quote:Op maandag 11 april 2022 21:30 schreef Raw85 het volgende:
heb topics van bruinie gelezen die beter waren
Lullig!!! Ik heb hier zo mijn best op gedaanquote:Op maandag 11 april 2022 21:30 schreef Raw85 het volgende:
in dat geval neem ik het terugquote:Op maandag 11 april 2022 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lullig!!! Ik heb hier zo mijn best op gedaan
Scirocco toch?quote:Op maandag 11 april 2022 21:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat zou er uit een kruising tussen een Honda Civic en een Golf GTI komen?
Ik denk eerder een Multipla.quote:Op maandag 11 april 2022 21:50 schreef Scuidward het volgende:
Disney belde, ze willen de filmrechten.
[..]
Scirocco toch?
quote:Op maandag 11 april 2022 21:30 schreef Raw85 het volgende:
Ait gaan we doenquote:Op maandag 11 april 2022 21:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
@:Isdatzo samen een keer scheuren daar gr gr
Fixedquote:Op maandag 11 april 2022 21:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lekker met z'n drieën voorin. Heeft TS nog ruimte voor een Baba tarzan.
Fix de Hypermotard van Drinky.quote:Op maandag 11 april 2022 21:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Helaas nog niet, maar kan ik regelen.
Doe dan op zijn minst een foto van je Civic er bij. Als je echt zo een kamper bent als je hier ons altijd wil doen geloven, dan heb je zeker weten wel eens een “professionele fotoshoot” van je Civic op een verlaten industrieterrein gedaan.quote:Op maandag 11 april 2022 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Lullig!!! Ik heb hier zo mijn best op gedaan
Of onder een brug, auto dwars over de weg geparkeerd met Xenons aanquote:Op maandag 11 april 2022 22:09 schreef knoopie het volgende:
[..]
Doe dan op zijn minst een foto van je Civic er bij. Als je echt zo een kamper bent als je hier ons altijd wil doen geloven, dan heb je zeker weten wel eens een “professionele fotoshoot” van je Civic op een verlaten industrieterrein gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |