Gezellig samen een bakkiequote:
Thee met honing.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu ff voor het eerst sinds tijden 's ochtends wel aan de thee; ben zwaar verkouden en dan heb ik gewoon meer zin in thee dan in koffie.
Morguh ToT das minder. Beterschapquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu ff voor het eerst sinds tijden 's ochtends wel aan de thee; ben zwaar verkouden en dan heb ik gewoon meer zin in thee dan in koffie.
Die toca kan je ook drinken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
Toca?quote:
tolin.quote:
toco tholin bedoel je ?quote:
Ja.quote:
Fijn spul moest alleen niet zo duur zijnquote:
hallo meneer fruitquote:
Baas dud0r.quote:
Niet gekliktquote:
en nu?quote:
Ik ga over een uurtje lekker in de zon lunchenquote:
het is korte broeken weer. dus hop hop een leuk jurkje aan jijquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:46 schreef dud0r het volgende:
ik ben gisteren verbrand tijdens het trainen.
Nu dus met ketsenrode beentjesquote:
had gisteren nog wel een lange broek aan.quote:
insmeren dusquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
had gisteren nog wel een lange broek aan.
ik ben echt blanker dan mayonaise
quote:
ja moet ik het eerst weer halen maar wel een goed plan met dit weerquote:
factor 50?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja moet ik het eerst weer halen maar wel een goed plan met dit weer
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje lekker in de zon lunchen
Daar is t mij nog te fris voor hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is korte broeken weer. dus hop hop een leuk jurkje aan jij
Rood haar.quote:
quote:
Zal eens wat roomwit op je achterlatenquote:
het wordt 23 graden vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is t mij nog te fris voor hoor
alleen als ik m'n baard laat groeien wordt die roodquote:
Hier niet hoor.. en het waait nog dus frisquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Zal eens wat roomwit op je achterlaten
[..]
het wordt 23 graden vandaag
Jawel, maar er zijn wel plekjes in de stad te vinden waar je uit de wind kunt zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk is dat
Waait het daar niet?
Dat wist ik.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als ik m'n baard laat groeien wordt die rood
Dan is t wel té doen idd..quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn wel plekjes in de stad te vinden waar je uit de wind kunt zitten.
ja heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als ik m'n baard laat groeien wordt die rood
jouw baard zit tussen je benenquote:
* greysbones checkt, nope geen baard te vindenquote:
Was heerlijk net op pad geweest, enkel een vest aan, heerlijk ( wel kleren er onderquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een schitterend weer deze dinsdag whoop whoop
ik wil graag foto's ter bewijs hiervanquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones checkt, nope geen baard te vinden
Ga nou maar smeren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil graag foto's ter bewijs hiervan
Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was heerlijk net op pad geweest, enkel een vest aan, heerlijk ( wel kleren er ondermaar geen jas)
Moet vanmiddag op de kleine meid passen, die vind ik net de klein nog om in zo...... te doen en dan op de scoot mobiel te gaan ( hoe heet zo ding nu toch zo zak die je om je heen kan hangen)quote:
Hey ToT al weer iets opgeknapt sinds vanmorgen?quote:
Draagzak..quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet vanmiddag op de kleine meid passen, die vind ik net de klein nog om in zo...... te doen en dan op de scoot mobiel te gaan ( hoe heet zo ding nu toch zo zak die je om je heen kan hangen)
Juist diequote:
helaasquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil graag foto's ter bewijs hiervan
Het mag al wel vanaf de geboorte, maar zou dat zelf ook nog iets te eng vindenquote:
Ja je vangt altijd veel kou op zo scootmobiel. Denk ik ook dat ik beter nog even kan wachten ermeequote:Op dinsdag 12 april 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het mag al wel vanaf de geboorte, maar zou dat zelf ook nog iets te eng vinden
Ook dat idd..quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je vangt altijd veel kou op zo scootmobiel. Denk ik ook dat ik beter nog even kan wachten ermee
dan app je ze maarquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
helaas
iemand heeft mijn dm gesloopt
Met Max gedaan vanaf 9 maanden, hij vond het heerlijk. En best lang volgehoudenquote:
Ook gewoon handig zo'n draagzak..als je in huis ook dingen bijvoorbeeld moet doen enzquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met Max gedaan vanaf 9 maanden, hij vond het heerlijk. En best lang volgehouden
Het is/was altijd een klein hummeltje voor zijn leeftijd en heeft tot zeker 6 jaar er in gezeten![]()
Niet met zijn gezicht tegen mij aan mee maar gewoon met zijn rug tegen mijn buik. HIj vond het geweldig altijd
VOCHTIG POESJE!!!!quote:
Ja dat gaan ze hier ook doen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg net een bericht van de verhuurder dat ze overal rookmelders gaan plaatsen. Als je er al één hebt zoek je het maar lekker uit, want je moet en zal die ene van hun krijgen
Ik heb amper 6 maanden geleden ¤55 uitgegeven aan twee rookmelders, tis goed. Ga niet een hele middag thuis zitten.
Het is wel een duurdere die ik dan krijg. Zou wat zijn zeg, als ik verplicht zo'n goedkoop kutding kreeg die mijn dure rookmelder moest gaan vervangenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze hier ook doen.
ergens tussen april en juni komt er iemand langs tussen 0800 en 2200 om er eentje te plaatsen maar ze kunnen geen afspraak maken ervoor
Ze zullen hier wel de meest goedkope die ze kunnen vinden plaatsenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een duurdere die ik dan krijg. Zou wat zijn zeg, als ik verplicht zo'n goedkoop kutding kreeg die mijn dure rookmelder moest gaan vervangen
huehuehuequote:Op dinsdag 12 april 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het is wel een afschuwelijk lelijk ding
Klein en hoog, terwijl ik nu een grote platte heb.
O nee in huis trek ik dat niet, te belastend voor mijn rugquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook gewoon handig zo'n draagzak..als je in huis ook dingen bijvoorbeeld moet doen enz
Zo dat is best wel lange tijd![]()
Bedoelde het ook algemeenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee in huis trek ik dat niet, te belastend voor mijn rug
Ik laat de dingen wel liggen tot ze weer weg is
Hebben ze hier een paar weken geleden ook gedaan. Als ik nu douch gaat de rookmelder af. Ik heb nooit de douche deur dichtquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een duurdere die ik dan krijg. Zou wat zijn zeg, als ik verplicht zo'n goedkoop kutding kreeg die mijn dure rookmelder moest gaan vervangen
wat een rebel ben je ook hequote:Op dinsdag 12 april 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik hem meteen weer vervang zodra de monteurs zijn geweest
Gaat hier niet werken, zitten aan centrale alarmering vastgeknoopt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik hem meteen weer vervang zodra de monteurs zijn geweest
SPF 100+, het bestaat.quote:
weet ik.quote:
Dan 50+, zelfde spul met een ander label waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet ik.
toen ik nog wel eens naar israel ging kocht ik die
hier in europe mag dat niet verkocht worden omdat mensen achterlijk zijn
Alsof ik tegen zo'n afschuwelijk lelijk ding ga aankijken terwijl die in mijn slaapkamer niet vervangen wordt.quote:
klopt. want hier mag het niet hoger dan 50+ op het label staan. Dus er zou zomaar 70 of 100 in kunnen zittenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan 50+, zelfde spul met een ander label waarschijnlijk.
alsof je constant die rookmelder ziet aansteller.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof ik tegen zo'n afschuwelijk lelijk ding ga aankijken terwijl die in mijn slaapkamer niet vervangen wordt.
Ik heb de thermostaat ook vervangen ook al mag dat waarschijnlijk niet.
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof je constant die rookmelder ziet aansteller.
en in je slaapkamer een rookmelder? alsof jij zulke hete seks hebt
hij knalt hoerehard op mijn speakers dezequote:Op dinsdag 12 april 2022 12:30 schreef dud0r het volgende:
Even een lekker muziekje voor tijdens de arbeid
https://music.youtube.com/watch?v=ifW26DVvq2E&feature=share
lekker is die hequote:Op dinsdag 12 april 2022 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij knalt hoerehard op mijn speakers deze![]()
ja ik heb hem nog niet zo hard geknald op mijn nieuwe dikke speakersquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker is die he
ik had 'm ook even wat harder gezet
misschien moet je er ook een fohn neerleggen. kan je jezelf drogekat noemenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik heb een hoop apparaten in mijn slaapkamer staan, dus een rookmelder daar is veel handiger dan in de woonkamer
Maar in dat geval is er geen gevaar meer voor kortsluiting en is die rookmelder nutteloos.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien moet je er ook een fohn neerleggen. kan je jezelf drogekat noemen
quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:46 schreef hemarookworst het volgende:
bass op maximaal gedraaidteringjantje zeg
![]()
Kan je ze niet gewoon laten weten dat je al een rookmelder hebt en geen nieuwe hoeftquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik moet nu op de 20e en de 29e thuis blijven omdat die sukkels niet het leidingwerk en nutteloze rookmelders op dezelfde dag kunnen plannen
"Als u zelf rookmelders hebt opgehangen, vervangen we deze"quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je ze niet gewoon laten weten dat je al een rookmelder hebt en geen nieuwe hoeft
oh hier is het zo als er eentje hangt kijken ze of die voldoet aan de eisen, zo niet vervangen ze die.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Als u zelf rookmelders hebt opgehangen, vervangen we deze"
De verhuurder denkt gewoon dat elke huurder een enorme idioot is met twee linker handen. Dit schrijf je alleen als je denkt dat er een onding van ¤5 gekocht is waar er al iets hangt. Bij het verbouwen mocht ik (lees: mijn vader die wel heel handig is) ook echt bijna niets zonder schriftelijk toestemming te vragen, dus dat heb ik dan ook gewoon niet gedaan
Ik ga daar nog wel even op aandringen ja. Als ze geen enorme idioten sturen, dan zijn ze vast wel verstandig genoeg om te denken dat het geen zin heeft. In het ergste geval eisen ze gewoon dat die nieuwe er hangt als ik er vandoor ga, en dat betekent dat ik mijn eigen rookmelders mee mag nemenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh hier is het zo als er eentje hangt kijken ze of die voldoet aan de eisen, zo niet vervangen ze die.
Huhwat, mij is altijd geleerd dat CO gigantisch gevaarlijk is omdat het juist niet stijgtquote:Omdat koolmonoxide minder zwaar is dan lucht, stijgt het mee met de warme lucht van een verbrandingstoestel.
En volgens deze logica hoor ik er twee te krijgen. Rammelt aan alle kanten ditquote:Vanaf 1 juli 2022 is het verplicht om op elke verdieping 1 rookmelder te hebben. Daarbij heb je een rookmelder nodig in iedere kamer waar nog een kamer achter zit.
ja mij ook. dat het zwaarder is en daardoor lager zitquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huhwat, mij is altijd geleerd dat CO gigantisch gevaarlijk is omdat het juist niet stijgt
ik krijg er alleen 1 in de keuken bij de ketelquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En volgens deze logica hoor ik er twee te krijgen. Rammelt aan alle kanten dit
In de praktijk zal het zich vooral langzaam gaan mengen met lucht omdat het bijna even zwaar is, maar ik denk dat de melders boven een cv moeten hangen omdat een eventueel lek uit warme lucht bestaat.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja mij ook. dat het zwaarder is en daardoor lager zit
Eén per verdieping en nog één als je een kamer achter een kamer hebt. In mijn geval grenst de badkamer aan de slaapkamer, dus moet er daar ook één.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik krijg er alleen 1 in de keuken bij de ketel
Beelddenken zo vervelend!quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof je constant die rookmelder ziet aansteller.
en in je slaapkamer een rookmelder? alsof jij zulke hete seks hebt
you kinky girlquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beelddenken zo vervelend!
Plaatje van een nattekat met een spiegel plafond
Geniet er van, ik ben een balkonhekje aan het tekenen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:53 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ik ga eens met een pilsje op mijn balkonnetje chillen aan het einde van de middag. Het is immer niet elke dag 20 graden in april en ik heb immers niet elke een nieuwe huis
Teken meteen dat biertje erbijquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geniet er van, ik ben een balkonhekje aan het tekenen.
krijgt het tuinhuisje een tweede verdieping?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geniet er van, ik ben een balkonhekje aan het tekenen.
En ik maar wachten vanochtend met de koffie.Geen SBE hoor.quote:
Dat heb je nu ik weer werk heb.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik maar wachten vanochtend met de koffie.Geen SBE hoor.
En Mario ook al.quote:Op dinsdag 12 april 2022 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb je nu ik weer werk heb.
Auto's wassen toch?quote:
Geef maar wat aan mij, dan komen ze wel opquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hm nog een berg aardbeien die op moeten
staan al voor mn neusquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geef maar wat aan mij, dan komen ze wel op
heb ik naar staan zoeken maar niet in huis..quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet wat lekker er op is poedersuiker
Irish Coffee?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens doen wij er altijd bruine basterdsuiker op
Hallo mafkoeieloekum.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij de grootmeester is!
https://www.nu.nl/achterk(...)en-aan-doodslag.html
jij hebt teveel reclame gekekenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hier mam; je aardbeienzalf. Voor je billen!"
Oh dat is dan wel weer jammer. zit ook wel verschil in waar ze koopt..quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik naar staan zoeken maar niet in huis..
en hebben ze ook niet echt nodig.. ze zijn zoet, maar beetje waterig
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij de grootmeester is!
https://www.nu.nl/achterk(...)en-aan-doodslag.html
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel weer jammer. zit ook wel verschil in waar ze koopt..
Frambozenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vroegah zelf plukken bij m'n oma. net als frambozen en bramen
Omaquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vroegah zelf plukken bij m'n oma. net als frambozen en bramen
Bramen kunnen erg lekker zijn, maar dan van de ouderwetse struiken met stekels. Daar zitten van die kleine zoete bramen aan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
FrambozenBramen
Maar dat is idd sowieso lekkerste zelf plukken
Als ik fruit koop dan meestal toch bij de groentewinkel of landwinkel..quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Bramen kunnen erg lekker zijn, maar dan van de ouderwetse struiken met stekels. Daar zitten van die kleine zoete bramen aan.
Die mega grote smakeloze/vrij zure krengen komen van super snel groeiende stekelloze struiken.
Ketsen blijven toch het lekkerst 🍒quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik fruit koop dan meestal toch bij de groentewinkel of landwinkel..
Rode bessen ook wel veel gegeten vroeger
Ja die struiken waar alle bramen in augustus op een hoogte zitten dat je zeker weet dat elk langlopend hondje sinds maart er overheen gepist heeft. Smakelijk!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Bramen kunnen erg lekker zijn, maar dan van de ouderwetse struiken met stekels. Daar zitten van die kleine zoete bramen aan.
quote:
deze man weetquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Die mega grote smakeloze/vrij zure krengen komen van super snel groeiende stekelloze struiken.
die zuurheid moet toch ergens vandaan komenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die struiken waar alle bramen in augustus op een hoogte zitten dat je zeker weet dat elk langlopend hondje sinds maart er overheen gepist heeft. Smakelijk!
Tenzij je ze in je eigen tuin hebt staan!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die struiken waar alle bramen in augustus op een hoogte zitten dat je zeker weet dat elk langlopend hondje sinds maart er overheen gepist heeft. Smakelijk!
dan kan je er zelf overheen staan helikopterenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij je ze in je eigen tuin hebt staan!
Ik heb 2 verschillende struiken naast elkaar geplant.quote:
Wij hadden vroeger veel en van alles in de tuin.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tenzij je ze in je eigen tuin hebt staan!
quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan kan je er zelf overheen staan helikopteren
Dit dusquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Freudiaanse vertyping!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja alleen ik maakte er per ongeluk ketsen van
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zeg maar even niets.quote:
Uhuh "per ongeluk"quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt waar hoorquote:
Heb ik ook wel eens last van als ik mobiel FOK!quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt waar hoor
Ze noemen het ook wel eens typgriep
Dan ook geregeld jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van als ik mobiel FOK!
Ik ook, als ik ik mag je niet wil typen staat er, tyft op achterbakse klootzak.quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van als ik mobiel FOK!
Loopt de mond ook van vol?quote:
Sneller slikken.quote:
Met ketsensmaak.quote:
Vol proteïnenquote:
Dat is goed mijn druifje.quote:
quote:
hier zit wel serieus een goeie pakkende beat inquote:
u kende het niet?quote:Op dinsdag 12 april 2022 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier zit wel serieus een goeie pakkende beat in
Ik vond dit lied altijd leukquote:Op dinsdag 12 april 2022 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hier zit wel serieus een goeie pakkende beat in
kalkbrenger blijft goedquote:
Dat zijn net 2 ballen en een klein piemeltje.quote:
Die vind mn vriend helemaal geweldigquote:
Herkenbaar?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn net 2 ballen en een klein piemeltje.
ik vind je vriendquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die vind mn vriend helemaal geweldig![]()
![]()
ik hoop toch niet met de 🍒quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een prima moment om binnen te vallen
BOOSTERT!quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
ftfyquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal wel eerder met een aubergientje zijn
Gaan we weer vega? @Mrsloveablequote:Op dinsdag 12 april 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal wel eerder met een aubergine zijn
quote:
hij blijft zoooooo lekkahhhhhhhquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar moet mn uitvaart mee afgesloten worden
Niet echt denk ik, hij draaide een tijd lang angerfistquote:
Vind ik ook vriend.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
das heeeeel wat andersquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet echt denk ik, hij draaide een tijd lang angerfist
Ja i knowquote:
Kerel, hoe is het ermee?quote:
Ik heb het erg naar mijn zin met mijn nieuwe baan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Goed! Turbulente weken gehad, maar het is weer rustig. En met u?
wat heb je allemaal uitgespookt dan?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Goed! Turbulente weken gehad, maar het is weer rustig. En met u?
Goed om te horen! Dat weet ik nog idd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het erg naar mijn zin met mijn nieuwe baan.
Eerst kreeg mijn kind griep, dat weet je nog denk ik. Duurde erg lang. Daarna sodemieterde mijn vriendin onderuit met laptop en al, gekneusde elleboog en heup en uiteindelijk had ik zelf nog wat issues zogezegd. Maar goed, story of my life.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heb je allemaal uitgespookt dan?
Nu alles weer wat beter?quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Eerst kreeg mijn kind griep, dat weet je nog denk ik. Duurde erg lang. Daarna sodemieterde mijn vriendin onderuit met laptop en al, gekneusde elleboog en heup en uiteindelijk had ik zelf nog wat issues zogezegd. Maar goed, story of my life.
hoop dat het nu weer een beetje beter gaat allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Eerst kreeg mijn kind griep, dat weet je nog denk ik. Duurde erg lang. Daarna sodemieterde mijn vriendin onderuit met laptop en al, gekneusde elleboog en heup en uiteindelijk had ik zelf nog wat issues zogezegd. Maar goed, story of my life.
Ja het is weer rustig. Dus ik dacht laat ik weer eens kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoop dat het nu weer een beetje beter gaat allemaal
Tof je weer te zien.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja het is weer rustig. Dus ik dacht laat ik weer eens kijken
Ach je bent er weer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 21:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja beetje ongelukkige timing om te verdwijnen na mijn eerdere verdwijning, maar puur toeval!
ja jaquote:Op dinsdag 12 april 2022 21:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja beetje ongelukkige timing om te verdwijnen na mijn eerdere verdwijning, maar puur toeval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |