cameron.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks doorhebben en dan een half uur later
[ afbeelding ]
Ze was dan ook wel uberaantrekkelijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O o o wat was ik vroeger verliefd op Cameron.
Cum-er-on is zeker te banaal?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
O o o wat was ik vroeger verliefd op Cameron.
Zekerquote:
Cumme cumme cumcameronquote:
Alyson Hannigan stond toch zeker wel op nr 1 voor mij thoquote:
Ik zou graag een hoeveelheid willen zien aan gespild zaad waar Cameron verantwoordelijk voor is.quote:
Ook leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alyson Hannigan stond toch zeker wel op nr 1 voor mij tho
quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een hoeveelheid willen zien aan gespild zaad waar Cameron verantwoordelijk voor is.
Altijd een beetje een apart gezicht gevonden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alyson Hannigan stond toch zeker wel op nr 1 voor mij tho
En slakkensporenquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een hoeveelheid willen zien aan gespild zaad waar Cameron verantwoordelijk voor is.
Gaat nog steeds erg veel vocht aan verlorenquote:
I wishquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:22 schreef Modus het volgende:
Horen we hier vanaf 2:45 dan ook stiekem gewoon Qnod
Misschien daarom juist wel :$quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd een beetje een apart gezicht gevonden.
Echt niet?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:28 schreef Modus het volgende:
Ik heb volgens mij echt nog nooit op een celeb afgerukt.
Soms doet dat het net wel voor je natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
I wish
[..]
Misschien daarom juist wel :$
Rachel Riley huilt nu.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het uberhaupt nooit zo op celebs gehad, buiten wat ze voor werk doen waar ik fan van was konden ze me maar weinig boeien.
Dat leuke cassierretje van kassa 5 in de Ah waar ik werkte was veel spannender.
Ik heb dat ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik ben 10 jaar geleden de tel al kwijtgeraakt, geloof ik
quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:30 schreef Tegan het volgende:
Mijn girlcrushes zijn Lizzy Caplan/Lacey Chabert/Amy Adams.
Grotendeels doordat ik dol ben op unieke stemmen.
Uitzonderingen heb je altijdquote:
Omdat je haar respecteert toch?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitzonderingen heb je altijd.
Maar ook daar heb ik me nog nooit op bevredigd.
Voornamelijk omdat er geen naaktmateriaal van dr bestaatquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms doet dat het net wel voor je natuurlijk.
Die Dushku vond jij toch ook zo leuk? Vind ik ook maar vreemd gezicht hebben.
Dat ook ja. Al is dat al aardig lang geleden, zo onderhand. Plus die waren altijd wel erg surrealquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet.
Ik heb juist seksdromen over mensen die ik irl ken maar niet perse mee wil daten.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja hoe dan. Ga toch niet afrukken op een gewone film ofzo.
Vrouwenquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Waren meer die 'spannende momentjes' bij mij, in films. Instant tsunamis
Modus plzquote:
Heb ooit eens gehoord dat dit mensen zijn die je beter zou willen leren kennen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet.
Ik heb juist seksdromen over mensen die ik irl ken maar niet perse mee wil daten.
Ik heb geen controle over mijn watervallenquote:
Ik heb toch echt wel eens dromen gehad over mensen waarvan ik me tot op de dag van vandaag afvraag wie het waren. Wellicht waren ze gebaseerd op iemand die ik ken(de), maar toch.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso kan je geen onbekenden "verzinnen" in je droom, dus het is altijd met een bekende, wat je ook droomt.
Soms was het ook een anonieme man met de beste fysieke kwaliteiten van een groep mannen die ik irl ken; samengevoegd tot een soort supermensquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso kan je geen onbekenden "verzinnen" in je droom, dus het is altijd met een bekende, wat je ook droomt.
Het kunnen ook gewoon voorbijgangers zijn geweest hoor, je weet nooit wat je brein oppikt overdag. Maar je hebt die personen iig ooit IRL gezienquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wel eens dromen gehad over mensen waarvan ik me tot op de dag van vandaag afvraag wie het waren. Wellicht waren ze gebaseerd op iemand die ik ken(de), maar toch.
Tevens zijn mijn dromen doorgaans tegen het absurdisme aan
Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ooit eens gehoord dat dit mensen zijn die je beter zou willen leren kennen.
Oh is dat het.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen controle over mijn watervallen
Dus jij bent Miss Tsunami?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen controle over mijn watervallen
You're welcomequote:Op dinsdag 12 april 2022 20:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Soms was het ook een anonieme man met de beste fysieke kwaliteiten van een groep mannen die ik irl ken; samengevoegd tot een soort supermens.
Een soort Faxie-x-yats?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Soms was het ook een anonieme man met de beste fysieke kwaliteiten van een groep mannen die ik irl ken; samengevoegd tot een soort supermens.
Faxie geloof ik nog wel, maar yats...quote:
Misschien is dat het iddquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het kunnen ook gewoon voorbijgangers zijn geweest hoor, je weet nooit wat je brein oppikt overdag. Maar je hebt die personen iig ooit IRL gezien.
"Frigide non, altijd nat" zal immer mijn leus blijvenquote:
Oh, het is dus een soort goddelijke interventie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Frigide non, altijd nat" zal immer mijn leus blijven
Wat, precies?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, het is dus een soort goddelijke interventie.
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wel eens dromen gehad over mensen waarvan ik me tot op de dag van vandaag afvraag wie het waren. Wellicht waren ze gebaseerd op iemand die ik ken(de), maar toch.
Tevens zijn mijn dromen doorgaans tegen het absurdistische aan
Oeh, een lotgenootquote:
Iets met non, nat en tsunami. Dacht ik.quote:
Mijn hele leven dan. Zo goed?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:50 schreef HeatWave het volgende:
WAAAAATTTTTT dromen, die absurdistisch zijn!?1
BREAKING NEWS!!!
Net zoals bij zo'n beetje alles en iedereen gok ik zoquote:
Ok, ik denk dat ie binnen is :$quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iets met non, nat en tsunami. Dacht ik.
Ik mag hopen dat mensen mijn leven niet leiden en vice versa natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net zoals bij zo'n beetje alles en iedereen gok ik zo.
Nee, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die geen absurde dromen had, daar zijn dromen ook voor als je de wetenschap mag geloven.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ie binnen is :$
Maar ja, kan ik niet over oordelen. Te bescheiden voor
[..]
Ik mag hopen dat mensen mijn leven niet leiden en vice versa natuurlijk
*proest*quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ie binnen is :$
Maar ja, kan ik niet over oordelen. Te bescheiden voor
Eens. Al zijn niet al mijn dromen per definitie absurd. Dan zou ik eerder de term surrealistisch gebruik. Anyway, bladiebla, avond, te moeilijk, lui, doch eens.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die geen absurde dromen had, daar zijn dromen ook voor als je de wetenschap mag geloven.
Same diff. Maar fair enough, ik vond het wel grappig omdat men deed alsof dat iets unieks voor jullie 2 zou zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eens. Al zijn niet al mijn dromen per definitie absurd. Dan zou ik eerder de term surrealistisch gebruik. Anyway, bladiebla, avond, te moeilijk, lui, doch eens.
Call me what you want, maar full of it/myself gaat niet opquote:
Full of everything else dan weer welquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Call me what you want, maar full of it/myself gaat niet op
Afgaande op de term; zeker niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same diff. Maar fair enough, ik vond het wel grappig omdat men deed alsof dat iets unieks voor jullie 2 zou zijn.
Voedsel dan, deal?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Full of everything else dan weer wel.
Doe waar je zin in hebt hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Afgaande op de term; zeker niet.
Maar dat kom je weer op persoonlijke shizzle uit en yaddayadda. Da's veeeeeeeeeeel te lang en ingewikkeld om over uit te weiden, right?
Mij best, ik doe niet moeilijkquote:
Huidhonger?quote:
Redelijk. Vind 't ook leuk om te sparren met je. Nothing's changed there.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe waar je zin in hebt hoor.
Je kent me toch, ik post gewoon op wat ik voorbij zie komen.
Pak maar wat uit m'n kast, voel me gul vandaagquote:
Ik heb mijn dagen, soms ben ik hier een paar dagen niet, en dan opeens heb ik weer even zin om te rellen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Redelijk. Vind 't ook leuk om te sparren met je. Nothing's changed there.
Maar diepgaande, ellenlange gesprekken doe ik toch liever irl tegenwoordig
Het is zo veel om te typenquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oeh, een lotgenoot
Care to share? Of is dat te direct
Moet soms ook gebeuren iddquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb mijn dagen, soms ben ik hier een paar dagen niet, en dan opeens heb ik weer even zin om te rellen ofzo.
Maar gesprekken IRL zijn sowieso beter, al kan je in een kroeg nou ook weer niet altijd doen zoals hier.
