Een celstraf had hier meer op z'n plaats geweest inmiddelsquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En deze recidivist wilde jij er dus vanaf laten komen met een waarschuwing.
Ik keur dit net goed onder regionale spreektaal.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een celstraf had hier meer op z'n plaats geweest inmiddels
Volgens mij gaat @Scrummie daarover, niet jij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik keur dit net goed onder regionale spreektaal.
Oh ok.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij gaat @:scrummie daarover, niet jij.
ik heb geen rivalenquote:
Ik keur dit goed in het kader van regionale spreektaal.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een celstraf had hier meer op z'n plaats geweest inmiddels
2e keer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, als ik het me goed herinner.
Bohh lekker ruften.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Bruine bolletjes, rosbief/kaas. Sinaasappel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Tafeltje dekje staat in de file?quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes, rosbief/kaas. Sinaasappel.
Terecht. User @tong80 heeft toch ook gewoon het recht om met een taxi naar de tandarts te gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
Door mensen als @:tong80 gaan de gemeentelijke belastingen fors omhoog.
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 12 april 2022 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes, rosbief/kaas. Sinaasappel.
Natuurlijk niet. Ik ben geen tokkie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben jullie wel eens vier keer in zes jaar tijd een boete gekregen voor vuilniszakken op straat leggen?
Ik heb in mijn hele leven 1 parkeerboete en twee snelheidsboetes gehad (2 keer 6km te hard).quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hebben jullie wel eens vier keer in zes jaar tijd een boete gekregen voor vuilniszakken op straat leggen?
Nee, wel eens twee notes op een dag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In plaats van woedend worden, kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en je gewoon aan de regels houden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:45 schreef GGMM het volgende:
Ik had toevallig gisteren een boete binnengekregen
Woedend ben ik
Nee, boetes krijgen is in de regel ook voor proleten. Die daar dan ook nog heel bozig over gaan doen terwijl ze zelf fout zitten. Op twitter ook zo'n leuke rubriek.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
6 kilometer te hard maar, ik vind dat ze ook een waarschuwing hadden kunnen geven!quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In plaats van woedend worden, kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en je gewoon aan de regels houden.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In plaats van woedend worden, kun je ook eens kritisch naar jezelf kijken en je gewoon aan de regels houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |