Gezellig samen een bakkiequote:
Thee met honing.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu ff voor het eerst sinds tijden 's ochtends wel aan de thee; ben zwaar verkouden en dan heb ik gewoon meer zin in thee dan in koffie.
Morguh ToT das minder. Beterschapquote:Op dinsdag 12 april 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
Ik zit nu ff voor het eerst sinds tijden 's ochtends wel aan de thee; ben zwaar verkouden en dan heb ik gewoon meer zin in thee dan in koffie.
Die toca kan je ook drinken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:54 schreef ToT het volgende:
Toca?quote:
tolin.quote:
toco tholin bedoel je ?quote:
Ja.quote:
Fijn spul moest alleen niet zo duur zijnquote:
hallo meneer fruitquote:
Baas dud0r.quote:
Niet gekliktquote:
en nu?quote:
Ik ga over een uurtje lekker in de zon lunchenquote:
het is korte broeken weer. dus hop hop een leuk jurkje aan jijquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:46 schreef dud0r het volgende:
ik ben gisteren verbrand tijdens het trainen.
Nu dus met ketsenrode beentjesquote:
had gisteren nog wel een lange broek aan.quote:
insmeren dusquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
had gisteren nog wel een lange broek aan.
ik ben echt blanker dan mayonaise
quote:
ja moet ik het eerst weer halen maar wel een goed plan met dit weerquote:
factor 50?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja moet ik het eerst weer halen maar wel een goed plan met dit weer
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje lekker in de zon lunchen
Daar is t mij nog te fris voor hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is korte broeken weer. dus hop hop een leuk jurkje aan jij
Rood haar.quote:
quote:
Zal eens wat roomwit op je achterlatenquote:
het wordt 23 graden vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar is t mij nog te fris voor hoor
alleen als ik m'n baard laat groeien wordt die roodquote:
Hier niet hoor.. en het waait nog dus frisquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Zal eens wat roomwit op je achterlaten
[..]
het wordt 23 graden vandaag
Jawel, maar er zijn wel plekjes in de stad te vinden waar je uit de wind kunt zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heerlijk is dat
Waait het daar niet?
Dat wist ik.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als ik m'n baard laat groeien wordt die rood
Dan is t wel té doen idd..quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn wel plekjes in de stad te vinden waar je uit de wind kunt zitten.
ja heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als ik m'n baard laat groeien wordt die rood
jouw baard zit tussen je benenquote:
* greysbones checkt, nope geen baard te vindenquote:
Was heerlijk net op pad geweest, enkel een vest aan, heerlijk ( wel kleren er onderquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een schitterend weer deze dinsdag whoop whoop
ik wil graag foto's ter bewijs hiervanquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones checkt, nope geen baard te vinden
Ga nou maar smeren.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil graag foto's ter bewijs hiervan
Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was heerlijk net op pad geweest, enkel een vest aan, heerlijk ( wel kleren er ondermaar geen jas)
Moet vanmiddag op de kleine meid passen, die vind ik net de klein nog om in zo...... te doen en dan op de scoot mobiel te gaan ( hoe heet zo ding nu toch zo zak die je om je heen kan hangen)quote:
Hey ToT al weer iets opgeknapt sinds vanmorgen?quote:
Draagzak..quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet vanmiddag op de kleine meid passen, die vind ik net de klein nog om in zo...... te doen en dan op de scoot mobiel te gaan ( hoe heet zo ding nu toch zo zak die je om je heen kan hangen)
Juist diequote:
helaasquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik wil graag foto's ter bewijs hiervan
Het mag al wel vanaf de geboorte, maar zou dat zelf ook nog iets te eng vindenquote:
Ja je vangt altijd veel kou op zo scootmobiel. Denk ik ook dat ik beter nog even kan wachten ermeequote:Op dinsdag 12 april 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het mag al wel vanaf de geboorte, maar zou dat zelf ook nog iets te eng vinden
Ook dat idd..quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je vangt altijd veel kou op zo scootmobiel. Denk ik ook dat ik beter nog even kan wachten ermee
dan app je ze maarquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
helaas
iemand heeft mijn dm gesloopt
Met Max gedaan vanaf 9 maanden, hij vond het heerlijk. En best lang volgehoudenquote:
Ook gewoon handig zo'n draagzak..als je in huis ook dingen bijvoorbeeld moet doen enzquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met Max gedaan vanaf 9 maanden, hij vond het heerlijk. En best lang volgehouden
Het is/was altijd een klein hummeltje voor zijn leeftijd en heeft tot zeker 6 jaar er in gezeten![]()
Niet met zijn gezicht tegen mij aan mee maar gewoon met zijn rug tegen mijn buik. HIj vond het geweldig altijd
VOCHTIG POESJE!!!!quote:
Ja dat gaan ze hier ook doen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg net een bericht van de verhuurder dat ze overal rookmelders gaan plaatsen. Als je er al één hebt zoek je het maar lekker uit, want je moet en zal die ene van hun krijgen
Ik heb amper 6 maanden geleden ¤55 uitgegeven aan twee rookmelders, tis goed. Ga niet een hele middag thuis zitten.
Het is wel een duurdere die ik dan krijg. Zou wat zijn zeg, als ik verplicht zo'n goedkoop kutding kreeg die mijn dure rookmelder moest gaan vervangenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat gaan ze hier ook doen.
ergens tussen april en juni komt er iemand langs tussen 0800 en 2200 om er eentje te plaatsen maar ze kunnen geen afspraak maken ervoor
Ze zullen hier wel de meest goedkope die ze kunnen vinden plaatsenquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel een duurdere die ik dan krijg. Zou wat zijn zeg, als ik verplicht zo'n goedkoop kutding kreeg die mijn dure rookmelder moest gaan vervangen
huehuehuequote:Op dinsdag 12 april 2022 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het is wel een afschuwelijk lelijk ding
Klein en hoog, terwijl ik nu een grote platte heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |