quote:
Lijkt me een plausibele verklaringquote:Filipkowski noted that DeSantis is basically trying to run a play out of the Glenn Youngkin playbook.
“His poll numbers with seniors took a significant dip last year because of his handling of Covid, and seniors are a massive voting bloc in Florida. So he had to make up that ground somewhere else,” Filipkowski said. “I think Youngkin gave him the playbook to focus on suburban moms. A lot of these culture war issues and messaging are aimed directly at them, including the use of kids behind him at his press conferences.”
Maar mocht het anders hebben gelopen, was het deel van "The Great Awakening" natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo erg spannend was het ook niet, de raddraaiers zijn in tegenstelling tot de raddraaiers van de summer of love veroordeeld of zitten in afwachting van hun rechtszaak. De uitkomst is bevestigd door de senaat en Biden is nu president.
Het hele 6 januari gebeuren is niets meer dan politiek theater. En het is tot nu toe niet echt succesvol gebleken, de Republikeinen hebben nog steeds een goede voorsprong op de Democraten waardoor we kunnen concluderen dat de meeste Amerikanen het weinig tot niets interesseert.
Schrijf jij windrichtingen ook met hoofdletters, of doe je dat alleen als het om je religieuze overtuiging gaat?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dan ook voornamelijk projectie. Het is zo zeer dat Rechts iets wil vergeten, het is dat het Linkse wereldbeeld bestaat uit het selectief opblazen van situaties en het creëren van een keiharde dubbele standaard. Voor Links kan er namelijk geen unanieme standaard bestaan, want politiek bestaat uit 'goed' (Links) tegen 'slecht' (Rechts) en je kunt 'de goeden' niet voor dezelfde standaard houden als 'de slechten'.
Unaniem standpunt: geweld en vandalisme moet worden afgekeurd
Unanieme logische conclusie: er moet een onderzoek komen jegens beide de gewelddadigheden in de zomer van 2020 én bestorming van het Capitool op 6 januari.
Linkse conclusie: alle aandacht op 6 januari. Dat was (zogenaamd) de zwartste dag uit de Amerikaanse geschiedenis, een ware couppoging. De zomer van 2020? Waarom begin je daar überhaupt over? Dat was slechts een vredige strijd tegen (zogenaamd) systematisch racisme.
🤡 🤡 🤡
Biden is een mongool. Trump ook.quote:
Tja, het is tragisch om te zien eigenlijk. En dit zou dan zogenaamd de president zijn die de VS wel even op het vermeende juiste pad zou gaan brengen. Nou, daar is natuurlijk niets van te zien. Een patroon dat zich maar blijft herhalen als de Blauwen het ergens voor het zeggen hebben. Ik ben ook erg benieuwd waar men over twee jaar mee gaat komen aanzetten, want dat nog eens vier jaar Biden niet kan is wel erg duidelijk.quote:
Niemand heeft op Biden gestemd om de VS op het juiste pad te brengen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het is tragisch om te zien eigenlijk. En dit zou dan zogenaamd de president zijn die de VS wel even op het vermeende juiste pad zou gaan brengen. Nou, daar is natuurlijk niets van te zien. Een patroon dat zich maar blijft herhalen als de Blauwen het ergens voor het zeggen hebben. Ik ben ook erg benieuwd waar men over twee jaar mee gaat komen aanzetten, want dat nog eens vier jaar Biden niet kan is wel erg duidelijk.
Volgens mij wordt dit argument nergens gemaakt. Wie zou jij eigenlijk een goede kandidaat vinden voor het presidentschap?quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:08 schreef illusions het volgende:
Vraag me toch af hoe het komt dat je automatisch lid wordt van de Biden-fanclub als je denkt dat Trump een half chromosoompje teveel heeft.
Dat is natuurlijk helemaal belachelijk. Dan stem je niet zo zeer op iemand, maar tegen iemand. Als er een verkiezing is met twee slechte kandidaten, kun je natuurlijk ook gewoon niet stemmen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand heeft op Biden gestemd om de VS op het juiste pad te brengen.
Mensen hebben simpelweg niet op Trump gestemd omdat Idiocracy anders een documentaire zou worden.
Ron Paulquote:Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit argument nergens gemaakt. Wie zou jij eigenlijk een goede kandidaat vinden voor het presidentschap?
Mijn moeder heeft derhalve dan ook een volmacht om in mijn naam immer blanco te stemmen.quote:Dat is natuurlijk helemaal belachelijk. Dan stem je niet zo zeer op iemand, maar tegen iemand. Als er een verkiezing is met twee slechte kandidaten, kun je natuurlijk ook gewoon niet stemmen.
Die lijkt me wat op leeftijd eerlijk gezegd.quote:
De stille meerderheid is eens een keer in actie gekomen omdat ze dachten dat trump toch echt een te grote mongool was om dat land nog eens 4 jaar te besturen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand heeft op Biden gestemd om de VS op het juiste pad te brengen.
Mensen hebben simpelweg niet op Trump gestemd omdat Idiocracy anders een documentaire zou worden.
Zo kom jij ook een aantal jaar jonger over dan dat je eigenlijk bent.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die lijkt me wat op leeftijd eerlijk gezegd.
Grandpa hoort eigenlijk in het verzorgingstehuis thuis.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het is tragisch om te zien eigenlijk. En dit zou dan zogenaamd de president zijn die de VS wel even op het vermeende juiste pad zou gaan brengen. Nou, daar is natuurlijk niets van te zien. Een patroon dat zich maar blijft herhalen als de Blauwen het ergens voor het zeggen hebben. Ik ben ook erg benieuwd waar men over twee jaar mee gaat komen aanzetten, want dat nog eens vier jaar Biden niet kan is wel erg duidelijk.
Dit is toch verschrikkelijk, ik vind het echt onverantwoord dat ze deze man dit nog laten doen. Laat Kamala Harris het stokje overnemen, dit kan echt niet meer.quote:
Inderdaad. Kun je nagaan wat voor enorm slechte kandidaat Trump was, om daartegen het onderspit te delven.quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is toch verschrikkelijk, ik vind het echt onverantwoord dat ze deze man dit nog laten doen. Laat Kamala Harris het stokje overnemen, dit kan echt niet meer.
Wees eens eerlijk, ben je nu serieus van mening dat Biden die overduidelijk seniel is een betere president is dan Trump? Zo ja, waarom vind je dat en op welk gebied is hij een betere president gezien de staat van de economie en het openlijke racisme van Biden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je nagaan wat voor enorm slechte kandidaat Trump was, om daartegen het onderspit te delven.
Was jij niet een van de personen die het belachelijk vond dat de staten meer rechten horen te krijgen? Of verwissel ik je nu met een van je kameraden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 10:14 schreef illusions het volgende:
[..]
Ron Paul
[..]
Mijn moeder heeft derhalve dan ook een volmacht om in mijn naam immer blanco te stemmen.
Ik vind ze absoluut niet te vergelijken, maar ik heb het dan ook helemaal niet over die de kwalitatief betere president is. Ik vind het allebei debielen, maar als de meerderheid voor een dergelijk seniele vent kiest, kun je best nagaan wat de publieke opinie omtrent Trump is denk ik. Dat hij ook een debiel is.quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk, ben je nu serieus van mening dat Biden die overduidelijk seniel is een betere president is dan Trump? Zo ja, waarom vind je dat en op welk gebied is hij een betere president gezien de staat van de economie en het openlijke racisme van Biden?
Kameraden?quote:Op zaterdag 16 april 2022 11:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Was jij niet een van de personen die het belachelijk vond dat de staten meer rechten horen te krijgen? Of verwissel ik je nu met een van je kameraden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |