abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204450661
quote:
twitter

twitter

En hij liegt ook al over zijn aanwezigheid op social media vandaag:

twitter

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 03:32:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204450680
twitter

Typisch Republikeinen, zelf een probleem creeren en dan vervolgens Biden de schuld geven :Y

Editorial WSJ:

twitter

Greg Abbott's $5 Avocados is de schuld van Biden! :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 04:32:59 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204450695
DeSantis is natuurlijk geen pedofiel omdat hij zich de laatste tijd opvallend vaak omringd met kinderen, net zomin als Biden dat is hoeveel suggestieve foto's je ook laat zien.

Maar er is natuurlijk wel een reden waaron DeSantis dat doet:

twitter

quote:
Filipkowski noted that DeSantis is basically trying to run a play out of the Glenn Youngkin playbook.

“His poll numbers with seniors took a significant dip last year because of his handling of Covid, and seniors are a massive voting bloc in Florida. So he had to make up that ground somewhere else,” Filipkowski said. “I think Youngkin gave him the playbook to focus on suburban moms. A lot of these culture war issues and messaging are aimed directly at them, including the use of kids behind him at his press conferences.”
Lijkt me een plausibele verklaring :Y

Nog zo'n MAGA-kandidaat:

twitter

8)7

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 04:56:04 ]
pi_204450710
Eén van de contacten van Trump's campagneleider Manafort was Medvedchuk, oligarch in Oekraine en Putin's grote (corrupte) vriend die onlangs gearresteerd werd nadat hij zich wekenlang in het bos verstopt zou hebben volgens de berichten. Oekraine heeft wat spulletjes in beslag genomen.

twitter

Russia, Russia, Russia puppet & collusion. Wel of niet bewust, het is beide laakbaar en een president onwaardig :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 04:43:45 ]
pi_204450755
twitter

Nog zo'n druif:

twitter

twitter

[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2022 05:08:43 ]
  zaterdag 16 april 2022 @ 08:48:15 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204451302
twitter

8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204451794
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo erg spannend was het ook niet, de raddraaiers zijn in tegenstelling tot de raddraaiers van de summer of love veroordeeld of zitten in afwachting van hun rechtszaak. De uitkomst is bevestigd door de senaat en Biden is nu president.
Het hele 6 januari gebeuren is niets meer dan politiek theater. En het is tot nu toe niet echt succesvol gebleken, de Republikeinen hebben nog steeds een goede voorsprong op de Democraten waardoor we kunnen concluderen dat de meeste Amerikanen het weinig tot niets interesseert.
Maar mocht het anders hebben gelopen, was het deel van "The Great Awakening" natuurlijk. :D
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 13:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Het is dan ook voornamelijk projectie. Het is zo zeer dat Rechts iets wil vergeten, het is dat het Linkse wereldbeeld bestaat uit het selectief opblazen van situaties en het creëren van een keiharde dubbele standaard. Voor Links kan er namelijk geen unanieme standaard bestaan, want politiek bestaat uit 'goed' (Links) tegen 'slecht' (Rechts) en je kunt 'de goeden' niet voor dezelfde standaard houden als 'de slechten'.

Unaniem standpunt: geweld en vandalisme moet worden afgekeurd
Unanieme logische conclusie: er moet een onderzoek komen jegens beide de gewelddadigheden in de zomer van 2020 én bestorming van het Capitool op 6 januari.
Linkse conclusie: alle aandacht op 6 januari. Dat was (zogenaamd) de zwartste dag uit de Amerikaanse geschiedenis, een ware couppoging. De zomer van 2020? Waarom begin je daar überhaupt over? Dat was slechts een vredige strijd tegen (zogenaamd) systematisch racisme.

🤡 🤡 🤡
Schrijf jij windrichtingen ook met hoofdletters, of doe je dat alleen als het om je religieuze overtuiging gaat?
pi_204451808
quote:
Biden is een mongool. Trump ook.

Biden had het binnen een paar seconden door.

Trump na jaren nog steeds niet.
  zaterdag 16 april 2022 @ 10:07:22 #159
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204451819
quote:
Tja, het is tragisch om te zien eigenlijk. En dit zou dan zogenaamd de president zijn die de VS wel even op het vermeende juiste pad zou gaan brengen. Nou, daar is natuurlijk niets van te zien. Een patroon dat zich maar blijft herhalen als de Blauwen het ergens voor het zeggen hebben. Ik ben ook erg benieuwd waar men over twee jaar mee gaat komen aanzetten, want dat nog eens vier jaar Biden niet kan is wel erg duidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204451827
Vraag me toch af hoe het komt dat je automatisch lid wordt van de Biden-fanclub als je denkt dat Trump een half chromosoompje teveel heeft.
pi_204451847
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het is tragisch om te zien eigenlijk. En dit zou dan zogenaamd de president zijn die de VS wel even op het vermeende juiste pad zou gaan brengen. Nou, daar is natuurlijk niets van te zien. Een patroon dat zich maar blijft herhalen als de Blauwen het ergens voor het zeggen hebben. Ik ben ook erg benieuwd waar men over twee jaar mee gaat komen aanzetten, want dat nog eens vier jaar Biden niet kan is wel erg duidelijk.
Niemand heeft op Biden gestemd om de VS op het juiste pad te brengen.

Mensen hebben simpelweg niet op Trump gestemd omdat Idiocracy anders een documentaire zou worden.
  zaterdag 16 april 2022 @ 10:13:42 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204451875
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:08 schreef illusions het volgende:
Vraag me toch af hoe het komt dat je automatisch lid wordt van de Biden-fanclub als je denkt dat Trump een half chromosoompje teveel heeft.
Volgens mij wordt dit argument nergens gemaakt. Wie zou jij eigenlijk een goede kandidaat vinden voor het presidentschap?
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Mensen hebben simpelweg niet op Trump gestemd omdat Idiocracy anders een documentaire zou worden.
Dat is natuurlijk helemaal belachelijk. Dan stem je niet zo zeer op iemand, maar tegen iemand. Als er een verkiezing is met twee slechte kandidaten, kun je natuurlijk ook gewoon niet stemmen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204451885
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij wordt dit argument nergens gemaakt. Wie zou jij eigenlijk een goede kandidaat vinden voor het presidentschap?
Ron Paul
quote:
Dat is natuurlijk helemaal belachelijk. Dan stem je niet zo zeer op iemand, maar tegen iemand. Als er een verkiezing is met twee slechte kandidaten, kun je natuurlijk ook gewoon niet stemmen.
Mijn moeder heeft derhalve dan ook een volmacht om in mijn naam immer blanco te stemmen.
pi_204451927
Eerlijke voorstelling van zaken overigens, volgens jou wordt dat argument niet gemaakt.

Vrij standaard reactie. Ik heb het idee dat jij nog nooit een argument hebt gezien, behalve vlak voor je zelf op "Invoeren" drukt, nietwaar?
  zaterdag 16 april 2022 @ 10:22:21 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204451946
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:14 schreef illusions het volgende:
Ron Paul
Die lijkt me wat op leeftijd eerlijk gezegd.
pi_204451951
:N
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:10 schreef illusions het volgende:

[..]

De stille meerderheid is eens een keer in actie gekomen omdat ze dachten dat trump toch echt een te grote mongool was om dat land nog eens 4 jaar te besturen.

Met de stille meerderheid wordt bedoelt het aantal mensen wat normaliter nooit gaat stemmen omdat de kandidaten nooit zo extreem zijn en het ze dan niet boeit. Nu zijn deze mensen wel gaan stemmen waarbij er massaal meer niet op trump gestemd hebben en hij hierdoor toch echt ruim verloren heeft. De objectief feitelijk obeserveerbare waarheid omtrent de verkiezingen en de opkomst.

Het geschreeuw over feitelijk observeerbare waarheid qua verkiezingsfraude is al een tijdje muisstil. Hoe komt dat toch. _O-
pi_204451960
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die lijkt me wat op leeftijd eerlijk gezegd.
Zo kom jij ook een aantal jaar jonger over dan dat je eigenlijk bent.
  zaterdag 16 april 2022 @ 10:31:43 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204452036
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Grandpa hoort eigenlijk in het verzorgingstehuis thuis.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204452044
quote:
Dit is toch verschrikkelijk, ik vind het echt onverantwoord dat ze deze man dit nog laten doen. Laat Kamala Harris het stokje overnemen, dit kan echt niet meer.
pi_204452126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is toch verschrikkelijk, ik vind het echt onverantwoord dat ze deze man dit nog laten doen. Laat Kamala Harris het stokje overnemen, dit kan echt niet meer.
Inderdaad. Kun je nagaan wat voor enorm slechte kandidaat Trump was, om daartegen het onderspit te delven.
pi_204452158
Trump doet dat soort dingen natuurlijk nooit.

0:20 "Oh ja, auto"

(dat hele grote ding waar hij net omheen liep)
pi_204452398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:42 schreef illusions het volgende:

[..]
Inderdaad. Kun je nagaan wat voor enorm slechte kandidaat Trump was, om daartegen het onderspit te delven.
Wees eens eerlijk, ben je nu serieus van mening dat Biden die overduidelijk seniel is een betere president is dan Trump? Zo ja, waarom vind je dat en op welk gebied is hij een betere president gezien de staat van de economie en het openlijke racisme van Biden?
pi_204452424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 10:14 schreef illusions het volgende:

[..]
Ron Paul
[..]
Mijn moeder heeft derhalve dan ook een volmacht om in mijn naam immer blanco te stemmen.
Was jij niet een van de personen die het belachelijk vond dat de staten meer rechten horen te krijgen? Of verwissel ik je nu met een van je kameraden?
pi_204452427
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wees eens eerlijk, ben je nu serieus van mening dat Biden die overduidelijk seniel is een betere president is dan Trump? Zo ja, waarom vind je dat en op welk gebied is hij een betere president gezien de staat van de economie en het openlijke racisme van Biden?
Ik vind ze absoluut niet te vergelijken, maar ik heb het dan ook helemaal niet over die de kwalitatief betere president is. Ik vind het allebei debielen, maar als de meerderheid voor een dergelijk seniele vent kiest, kun je best nagaan wat de publieke opinie omtrent Trump is denk ik. Dat hij ook een debiel is.

Concreet, mocht ik vandaag kiezen tussen Trump en Biden? Biden. Alleen omdat Trump pas écht een mongool is, en Biden er gewoon niks aan kan doen, er zal vast wel een intelligenter iemand aan de touwtjes trekken, Trump heeft daarentegen gewoon echt het IQ van de gemiddelde schoenmaat..
pi_204452430
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 11:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Was jij niet een van de personen die het belachelijk vond dat de staten meer rechten horen te krijgen? Of verwissel ik je nu met een van je kameraden?
Kameraden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')