Zekers, en dan voornamelijk buiten de SC hoor, beetje etteren her en derquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet soms ook gebeuren idd
En in een kroeg hoor je dan ook gewoon te zuipen en vreten
I love it. Klinkt srs als een goeie filmquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is zo veel om te typenmaar 1 van de talloze weird as fuck dromen was deze :
Ik liep bij mij in de wijk, en ging 1 of ander zalencentrum in, en daar waren allemaal mensen in witte gewaden die zich lieten onderdompelen in een diep bad, net als van die baptisten zegmaar, toen liep ik naar buiten en toen zag ik hoog in de lucht een 6-hoekige ster/Davidster, en die viel uiteen in allemaal lichtjes, toen verscheen er een acht-hoekige ster, en die bleef...en toen opeens verscheen er uit het niks een gigantisch paard met daarop een net zo gigantische Indiaan/Native American met warpaint en al in volle galop, en daarna kwam weer een gigantisch paard in volle galop tevoorschijn met dáárop een soort warriorvrouw , ze was kaal en leek een beetje op Xerxes uit die film 300en ik keek hun na tot ik bijna achterover viel...
Dat was het dus, en mijn "theorie" is dat ik 2 van de 4 horsemen van de Apocalyps zagmaar ik spoor dan ook niet helemaal
Ja ik denk dat die op het zuidelijk halfrond te zien warenquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
I love it. Klinkt srs als een goeie film!
Als je theorie juist is, hoop ik dat je de andere 2 horsemen ook nog eens ziet dan
Gewoon in random topics ja, heerlijkquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zekers, en dan voornamelijk buiten de SC hoor, beetje etteren her en der.
Nou ja, slap ouwehoeren hoort er ook bij, maar er komen hier in de SC soms dingen voorbij die je in een kroeg niet zo snel zal horen.
Da's voor mij ook zeker wel herkenbaar. Ze zijn doorgaans alleen wel erg dark in mijn geval.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat die op het zuidelijk halfrond te zien waren![]()
![]()
Maar idd, mijn dromen zijn vaak net films
Omdat je nu gebonden bent zekerquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon in random topics ja, heerlijk
En ook zeker zo. En soms ook een heerlijk kijkje in iemands leven, mits ze dat willen delen, maar gebeurt vaak genoeg.
Zelf wel ietwat voorzichtig mee geworden tho
Dat lijkt me een prima ideequote:Op dinsdag 12 april 2022 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Binnenkort een keer bij jou langskomen?
Dat klinkt wel fucking interessant!quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's voor mij ook zeker wel herkenbaar. Ze zijn doorgaans alleen wel erg dark in mijn geval.
Veel death & despair of gewoonweg weirder dan weird
Ahwquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Faxie geloof ik nog wel, maar yats...
Dat heeft me slechts rustiger/stabieler/gelukkiger gemaakt.quote:
Ach, ik droomde dat ik in een dorp leefde tijdens WW2. En dat ik me moest verstoppen voor de Nazi's. Omdat ik er eentje had neergestokenquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's voor mij ook zeker wel herkenbaar. Ze zijn doorgaans alleen wel erg dark in mijn geval.
Veel death & despair of gewoonweg weirder dan weird
Ik kies ze wel uit hoor, relzekerheidsfactor etcquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon in random topics ja, heerlijk
En ook zeker zo. En soms ook een heerlijk kijkje in iemands leven, mits ze dat willen delen, maar gebeurt vaak genoeg.
Zelf wel ietwat voorzichtig mee geworden tho
'de beste features' uhuhquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, van mannen die ik irl ken. Ook bijvoorbeeld de beste features van exen erbij
.
* El_Thijs aai over de bol geeftquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heeft me slechts rustiger/stabieler/gelukkiger gemaakt.
Meer een OD aan ellende, voorafgaand aan
Nuff said
Was it love at first sight?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fucking interessant!![]()
tell me more
![]()
Ach beter tochquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heeft me slechts rustiger/stabieler/gelukkiger gemaakt.
Meer een OD aan ellende, voorafgaand aan
Nuff said
Geef me even de tijd om er eentje voor je te bedenken, ok?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel fucking interessant!![]()
tell me more
![]()
Stel ik op prijs. But I'm pretty fine latelyquote:
Zeker wetenquote:
Hahaha ok, deal !quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geef me even de tijd om er eentje voor je te bedenken, ok?
Als het vanavond niet is, help me dan herinneren. Hou je van me tegoed
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |