Ik vind het ook wel leuk om de leeftijden bij de users te zien. Hier nog een 1990 presentquote:Op maandag 11 april 2022 20:25 schreef Donna het volgende: Ik vind het zo leuk om al die verschillende leeftijden te lezen. Mijn oudste broer is bijna net zo oud als de moeder van @:arvensis, terwijl ik van 1990 ben haha. Sowieso zit hier op het forum een heel breed scala aan leeftijden. Echt tof!
![]()
quote:Op maandag 11 april 2022 20:52 schreef Bami het volgende:
Mijn vader kwam uit ‘61 en is toen hij 46 was overleden, anderhalve week voor mijn 16de verjaardag.![]()
Vind dat de laatste tijd wel weer wat moeilijker, nu zijn eerste kleinkind onderweg is.
Mijn moeder is nog 4 jaar jonger, voorlopig kan en snapt die vrijwel alles nog dus dat scheelt. Stiefpaps is wel wat ouder, maar die heeft mijn moeder, haha.
Ik was 23. Mijn broers zijn allemaal vader geworden toen mijn vader nog leefde. Toen ik moeder werd was hij er al 5 jaar niet meer. En ik ben ook nog eens de enige met dochters. En ze lijken zo op mij. Ik had bepaalde foto's van mij met m'n vader erg graag na willen doen met m'n dochters en m'n vader. Maarja..quote:Op maandag 11 april 2022 21:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]Ik was net 16 toen mijn vader overleed. Hij was altijd zo ontzettend dol op zijn kleindochter (mijn oudste nichtje was toen 3) dat ik het idd altijd heel verdrietig heb gevonden dat hij zijn andere kleinkinderen nooit heeft mogen ontmoeten
.
Och ja, ergens haast extra schrijnend als je al gezien hebt hoe het was/kon zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 21:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]Ik was net 16 toen mijn vader overleed. Hij was altijd zo ontzettend dol op zijn kleindochter (mijn oudste nichtje was toen 3) dat ik het idd altijd heel verdrietig heb gevonden dat hij zijn andere kleinkinderen nooit heeft mogen ontmoeten
.
@Tink89, heel veel succes! Wat een klotekutstreek van die collega's, hoop dat zij er ook snel uitvliegenquote:Op maandag 11 april 2022 21:52 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor alle lieve woorden! Ik heb er inmiddels al wat minder paniek en verdriet om en ben vooral boos. Wel vanmiddag meteen vijf sollicitaties de deur uit gedaan. Dat voelt goed.
En ik ben van 89, m'n moeder is 60. Mijn vader heb ik al 15 jaar niet gesproken.
Ik moet iedere keer opletten dat ik je oude nickname niet typ, haha. Maar ja, hoe oud zijn jouw kinders inmiddels? Nog sterkte met het overlijden van je vader ookquote:Op maandag 11 april 2022 22:06 schreef trui het volgende:
al die mensen die in de 90'er jaren geboren zijn.dan voel ik me wel erg oud (ik ben uit 1968 dus dat is ook gewoon heel oud, haha.)
*Boks* en ik ben nog wel iets jonger dan jijquote:Op maandag 11 april 2022 22:06 schreef trui het volgende:
al die mensen die in de 90'er jaren geboren zijn.dan voel ik me wel erg oud (ik ben uit 1968 dus dat is ook gewoon heel oud, haha.)
18 en 17! Ook gewoon zo goed als volwassen, grappig he.quote:Op maandag 11 april 2022 22:09 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer opletten dat ik je oude nickname niet typ, haha. Maar ja, hoe oud zijn jouw kinders inmiddels? Nog sterkte met het overlijden van je vader ook
Te bizar. Mijn dochter werd 2.5 week geleden ook alweer 8, en liep zaterdag als een heuse Roadrunner de 1km over de Coolsingelquote:Op maandag 11 april 2022 22:09 schreef trui het volgende:
[..]
18 en 17! Ook gewoon zo goed als volwassen, grappig he.
Ik vind het sowieso best bizar om te merken hoeveel mensen op jonge leeftijd een ouder verloren zijn, en inderdaad bizar vaak vaders!quote:Op maandag 11 april 2022 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
Wat heftig allemaal zeg, dat zoveel users zo jong een ouder zijn verloren (en voornamelijk vaders zo te zien).
Bizar inderdaad! Mijn vader is overleden toen ik net 1 jaar was, maar dat voelt toch heel anders aangezien ik hem nooit heb gekend. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een ouder te verliezen als tiener of begin twintiger..quote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef Bami het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso best bizar om te merken hoeveel mensen op jonge leeftijd een ouder verloren zijn, en inderdaad bizar vaak vaders!
Toen ik au pair was in Londen kwam ik nog 3 Nederlandse au pairs tegen. Allevier waren we rond de 18/19 jaar, en allevier onze vaders waren toen al meerdere jaren overleden.
Nou, dat. Zelf ben ik opgegroeid met 2 oma`s en 2 opa`s, wist niet beter. Mijn dochter heeft haar oma nog geen 3 jaar meegemaakt, zoon helemaal niet. Ze hebben nog een oma maar die woont in Pakistan en zien ze dus amper. Vader van mijn man stierf ook toen hij 40 jaar was. Dus een opa hebben ze niet eens gehad.quote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef Bami het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso best bizar om te merken hoeveel mensen op jonge leeftijd een ouder verloren zijn, en inderdaad bizar vaak vaders!
Toen ik au pair was in Londen kwam ik nog 3 Nederlandse au pairs tegen. Allevier waren we rond de 18/19 jaar, en allevier onze vaders waren toen al meerdere jaren overleden.
Je bent een stuk jonger dan ik dachtquote:Op maandag 11 april 2022 20:00 schreef arvensis het volgende:
Mijn moeder is 49 (1972). Mijn vader is overleden toen hij 50 (1966) was in 2017.
Ik kan gelukkig nog niet meepraten over ouderdomskwalen bij moeders. Mijn oma heeft wel Alzheimer, dus ik weet hoe verschrikkelijk dat is.
Ik ben overigens van 1992.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |